Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Scenka którą dość szybko machnąłem na Surreal challenge na CGTalku. Tło niedkokończone, drzewka z drugiego planu bez displacementu itd. Ale już mi się nie chciało i termin oddania gonił ;).

 

timeplayground.jpg

 

yerplantzoomcv.jpg

 

 

 

timeplaygrgiwire.jpg

Edytowane przez Hynol

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyszło super! Gratuluję ukończenia na czas :)

Napisano

Az dziw bierze ze ludzie takie rzeczy tworza bez kwasu ;) Fajna pracka choc jak Pionier wsponial widac ze na szybkie zwlaszcza znajac Twoje mozliwosci. Mozesz podzielic sie nastawami piasku :D

Napisano
  • Autor

Dzięki.

 

Piasek to mesh ze zwykłym matowym materiałem + teksturka z CGTextures jako planar mapping to camera.

Napisano

Jedynie miasto jest fajne. Reszta wyglada jak rendery z przelomu wiekow do tego zapisane w gifie. Drzewka wygladaja jak szyszki (ale moze o to chodzilo), moze jakies mocniejsze kierunkowe swiatlo troche by to podratowalo. Z reszta swiatlo na piaskownicy i miescie nie zgadza sie z tym z tła.

Własciwie to jestem totalnie zaskoczony ta pracą.

Napisano
  • Autor

Hehe - no cóż - są tacy że jak nie jest blink blink to jest kupa ;). W założeniach prace miały być utrzymane w stylu Jacka Yerki a nie SWRSC :). Dlatego bardziej to poszło w kierunku malunku niż reala - i uwierz mi, było to dla mnie trudniejsze niż zwykły fotorenderek... Co do światła na obiektach to się zgadza bo się musi zgadzać. Nie zgadza się falloff na terenie, ale to trzeba sobie zobaczyć Yerki obrazki i jak on to robi...

Napisano

Bardzo fajne, świeże, (skojarzenia z Rafałem Ołbińskim), estetyka plakatu, pochwal się, jak uzyskałeś taki efekt. Naprawdę niezłe.

Edytowane przez Faun

Napisano

Kurcze... bardzo fajne to! Miło się patrzy na coś innego niż wizki ;)

Napisano

Piękna robota Stary! Jest klimat. Bardzo surreal. Jak zrobiłeś tą korę? to disp?

Ode mnie 5*

Napisano

Nie jestem wielkim fanem fotorealizmu w 3d. Wrecz przeciwnie.

Do Yerki tutaj sa lata swietlne. Prawie wszystko jest plaskie, sztuczne i plastikowe.

Swiatlo sie "musi zgadzac"? Jak widac powstalo jakies zawirowanie w czasoprzestrzeni i sie nie zgadza. Drzewka z pierwszego wygladaja jak plane'y z alfa, w ogole nie widac na nich swiatlocienia ktory gra sobie radosnie na piasku.

Te rury i woda, przypominaja mi okladki "Nowej Fantastyki" itp, z okresu zachlysniecia sie nowym medium w postaci grafiki komputerowej.

Wlasciwie w poprzednim poscie zle napisalem, nie jestem zaskoczony tylko jestem w szoku, znajac Twoje poprzednie prace Hynol.

No ale DGCC niby.

Napisano
  • Autor

No cóż Luki - nie każdego można zawsze zaspokoić :). Ja osobiście poza detalami na drugim planie jestem zadowolony z grafy ale domyślam się że nie jest ona w "mainstreamowym" klimacie. Zapewne mogłem pojechać mocniejszym światłem kierunkowym - szkoda że na nastawy alternatywne po prostu zabrakło czasu....

 

peter_f - kora jest na displacemencie 3D pomieszanym z prostej bitmpay i cellulara.

Napisano

Podoba mi się, fajny pomysł i klimacik, tylko miejscami widać że niedokończone. Dół z rurami wydaje mi się za ciemny.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności