Hynol Napisano 7 Kwiecień 2009 Share Napisano 7 Kwiecień 2009 (edytowane) Scenka którą dość szybko machnąłem na Surreal challenge na CGTalku. Tło niedkokończone, drzewka z drugiego planu bez displacementu itd. Ale już mi się nie chciało i termin oddania gonił ;). Edytowane 7 Kwiecień 2009 przez Hynol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 7 Kwiecień 2009 Share Napisano 7 Kwiecień 2009 noo...surrealistyczne to to jest , zdecydowanie! ;) fajny pomysł, Salvador Dali ci patronuje z niebiesiech napewno;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 7 Kwiecień 2009 Share Napisano 7 Kwiecień 2009 Wyszło super! Gratuluję ukończenia na czas :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 7 Kwiecień 2009 Share Napisano 7 Kwiecień 2009 no brawo mimo, że na szybko to wyszło naprawdę bardzo ładnie niezły pomysł:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 7 Kwiecień 2009 Share Napisano 7 Kwiecień 2009 widac ze na szybkiego ale i tak trzyma poziom, gratki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 7 Kwiecień 2009 Share Napisano 7 Kwiecień 2009 Az dziw bierze ze ludzie takie rzeczy tworza bez kwasu ;) Fajna pracka choc jak Pionier wsponial widac ze na szybkie zwlaszcza znajac Twoje mozliwosci. Mozesz podzielic sie nastawami piasku :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 7 Kwiecień 2009 Dzięki. Piasek to mesh ze zwykłym matowym materiałem + teksturka z CGTextures jako planar mapping to camera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 hmmm dla mnie git :) bardzo ciekawie to wyszlo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Jedynie miasto jest fajne. Reszta wyglada jak rendery z przelomu wiekow do tego zapisane w gifie. Drzewka wygladaja jak szyszki (ale moze o to chodzilo), moze jakies mocniejsze kierunkowe swiatlo troche by to podratowalo. Z reszta swiatlo na piaskownicy i miescie nie zgadza sie z tym z tła. Własciwie to jestem totalnie zaskoczony ta pracą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Luki, to nie mialbyc fotoryl tak mi cos mowi ;), mi sie podoba bo wyglada jak ilustracja, a nie jak 3d :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Hehe - no cóż - są tacy że jak nie jest blink blink to jest kupa ;). W założeniach prace miały być utrzymane w stylu Jacka Yerki a nie SWRSC :). Dlatego bardziej to poszło w kierunku malunku niż reala - i uwierz mi, było to dla mnie trudniejsze niż zwykły fotorenderek... Co do światła na obiektach to się zgadza bo się musi zgadzać. Nie zgadza się falloff na terenie, ale to trzeba sobie zobaczyć Yerki obrazki i jak on to robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 (edytowane) Bardzo fajne, świeże, (skojarzenia z Rafałem Ołbińskim), estetyka plakatu, pochwal się, jak uzyskałeś taki efekt. Naprawdę niezłe. Edytowane 8 Kwiecień 2009 przez Faun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Kurcze... bardzo fajne to! Miło się patrzy na coś innego niż wizki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Piękna robota Stary! Jest klimat. Bardzo surreal. Jak zrobiłeś tą korę? to disp? Ode mnie 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Nie jestem wielkim fanem fotorealizmu w 3d. Wrecz przeciwnie. Do Yerki tutaj sa lata swietlne. Prawie wszystko jest plaskie, sztuczne i plastikowe. Swiatlo sie "musi zgadzac"? Jak widac powstalo jakies zawirowanie w czasoprzestrzeni i sie nie zgadza. Drzewka z pierwszego wygladaja jak plane'y z alfa, w ogole nie widac na nich swiatlocienia ktory gra sobie radosnie na piasku. Te rury i woda, przypominaja mi okladki "Nowej Fantastyki" itp, z okresu zachlysniecia sie nowym medium w postaci grafiki komputerowej. Wlasciwie w poprzednim poscie zle napisalem, nie jestem zaskoczony tylko jestem w szoku, znajac Twoje poprzednie prace Hynol. No ale DGCC niby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2009 No cóż Luki - nie każdego można zawsze zaspokoić :). Ja osobiście poza detalami na drugim planie jestem zadowolony z grafy ale domyślam się że nie jest ona w "mainstreamowym" klimacie. Zapewne mogłem pojechać mocniejszym światłem kierunkowym - szkoda że na nastawy alternatywne po prostu zabrakło czasu.... peter_f - kora jest na displacemencie 3D pomieszanym z prostej bitmpay i cellulara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Kwiecień 2009 Share Napisano 8 Kwiecień 2009 Podoba mi się, fajny pomysł i klimacik, tylko miejscami widać że niedokończone. Dół z rurami wydaje mi się za ciemny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi