Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 339
  • Wyświetleń 46,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie możesz tego nie texturować :D Ba, nawet nie powinieneś! Clay wygląda ślicznie.

Napisano
Jak dla mnie możesz tego nie texturować :D Ba, nawet nie powinieneś! Clay wygląda ślicznie.

Jak coś takiego się teksturuje ? To musi być masakra.

Napisano
TigerHellmake - masochizm z leksza to jest :)

troche siatki dla zainteresowanych:

Ale co ze spawami :P Masz zrobionego jakiegoś tutka ?

Jak je robisz > gęsty wężyk > randomize > smoth ?

Napisano
  • Autor

wujku dzieki za linka, może sie naucze ;)

wieza skończona, zostało trochę szpejów na błotnikach i nad silnikiem. Oraz to co marszałkowie lubią najbardziej..czyli gąsiorki :)

7862ff7d815bb12f.jpg

5e2bf845f1d60e46.jpg

af9ee7fa0ac887a9.jpg

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

serwus :)

baaardzo fajnie to wyglada :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Też bym chciał kiedyś pobawić się w taki detal. Masz chyba małego buga w siateczce w lewej wieżyczce przy rozcięciu blach.

Napisano

Ludzik będzie jeszcze poprawiany? bo ma bardzo nienaturalnie wygiętą przednią rękę.

Napisano

wypas ale i tak się przyczepię :)

gwint lufy jest jakiś oszukany bo jest prosty a powinien być raczej skręcony,

pozatym bruzdy chyba są zbyt głębokie

ahhh ci ruscy... gwiazde to nawet na pancerzu musieli wytłoczyć...

Napisano
  • Autor

Aniu - żołnierzyka robiłem dawno temu... tu został zastosowany jedynie jako pomoc do pokazania skali pojazdu, wiem ze ma błędy :)

Valery- gwint w lufie wbrew pozorom nie ma w rzeczywistosci skrętu jak na śrubie, ten w lufie ma skręt choć tego nie widać, ale ma. :)

Edit: zrzut z ekranu w załączniku

 

P.S. swoja drogą uważam że to czepialsto na siłe w czystej postaci z tym gwintem. ;)

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano
P.S. swoja drogą uważam że to czepialsto na siłe w czystej postaci z tym gwintem. ;)
nie przeczę :) no bo czegoś trzeba a nie bardzo wiem czego się czepić

Edytowane przez Valery

Napisano

Obserwuję rozwój tego modelu i każdy krok to potwierdzenie Twojego mistrzostwa. Detal miażdży, na poziomie tego co widzialne i tego co molekularne też (przykład - gwint lufy) ;)

G(wi)nt to profesjonalizm!

Napisano

Ja bym dał jakiegoś ruskiego złomiarza co wycina kawał płyty pancernej z boku przez co zostanie ładnie ukazany detal ;p

 

POZDRAWIAM !

Napisano
Jak coś takiego się teksturuje ? To musi być masakra.

 

Klimek nie teksturuje. On modeluje, a potem formatuje twardziela :P

Napisano
Klimek nie teksturuje. On modeluje, a potem formatuje twardziela :P

:D

 

Wojtku, błotko też będziesz rzeźbił? ;P

Napisano

Skąd bierzesz referencje ? Kupujesz monografie ?

 

I znowu spawy :D

Mógłbyś dokładnie opisać jak je robisz + obrazki ? Akurat by mi się przydały a robię w innym sofcie i narzędzia mogą się inaczej nazywać. Tak jakbym to zobaczył to może bym coś wykombinował.

Ale nie jest to taki sposób że dopiero na renderach wychodzą ? Ja muszę to na modelu zrobić pod generacje normali.Robię luftwaffe kraftstoff Feuergefahrlich i spawy to takie małe detale.

Edytowane przez TigerHellmake

Napisano

Bardzo , bardzo fajny model :D , chciałbym mieć takie umiejętności jak Ty ;]

Napisano
  • Autor

TigerHellmake -Ten sposób na spawy wychodzi dopiero na renderach. Bump czy displacement tak działa i inaczej nie chce.

Johnzi- mam zamiar, mam, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Napisano

Moze jakis videotutek z takiego modelowania, albo jakies the making of :)

Napisano

Dobra scenka byłaby wskazana, choć z texturkami i tyle poly może być ciężko:).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności