Napisano 30 Wrzesień 201014 l hej. a moze cos bardziej w tym kierunku (to tylko 5min w szopie) zeby dograc kolory? http://img512.imageshack.us/img512/738/pszczola1.jpg mozna tez polowe poligonow wywalic z siatki. pozdr :)
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Autor W poligonach nie oszczędzałem ale nie żałuje ;P Co do kolorków to ciekawa wersja ale jakby nie w moim stylu ;) pozdr :)
Napisano 30 Wrzesień 201014 l mnie sie tam owad podoba taki jaki jest, jakim go matka natura stworzyla ;) nic nie zmieniac! fajna praca
Napisano 1 Październik 201014 l no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr Ale one zajebiscie pasują, zam ysł widocznie taki był że ma być fajna pracka lekko bajkowa - i taka właśnie jest.
Napisano 1 Październik 201014 l Autor no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr Banalne - pewnie tak. Ale dlaczego niepasujące?
Napisano 1 Październik 201014 l juz pisze: kolory "prosto z tuby". Ani troche nie zlamane (banalnie). kolory przyciemniane czernia i rozjasniane biela przez co robi sie brud (niebajkowo). kolory na korpusie owada niby sa w zawezonej gamie od zielonkawego brazu, do czerwieni, ale przez swoja syntetycznosc i ich rozbielanie nie pasuja do siebie nijak (inaczej niz na wyczucie nie umiem tego wytlumaczyc). Poza tym nie buduja przestrzeni. Na samym odwloku mamy jaskrawa czerwien, zolty syntetyk i zielonkawy brazowy ktore tworza razem totalnie chaotyczny cyrk. Tak samo jest na glowie i raczkach. Bajka powinna byc czytelna, kolorowa i latwa w odbiorze, a ten obiekt jest wypackany. IMHO polaczenie niebieskich skrzydel z zolciami na korpusie i rozkomponowanie obu kolorow na zasadzie -niebieski na zewnatrz i cieplo w srodku jest slaby. Nie ma zadnej korelacji kolorystycznej miedzy tymi obiema czesciami. W grze, gdyby doszlo do tego tlo, prawdopodobnie wygladaloby to jak pszczola bez skrzydel, albo z czyms na jej plecach co ja sciga. tu masz pierwsze z brzegu porownanie obrazka w dosyc podobnej gamie (Rafala Wojtunika).... ale w odbiorze jest totalnie inaczej. http://www.rafalwojtunik.com/wp-content/uploads/2010/09/malpa01-575x1851.jpg sam obiekt jest naprawde spoko - na tyle spoko, ze kolory bola.
Napisano 2 Październik 201014 l no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr tjaaaa. rownie dobrze ,patrzac na obraz Picassa moglbys powiedziec:"skoro lubicie banalne ksztalty no to luz".nie wiem czy zauwazyles ale duzo dzieci gra w gry i bawi sie zabawkami ktore maja "niepasujace i banalne kolory".nie wiem jakby ta pszczola wygladala w jakies grze bo nie widze gry, widze owada ktory mi sie stylowo podoba i MOIM zdaniem sie bardzo fajnie zgrywa wizualnie ale... de gustibus non est disputandum. a tak wogole, to nastepnym razem moglbys napisac " moim zdaniem kolory do siebie nie pasuje i sa banalne" zamiast "no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz". mam nadzieje ze po przeczytaniu tych dwoch zdan na glos wylapiesz ta "banalna" roznice :] sorry Pirat za taki maly offtop. pozdro
Napisano 2 Październik 201014 l DiO: na konkretne uwagi wyjezdzasz mi z postmodernizmem. No litosci... tak 'udowodnisz' wszystko. tylko co z tego? ps. picasso i banalne ksztalty? gdzie?
Napisano 2 Październik 201014 l jedyne co chce udowodnic to to, ze sa rozne gusta. ale no skoro uwazasz ze te ktore lubia banalne kolory sa gorsze to luz. kropka
Napisano 11 Styczeń 201114 l Odkopie na moment watek. Chwile sie zastanawialem nad tym co yon napisal. Zgodze sie z ze sciamnianiem czernia i rozjasnianiem bialym. Ale imho uzycie niebieskiego nadalo kompletnie inny charakter postaci. Imho teraz pszczola wyglada mrocznie, i zimno, natomiast wersja oryginalna jest ciepla i bajkowa... moze nawet bardziej dziecinna niz bajkowa. Uzycie takiej ilsoc niebieskiego zmienilo moim zdaniem kompletnie odbior pszczoly. Jest to napewno warte pobawienia sie i pokombinowania z efektami. Punkt dla yona :D
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Zestaw paru przedmiotów pod stylistykę Simsów. Textury 512 lub 1024 na większe modele. Jak będzie trzeba to texturki podrzucę wieczorem ;) Edytowane 3 Luty 201114 l przez PIraT
Napisano 3 Luty 201114 l Jezeli dobrze interpretuje te czarne fragmenty z kropkami na modelu to masz tam albo odwrocone poly albo nie zmapowane. Wydaje mi sie troche duzo tri jak na takie elementy. Po kolejne przydaloby sie tu i uwdzie troche z tri zjechac, szczegolnie ze mozna bez ubytku da odbioru modelu. Tyle co do modelu. Texturki swietne, bardzo mi sie zawsze podobal taki kartonikowy styl. Prosilbym o flaty textur z wire to jeszcze bede mogl cie objechac za zle mapowanie :D ALbo i nie :D
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Fragmenty z kropaki to pierwszy zaznaczony face - tak tylko zaznaczony jest w viewporcie - wszystko z nim ok :D Mało mirrora ze względu na przepalone gradienty, tak po prostu wygląda lepiej, a i tak nie traci się na jakości przy tak prostym rysowaniu. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 3 Luty 201114 l Bardzo fajne, wypalałeś AO lub dirt czy wszystko w PS-e? ps. Zmieniając serwer pomniejszyłeś pierwszy obrazek na tyle, że teraz praktycznie mało co na nim widać.
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Po kliknięciu jest taki sam, po prostu miniaturka jest większa :D Wypalałem po 5 mapek na model - potem korekcja ich w PS. AO było zwykłe (czarno-białe), do tego parę dodatkowych mapek (głownie odpowiednio ustawiony gradient). Edit: sorki, faktycznie były mniejsze - poprawiłem linki ;) Edytowane 3 Luty 201114 l przez PIraT
Napisano 3 Luty 201114 l Fajne boxy :] Nie no joke, trochę dziwią takie pokrętła na geometri i model boxowy ale co tam. Fotelik jest mega - bardzo mi się podobają kolory i jakoś całość jest po prostu bardzo ładna :) Tylko ta sklejka z tyłu jakoś nie teges.
Napisano 4 Luty 201114 l Yup ekstra, pare rzeczy mogles mirrornac aby zaoszczedzic miejsce na uvw, ale to byloby juz straszne czepialstwo z mojej strony. Soczysty gejart. Az by sie chcialo to w rt zobaczyc ;)
Napisano 5 Luty 201114 l Autor Dzięki za komentarze ;) Wrzucam jeszcze do oceny model guna (2 - ręczny). 2038 x 2048, 5456 tri. Zrzut z xNormala, więc moze dlatego troche niewyraźny... Edytowane 5 Luty 201114 l przez PIraT
Napisano 5 Luty 201114 l Modelik spoko, ale uv'alki współczuje. Jakbyś używał overlapów i mirrorów to być zaoszczędził więcej niż połowę miejsca. Nie mówiąc już o czasie.
Napisano 5 Luty 201114 l model gnata bardzo fajny choć te małe cylindry chyba trochę za gęste? co mnie razi to to, że materiał na rurkach i tubach to dokładnie ten sam róż z takim samym glowem. spłaszcza to giwerę i robi duży kontrast dla reszty, wygląda na dwu-materiałową pozdrawiam
Napisano 6 Luty 201114 l Pirat - możesz lepiej i wiesz to :P Design mi nie podchodzi, przy ostatnich mebelkach ten gnat wygląda blado.
Napisano 6 Luty 201114 l Z 2048 mozna duzo wiecej wycisnac. Zgadzam sie z F/X'em, z mapowaniem przegiales, nie musi byc kazdy tri osobno. Straciles polowe powierzchni za czym poszla jakosc. Na 2048 powinna byc zyleta co mi ekran potnie.
Napisano 6 Luty 201114 l Autor Nie nie, wszystko jest na mirrorze - tylko te osłonki z przodu są osobno. polka dot - słuszna uwaga, dzięki Lucek - ;) Ultra - najbardziej bałem się zaprojektowania tego. Poległem. ;D
Napisano 7 Luty 201114 l Coś mi nie gra ze spustem i chwytem pistoletowym. Tak jakoś mi się nie widzi pociąganie za cyngiel i jednoczesne miażdżenie sobie palców.... Swoją drogą witam bielszczanina ;)
Napisano 24 Luty 201114 l Autor Coś mi nie gra ze spustem i chwytem pistoletowym. Tak jakoś mi się nie widzi pociąganie za cyngiel i jednoczesne miażdżenie sobie palców.... Swoją drogą witam bielszczanina ;) Ten cygiel był do chwytania tak jakby na całą łapę. :) Ostatnio jakoś nic nie wychodzi ale wrzucam, zawsze dobrze coś usłyszeć. 2048 na pojedynczy element. ~1,3k tri na model .
Napisano 24 Luty 201114 l Bardzo fajne, tylk ta farba zielona wyglada jakby ktos na zniszczonym filarze pomalowal nowa i lekko podrapal zeby wygladala jak stara - wyobrazalbym sobie ją bardziej podrapana. Spec nie za mocny? Ogólnie mi się podoba, jak nie masz co z tym zrobić to wiesz co :P
Napisano 25 Luty 201114 l 2048? ale gdzie to zeszło? spec za mocny jak powyżej. Dodatkowo zróżnicowałbym jasnośc świerzego i starego betonu. Odłupane fragmenty powinny być jaśniejsze i mieć wyraźną (dość) granice na difie pomiędzy starym betonem z zewnątrz. Teraz wygląda jak skała. Nie jest źle, nawet dobrze jest.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto