Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Abandoned Warszawa M20


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kolejny grat tym razem porzucona Warszawa M20

Softy: Blender, Gimp

Tris:7068

Tekstury: 3x2048x2048 blach, 2x1024x1024+alpha szyby

Na teksturze zostawiłem trochę miejsca na siedzenia i inne bajery,

ale w sumie jak na razie model i tekstury sa ukończone.

 

warszawa_game_art_1min.jpgwarszawa_game_art_2min.jpg

 

warszawa_game_art_3min.jpgwarszawa_game_art_4min.jpg

 

 

Tekstury

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/warszawa_m20_game_art_te1.jpg

http://img.webme.com/pic/a/artgraphic3d/warszawa_game_art_tek2.jpg

 

 

Tak prezentacja warszawki.

http://www.youtube.com/watch?v=j5MSmF9Zmsw&feature=channel

http://www.vimeo.com/3936048

http://www.uploader.pl/?d=E35BD6051

Edytowane przez Wodzumarcin
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

właściwie to nie ma yu co pisac , model jest bardzo dobry , textury wysmienite... całośc prezentuje sie rewelacyjnie , ale mimo wszystko troche na to poszło , zarówno trisów jak i wielkosc textur , ich ilośc, ale nie ma zapewne gdyby nie to to pewnie i skutek byłby nie ten , piekna robota :P

Napisano

Bardzo dobrze się prezentuje, dużo super mega ostrego detalu, może za dużo ? wydaje mi się że zrobiłeś trochę ponad normę tego detalu ;] bardzo się nad tym napracowałeś dopieszczałeś jak scenografię teatralną XD (robi wrażenie jakby stał pod drzewem 15 lat i był jednocześnie używany 15 lat bez czyszczenia i napraw ;p) itak lepsze wrażenie niż przeciętnie używane auto w grach i o to ci chyba chodziło ;)

 

Teraz już sobie zarezerwowałeś miejsce na wnętrze ale czy nie lepiej jest robić wnętrze na osobnej texturze ? wygodniej by ci było, więcej byś maił dla zewnętrznej części pixeli ;p. Tak samo z kołami, lepiej byś sobie offset ustawił np na 1/4.1/2 bieżnika i mip mapy by lepiej wyglądały? ale potraktuj to bardziej jako pytanie niż krytykę ;p

Pozdro

Napisano

O kurde zazdroszcze skilla. Niektorzy takiego high poly stilla nie potrafia zrobic a to przeciez game art z masa ograniczen. Naprawde wyglada bosko. Wiem wiem tylko wychwalam ale naprawde doczepic sie nie mozna text ladna model tez naprawde spoko to wyglada. Domyslam sie ze w enginie moze nie byloby tego oswietlenia ale i tak sam model i textura dawaja rade wiec jest git.

Napisano

Lubisz przesadzać ze zniszczeniami. Dla mnie Bomba.

z technicznych uwag jedynie stylistyka niebardzo mi sie podoba. Troche rysunkowe tekstury, Pewnie dlatego odnosze takie wrażenie bo ostre do granic możliwości. Ładny progres zrobiłeś od Malucha.

Napisano

Nie sądziłem że taki grat może sie aż tak podobać. Mam nadzieję ze przez to nie będzie ich więcej na ulicach.

Wiem że sa błędy ale wiecie jak to jest idą święta.

I dzięki za rating_5.gif

Napisano

No wygląda spoko, ale 3x2048... Policz sobie ile w pamięci karty zajmuje TGA (każdy DDS, JPG idzie do pamięci karty jako nie kompresowany obraz). Dla przykładu na PS3 masz 256MB na karcie, kilka MB zabiera menu konsoli, więc masz mało trochę... Widzę, że masz szyby na alfie - dodatkowy kanał też lekko powiększy plik. Z kilkoma takimi modelami już masz mało miejsca...

 

Do trisów się nie dowalam, większość kart ma sprawdzanie widoczności trisów na oddzielnym, własnym i zarezerwowanym tylko na to wątku.

 

Ogólnie model spoko, render robi wrażenie, ale siatkę idzie odchodzić, teksture można smiało zmniejszyć. Jak nazywasz to Game Art'em to wg mnie nie chodzi tu o to żeby to było low-poly, ale to musi śmigać ładnie - musi mieć rację bytu w grze.

Napisano

1nS - wszystko to prawda gdyby model byl komercyjny, do konkretnego silnika i dla konkretnej firmy i gry. Wtedy by dal tekstury 1k. Portfolio to jest wlasnie od tego by sie pochwalic skillem. I jak widac wyszlo to mu. Mo i malych tekstur nei zwiekszysz, a wieksze zmniejszysz. Ogolenie duzo na plus raczej...

Napisano
1nS - wszystko to prawda gdyby model byl komercyjny, do konkretnego silnika i dla konkretnej firmy i gry. Wtedy by dal tekstury 1k. Portfolio to jest wlasnie od tego by sie pochwalic skillem. I jak widac wyszlo to mu. Mo i malych tekstur nei zwiekszysz, a wieksze zmniejszysz. Ogolenie duzo na plus raczej...

 

To fakt, proponuję tylko zjechać z parapetrów i porównać. Jeżeli okaże się, że model jest chudszy o 1000 trisów i ma 2x1024 i różnice są małe to taki model będzie wyglądał jeszcze lepiej w portfolio. Można też zrobić porównanie kilku wersji.

Napisano

model tradycyjnie swietny co tu duzo gadac 5* hehe,

zgodze sie z tym co ofca napsiał, zaden problem wrzucic all na 1 uv , częsc potilowac czy ponakładac uv, jakis mirrory , przepalic to i zjechac do chocby nie wiem 2k , 4k? ile to roboty ? kilka godzin , dzień? nie wiecej , za to problem taki że autko nie bedzie juz tak bardzo piknie wygldac i stojac samotnie a nie na levelu moze szpecic niz sieszyc, praktycznie wszytkiego modele z gier ogladane osobno raczej nie cieszą oczu poza wyjątkami, przyklad pierwszy z brzega, autko z farcry terenowe, kawadratwowe zblurowane ze złym mapowaniem za ktore kazdemu tu na forum by sie oberwało hehe, mimo to w grze funkcjonuje , wyrwane z kontekstu juz mniej ;),

Marcinek zresztą juz udowodnił ze nie problem u niego stuknąć auto bardziej kanciate nie wazne czy to będzie z 100k trisów czy z 1 trisa

Napisano

Praca jest czysto Nie Komercyjna.

Tą pracę wrzuciłem do działu Game Art i nigdzie nie pisze w Regulaminie, że prace trzeba robić pod dzisiejsze silniki GE, kto wie może jutro ktoś wrzuci na rynek super silnik.

Próbowałem zrobić tą warszawke według zasad GE, ale nieraz trzeba przegiąć na rzecz lepszej prezentacji.

Ja nie mama możliwości sprawdzenia jak będzie to wyglądało czy działało w silniku. Więc pozostaje mi tylko render.

Ale doceniam uwagi bo praca bez jakichkolwiek komentarzy to niedoceniona praca.

Gość Marioza
Napisano

Nie przejmuj się absolutnie komentami że nie gejmowo czy cóś ;), gdbyś ten model zrobił ze 4 lata temu to mimo ze pikny model dostałbyś byc moze " lincza" za ilosc tri i wielkosc i ilosc textur, jesli jestes w stanie zrobić takie auto to równie dobrze bez problemu zrobisz auto z dowolnie niższym polycountem i mniejszymi texturami to juz wtedy no problem jest, w obecnych czasach liczy sie głównie prezentacja, obecnie enginy kozsytają ze wszystkiego co sie da, czasy samych difów sie skończyły , przykładowo na postacie czasami przypada i 10 roznych textur , tworzy sie skomplikowane szadery , chodzą post procesy więc wszelkie normy zostały juz dawno zachwiane,

co do enginu do kup nawet jakies ut3 bo zdaje sie tanie jest a stabilniejsze od gow, albo jakiego crysisa i potestuj sobie ,

Napisano

Model świetny. Brakuje mi tylko troche zimniejszego ambientu bo przez to robi się troche stylizowany na ładną ilustracje. Ale to już drobiazg

W realiach dzisiejszych silników nie wyglądałby to jeszcze tak dobrze w grze, ale nie to jest tutaj ważne. Panowie, w portfolio stawia się na high-end swoich możliwości i to Wodzumarcin pokazał. Pozdrawiam

pain

Napisano

Jeszcze raz dzięki za komentarze

 

I taka mała uwaga prosił bym o nie przysyłanie mi meli typu "jestem początkujący i chciałbym zobaczyć model czy mógł by mi pan go przesłać".

Albo "robię grę ..."

Albo "..."

Albo "..."

Nie wiem czy tylko ja takie e-melie dostaje czy co.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności