Skocz do zawartości

Finished 2D: Legends of Norrath


OmeN2501

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajne prace.

W drugiej troche pozy nie wyszły. Mało dynamicznie ale pewnie ciężko było upchać przez ustalone z góry kwadratowe proporcje obrazka.

Ostatnia praca natomiast wyszła najlepiej i nie chodzi mi tu o realizm tylko oddane emocje, wyraz twarzy, nastrój. Naprawdę super. Nie zauważyłem nawet braku strun w gitarze :).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie nóg walczących mieczem porażka kompletna, nie patrzałeś na referki - jedna noga przed ciałem zgięta powinna być druga za i wyprostowana, a stopa pod ukosem, ciało też ustawione bokiem powinno być.

 

Kiedy przestałem patrzeć na ich nogi to musiałem zmienić pieluszkę z wrażenia xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy dosc slaby jest, nie chodzi mi tu o strone techniczna jak dziubiesz brushem tylko o sam obrazek, niecekawy kadr, slabe pozy, zero dynamiki, ten po prawej stronie fighter wygalda jakby sie bal swojego miecza

drugi juz o wiele lepszy chociaz tez wygalda to tak jakby panna i miecze to byl kamien a ten koles probowal wyciagnac swoj miecz

dracy ryja koles totalnei wypasiony

reszta fajna ale na standardzie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie róbcie sobie jaj i nie czepiajcie się ustawień postaci. Są świetne.

 

W pierwszej pracy obaj rycerze są ustawieni bardzo dobrze pod każdym względem. Ciężary Omen rozłożył bardzo dobrze, czuje się siłę postaci, ich wagę oraz wysiłek. Mimo to kompozycja jest bardzo fajna. Mało kto potrafi tak dobrze połączyć tych kilka elementów i zrobić dobrą pracę. Zarówno artystycznie, jak i merytorycznie. Chylę czoła Omen. Nie lubię kadzić, ale jak czytam takie paplanie, to mi łapy opadają.

 

Pozdrawiam,

 

Lacedemon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczące postacie malowane z głowy, nie moglem znaleźć dobrych referek. Jakby ktoś miał jakieś fajne zdjęcia walk na miecze to będę wdzięczny, przyda sie do następnej serii. Aczkolwiek w pierwszym chciałem żeby było ciężko, bo to tacy rycerscy gladiatorzy, kupa ciężkiego sprzętu wiec raczej nie będą skakać jak elfy.

 

Generalnie zazwyczaj mam dość dokładny opis co ma być na obrazku, jaki element ma być uwypuklony, co mogę pominąć itp itd i że tak powiem jest skończona ilość sposobów w jaki mogę dana scenę pokazać, czasem trafiam czasem nie. Już samo zamkniecie w kwadracie dość mocno ogranicza

 

Jedna pracka zajmuje kolo 8-10h z całością sie w jakiś tydzień wyrobiłem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w galeriach fotek bractw rycerskich.

Zwykle na stronach bractw rycerskich są linki do innych, zaprzyjaźnionych bractw.

Na start link do glerii na stronie grupy szermierczej Lorica:

http://www.lorica.pl/galeria/galeria-foto.php

Jest to grupa która u zarnia składała się z najlepszych szermierzy w kraju. Nie mam z nimi kontaktu od ładnych 5 lat, więc nie wiem, czy jkość nie przeszła w ilość...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lacedemon, wybacz ale pozy walczących może i są wyważone, ale tak stał by koleś który nie ma pojęcia nie tylko o szermierce ale i walce.

 

OmeN2501

Tutaj znajdziesz najlepsze refki, zdjęcia, wideo, ale nie patrz na rysunki z traktatów bo są do bani jeśli chodzi o dokładne położenie nóg, miały służyć tylko jako wskazówki. Jest to strona miedzy narodowej szkoły/klubu szermierczego broni średniowiecznej. W każdym bractwie uczą się na bazie ich materiałów i programu.

http://www.thearma.org/

 

Trochę się walczyło mieczem w bractwie wiec może po krótce ci wytłumaczę czemu służy ta poza, może ci to pomoże w jej wyczuciu. Ugiete kolano i noga przed ciałem działa jak sprężyna kiedy nie jest się atakowanym ciężar leży na niej a przy ataku amortyzuje udeżenie ciała, druga noga jest za torsem i jest w miare wyprostowana, a stopa ustawiona pod ukosem, podczas obrony noga ta powtrzymuje przed upadkiem i pomaga zatrzymać udeżenie, wtedy cały cieżar ciała i impet na niej spoczywa. Gdyby stali tak jak stoją na twoim obrazku jedna szarża mogła by ich poprzewracać, a tego nie chcą.

 

Po za tym nie daj się zwieść, może i zbroja waży 35 (czasem więcej) kilo ale jak to założysz na siebie nawet z przeszywalnicą to wcale nie jest tak źle. Każdy rycerz nawet w pełnym uzbrojeniu dałby rade wejść na konia na przykład.

Ja w uzbrojeniu biegałem, nie były to niesamowite prędkości, ale odległość spora, co dopiero przećwiczony rycerz trenowany od dziecka. Nawet dałem rade sam się ubrać pomoc kumpla jest przydatna przy rzemieniach, ale założyć na siebie nawet kolczugę, przy odrobinie techniki, da rade. Skakać też nie jest trudno, nawet na 1,5 m, zbroi prawie nie czuć, ale strasznie gorąco jest bardziej od ciężaru wykańczała mnie temperatura.

Edytowane przez n-pigeon
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ale jak czytam takie paplanie, to mi łapy opadają. "

 

bez przesady, ja bym wolal dostac w komentarzu to czego w pracce brakuje i gdzie mozna zwrocic uwage zeby sie poprawic, a nie jalowe "laaaaa super zaraz ci wylize dupke"

a ja jak juz cos napisze raz na ruski rok to wole wrzucic to co w obrazku wedlug mnie nie siedzi, bo to co ladne to i tak widac przeciez, po to ta rekoma na glownej jest,

zreszta niewazne, i tak bedzie wojna

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Make comments not war! :D

Sie musze z miskiem zgodzic - wole dostawac przesadzone komenty (i nie mowie ze te takie sa :P) niz nie dostawac wcale. Jakis tam wasny filtr mam i wiem ktore z nich w jakim stopniu brac do serca ;]

 

n-pigeon:wielkie dzieki za osobiste doswiadczenia, na pewno sie przydadza +rep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekta dla rozładowania emocji:

 

...a la Tuwim:

 

Nagle - gwizd! Nagle - świst! Para - buch! Koła - w ruch! Najpierw -- powoli -- jak żółw -- ociężale, Ruszyła -- maszyna -- po szynach -- ospale, Szarpnęła wagony i ciągnie z mozołem, I kręci się, kręci się koło za kołem, I biegu przyspiesza, i gna coraz prędzej, I dudni, i stuka, łomoce i pędzi, A dokąd? A dokąd? A dokąd? Na wprost! Po torze, po torze, po torze, przez most, Przez góry, przez tunel, przez pola, przez las, I spieszy się, spieszy, by zdążyć na czas, Do taktu turkoce i puka, i stuka to: Tak to to, tak to to , tak to to, tak to to. Gładko tak, lekko tak toczy się w dal, Jak gdyby to była piłeczka, nie stal, Nie ciężka maszyna, zziajana, zdyszana, Lecz fraszka, igraszka, zabawka blaszana. A skądże to, jakże to, czemu tak gna? A co to to, co to to, kto to tak pcha, Że pędzi, że wali, że bucha buch, buch? To para gorąca wprawiła to w ruch, To para, co z kotła rurami do tłoków, A tłoki ruszają z dwóch boków I gnają, i pchają, i pociąg się toczy, Bo para te tłoki wciąż tłoczy i tłoczy, I koła turkocą, i puka, i stuka to: Tak to to, tak to to, tak to to, tak to to!...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ilustracje są super - do karcianki idealnie pasują. Najlepszy klimat ma panienka z lutnia. Odnośnie pozycji wojowników to są dla mnie zupełnie wiarygodne.

PS. Nie wiedziałem , że LoN2 już wyszedł (sam mam udział w tym settingu :)). Robiłeś może coś do SW dla SOE?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności