emmilius Napisano 3 Wrzesień 2011 Autor Napisano 3 Wrzesień 2011 (edytowane) Nanopędzel - dobre =]. Mi szczególnie na uwagę rzucił się ten gdzie tym chyba właśnie nanopędzlem malował trawy na "wiszącej wyspie?" :/ Dawno nie koncepciłem... mam nadzieję że nie przekombinowałem =] Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez emmilius
BetiiX Napisano 10 Wrzesień 2011 Napisano 10 Wrzesień 2011 dawaj wiecej 'glupot' bo ostatnia pracka fajna :)
emmilius Napisano 15 Listopad 2011 Autor Napisano 15 Listopad 2011 Dzięki za odpowiedzi. To ja troszkę wracam... Zabawa w ograniczanie plam jakieś nieskomplikowane martwe inne... jakiś koncept i kilka moich dziwnych ilustracji koncepto-ilustracja z wierszykiem: drewniane przedmioty porzucone przez ludzi na bagnach... szczypta płynnej nienawiści... ścierwa martwych humanoidów i zwierząt... oto przepis na nieumarłego drzewca. Pewnie znalazło by się drugie tyle ale części nie mogę znaleźć a o reszcie zapomniałem. Ogólnie mam teraz mniej czasu na bazgranie, mistyczny plan bierze w łeb :/
serio Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Bogaty update. Co do ćwiczeń..Tego łysego typa z gunem pamiętam nawet bo sam go rysowałem kiedyś (trauma pozostała). Jeśli chodzi o ilustracje to podoba mi się drzewiec jako całość (no może z wyjątkiem tego urwanego pana) i najbardziej to król z młotem (fajna dynamika, kolor,klimat). Możnaby jeszcze pokombinować z głową króla bo wygląda zbyt generycznie ale jest ok.
mysz Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 im dalej tym lepiej, drzewiec MIAZGA poprostu! paker z czaszka fajowo malowany. ogolnie super klimat we wszystkich, n1c3 j0b ! ogólnie brakuje mi kontrastu w tych pracach, u drzewca gdzie jest go najwięcej i jest ogólnie najciemniej wypada to zdecydowanie najlepiej. tak czy siak bardzo klawe to wszystko ps u rycerza mlotek nielogiczny ;D główka pod złym kątem
ICE Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Pachnie mocno kekaiem, ale to nawet dobrze, jak czerpac, to od najlepszych. Sporo fajnego.
Kalberos Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 no no żeś wypadł z pracami mi się najbardziej podoba ta elfka w zielonym bikini z wygaszana twarzą genialne :D
Bedyk Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Z digitalem od czasow mojej ostatniej aktywności na forum ruszyles do przodu, progres =] zastanawiam sie czy w drzewcu nie przydaloby sie jakis bardziej soczysty fragment albo jakis wyrazisty kolor, moze jeszcze jakas wydygana postac w okolicach nogi...? Jakie były zalozenia przy cwiczeniach z ograniczoną plama? ja bym postawil w nich na jakies bardziej pewne i wysmakowane pociagniecia pedzla, bo narazie troche naciupciane ;]
Jan7 Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Podoba mi się Twoja galeria. Krecik i kogut są świetne.
telthona Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 no up duży :) render nawet fajny ale sam design postaci który rysujesz jest niekonsekwentny. mam wrażenie że za dużo "drobiazgów" chcesz upchac na jeden design i straszny chaos sie robi. nie wiadomo na co powinno sie patrzeć. nieumarły drzewiec jest okropny - sama idea jest zabawna i ciekawa, ale przedstawiłeś to zbyt serio. najlepsza pracka to ta elfka w lesie. fajny render kolory i kompozycja ale przegiąłeś z designem tego czegoś na głowie :
emmilius Napisano 18 Listopad 2011 Autor Napisano 18 Listopad 2011 Serio - król paladyn raczej już taki zostanie =] robiłem go w dość dużej rozpiętości czasu i mam go trochę dość, podziękował Mysz - ogólnie brakuje kontrastu, hmm... nie wiem czy akurat kontrastu ale czegoś brakuje na pewno. Pływa mi to jeszcze wszystko, człek maluje, widzi że coś jest nie teges ale nie wie jak to poprawić, dzięki. Ice - pachnie kekaiem... nie ma co kryć że ten pan plus kilku innych w dziedzinie DP to dla mnie wzorzec i od niego raczej nie odejdę. Nie wszystkie jego rozwiązania przypadają mi do gustu i też niektóre rzeczy/chwyty które mi się podobają podpatruje od innych i próbuję je dodać/ połączyć. Dzięki za opinię. Kalberos - wygaszana twarz :D dobre, thx. n-pigeon - staram się na ile czas pozwala. Im człowiek wyżej wlezie tym więcej widzi, dziękuję. Bedyk - w sumie nie miałem pomysłu na jakiś akcent z wyrazistym kolorem, dlatego próbowałem go odciąć kontrastem, mgiełkami itp. a założenia przy ćwiczeniach były: ograniczyć paletę kolorów ale żeby nadal dobrze wyglądało, odseparowanie koloru i waloru, ee... eksperymentowanie i spróbowanie czegoś innego - prawdę mówiąc mogę się tylko domyślać co dają takie ćwiczenia =]. A'propos tego naciupania, trochę to mało powiedziane. Pewnej ręki nie mam. Dzięki. Jan - thx Telka - czytałem Twój komentarz chyba ze 100 razy i ... w ogóle go nie rozumiem. A jak już zdawało mi się że coś rozumiem to moje postrzeganie tego o czym wspominasz jest odwrócone o 180'. Oczywiście zero ataku z mojej strony na Ciebie i żeby też nikt nie pomyślał że jestem odporny na krytykę bo fajnie się ze mną gada puki się mnie chwali. Ok ale do rzeczy. Design jest niekonsekwentny. Słyszałem jak się mówi że oświetlenie jest niekonsekwentne tzn. pada światło z lewej a postać jest oświetlona od prawej albo od dołu. Możesz mi to wytłumaczyć? Chaos w designie - czy chodzi Ci o zbyt dużą ilość elementów np. pancerza? Idea umarłego drzewca jest zabawna - ja nie widzę nic zabawnego w kupie śmierdzącego szlamu, resztek zwłok i starego drewna które po połączeniu łazi i zabija wszystko na drodze. Ogólnie sama idea zombie raczej zabawna nie jest chyba że kręcimy komedię. Nie rozumiem też że podszedłem do tematu za bardzo serio. Nie wiem, czy miałem mu dać uśmiech miast drzazgowatej gęby? Moim zdaniem cała ilustracja wykonana jest właśnie zbyt, żeby nie powiedzieć cartoonowo, cukierkowo. Więc moje podejście i chęć pokazania była jeszcze bardziej serio ale mi nie wyszło. Kapelusz zielonej Pani - a są tacy co im się podoba :D no to teraz się tłumacz :D co by gadane po próżnicy nie było... (grzyby ~1,5h, gumbas 1h)
ICE Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Witam, Hmm nie miej urazy za to co teraz powiem, ale czasami malujesz jak male dziecko. Drzewko ma byc takie, grzybek taki, galazki o takie., trawka zielona. Nie, stanowcze nie! :P Musisz popracowac nad designem swoich bryl, i kszatltow, bo o ile postaci ogarniasz w miare dobrze, to wlasnie wykladasz sie na takich rzeczach jak drzewa, etc. Zrobilem w miare szybki over, nie ejst on idealny i nie mial taki byc juz z zalozenia, ale tchnal troche zycia w ta "pusta" grzybolandie. DLaczego Prace Dociu i Kekaia sa takie super? Oni nie boja sie pewnych rozwiazan, a co bedzie jak walne jakis dziwny kszalt po srodku tego i niech porosnie mchem? Musisz myslec w ten sposob. No i grzyby nie rosna wcale jak bambusy ich nozki sa czesto powyginane krzywe, nadjedzone przez robale. Tzreba to wszystko uchwycic, zeby bylo fajnie i naturalnie.
emmilius Napisano 18 Listopad 2011 Autor Napisano 18 Listopad 2011 (edytowane) Chyba muszę częściej WIP-ować na forum bo się mnie podoba ten over - dzięki Panie dobra rada :D Edytowane 20 Listopad 2011 przez emmilius
telthona Napisano 23 Listopad 2011 Napisano 23 Listopad 2011 hej Emmilus, sorry że nie odpisałam ^^" dobrze że się przypomniałeś. no co do żywiołaka to chyba już kwestia gustu, nie ma sie z czego tłumaczyć. zrobiłeś to kartoonowoo, ale jakoś wydaje sie ten potwór zbyt powazny jak na wygląd który ma :D z tym designem i niekonsekwencją to chodzi o to, że np temu kolesiowi -królowi w zbroi zrobiłeś bardzo dziwny płaszcz, który rozumiem powiewa epicko, ale funkcji płaszcza jakoś nie spełnia. no chyba że jest to płaszcz, który ma się mu plątać pod nogami. młot przypomina motykę i w niefortunnym miejscu go namalowałeś bo wygląda jakby ten metal okalał gałąź drzewa z tyłu. koleś z rogami i kosą ma tak duzą ilość łańcucha, ze spokojnie mógłby opleść nimi rogi, założyć bombki i być gotowym na gwiazdke : chodzi mi o to że robisz za dużo dziwnych itemów które psują wydźwięk postaci. samo renderowanie i wykańczanie detalu masz na naprawde super poziomie, sama chciałabym tak ładnie całościowo operować detalem. po prostu mógłbyś czasami zrezygnować z jakiegoś pomysłu po to, by na nim oprzeć jakąś inną postać lub ilustrację. Np ta ilustracja z królem. ma fajną korone i nietypowy młot. ma pod tym wszystkim ciekawą kolczugę, i płyty pancerza mają ciekawy wzór. to naprawdę wystaczy na ciekawy design. ten postrzępiony płaszcz, mógłbys dać innej postaci. np jakiejś deadrycznej pani mroku, lub jakiemuś wampirzemu przywódcy lub jakiemuś nieumarłemu... komuś kogo wiedza tajemna lub status świeżości bardziej by tłumaczył że płaszcz jest postrzepiony :D teraz wyraziłam sie jasno? ^^"
Rotcore Napisano 23 Listopad 2011 Napisano 23 Listopad 2011 zdecydowanie jeszcze musisz pracować nad formą w sensie wyglądem i kształtem różnych elementów, niektóre wymieniła koleżanka wyżej, hmm na przykładzie kolesia z kosą, tu rogi, tam rogi jeszcze kosa wygląda jak jeden wielki róg i sie robi tego za dużo, przekombinowane, czasem lepiej mniej a za to coś nowego, odkrywczego, bardziej wyszukany kształt i forma... to nie czepialstwo, jestes już na takim etapie że bardzo ładnie wykańczasz pracki, bryłkę łapiesz itd... a teraz jak chcesz koncepcić to warto by było właśnie poćwiczyć designerskie formy i kształty, żeby to nie było takie z dupy jak hełm rycerza stojącego profilem, patrz całościowo na design, żeby te formy z czegoś wynikały żeby były spójne z całością, żęby dawały chociaż iluzję funkcjonalności... czasem wychodzi Ci "koleś w garniturze i w adidasach" takie hipsterowe fantasy ;P pozdro, dasz rade bo sporo się rozwinąłeś tak czy siak
emmilius Napisano 9 Grudzień 2011 Autor Napisano 9 Grudzień 2011 Dobrze że zwracacie mi na to uwagę bo przyznam szczerze sam bym na to nie wpadł i dalej się w tym pogrążał. Staram się mieć dystans do swoich prac ale chyba za często zwracam uwagę na to jak wykańczam zamiast co wykańczam. Druga sprawa - nie ma konceptu przy którym bym się nie zawiesił i wtedy powstają te dziwactwa. Nie oczekujcie oczywiście że z tą lub kolejną wrzutą będzie o 100% lepiej =] bo dalej się motam, pomijam brak czasu bo praca, praca i praca... Ok. Coś nowego. Koncept rogala: miał być speed ale mi się spodobało... i szybki zamek
yarosh Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 ten z toporo halabardą jak dla mnie mega chyba jeden z najlepszych (moim zdaniem) od ciebie :)
Aryk Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Ten z kozacką siekierą jest mega :) Wiem, powtarzam to samo ale fajny jest, pozdr!
badassky Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Popieram.W trzecim fajnie by było gdybyś dodał jakieś elementy "stoczniowe" (jeśli zamierzasz kończyć oczywiście ;), obecnie nie wygląda to jak miasto przymorskie.Rogal ma troszkę za szerokie bary ,ale sama koncepcja jest fajna.
theLights Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 dobre światło za gościem z toporem klimat w zamku również - mood, koncept postaci całkiem przyzwoity - to chyba ogrodnik :] z uwag: zamek - wygląda odrobinę metalowo i poświata za mocna jak na takie warunki atmosferyczne
sucharek Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 twarz gościa z toporem i oświetlenie bardzo fajne, tak trzymać! :)
CUKIERASS Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 nie będę orginalny i napiszę, że brodacz jest super-choć może nie dawał bym mu tej świecącej poświaty od spodu rąk?jakoś nie do końca mi gra z mgłą? wokół drzew-od góry fajnie to wygląda Brawo!
WojtekFus Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 Skill w górę i w górę. Pozazdrościć :D Z ostatniego, nie wyróżnię się, podoba mi się najbardziej krasnolud. Przy zamku chyba zabrakło koncepcji i detalu. Keep it up!
emmilius Napisano 17 Grudzień 2011 Autor Napisano 17 Grudzień 2011 yarosh, aryk, khaz, sucharek, cukierass, serio - dzięki, czasem coś mi tam w miarę wyjdzie bombadil - stoczniowe elementy to nie za bardzo bo to miał być raczej średniowieczny zamek ale przy speedach ucieka mi wiele rzeczy które czasem bym dodał przy dłuższej posiadówce - ale racja czegoś tam brakuje thelights - ogrodnik, baaardzo śmieszne :D hehehe. grunt to dystans do siebie - nieźle skwitowane=] rothbart - dzięki i racja z tym detalem ok, kolejny speed
WojtekFus Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 Solidny malun. Ładne, stonowane barwy. Bardzo się podoba. Świetnie jedziesz ostatnio.
yarosh Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 dalsze plany nieco za ostre krawędzie mają przez co trochę płasko wychodzą (za mocno się odcinają) i dół obrazka szczególnie lewy róg tak nie przemawia do mnie (czerń choinek też trochę nie) a tak to lecisz do przodu chyba powoli odnajdujesz to coś :)
emmilius Napisano 18 Grudzień 2011 Autor Napisano 18 Grudzień 2011 Z tą czernią to już na niejednym monitorze widziałem. W domu elegancko wyłapuję szczegóły w ciemnych miejscach, a na innych monitorach - bum! czarna dziura. Nie raz widziałem też dziwny rozkład nasycenia kolorów na poszczególnych obiektach/postaciach (tu np na nosie i skroni widzę teraz toksyczną żółć :/, w domu tego nie było). Nie wiem teraz tylko u kogo jest źle u mnie czy u innych =]. Rothbart - dzięki.
Swiezy Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 Gruby speed Emmilius pracka ma lvl up, postarałeś się. ;)
ICE Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 Bardzo aldny frontowy i srodkowy plan, ale ta galaz troche jest tam na sile a gory znowu potraktowane z dziecieca fantazja :p Musisz przysiasc nad "rozwalaniem" prymitywnych bryl w ciekawsze ksztalty, bo to poki co twoje pieta achillesowa. Wyeliminuj to, a wiele zyskasz, naparwde. Edit: Zobacz jak "poszarpanie" prostych form, dodaje zycia tej martwej scenie
emmilius Napisano 19 Grudzień 2011 Autor Napisano 19 Grudzień 2011 Dzięki ICE, że Ci się chce. Nie wszystko umiem dopilnować jak maluję. Często coś tam ucieknie. Chyba czas na tablicę korkową z przykazaniami =] Swierzy - thx kolejny... proszę o wybaczenie błędów jak by coś przy motocykliście i motorze nie grało, pierwszy raz malowałem motor =]
Rotcore Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 fajowy, ale coś tu jest nie tak... driver wygląda jakby byl scalony z tą wydmą za nim i źle tez robi że jest on jakby kontynuacją górnej lini wydm, jeszcze coś z kołami jest nie tak, albo perspektywą, może ktoś inny wychaczy bo na pewno coś tu ewidentnie psuje odbiór, ale poza tym to świetny klimacik ;P
ICE Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 Emmilius jasne, ze mi sie chce jestesmy tu razem w sumie od naszych poczatkow i razem sie rozwijalismy, nie wiem dlaczego by temu poprzestac? :] No to jedziemy! Po pierwsze, zobacz na ponizszy obrazek, ktory prezentuje 4 "gorace punkty" kompozycyjne, sa to te miejsca w obrazku ktore nasze oko lubi. Trafiles jedynie w 2 punkty, pionowa linia po prawej mogla by rownie dobrze byc krawedzia obrazka, gdyz w tym miejscu totalnie nic sie nie dzieje, male tego rownowaga jest zachwiana. To miejsce definitywnie dzieli obrazek na pol. Nastepnie, rozrysowalem zaledwie kilka linni przeplywu informacji, nazwijmy to w ten sposob, fajnie wprowadasz widza do obrazka dynamicznie zblizajacym sie do ... no wlasnie sterty skal jezdzca. Gdy caly ten impet trafia na skaly, w nieprzyjemny sposob sie z nimi zderza i wyprowadza oko z obrazka pod nieprzyjemnym kątem. I na koniec dosc szybki overpaint, zapchalismy pustke tym samym wprowadzajac wiecej rownowagi, dodajac wzajemnej relacji jezdziec - jego cel, tym samym zbudowalismy narracyjna kompozycje. Cos sie dzieje, czlowiek pedzi na motorze do dziwnego miasta, po co? Niech widz sam odpowie na to pytanie. Oczywiscie nie jest to idealny uklad, nalezalo by jeszcze lepiej ulozyc/skomponowac sklay graniczace z krawedzia obrazka, ale wybacz mi jestem w robocie i wlasnie wykorzystalem przerwe :P 1
wise Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 Przede wszystkim leży perspektywa pojazdu. Motocykl przechylony jest na lewo względem podłoża, przy czym wygląda jakby się ślizgał, lub zakręcał na prostej drodze? W każdym razie na pewno nie pędzi. Pochyl maszynę na prawo i umieść ją bardziej na środku drogi. Popraw koła, zwłaszcza przednie, nie jest na tej samej osi co tylne i za bardzo zlewa się z silnikiem. Druga bardzo rażącą rzeczą jest za mały motocyklista. Przy wyprostowanych nogach na pewno nie dosięgnąłby do ziemi, no chyba że to kilkulatek.
emmilius Napisano 21 Grudzień 2011 Autor Napisano 21 Grudzień 2011 grass - thx rotcore - to nie wydma, to jego kurtka miała być, coś nie halo z perspektywą, zdaje się że wise to poprawnie określił ICE - gorące punkty, znam i stosuję na oko. Nie mierzę nigdy pod linijkę bo przecież nie o to chodzi. Czasem też obserwuję pracę lepszych od siebie pod tym kontem i oni momentami za cholerę nie trafiają w te punkty. W ich obrazkach widocznie wtedy obowiązują inne zasady, albo mieli to gdzieś i malowali na czuja. Nie jest to do końca przemyślane, na pewno, te kamyczki teraz mi się takie jakieś głupie wydają. Jak by nie było więcej teraz myślę o kompozycji. Myślałem podczas malowania żeby w okolicy skał namalować np jakiś kosmolot który spadł i znaczy swoje miejsce smugą dymu, ale ... jakoś uciekło. A może jakoś podświadomie chciałem dać więcej przestrzeni w obrazku żeby spotęgować to pustkowie? Tylko jak to dobrze pokazać. reijo - dzięki coś w tym jest wise - tego słowa mi brakowało - on się ślizga. Nie będę malował od nowa motorku bo i tak za długo mi na nim zeszło ale może pokombinuję coś z innymi elementami. Motocyklista za mały, przypomina mi się jedna moja ilustracja z jeźdźcem na koniu - też był za mały =] OK ostatnia bardziej wysiedziana ilustracja w tym roku (tak myślę 10-12h) Dobra a teraz rozkminka kompozycyjna. Specjalnie nie robiłem jej zbyt skomplikowanej bo jak się na prostej drodze boso wywalam to gdzie mi w szpilkach po schodach chodzić? 1. Wprowadzamy ładnie wzrok po skałach do focala jakim jest statua. Kolorem starałem się zrobić kontrast pomiędzy tłem a pomnikiem. Zasada 3-podziału tutaj nie ko końca trafiona, a może te "gorące" punkty mają dookoła siebie jakiś save area i nie muszą idealnie trafiać w najważniejsze miejsca obrazka które lubi oko? Czy miecz też ma wpływ na prowadzenie oka? 2. Olać zasadę 3-podziału. Baza kompozycji obrazka to olbrzymi trójkąt, pytanie tylko czy jest wystarczająco "zaznaczony"? Jakie znaczenie mają tutaj chmury? (pisząc ten tekst wpadłem na pomysł że lepszym rozwiązaniem chyba by był przechylony np budynek ratusza zamiast tych dziwnych skał) 3. A może poprzednie wersje mają za dużo miejsca po lewej stronie? Przecież obrazek właściwie nic nie stracił. Niby tak ale jedyne miejsce jakie bym dla niego teraz znalazł to kiczowaty pionowy baner na jakiejś www. 4. Flip image. Teraz imo się wszystko posypało. Zamiast łagodnie prowadzonego wzroku do focala zderza się on zaraz po "wejściu" do obrazka i potem leci na pysk w prawy dolny róg - chyba się nie mylę? Kto to wie. Co myślicie Panie i Panowie?
Rotcore Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 Wypasik... troche wkurza ta skałka po lewej dlatego wywaliłem, dodałem też błękitow do skały, może to troche równowazy... czubek wystajacy z ramienia babki też lepiej wywaliś albo naprostować... nie wiem, w sumie jest bardzo fajnie, ale może Ci coś podsuną te propozycje... https://lh4.googleusercontent.com/-N3KtsUe39SE/TvKDt54iN8I/AAAAAAAAAjU/gSEPlO0Hz94/s800/marble_statuercc.jpg PS: sorki nastepnym razem dam linki jak coś ;P
ICE Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 Jasne ze te punkty nie sa wyznacznikiem,a le w tak "pustej scenie" warto w tej okolic wtedy zastosowac cos ciekawego :P A tym razem niestety kiepso skadrowales obrazek. Ja bym to widzial juz raczej tak. Nie mzoesz tez wprowadzac takich dziwnych zagran, jak czubek tej skaly z lewej strony bo to sprawia wrazenie, jakby ona wyrastala z nikad. Baaardzo tam nie pasuje, no i wybacz ale o ile podstawa tych skal bardzo fajna o tyle czubki totalnie na nie. Wygladaja troche jak kamienne szparagi. Dobra zrobilem szybki over, dodalem wiekszy sens takim ciekawym warunkom oswietleniowym. Pamietaj, mysl kreatywnie! :P Wiecej ekspersji uczuciowej, poki co mam wrazenie iz koniecznie chcesz zmalowac swietne obrazki, gdyz wiesz iz juz na wiele cie stac. I wlasne ta podswiadoma presja cie blokuje, mzoe sie myle, ale takie jest moje odczucie. Ide spac jest 3:21 :P EDIT: o jak ja smarowalem rysikiem po tablecie Rotcore zrobil over, jego wersja tez wiele wnosi. Aha bylbym zapomnial, twarz posagu nie zgadza sie w pespektywie z chelmem.
CUKIERASS Napisano 22 Grudzień 2011 Napisano 22 Grudzień 2011 fajne pogięcię /fajne odblaski-odbicia ale mam wrażenie,że te faktury/ognie zmniejszają czytelność-dajesz panie fajne produkcje ostatnio-Wesołych Świąt!
emmilius Napisano 2 Luty 2012 Autor Napisano 2 Luty 2012 Dzięki za dobre słowa. Odkopuję tekę skromnym up-em. Jeden dokończony szkic chłopa i 40 min szybcior. Na nic więcej nie mam czasu :(
Aryk Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 Siema, w enviro brakuje mi trochę tzw. powietrza, ale barbarian mi się podoba, podciągnął bym to dalej, dając więcej tej mroczności i smakowitej brutalności w obrazku, urozmaicić kolorek, walnąć jakieś mocniejsze światło, miodzio :)pozdr!
olaf Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 jakbyś chciał w 3d odtworzyć tego łysego to stopę miałby wielkości tułowia, a topór stałby w drugim pokoju ;) Troche ćwiczeń z perspektywy albo zabawa w 3d by sie przydała.
emmilius Napisano 26 Lipiec 2013 Autor Napisano 26 Lipiec 2013 (edytowane) Yo! Odkopuję tekę. Prywatnie i pracowo mi się znacznie pozmieniało (mała ilość czasu na cokolwiek) więc nie ćwiczyłem malowania i rysunku absolutnie w ogóle. Jeżeli coś maziałem to dla odprężenia więc w zasadzie nie spodziewajcie się progressu. Wrzucać będę chaotycznie bo nie pamiętam dokładnie co kiedy i skąd. Pzdr. Kilka ilustracji z ostatniego okresu: ta już trochę starsza (background do gry www cargo tycoon) a to obrazki do http://year1920.com/ jakieś koncepty idę szukać resztę, jak znajdę to wrzucę. pzdr. p.s. mimo że nie ćwiczyłem krytyka mile widziana. Edytowane 26 Lipiec 2013 przez emmilius
COR Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 świetna wrzuta! mafiozi, posejdon i kosmosy świetne
ICE Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 Fajnie ze wrociles, zastanawialem sie co sie z toba stalo. Teraz bedziemy mogli liczyc na czestsze wrzuty?
telthona Napisano 26 Lipiec 2013 Napisano 26 Lipiec 2013 emmilius żyje! :D pewnie chomikował te rzeczy żeby na raz zrobić dużego upa :) mi się najbardziej podoba ten kredens maga :D fajne itemy ma :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się