Skocz do zawartości

DWIV -3d- Morte


Gość Morte

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 138
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzieki za miłe słowa chłopaki, zagrzewaja do walki:) Jako ze sleeping is just an excuse not to finish(czy cos) zarwałem troche nockę i triszkę posculpciłęmi pomodelowałem.

Do deadline'a chyba sie nie wyrobie, no zobaczymy...

Żeby nie było- żadnego dużego miecza nie będzie, sama pochwa.

20575731.png

wracam do fizyki:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dzięki:)

ETA-z ciekawosci gdzie pracujesz? Jakoś w przemysle czy ot tak zeby grosza dorobic?

 

No a teraz potrzebna pomoc forumowiczów, bo ja do kolorów niezbyt mam oko... Taki pierwszy schemacik barw nałożyłem, co o tym myślicie? Wszelkie sugestie/ overpainty mile widziane.

47899364.png

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morte, popraw koniecznie te ramiona i klatę przynajmniej tak jak Ci Łukasz narysował, przecież to parę pociągnieć movem i będzie git, a teraz ma klatę wąską jak chomiczek, szczególnie gdy wziąć pod uwagę jeszcze żebra pod spodem, zobacz jak Ci kontur "zakręca pod pachę", straszne.

 

Stopy nieładne jeszcze, zbyt ludzkie jak na takiego drania, za mało wymodelowane uważam, nie mają masywności, są jak flaki.

 

Szmatki jak to szmatki, szału nie robią, mogłoby być gorzej, szmatki są trudne i jak sam się nie nauczysz to nikt Ci nie wytłumaczy jak je zrobić:p

 

Czepię się jeszcze tej zbroi, wszystko fajnie, ale jakbyś ją wzbogacił detalem może? Jakieś zawijasy? Bo teraz to takie proste płytki i nic więcej.

 

Skin jednobarwny to niewiele można powiedzieć, model bardzo ponury, na tym ostatnim obrazku wygląda jakby się przyczajał w okolicach jaskiń:D

 

No ale jadziesz dalej, kończ go koniecznie!

 

Tiger jest niezdrowy i powoduje delirium:D

I ma z d...py butelkę:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad stopami posiedzis ie jeszcze, zresztą póki co jedyna dobrze widoczna na górnym obrazku to nieruszana jeszcze była. jakieś detale na zbroicce dojdą aczkolwiek raczej chciałbym utrzymać ja w takiej surowej formie.

Szmatki zgodze sie szału nie robia, ale wydaje mi się ze wychodzi już coraz lepiej i jak zam zauważyłeś ćwiczyć trzeba.

Ale na prawdę nie wiem o co chodzi z tym konturem i klata- rozwiń jeśli mozesz bo aj głupi chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno tu nie zaglądałem ale widzę idzie spoko ! Kolorki takie trochę szaro bure może pomyśl nad jakimś żywszym akcentem, tak ogólnie to kolory bazowe zrobiłbym trochę jaśniejsze i dopiero potem ściemniał/cieniował.

aha no i ja bym nie robił go w masce, no chyba że tamta to testowa u góry.

pozdro i powodzenia dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladny modelik. Szczegolnie dobrze komponuje sie z ta pochwa na plecach.

 

Co do barw to na razie ciezko powiedziec. Zroznicuj troche kolor np. skora wydaje sie cienka wiec moze w niektorych miejscach zabarwiać sie bardziej na kolor krwi czy tam kości. Moze jakies przebarwienia od brudu albo kamuflażu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obojczyki bym poprawił, proporcje długości ramię-przedramię się nie zgadzają. Klatka piersiowa i plecy są jednakowej grubości, ja bym mu zrobił tzw. motyle i poszerzył plecy i ramiona bo tak jak teraz wyglądają dosyć mizernie.

a żebyś już całkiem olał mój komentarz to dodam że stopy są hmm bardzo słabe.

 

co do gęby to wygląda jak taki szeregowy tłuk. Jak dla mnie śmieszna wyszła ta twarz, trochę brakuje mi tutaj charakteru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze zaczynam miec wrażenie iz im glebiej wchodzisz w ten model tym gorzej to wyglada, model traci bryle, charakter, klase... nie czytalem wszystkich postow ale rady levusa i chodzby szczerego kolegi warto wziasc pod uwage...

od siebie dodam ze material szmaty wyglada lipnie i ogolnie wszystkie elementy ubioru sa bez pomyslu(a z broja thannks to Grasetti:P), elementy zbroi plytowej niemaja jak sie skladac w tej formie:]- to przechodzi w masowych modelach do gier ale w DW wszystko musi byc zapiete na ostatni guzik i kazdy nit dobrze uzasadniony;P,

przemysl prosze bardziej eqłipment dla tego pana:)...np jak w sredniowieczu mocowano pochwe do pasa by 'niemajtała' sie w czasie walki:D itp... gosc ma byc maszynka do zabijania wiec wszystko co przy sobie ma mu w tym pomagac a nie byc na pokaz:)

pozdrawiam i trzymam kciuki:) niemam watpliwosci ze jest potencjał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

huh trochę komentarzy to odpowiem może..."

F/X- Dzięki, fajnie ze się podoba. Texturing ze tak powiem in progress wiec jeszcze sie będziemy bawić.

M@Ti-Dzięki dzięki:)

 

Szczery- Czasem Cię człowieku nie rozumiem. Może nie powinienem zaczynać od tego zdania bo naddaje ona negatywny, kontratakujący wydźwięk mojej wypowiedzi. Ale jednocześnie jest wyjściem do dalszego wywodu.

Cieszą mnie te porady co do proporcji , są pomocne i jak najwięcej ich. Zreszta przy samych proporcjach to ja się wygłupiłem bo włączona jest perspektywa Zbrushowa ,a z tym długim mieczyskiem zachwiała się i nie wygląda to za dobrze. O stopach sam wiem, zresztą pisałem o tym. Co do twarzy po prostu sie nie zgodzę, aczkolwiek z tym szeregowym możesz mieć troszkę racji. Szkoda tylko ze dopiero teraz napisałeś o tem. Czemu Cię nie rozumiem- po co ta sentencja o olewaniu twojego komentarza? Akurat jak mam swój wątek i pracuje nad czymś cenię krytykę i staram się ją uwzględniać. A czemu dodałeś słowa o olewaniu- powtarzam nie rozumiem. wydają mi sie nie potrzebne i w pewien sposób ofensywne

 

Kirian- Przyznam, ze jak zobaczyłem ze napisałeś tutaj, klikając w link pomyślałem: 'No, Kirian mi pojedzie'. Mam dość mieszane uczucia do tego co mi tu napisałeś. nie zgodzę sie co do utraty charakteru, bo z jednej strony nie wydaje mi się by postać jakoś takowy utraciła( przy założeniu ze na początku jakiś tam miała), a poza tym nie wydaje mi sie do końca zasadnym ocenianie charakteru postaci przy wipowym obrazku z pracy nad teksturą.

Ubiór - też nie do końca sie zgodzę, może wynika z to ze ja mam w głowie historyjkę tej postaci, którą niedługo postaram się tu zamieścić. A że zbroja a'la grassetti - co to zmieni jak powiem ze nie wzorowałem sie na nim? są podobne elementy, a co do samego grassetiego nie podoba mi sie to co tam wrzucił. Co do ruchomości zbroi i ze każda nita musi mieć sens itd.: Moim zdaniem jest dokładnie odwrotni- ma wygladać dobrze- Imrod teoretycznie nie może kroku zrobić a jednak wygrał DW3. jakbym robił średniowiecznego rycerza to bym tak nie postąpił. Wniosek: nie będę już zmieniał ekwipunku i nie wynika to z tego ze olewam to co mówisz ale do końca DW nie zostało wiele, ja mam maturę i jeśli chcę skończyć muszę iść na uproszczenia.

edit>ah no i o co chodzi z tą szmatką ze sculpt słaby czy tekstura/matcap?

 

uff. ale wylewny jestem dzisiaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastawiałem czy to pisać ale dodam tylko że brakuje mi tu tali, tak jakoś kwadratowo ten tors wyszedł, szczególnie po ostatniej poprawce, jakby się przyjrzeć rysunkowi Łukasza to tam była ładnie zaznaczona talia, miednica była węższe niż klatka itd

co do twarzy to może lepszy charakter byłby jakby dodać mu ją bardziej wąska i smukłą. tyle od mnie, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

dawno nic nie wrzuciłem, po długich walkach z retopo(gdyby w blenderku można było jakoś sensownie ustawić przenikanie obiektów byłoby chyba najlepszym jakie widziałem-cały editmode w moich rękach i do tego możliwość retopologii.. ale tak sie nakląłem na te przenikania ze chyb zdecyduje się na zakup 3dcoat i jego retopologii.

Póki co 7498 trisów, zapewne dodam trochę an spódniczkę ,żeby się nie rozciągała przy pozie, a reszta pójdzie na broń i efekty.

lowpoly1.jpg

jakieś uwagi?- właściwie jeszcze mogę pooptymalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna optymalizowac, ale nie przesadzaj, zeby Cie te kanty nie zabily, na pierwszy rzut oka wszystko ok, troszke wiecej podzialow przydaloby sie na sukni, ale w zasadzie bez przesady, gon stary bo czasu coraz mniej.

trzymam kciukensy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

no dzięki chłopaki,ale muszę przyznać ze ten drań robił najwięcej problemów w mej karierze... Normalnie szło jak krew z nosa pod górkę, krzaczył sie blender, krzaczył sie zbrush, krzaczył się xNormal. Ta normalka, ma jeszcze trochę artefaktów, ale myślę ze łatwiej i szybciej będzie mi je poprawić w szopie, niż walczyć na siłę z wypalaniem. Jednym słowem nie jestem zadowolony jeszcze.(aha- AO niezbyt wyraźne bo ze słabymi ustawieniami wypalane, finalną jeszcze przepalę(dziś wieczorkiem zapewne)

18realtime.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Dzięki panowie:)

Zacząłem walkę z teksturkami, nawet jestem zadowolony z tego bake'a choć tu i tam trzeba będzie poprawić krzaki, szczególnie uszy, ale to jak skończę bakeować resztę. screen for fun z toolbaga:

20realtime.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Dalsza walka, ale szczerze powiedziawszy tracę serce do tego pana, ech trza było klicka posłuchać i bardziej pomyśleć... Na szybko z BGE( są krzaki z alpha mapą i stąd te seamy ;) .)

21realtime.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam za ciebie kciuki, oby udało ci się skończyć na czas. Jeszcze masz niecałe 2 dni! :D Jakbyś go ustawiał to proponuje żeby patrzył się na widza z delikatnie pochyloną głową żeby wyeksponować te mocarne rogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Never let it die!!

Morte dajesz do końca jesteś z nim na takim etapie, że porzucenie projektu jest bez sensu. Zaciśnij poślady i jedziesz do końca, będzie mocny model w portfolio :D

 

Kolorki imo fajne ale ja bym spróbował rogi zrobić bardziej takie białawe. A i teraz zauważyłem... te poprzeczne fałdy na środkowej tkaninie wyglądają troszke nierealnie tzn. nie widze niczego co by mogło je wywołać :)

 

A i na koniec powiem tyle, że masz go skończyć, bo jak nie to dostaniesz ujemnego repa :P

 

Pozdrawiam

ETA :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

Morte dasz rade, texturki teraz są dosyć rozmyte, dodaj w photoshopie jakiejś organicznej faktury do ciała ale bez przesady. Do materiału(szmaty) dodaj faktury tkaniny masz tego pełno na cgtextures i koniecznie zrób jakiegoś dobrego speculara. Dodaj światełko i będzie się super prezentować.

 

Słyszałem że masz dostać bana jak nie skończysz więc jedziesz z tym koksem.

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Jestem z Tobą Zią - napisz mi PMkę z mailem, to wyślę Ci gotowe studio do renderków w maxie (thx dla krzyśka_gfx za koncepcję).

 

Jesteś naszą jedyną bronią w walce z milionami - trzeba Cię wspierać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Wiecie, może i grozi mi ban ale chyba zrezygnuję, przynajmniej na razie... na finisz i tak nie mam szans, a już patrzeć nie mogę na niego. Designer ze mnie żaden, ta postać jest niesamowicie nudna i sztampowa, nie prezentuje sobą nic fajnego... W dodatku większość rzeczy robiona była w pośpiechu i popełniłem masę błędów która teraz wyłazi, utrudnia pracę. Ech. Na razie go odłożę, może jak odpocznę to wykończę go tak jak bym chciał.

Choć miło oczywiście że wykazujecie taką niezwykłą troskę:P

@M@Ti- z jednej strony to by było chyba wbrew regułom, a z drugiej ja nie używam maksa:D

 

Ah żeby nie by lo ze gadam po próżnicy i zalę się do księżyca:

22realtime.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę szkoda że nie skończyłeś na czas ale trudno się mówi. Mam nadzieje że za rok zrobisz coś fajnego i już bez takiej presji. :)

Zamierzasz kiedyś kończyć ten model? Może jakbyś poczekał kawałek i odpoczął od niego to byś zrobił, świetna praca do teczki by była.

 

Po ptokach już ale edit zrobiłem jak ja bym tego pana widział. Trochę suwakami pomachałem. Mam nadzieje e się nie obrazisz. ;)

lalalam.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Pewnie ze się nie obrażę - taki feedback jest zawsze bardzo pomocny, i pozwala na świeże spojrzenie na własna pracę.

 

No ogólnie sorry ze tak wyszło ale jednak maturka wtrąciła swoje 3 grosze. zawsze jest next year.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności