Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 507
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogromne dzięki za komentarze i wskazówki!

 

tsabu: bardzo miło mi słyszeć :)) Świnia już się zadomowiła w ostatecznej postaci, zapraszamy do lajkowania i obserwowania ;) https://www.facebook.com/pages/Pigmentality/575478332462905

Z różowym próbowałem, ale róż od początku spotkał się ze stanowczym sprzeciwem chlopaków :d

 

Skoro odkopaliście mi teczkę to wrzucę coś z tradycyjnych: Majlsy Dejwisy. Ćwiczenia ze zdjęć, w ramach Wojtkowego March Sketchbook Challenge :) próbowałem znaleźć miejsca gdzie trzeba stawiać te kreseczki żeby to jakoś wyglądało :p Robiłem sobie jedną taką stronę gąb dziennie przez miesiąc, ale inne wyszły znacznie gorzej, więc skazuję je na sczeźnięcie w niepamięci.

 

Miles+mniejszy.jpg

Napisano

Dzięki za odwiedziny Morbid Karbid! :)

 

Iehh, próbowałem coś wywalczyć w konkursie GRYonline, ale nawet złamanej koszulki nie dostałem ;d przynajmniej jeszcze jedna praca do portfolio będzie.

 

(Temat: "dowolną techniką malarską lub graficzną należało wykonać wysokiej jakości rysunek, obraz lub grafikę przedstawiającą jedno z większych polskich miast: Warszawę, Poznań, Kraków, Gdańsk lub Wrocław. Co ważne, miasto musiało znajdować się w chmurach (dokładnie tak jak Columbia w najnowszym BioShocku) i być utrzymane w steampunkowym klimacie.")

 

Jestem świadomy że samą pracę na pewno dałoby się zrobić lepiej, ale pod koniec już trochę opadłem z sił. Na pewno nie jestem do końca zadowolony z tramwaju, który wygląda jak parówka i z rozłożenia detalu, gdybym robił to dla siebie, a nie pod konkurs, to podszedłbym do całości nieco inaczej. Za to dużo się chyba nauczyłem przy tej pracy, nawet jeśli nie wygląda lepiej od poprzednich.

 

Urbanboogie.png

 

http://img32.imageshack.us/img32/8433/urbanboogie.png

Napisano

Muszę przyznać, że wyniki są jakieś mocno pokręcone.

Nie wiem czym się kierowało jury, ale kurcze, chyba mi nie powiedzą, że ta praca była gorsza od pozostałych 9??

Napisano

Hej! Technicznie oczywiście spoko, ale myślę że trochę zawiodła kompozycja, oczy latają po całym obrazku i nie wiadomo na co patrzeć przez co nie ma tej mocy przy pierwszym kontakcie. W tym momencie dominuje wagon po prawej a nie miasto, które miało być przecież tematem ilustracji. Jako że po konkursie a prace leci do portfolio ja bym zostawił miasto jako tło i podkreślił bardziej ciekawy środek transportu. Lewa strona jest dość statyczna a po prawej zasuwający wagonik ściąga kompozycje i wyrzuca wzrok poza kadr, może pomógłby oddalający się wagon z lewej? Chyba przydałoby się też trochę mocniej podkreślić pierwszy plan, może większy kontrast na wagonie, mocniejsze refleksy światła...

 

Ok, zebrało mi się na porady bo miejscami praca bardzo fajna ale całości brakuje trochę kopa przy pierwszym spotkaniu.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Dzięki! Prawda to. Niby chciałem uzyskać taki trochę efekt że "tu sruuu, łoo jedzie, a tam drugiiii, o, a tam jeszcze miasto! i to wszystko lataaa, ale czad i tamto się kręci, a po co to się kręci? Zresztą nieważne. O, Pałac Kultury!!1oneone!!!~" Ale patrząc z perspektywy już ukończonej pracy, to chyba nie był najlepszy wybór :d

Napisano

Fajna praca. Ma w sobie coś takiego dziwnego, bajkowego...sympatycznego, czego nie potrafię nazwać.

 

Co do uwag, to w dole mogłoby się coś dziać więcej. Jest tam trochę pusto, buro. Zarysowałeś jakąś parę samotnie stojących drzew. Może przydałoby się czegoś takiego więcej.

 

Pozdro.

Napisano

Kolorki udane. Bardzo podobają mi się chmurki, fajnie namalowane balony, całkiem przyjemny ten metal pociągu. Niestety kompozycja jest dość nieciekawa i w ogóle, ale to w ogóle nie czuć przestrzeni. Ziemia poniżej równie dobrze mogłaby być trawnikiem na którym to wszystko siedzi. No i chyba nie bardzo odkrywcze te designy. Reasumując: postęp widać i musisz powoli podciągać pozostałe elementy pracy. Dobra ilustracja to nie tylko render.

Napisano

Ogromne dzięki za poświęcenie mi odrobiny uwagi :) Jest mi niezwykle miło że takie osobistości zaglądają do mojej teczki, wezmę sobie te uwagi do serca :) Starałem się właśnie zaatakować kolorem i nastrojem, design trochę odpuściłem - zdecydowałem się na takie nieco karykaturalne podejście, żeby było łatwiej renderować. Chociaż wyszło może aż nazbyt naiwnie :) Chyba jestem w stanie dojść przyczyn tego braku przestrzeni, faktycznie wygląda to wszystko trochę jak obiekty podwieszone na suficie, na tle fototapety. Najbardziej mnie martwi jednak kompozycja, bo trochę nad nią dumałem przed rozpoczęciem pracy nad obrazkiem, chciałem żeby była bardzo dynamiczna... Jeszcze trochę czasu chyba minie zanim zacznę robić ilustracje na poziomie, tu było strasznie dużo decyzji do podjęcia, bo to chyba najbardziej złożona praca jaką robiłem do tej pory, i ewidentnie wiele było nietrafionych. Chyba nie będę już jej poprawiał skoro w podstawach są błędy, no i mam jej już dosyć szczerze mówiąc :)

 

KaliditusZaliditey: nie krępuj się, to chyba i tak patenty podłapane od jakichś polskich masterów w stylu Stanisławskiego ;) Niesamowicie lubię to młodopolskie malarstwo.

 

Nowe rzeczy:

 

speed na tsp

mniejszy.png

 

kontynuuję wątek okultystyczny ;) trochę naciupciane tym razem, ale zrzucam to na karb twórczych poszukiwań ;)

mors.png

Napisano

Ciekawa grafika :) w sam raz na koszulkę

Napisano
pytanie za 100 punktów, skąd w nas te zamiłowanie do makabry i zła? 95% naszych artów to golizna, przemoc, zombie, potworki itp.

 

 

Pan Freud Ci odpowie:)

 

Świeeeetne chmurki i niebo

Napisano

Dzięki za odzew! Co do przemocy i potworków to myślę że ludzie lubią dostawać silne bodźce, przy czym brzydkie rzeczy często da się ciekawiej przedstawić graficznie, potwory zostawiają dużo pola wyobraźni, jednocześnie więcej uchodzi na sucho w przypadku proporcji itd ;)

 

Kyrie Eleison: Nie znałem tego pana, ale już uwielbiam! :)) Naprawdę potężne uderzenie dobrości w oczy! Ogromne dzięki za polecenie, nie wiem gdzie ja się chowałem przed jego plakatami, bo dawno nic tak do mnie nie trafiło :)

Napisano

Zrobiłem takiego generic lawoluda, bo pomyślałem że może bym spróbował z jakimiś budżetowymi karciankami albo innymi internetowymi zabijaczami czasu. W sumie to zadanie okazało się trudniejsze niż myślałem i wyszło gorzej niż sobie zaplanowalem, ale tak to bywa z planami ;D Propsy dla Kojota za to że mi uświadomił w wersji beta jak u mnie czasem niedomaga skala waloru i value separation, teraz widzę to w pozostałych pracach, mam nadzieję że to był taki trochę obrazek na przełamanie. Czasami nawet bardziej mnie cieszą takie mniej udane podejścia, w których widać konkretne błędy i wiadomo nad czym pracować ;) Wiem że z przestrzenią też znowu nie jest najlepiej, ale będę walczył

 

jestlawajestzabawa4.png

Napisano

mi się ten wyciek z kuśki nie podoba :p reszta jak najbardziej! tylko może dodaj trochę głębi :) lawa i te skały w tle są zbyt jednolite póki co

Napisano

Postać jest bardzo fajna. Jedynie design młota mógłby być ciekawszy, no i ta kuśka :)

Uwagi mam tylko do tła i samej kompozycji. Wszystkie skały są bardzo przewidywalnie ułożone, a magma jest rozbite na zbyt małe części.

Ilustracje Maniaka powinny dać sporo do myślenia.

 

http://cghub.com/images/view/41515/

 

Ta praca nie przedstawia idealnie takich samych warunków ale widać jak fajnie rozłożona jest hierarchia.

 

Życzę powodzenia przy zleceniach!

Napisano

Hej, pracka moim zdaniem w połowie dokończona, nie zapominaj o fantastycznych narzędziach do destrukcji, którymi dysponujemy w PSie i zawsze kiedy coś Ci nie gra można takową poddać ciężkim torturom, co w analogu ze względu na wytrzymałość materiału i brak CTRL+Z jest o wiele trudniejsze, a czasem nawet niemożliwe. Nie podaje gotowych rozwiązań, ale można by np. walorowo przyciemnić ten 1 plan, a resztę świateł jakoś poróżnicować, bo walorowo świecą podobnie. Jak będę robił karciankę to zatrudniam Cię w cuglach.

Napisano
Propsy dla Kojota za to że mi uświadomił w wersji beta jak u mnie czasem niedomaga skala waloru i value separation, teraz widzę to w pozostałych pracach, mam nadzieję że to był taki trochę obrazek na przełamanie.

 

over.jpg

to ja jeszcze pokaże co ci tu nagmerałem żeby się komentarze nie powtarzały.(trochę przesadziłem z saturacją ale to przez monitory w robocie)

Jak zwykle polecam swoje usługi na przyszłość ;)

Napisano

Hejj, wracam z nowymi rzeczami

 

Zestaw teł do animowanej wersji trailera Spliter Cella, na cały projekt było bardzo mało czasu, z założenia to jakiś materiał promocyjny podpodpodwykonywany dla Ubisoftu, ale szczegółowych szczegółów nie znam, nie pytam, ja tu tylko maluję

 

splintercellanimatedtrailer.png

 

Sama animacja do zobaczenia tutaj:

http://www.newgrounds.com/portal/view/622268

 

 

Szkic z żywej modelki, jeden z tych, które jeszcze się nadają do pokazania :)

1.png

 

Oraz nowy bluesman, przeczytałem 'Alla Prima' i chciałem trochę popracować z kolorem, zwracając uwagę na pewne aspekty, których do tej pory nie byłem świadomy

delta_blues.png

Napisano

Zawsze się naczekamy na te ilustracje od Ciebie, ale jak już jebniesz to nie ma mocnych. Uwielbiam historie, które opowiadasz w swoich ilustracjach. Nic tylko czekać na więcej.

 

No i pocieszająca informacja o tym, że zacząłeś pracować komercyjnie

Napisano

Dzięki za miłe słowa! :)

 

VoytekFus: na razie to i tak na ćwierć etatu, ale pracuję nad tym ;d

 

88grzes: Dzięki! Nie pamiętałem że tam był podobneee, a jak teraz porównuję, to mnie mierzi że nie zerżnąłem, bo te wiechy Kolesova są o dobrych kilka klas lepsze :d Ogólnie to uwielbiam tę pracę, ale na tapecie mam aktualnie to: http://3.bp.blogspot.com/-zIJWfHnCMeM/UfPZ8ESX1XI/AAAAAAAAAp0/HNYoNoY-alM/s1600/Original222.jpg

Napisano

O tak, Bluesman wyszedł Tobie przebajecznie! Uwielbiam takie klimaty! Co to za Alla Prima swoją drogą i gdzie to można dostać? Bo nie słyszałam o tym (laik ze mnie O_O), ale jeśli przeczytanie tego daje takie efekty, to chętnie się dokształcę (te tła do animacji też mi się podobają - czyste i schludne)

Napisano (edytowane)

Milla: można tę książkę kupić na Amazonie, ale to opcja zarezerwowana dla arabskich szejków (i szejczek!):

http://www.amazon.com/Alla-Prima-Everything-About-Painting/dp/0966211731/ref=tmm_pap_title_0

 

Zdaje się że już od dawna nie jest wydawana, ale chyba pracują obecnie nad jakąś reedycją. Zwykłym śmiertelnikom muszą do tego czasu wystarczyć skany, które krążą gdzieś po odmętach internetu (ja tam swojego e-booka jak najbardziej legalnie pożyczyłem od kolegi, ale on to go chyba ukradł, łachudra! ;d). Pewnie nie dla każdego ta wiedza zawarta w 'Alla Prima' będzie jakaś przełomowa, ale mi szczególnie pomogło i otworzyło oczy jedno zdanie które tam wyczytałem: "Jeśli coś ci nie gra w kolorach, Urbanie, to najpewniej zwaliłeś relacje temperaturowe między nimi!" (albo coś w tym stylu). Samo malarstwo Schmida całkiem nieźle daje do myślenia, dlatego ostrzę sobie zęby na tę papierową wersję, chociażby ze względu na jakość reprodukcji - widziałem że autor osobiście wszystko nadzoruje i dostaje wydruki z nowej Alla Primy do akceptacji

 

No i jeszcze mam takie zastrzeżenie że pierwsza połowa książki to raczej takie filozofowanie i coaching, a to co mnie naprawdę interesowało znalazłem w drugiej połowie :)

Edytowane przez Urbanboogie
Napisano

Heloł! Na początek chciałbym życzyć wszystkim szczęśliwego nowego 2014 roku!

 

Bez zbędnych wstępów trochę komercji ze szczęśliwego roku 2013:

slatealior3.png

 

slatealiormikolaj3.png

 

Obrazek testowy który kiedyś zrobiłem dla studia growego:

Test.png

 

Jakiś ołówek na odstresowanie:

barnacle-man.png

 

I prywatne obrazki, pierwszy - na cześć jednego z moich ulubionych muzyków:

Warren+maly+B.png

 

...i drugi, zatytułowany 'Urban Explorers' (lub 'Just One More Level!')

Urban%2BExplorers.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności