Skocz do zawartości

Modele 3d: "Zbiór twórczości mniejszej" by PIraT


PIraT

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zrobiłem ostatnio tego oto robota (3930 trisów):

 

http://vimeo.com/12088777

 

Na samego robota poszło:

2048 x 2048:

- diffuse

- Normal

- Specular

- Emiter

 

Na oponki 1024 x 512 ( dif, nor, spec)

 

textplane.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

wirehp.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Na normalce są takie "dziwne" miejsca ze względu na to że wypalałem w blenderze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa straconego miejsca na texturze tego robota, jest dużo elementów które się powtarzają, nie ma mirrów regionów które wyglądają identycznie, 50% zmarnowałeś jak nie wiecej.

Specular bym skontrastował z tego co widzę po texturce.

Modelik jak modelik, siatka jest okej.

(no na szybce od wizjera masz straty w trisach, na "nadgarstkach, i natych kółeczkach na zgięciach rąk i ramion, wystarczyłby spokojnie jeden loop.)

 

W tym silosie skala drabinki chyba nie leży:)

 

Radioaktywna beczka Ci fajnie wyszła:) Kolorek mi się podoba:)

 

Stary domek też fajny, szybki troche takie niedorobione, niebieskie jednolite, ciemniejsze chyba powinny być.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

fajnie by bylo gdyby byl model z kolorem a tak nic nie mozna powiedziec poza tym że mesh jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa straconego miejsca na texturze tego robota, jest dużo elementów które się powtarzają, nie ma mirrów regionów które wyglądają identycznie, 50% zmarnowałeś jak nie wiecej.

 

Chwilka chwilka, bo akurat z normalami nie jestem zbyt ogarnięty, ale czy przypadkowo jeżeli miał wypalane normale z HP to nie może mirrorować, oraz używać razy kilka tekstury [ czyt. nakładać], ponieważ będą się buble robić?

 

Co do robocika, to póki Pirat nie poda dobrze linka to nikt raczej nic ciekawego nie napisze :]

Edytowane przez Sliterin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tangent space normale mozna a nawet wypadalo by mirrorowac ;-) , nie mozna natomiast mirrorowac object space, aczkolwiek podobno ten najnowszy 3 point shader juz dopuszcza mirrorowane object space'y - nie wiem nie testowalem, ale skoro wymyslili cos takiego to moze nieglugo zobaczymy to zaimplementowane w silnikach.

Co do modelu to z tego co widzialem na vimeo, jest spoko, troche przesada imo z tymi teksturami (2 i to bardzo duze jak na taka postac/prop). Bledy na normalce to chyba wina przenikajacych sie elementow i bylo wypalane bez explodowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test0100.jpg w601.png

 

Fajna ta gąsienica :D

 

o

"k nawet gdybym chcial napisac cos konkretnego to nie moge bo patrze na te watearmarki i chce mi sie smiac... to jeste zenujace."

 

No czasami chłopak przesadza, ale ludzie lubią "pożyczać", swoją drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys, żenujące to są umiejętności kogoś, kto siedzi "przy grach" kilka/naście(?) lat, sam na karku ma już z trzydzieche i wciąż nie ogarnia dobrego game-art'u. Żenujące, proszę ja Ciebie, to są uwagi "z dupy", na przykład takie:

 

ok nawet gdybym chcial napisac cos konkretnego to nie moge bo patrze na te watearmarki i chce mi sie smiac... to jeste zenujace.

 

Skoro nie możesz konkretnie, jesteś zażenowany - to idź "coś wyłotoszyć" ;)

 

Jedź pirat dalej - ze mnie też się kiedyś śmiali ;) Na swój wiek, doświadczenie etc. masz dobrego skilla i pracując dalej, nie podzielisz losu co poniektórych, którym tylko śmiech pozostał.

 

Cheers,

Mad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę fajne są te Twoje modele... nie znam się specjalnie na gamearcie od strony technicznej, ale chętnie pograłbym w gre z takim robocikiem ;)

 

a co do tego co pisze Levus.. o kolorowym świetle to się nie zgodzę, bardzo mnie to drażni we wszystkich nowych grach... dzisiaj wszystko wygląda jak mario bross... nawet diablo 3 obawiam się, że takie będzie...:/ w średniowieczu było, brudno szaro i ponuro i tak być powinno :) co innego w grach sc-fi... moim zdaniem bardzo dobrze wydobywasz klimat tych pierwszych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bruneq - roku nie roku, krew mnie zalała ;) z resztą, znasz mnie - true must be said

 

Co do kolorów. Było wszędzie szaro i gears of war - to źle, bo szaro; jest kolorowo i mario bros - to źle, bo kolorowo. Ja nie wiem - zależy jak leży i co kto chce osiągnąć. Jeden zrobi kolorowo i fajnie, drugi niekolorowo i też fajnie - grunt, żeby koncepcji swojej się trzymać i fajne rzeczy robić. Swoją drogą, że diablo powinno być raczej gears of war aniżeli mario bros, ale ten robocik jako druga wojna światowa to nie bardzo by wyglądał, więc niech będzie jak jest... czy coś.

 

Cheers,

Mad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle dziękuje za parę słów krytyki ;D

 

Co do kolorków - to zależy głównie od tego co chce się uzyskać. Fakt faktem mogłem dorzucić jakieś skriny z UDK, przynajmniej można by porównać.

 

Jak znajdę kiedyś czas to dokończę galeona i go wrzucę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny hełm. Mnie się podoba. Szczerze powiedziawszy, hełm zakładam, że będzie pod wodą, wiec imho miejscami mocniejszy spec by się przydał. Szczególnie szybki i złote fragmenty. Dodatkowo brakuje mi trochę jakichś grawerowanych napisów, bądź śrubek na normalu tam gdzie są te rude płaty ( na kołnierzu ten owal i na szczycie kasku ta ...tuba). Podoba mi się detal i smaczki w postaci wodorostów i rozgwiazdy.

Dajesz.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj tu na forum flatow, jakie wrzucil bro, bardzo wazne zeby zbierac takie materialy, czytac posty ludzi dosiwadczonych i probowac obczaiac jak oni to zrobili, bo po co wymyslac nowe technologie skoro ktos juz ja wymyslil?

 

zobacz co Bro (z naszego forum, poszukaj jego postow, bardzo duzo dobrego stafu dawal) zrobil na texturce 1024

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie podoba. Taki fajny kartonowy styl. Tylko do ogolnej kolorystyki ten patyczek jakby byl nie namiejscu. Fajny detal i kolorki. Jedyne do czego moglbym miec uwage to to ze lapki moga uzywac tego samego fragmentu textury, bo roznice miedzy nimi nie sa az takie duze. Ale to tylko osobiste odczucie. Swietny kawalek gejartu.

Podobac sie.

* odemnie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx :)

 

IMO zbyt dosłowne to wszystko i kolory zbyt lokalne.

Mógłbyś jakoś ubrac to w inne słowa, bo nie specjalnie rozumiem o co chodzi :D Siateczka napewno mogłaby być dużo lepsza..

 

fajne to, ale chyba za bardzo kolorki wala po oczach i za bardzo sie zlewaja w jedna calosc ;)

Może więcej bronzu by to uratowało... albo cell shading :P

 

Mnie sie podoba. Taki fajny kartonowy styl. Tylko do ogolnej kolorystyki ten patyczek jakby byl nie namiejscu. Fajny detal i kolorki. Jedyne do czego moglbym miec uwage to to ze lapki moga uzywac tego samego fragmentu textury, bo roznice miedzy nimi nie sa az takie duze. Ale to tylko osobiste odczucie. Swietny kawalek gejartu.

Podobac sie.

* odemnie.

Pozdrawiam.

Na łapki zabrakło pomysłu, a przy finishu już nie miałem chęci na zmiane uv.

 

Kolorowe jest bo pewnie takie miało być, mi się podoba.

Zwykle nadaje sam kolor ma meshu, takie kolorki chciałem uzyskać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisząc o lokalnych kolorach miałem na myśli, ze są zbyt dosłowne - zółty to zółty, pomarańcz to pomarańcz - zupełnie jakbyś miał do dyspozycji paletę 256kolorów, a na teksturze masz sporo miejsca na przebarwienia saturację itp. coś co by urealniło obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO zbyt dosłowne to wszystko i kolory zbyt lokalne. I chyba mozna bylo lepiej rozłożyć teksture na kwadracie. Erm siatka to też lekka masakra ;)

 

No, najlepiej to wrzucic wiecej gradiacji, desaturacja 80%, colorize->brown/gray, contrast +25%, filters->add->noise, specular-normal i w ogole to powinna ta pszczola wygladac jak truten z gears of war ;]

 

Pszczółka jest FAJNA - i tyle. Bajkowa, lekko MMO'wata, odlchoolowa pszczółka. Mnie się podobie. Jeno oczy bym dopieścił (te bliki jednak to przesada).

 

Siatka nie tak źle - po triangulacji pokazał więc potęguje wrażenie "misz-maszu".

 

Domek do poprawy - dalej nie pilnujesz tangentów co widać np. na kominie:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności