Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz.

pozdr

Napisano
no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz.

pozdr

 

Ale one zajebiscie pasują, zam ysł widocznie taki był że ma być fajna pracka lekko bajkowa - i taka właśnie jest.

Napisano

juz pisze:

 

kolory "prosto z tuby". Ani troche nie zlamane (banalnie).

kolory przyciemniane czernia i rozjasniane biela przez co robi sie brud (niebajkowo).

kolory na korpusie owada niby sa w zawezonej gamie od zielonkawego brazu, do czerwieni, ale przez swoja syntetycznosc i ich rozbielanie nie pasuja do siebie nijak (inaczej niz na wyczucie nie umiem tego wytlumaczyc).

Poza tym nie buduja przestrzeni. Na samym odwloku mamy jaskrawa czerwien, zolty syntetyk i zielonkawy brazowy ktore tworza razem totalnie chaotyczny cyrk. Tak samo jest na glowie i raczkach. Bajka powinna byc czytelna, kolorowa i latwa w odbiorze, a ten obiekt jest wypackany.

IMHO polaczenie niebieskich skrzydel z zolciami na korpusie i rozkomponowanie obu kolorow na zasadzie -niebieski na zewnatrz i cieplo w srodku jest slaby. Nie ma zadnej korelacji kolorystycznej miedzy tymi obiema czesciami. W grze, gdyby doszlo do tego tlo, prawdopodobnie wygladaloby to jak pszczola bez skrzydel, albo z czyms na jej plecach co ja sciga.

 

 

tu masz pierwsze z brzegu porownanie obrazka w dosyc podobnej gamie (Rafala Wojtunika).... ale w odbiorze jest totalnie inaczej.

http://www.rafalwojtunik.com/wp-content/uploads/2010/09/malpa01-575x1851.jpg

 

sam obiekt jest naprawde spoko - na tyle spoko, ze kolory bola.

Napisano
no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz.

pozdr

 

tjaaaa. rownie dobrze ,patrzac na obraz Picassa moglbys powiedziec:"skoro lubicie banalne ksztalty no to luz".nie wiem czy zauwazyles ale duzo dzieci gra w gry i bawi sie zabawkami ktore maja "niepasujace i banalne kolory".nie wiem jakby ta pszczola wygladala w jakies grze bo nie widze gry, widze owada ktory mi sie stylowo podoba i MOIM zdaniem sie bardzo fajnie zgrywa wizualnie ale... de gustibus non est disputandum.

 

a tak wogole, to nastepnym razem moglbys napisac " moim zdaniem kolory do siebie nie pasuje i sa banalne" zamiast "no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz". mam nadzieje ze po przeczytaniu tych dwoch zdan na glos wylapiesz ta "banalna" roznice :]

 

sorry Pirat za taki maly offtop.

pozdro

Napisano

DiO: na konkretne uwagi wyjezdzasz mi z postmodernizmem. No litosci... tak 'udowodnisz' wszystko. tylko co z tego?

ps. picasso i banalne ksztalty? gdzie?

Napisano

Odkopie na moment watek.

Chwile sie zastanawialem nad tym co yon napisal. Zgodze sie z ze sciamnianiem czernia i rozjasnianiem bialym. Ale imho uzycie niebieskiego nadalo kompletnie inny charakter postaci. Imho teraz pszczola wyglada mrocznie, i zimno, natomiast wersja oryginalna jest ciepla i bajkowa... moze nawet bardziej dziecinna niz bajkowa. Uzycie takiej ilsoc niebieskiego zmienilo moim zdaniem kompletnie odbior pszczoly. Jest to napewno warte pobawienia sie i pokombinowania z efektami. Punkt dla yona :D

Napisano (edytowane)

Zestaw paru przedmiotów pod stylistykę Simsów. Textury 512 lub 1024 na większe modele.

 

 

skrins2.jpg

 

skriny2.jpg

 

 

 

Jak będzie trzeba to texturki podrzucę wieczorem ;)

Edytowane przez PIraT
Napisano

Jezeli dobrze interpretuje te czarne fragmenty z kropkami na modelu to masz tam albo odwrocone poly albo nie zmapowane. Wydaje mi sie troche duzo tri jak na takie elementy. Po kolejne przydaloby sie tu i uwdzie troche z tri zjechac, szczegolnie ze mozna bez ubytku da odbioru modelu. Tyle co do modelu. Texturki swietne, bardzo mi sie zawsze podobal taki kartonikowy styl. Prosilbym o flaty textur z wire to jeszcze bede mogl cie objechac za zle mapowanie :D ALbo i nie :D

Napisano

Fragmenty z kropaki to pierwszy zaznaczony face - tak tylko zaznaczony jest w viewporcie - wszystko z nim ok :D

 

Mało mirrora ze względu na przepalone gradienty, tak po prostu wygląda lepiej, a i tak nie traci się na jakości przy tak prostym rysowaniu.

 

textureo.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Bardzo fajne, wypalałeś AO lub dirt czy wszystko w PS-e?

 

ps. Zmieniając serwer pomniejszyłeś pierwszy obrazek na tyle, że teraz praktycznie mało co na nim widać.

Napisano (edytowane)

Po kliknięciu jest taki sam, po prostu miniaturka jest większa :D

 

Wypalałem po 5 mapek na model - potem korekcja ich w PS. AO było zwykłe (czarno-białe), do tego parę dodatkowych mapek (głownie odpowiednio ustawiony gradient).

 

Edit:

sorki, faktycznie były mniejsze - poprawiłem linki ;)

Edytowane przez PIraT
Napisano

Fajne boxy :]

 

Nie no joke, trochę dziwią takie pokrętła na geometri i model boxowy ale co tam.

 

Fotelik jest mega - bardzo mi się podobają kolory i jakoś całość jest po prostu bardzo ładna :) Tylko ta sklejka z tyłu jakoś nie teges.

Napisano

Yup ekstra, pare rzeczy mogles mirrornac aby zaoszczedzic miejsce na uvw, ale to byloby juz straszne czepialstwo z mojej strony.

Soczysty gejart. Az by sie chcialo to w rt zobaczyc ;)

Napisano (edytowane)

Dzięki za komentarze ;)

 

Wrzucam jeszcze do oceny model guna (2 - ręczny). 2038 x 2048, 5456 tri. Zrzut z xNormala, więc moze dlatego troche niewyraźny...

rocket_fuel_gun_skrin.jpg

 

rocket_fuel_gun_skrin2.jpg

hpflat.jpg

Edytowane przez PIraT
Napisano

Modelik spoko, ale uv'alki współczuje. Jakbyś używał overlapów i mirrorów to być zaoszczędził więcej niż połowę miejsca. Nie mówiąc już o czasie.

Napisano

model gnata bardzo fajny choć te małe cylindry chyba trochę za gęste? co mnie razi to to, że materiał na rurkach i tubach to dokładnie ten sam róż z takim samym glowem. spłaszcza to giwerę i robi duży kontrast dla reszty, wygląda na dwu-materiałową

 

pozdrawiam

Napisano

Z 2048 mozna duzo wiecej wycisnac. Zgadzam sie z F/X'em, z mapowaniem przegiales, nie musi byc kazdy tri osobno. Straciles polowe powierzchni za czym poszla jakosc. Na 2048 powinna byc zyleta co mi ekran potnie.

Napisano

Nie nie, wszystko jest na mirrorze - tylko te osłonki z przodu są osobno.

 

polka dot - słuszna uwaga, dzięki

Lucek - ;)

Ultra - najbardziej bałem się zaprojektowania tego. Poległem. ;D

Napisano

Coś mi nie gra ze spustem i chwytem pistoletowym. Tak jakoś mi się nie widzi pociąganie za cyngiel i jednoczesne miażdżenie sobie palców....

 

Swoją drogą witam bielszczanina ;)

Napisano
Coś mi nie gra ze spustem i chwytem pistoletowym. Tak jakoś mi się nie widzi pociąganie za cyngiel i jednoczesne miażdżenie sobie palców....

 

Swoją drogą witam bielszczanina ;)

 

Ten cygiel był do chwytania tak jakby na całą łapę. :)

 

Ostatnio jakoś nic nie wychodzi ale wrzucam, zawsze dobrze coś usłyszeć. 2048 na pojedynczy element. ~1,3k tri na model

.

test_hrhsweq.JPG

test_hrhsweq.JPG

Napisano

Bardzo fajne, tylk ta farba zielona wyglada jakby ktos na zniszczonym filarze pomalowal nowa i lekko podrapal zeby wygladala jak stara - wyobrazalbym sobie ją bardziej podrapana. Spec nie za mocny? Ogólnie mi się podoba, jak nie masz co z tym zrobić to wiesz co :P

Napisano

2048? ale gdzie to zeszło? spec za mocny jak powyżej. Dodatkowo zróżnicowałbym jasnośc świerzego i starego betonu. Odłupane fragmenty powinny być jaśniejsze i mieć wyraźną (dość) granice na difie pomiędzy starym betonem z zewnątrz. Teraz wygląda jak skała. Nie jest źle, nawet dobrze jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności