Napisano 2 Marzec 200916 l Jak dla mnie możesz tego nie texturować :D Ba, nawet nie powinieneś! Clay wygląda ślicznie.
Napisano 2 Marzec 200916 l Jak dla mnie możesz tego nie texturować :D Ba, nawet nie powinieneś! Clay wygląda ślicznie. Jak coś takiego się teksturuje ? To musi być masakra.
Napisano 2 Marzec 200916 l Autor TigerHellmake - masochizm z leksza to jest :) troche siatki dla zainteresowanych:
Napisano 2 Marzec 200916 l TigerHellmake - masochizm z leksza to jest :) troche siatki dla zainteresowanych: Ale co ze spawami :P Masz zrobionego jakiegoś tutka ? Jak je robisz > gęsty wężyk > randomize > smoth ?
Napisano 3 Marzec 200916 l Autor TigerHellmake - Spawy można duzo prosciej :). Noise w bump dla wybranych poligonów z kolejnym ID. adam_m- naprawde Edytowane 3 Marzec 200916 l przez kliment woroszyłow
Napisano 3 Marzec 200916 l zrigguj go:D http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/tank_rig/tank_rig_part1_01.asp
Napisano 3 Marzec 200916 l Autor wujku dzieki za linka, może sie naucze ;) wieza skończona, zostało trochę szpejów na błotnikach i nad silnikiem. Oraz to co marszałkowie lubią najbardziej..czyli gąsiorki :) Edytowane 3 Marzec 200916 l przez kliment woroszyłow
Napisano 3 Marzec 200916 l Też bym chciał kiedyś pobawić się w taki detal. Masz chyba małego buga w siateczce w lewej wieżyczce przy rozcięciu blach.
Napisano 3 Marzec 200916 l Ludzik będzie jeszcze poprawiany? bo ma bardzo nienaturalnie wygiętą przednią rękę.
Napisano 3 Marzec 200916 l wypas ale i tak się przyczepię :) gwint lufy jest jakiś oszukany bo jest prosty a powinien być raczej skręcony, pozatym bruzdy chyba są zbyt głębokie ahhh ci ruscy... gwiazde to nawet na pancerzu musieli wytłoczyć...
Napisano 3 Marzec 200916 l Autor Aniu - żołnierzyka robiłem dawno temu... tu został zastosowany jedynie jako pomoc do pokazania skali pojazdu, wiem ze ma błędy :) Valery- gwint w lufie wbrew pozorom nie ma w rzeczywistosci skrętu jak na śrubie, ten w lufie ma skręt choć tego nie widać, ale ma. :) Edit: zrzut z ekranu w załączniku P.S. swoja drogą uważam że to czepialsto na siłe w czystej postaci z tym gwintem. ;) Edytowane 3 Marzec 200916 l przez kliment woroszyłow
Napisano 4 Marzec 200916 l P.S. swoja drogą uważam że to czepialsto na siłe w czystej postaci z tym gwintem. ;)nie przeczę :) no bo czegoś trzeba a nie bardzo wiem czego się czepić Edytowane 4 Marzec 200916 l przez Valery
Napisano 4 Marzec 200916 l Obserwuję rozwój tego modelu i każdy krok to potwierdzenie Twojego mistrzostwa. Detal miażdży, na poziomie tego co widzialne i tego co molekularne też (przykład - gwint lufy) ;) G(wi)nt to profesjonalizm!
Napisano 4 Marzec 200916 l Autor Filip - po ms 3mln :) Edytowane 4 Marzec 200916 l przez kliment woroszyłow
Napisano 4 Marzec 200916 l Ja bym dał jakiegoś ruskiego złomiarza co wycina kawał płyty pancernej z boku przez co zostanie ładnie ukazany detal ;p POZDRAWIAM !
Napisano 5 Marzec 200916 l Jak coś takiego się teksturuje ? To musi być masakra. Klimek nie teksturuje. On modeluje, a potem formatuje twardziela :P
Napisano 5 Marzec 200916 l Autor mrys złośliwcze! ;) pokrywa silnika skończona. Pozostało trochę pierdółek na błotnikach i gąski.
Napisano 5 Marzec 200916 l Klimek nie teksturuje. On modeluje, a potem formatuje twardziela :P :D Wojtku, błotko też będziesz rzeźbił? ;P
Napisano 5 Marzec 200916 l Skąd bierzesz referencje ? Kupujesz monografie ? I znowu spawy :D Mógłbyś dokładnie opisać jak je robisz + obrazki ? Akurat by mi się przydały a robię w innym sofcie i narzędzia mogą się inaczej nazywać. Tak jakbym to zobaczył to może bym coś wykombinował. Ale nie jest to taki sposób że dopiero na renderach wychodzą ? Ja muszę to na modelu zrobić pod generacje normali.Robię luftwaffe kraftstoff Feuergefahrlich i spawy to takie małe detale. Edytowane 5 Marzec 200916 l przez TigerHellmake
Napisano 5 Marzec 200916 l Bardzo , bardzo fajny model :D , chciałbym mieć takie umiejętności jak Ty ;]
Napisano 5 Marzec 200916 l Wzialbys sie teraz za jakies porzadne rendery. Modelowac juz umiesz, to widac:D
Napisano 5 Marzec 200916 l Autor TigerHellmake -Ten sposób na spawy wychodzi dopiero na renderach. Bump czy displacement tak działa i inaczej nie chce. Johnzi- mam zamiar, mam, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
Napisano 5 Marzec 200916 l Johnzi- mam zamiar, mam, zobaczymy co z tego wyjdzie ;) /quote] hmmmmm ... format ? :D
Napisano 6 Marzec 200916 l Dobra scenka byłaby wskazana, choć z texturkami i tyle poly może być ciężko:).
Napisano 6 Marzec 200916 l codziennie tu jestem i jak widze takie modele to az sie cieplo robi :) pozdro !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto