Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Troche czasu nic do WIPa nie wrzucalem, teraz mozecie powyzywac na starucha. :)

 

przod ( przejscia na masce w okolicach swiatel oczywiscie nie beda takie kanciaste ) :)

8f719dd9b2ce8570.jpg

 

tyl in progress :) - krzywo ale poprawie

59903757c4c361e4.jpg

 

felga na szybko dla zabicia zmeczenia

c5d7ceddfcd31504.jpg

 

prezent, stary testowy render :)

06dd01791a966906.jpg

 

i jeszcze taki test w studio z x6 (tez stary)

d62edfb9d37d9355.jpg

 

Za wszelkie niedorobki przepraszam, poprawie sie

Edytowane przez ReflectVision
  • Like 1
  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nad tylnim nadkolem w studiu masz taka linie, jakbys nie zweldowal vertexow, ale drobiazgi sie nie licza (tzn takie co latwo poprawic;p), och i ach ogolnie;p

Napisano

pecet - dzia

JW_2305 - to studio takie :) w modelu takich bledow sie nie robi

Kliment - wiesz ze poprawione to po co podsycasz ogien ! ;x ;p

NVidia - moze kiedys nakrece tutka ;)

Stachu - sceneria bedzie :)

Napisano

Dobra mam już siatkę felgi, teraz tylko pytanie jak do tego doszłeś :] Ja poprostu nie umiem/ nie znam sposobu jak modelować coś co okrągłe, symetryczne (lub prawie symetryczne) i skomplikowane = gęsta siatka. Dla mnie to czarna magia. Tak patrze na tą siatke patrze a w myśli: " Tiaaaa banał ;) "

Pozdrawiam mistrza :)

 

PS: Płace przelewem za tutka ;)

Napisano (edytowane)

polecam wszystkim tutorial "falken rim". Tam jest ładnie opisane jak zrobić fajną felgę. Może niektórym się przyda - na podstawie tego można stosunkowo łatwo budować inne felgi :) Właśnie uploaduje, bo na necie trudno dorwać ten tutorial :/

 

EDIT: zuploadowałem http://www.sendspace.com/file/kzyan5 mam nadzieję że komuś się przyda! Reflect wybacz że Ci wątek zaśmiecam. Poza tym to materiał felgi wyszedł poprostu super!

Edytowane przez trosiek
  • Like 1
Napisano

podziwiam za cierpliwość:) moja siada po 20minutach kiedy próbuję wydziubać jakieś auto...

 

Wygląda bdb, czekam na dalsze up'y :)

Napisano

Weź Qba kurde nie zaśmiecaj forum takimi syfami, przecież tego się nie da oglądać :P A tak serio to ja... idę poszukać roboty w Biedronce, nic tu po mnie :) Super modelik, czapki i tupeciki z głów.

 

Pozdrawiam i czekam na więcej.

Napisano (edytowane)

dobrze widzisz javor, przesunely mi sie 3 vertexy lekko do gory w okolicach tylnej szyby (efekt uboczny modelowania z 1 obiektu) :) juz dawno tego nie ma

 

Za niedlugo up, chwilowo nie mialem czasu

 

edit. ktos wie czemu max nie pokazuje siatki powyzej 65k poly ?

Edytowane przez ReflectVision
Napisano

na ostatnim screenie to laczenie miedzy maska a zderzakiem mi sie nie podoba, po lewej stronie wyglada na wklesle:P Tak poza tym to bardzo ladnie, koncz juz to:P

Napisano

hey mam takie pytanko. bo ja tu z kolega radkiem probojemy dociec jak te odbicia są. no i własnie czy ty tak robisz ze dajesz texturke panoramy 360 na sphere i autko w srodku tej sphery czy jakimis innymi sposobami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności