Hynol Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 (edited) Scenka którą dość szybko machnąłem na Surreal challenge na CGTalku. Tło niedkokończone, drzewka z drugiego planu bez displacementu itd. Ale już mi się nie chciało i termin oddania gonił ;). Edited April 7, 2009 by Hynol Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliment woroszyłow Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 noo...surrealistyczne to to jest , zdecydowanie! ;) fajny pomysł, Salvador Dali ci patronuje z niebiesiech napewno;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MF Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Wyszło super! Gratuluję ukończenia na czas :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 no brawo mimo, że na szybko to wyszło naprawdę bardzo ładnie niezły pomysł:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 widac ze na szybkiego ale i tak trzyma poziom, gratki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Az dziw bierze ze ludzie takie rzeczy tworza bez kwasu ;) Fajna pracka choc jak Pionier wsponial widac ze na szybkie zwlaszcza znajac Twoje mozliwosci. Mozesz podzielic sie nastawami piasku :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 Dzięki. Piasek to mesh ze zwykłym matowym materiałem + teksturka z CGTextures jako planar mapping to camera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hmmm dla mnie git :) bardzo ciekawie to wyszlo :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki Luki Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jedynie miasto jest fajne. Reszta wyglada jak rendery z przelomu wiekow do tego zapisane w gifie. Drzewka wygladaja jak szyszki (ale moze o to chodzilo), moze jakies mocniejsze kierunkowe swiatlo troche by to podratowalo. Z reszta swiatlo na piaskownicy i miescie nie zgadza sie z tym z tła. Własciwie to jestem totalnie zaskoczony ta pracą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Luki, to nie mialbyc fotoryl tak mi cos mowi ;), mi sie podoba bo wyglada jak ilustracja, a nie jak 3d :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 Hehe - no cóż - są tacy że jak nie jest blink blink to jest kupa ;). W założeniach prace miały być utrzymane w stylu Jacka Yerki a nie SWRSC :). Dlatego bardziej to poszło w kierunku malunku niż reala - i uwierz mi, było to dla mnie trudniejsze niż zwykły fotorenderek... Co do światła na obiektach to się zgadza bo się musi zgadzać. Nie zgadza się falloff na terenie, ale to trzeba sobie zobaczyć Yerki obrazki i jak on to robi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faun Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 (edited) Bardzo fajne, świeże, (skojarzenia z Rafałem Ołbińskim), estetyka plakatu, pochwal się, jak uzyskałeś taki efekt. Naprawdę niezłe. Edited April 8, 2009 by Faun Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionix Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Kurcze... bardzo fajne to! Miło się patrzy na coś innego niż wizki ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter_f Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Piękna robota Stary! Jest klimat. Bardzo surreal. Jak zrobiłeś tą korę? to disp? Ode mnie 5* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki Luki Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Nie jestem wielkim fanem fotorealizmu w 3d. Wrecz przeciwnie. Do Yerki tutaj sa lata swietlne. Prawie wszystko jest plaskie, sztuczne i plastikowe. Swiatlo sie "musi zgadzac"? Jak widac powstalo jakies zawirowanie w czasoprzestrzeni i sie nie zgadza. Drzewka z pierwszego wygladaja jak plane'y z alfa, w ogole nie widac na nich swiatlocienia ktory gra sobie radosnie na piasku. Te rury i woda, przypominaja mi okladki "Nowej Fantastyki" itp, z okresu zachlysniecia sie nowym medium w postaci grafiki komputerowej. Wlasciwie w poprzednim poscie zle napisalem, nie jestem zaskoczony tylko jestem w szoku, znajac Twoje poprzednie prace Hynol. No ale DGCC niby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 No cóż Luki - nie każdego można zawsze zaspokoić :). Ja osobiście poza detalami na drugim planie jestem zadowolony z grafy ale domyślam się że nie jest ona w "mainstreamowym" klimacie. Zapewne mogłem pojechać mocniejszym światłem kierunkowym - szkoda że na nastawy alternatywne po prostu zabrakło czasu.... peter_f - kora jest na displacemencie 3D pomieszanym z prostej bitmpay i cellulara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Podoba mi się, fajny pomysł i klimacik, tylko miejscami widać że niedokończone. Dół z rurami wydaje mi się za ciemny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts