Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 193
  • Wyświetleń 49,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Nie można odnaleźć serwera

 

Mi coś nie działa ten sznurek :)

Napisano
  • Autor

TheCapo - thx

Vega - ok, inny serwis,

 

jakby dalej nie działało, proszę dajcie znać

Edytowane przez Hatt3r

Napisano

Powtórzę się po raz któryś tam...prześwietne prace tu masz. Zazdroszczę umiejętności.

Podziwiam.

 

Świetny album! chętnie bym się zaopatrzył w wersję papierową^^.

 

pzdr.

Napisano
  • Autor

thx Slowiak, bardzo ciekawe, lekkie cartonowe robociki tworzysz, tak trzymaj

Pokolorowany ufok, oczy malowane w szopie ;p

MukrT.jpg

Napisano

Świetna teczka, powodzenia dalej. ;) Mogę zapytać, jakiego matcapu użyłeś na renderach z Gollumem?

Napisano
  • Autor

To z Golumem .. na pewno przepuścilem to jeszce przez szopa ale wydaje mi się ze material którego użyłem jest kolesia Luckie 1 - z wątku na ZBC, http://www.zbrushcentral.com/printthread.php?t=46175&page=7&pp=40

kiedyś można było pobrać ale teraz nie widzę scieżki, wiec - jakbys tego nie miał to wrzucam tu paczke http://www.sendspace.com/file/bm1gnp

Napisano

Fajna ta czacha tylko łuki brwiowe dziwne jakieś,a tak to cool:)

Te szachy mi się podobają ,bardzo fajne pomysły ogólnie:)

Napisano
  • Autor

Dzięki Mafida, co do łuku to prawda, jeszcze finalnego detalu nie wrzuciłem, poprawki na koniec, chce załapać kształt. Wrzucam na szybko też prostego noisa żeby ciut podkręcić. cz II , wip - cdpn. :)

fwrPm.jpg

Napisano

Ja bym na Twoim miejscu jeszcze przestudiował protedentyke. Dobrze zęby zrobione nabrałyby dużo lepszego efektu. Wbrew pozorom jedynki i dwójki to jedne z trudniejszych zębów. Podobają mi się kręgi. Fajnie wyszły. Jeśli chodzi o żebra, to dolne partie są dużo krótsze i nie łączą się z mostkiem. Pozdrawiam.

Edytowane przez olafpozoga

Napisano

O, i znowu w akcji :) Ufok w kolorze na poprzedniej stronie bardzo mi sie podoba, bede wypatrywal kolejnych update'ow, oby jak najwiecej ;)

Napisano
  • Autor

olafpozoga - zębów jeszcze nie tknąłem ale na pewno przysiądę

Pygmy - thx

Mocnek - :) w miarę możliwości będę wrzucał jak najwięcej

DgKJC.jpg

Napisano

Fajnie idzie. Szkielecik super wychodzi, troszkę bym nad czaszką popracował, ale być może to moje prywatne odczucia, może jest w porządku. Co do babeczki ostatniej to nieźle tylko tyłek ma troszkę kwadratowy i jak na mój gust twarz jest zbyt męska. Co do jej kobiecości to do dłoni można mieć jeszcze małe pretensje, ale to chyba jakaś super woman to musi mieć spracowane ręce. Ogólnie bardzo fajnie.

Aaaa i jeszcze kolanka trochę mi nie pasują. Z tego co mi się wydaje to mięśnie uda powinny troszkę narastać na sam staw kolanowy (powinno być w tamtym miejscu grubsze) a zwężenie w nodze pojawia się pod stawem kolanowym. Jakimś znawcą znakomitym może nie jestem, więc nie musisz się zgadzać z moimi uwagami, ale jak Ci pomogą to się cieszę. Trzymaj tak dalej.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Bardzo podoba mi się czacha, brwi faktycznie jakieś... jak u neandertalczyka :) Ogólnie doznałem wielkiego, pozytywnego odbioru tej teczki :)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za uwagi, jak kilka osób mówi że coś gdzieś nie gra to mają racje, wszelkie niedoskonałości i tym podobne elementy usunę pod koniec, taki final overall shape/detail stage, jakkolwiek thx za wskazówki mam je zanotowane. Babka to Phoenix - Marvel zmutowana męskimi wałami nad oczami hehe ;) no będę jeszcze nad nią pracował co by bardziej kobieca była. Godzil - mega pozytywnie odebralem twój pozytywny odbiór mojej teczki :D pozdrawiam

Napisano
  • Autor

miniup, kiedyś troche malowałęm olejami ale niestety dziwnym trafem obrazy znikły:) a mialem całkiem porzadna reproduckcje gigera, aby obrazy sie nie ulatniały :) postanowiłem wymazać swoją scianę,tym razem trzeba by czołgiem wjechać żeby to rozwalić ;p zrobione już jakis czas temu, nauka aerografu, jest taki zawodnik Piotr Beer, strasznie mnie kiedyś zainspirował i podpowiedział, że postanowiłem zaopatrzyć sie w airbrusha, reprodukcja Wingmakers, wiadro białej emulsji plus torba pigmentów, pozdrówki

NgoPa.jpg

Napisano
  • Autor

Trochę dni upłynęło.. :) Małymi krokami będę starał się odgarnąć ten kurz na teczce, fajnie by było nabrać trochę rozpędu i powrócić do systematycznych ćwiczeń. Na rozruch.

D44vJsi.gif

lUMfsZn.jpg

Ur6Q7yQ.jpg

Napisano

git koleżka...

Napisano

Nie mnie to oceniać bo jestem świeżak na maksa, ale te plastry jakoś mało naturalnie wyglądają. Za duży kontrast może między bazą a samym plastrem sprawia takie wrażenie albo coś? Pozostałe - bomba :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi. Jak nic mnie nie pochłonie to postaram sie rozpędzać, Kojot ty to rozmachu już żeś dobrego nabrał:) Zrobilem takiego slabgo gifka - akurat te dwie główk i jeszcze jedna inna powstały z jednej bryły, z użyciem timelina i blendow zlepilem taka prewke.

af3ZYQw.gif

Edytowane przez Hatt3r

Napisano

fajny detal skóry, dobrze to wygląda. Nabrałem ochoty na żeberka.

Napisano

Fajnie że wróciłeś.

Marv zajebiaszczy.

Czekam na więcej.

Pzdr.

Napisano
  • Autor

Hej. Jakiś czas temu miałem przyjemność wymodelowania dwóch figurek dla firmy Adalbertus. Pierwsza z nich to Bolesław Orliński - oblatywacz samolotów PZL w przedwojennej Polsce - popiersie - wydrukowane w skali 1/9 - czyli 200mm przy pełnej postaci oraz figurka żołnierza piechoty z roku 1939 - wydruk w skali 120 mm. Drukiem 3d oraz odlewami w żywicy zajęła sie firma Adalbertus. Postać żolnierza sklada sie w sumie z 21 elementów, popiersie z 4 części. Wszystkie elementy postaci powstaly w maya/zbrush.

 

wiecej info - druki 3d i inne

 

linki

http://www.adalbertus.pl/2015/03/figurka-zolnierza-polskiego-1939-120mm-sklejone-czesci/

http://www.adalbertus.pl/2015/03/wiecej-o-figurce-zolnierza-z-1939-roku-120mm/

http://www.adalbertus.pl/2014/10/zdjecia-popiersia-boleslawa-orlinskiego/

http://www.adalbertus.pl/2014/09/popiersie-boleslawa-orlinskiego/

 

pice

aG55lQ4.jpg

oxt1Do4.jpg

E5Wstyg.jpg

tCsgghZ.jpg

R22RKeu.jpg

6DpY8kC.jpg

FOyq2fL.jpg

XyaQVJ2.jpg

y9HCCV6.jpg

TyQ7ajx.jpg

wDxudJr.jpg

oaXLd99.jpg

Qjd9UST.jpg

e8oMAxg.jpg

vXeP23F.jpg

 

 

Tak z innej beczki kilka zajawek ktore pwostały już swego czasu,zanim pojawił sie zb 4.7 ale z wykorzystaniem fibermesha, bpr to geo itp. IZG - impulsywne zabawy geometryczne ..dosyc szybkie ;) Pare testów animacji, maya - viewport 2.0 + afterfx i szkic w zb symetrical jak za starych czasow oraz cartoon Lamblia - model mój, render brata. Apropo częstszego wrzucania stuffu do wątku, klamac wiecej nie będę ;p to z czasem, pzdr

 

linki testów

https://vimeo.com/120622735

https://vimeo.com/120622736

https://vimeo.com/120628136

 

pice

qs7S1qk.jpg

SYJTFW7.jpg

dZ8S7Mk.jpg

3m3SMfR.jpg

3X5Vpym.jpg

ToH2t0R.jpg

AeHfycH.jpg

8bStA5r.jpg

MPIl0Oi.jpg

1dROCvS.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki! Może będę ludziem!! ;p ;) Coś tam zawsze rozgryzam, trochę ostatnio riggowania, coś z mocapami, czyszcenie skanow ale jak jest moc to wracam do rzeźby i próbuje cos dalej robić, pzdr :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności