Gość yon Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 hej. a moze cos bardziej w tym kierunku (to tylko 5min w szopie) zeby dograc kolory? http://img512.imageshack.us/img512/738/pszczola1.jpg mozna tez polowe poligonow wywalic z siatki. pozdr :)
PIraT Napisano 30 Wrzesień 2010 Autor Napisano 30 Wrzesień 2010 W poligonach nie oszczędzałem ale nie żałuje ;P Co do kolorków to ciekawa wersja ale jakby nie w moim stylu ;) pozdr :)
DiO Napisano 30 Wrzesień 2010 Napisano 30 Wrzesień 2010 mnie sie tam owad podoba taki jaki jest, jakim go matka natura stworzyla ;) nic nie zmieniac! fajna praca
Gość yon Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr
ultrakaka Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr Ale one zajebiscie pasują, zam ysł widocznie taki był że ma być fajna pracka lekko bajkowa - i taka właśnie jest.
PIraT Napisano 1 Październik 2010 Autor Napisano 1 Październik 2010 no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr Banalne - pewnie tak. Ale dlaczego niepasujące?
Gość yon Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 juz pisze: kolory "prosto z tuby". Ani troche nie zlamane (banalnie). kolory przyciemniane czernia i rozjasniane biela przez co robi sie brud (niebajkowo). kolory na korpusie owada niby sa w zawezonej gamie od zielonkawego brazu, do czerwieni, ale przez swoja syntetycznosc i ich rozbielanie nie pasuja do siebie nijak (inaczej niz na wyczucie nie umiem tego wytlumaczyc). Poza tym nie buduja przestrzeni. Na samym odwloku mamy jaskrawa czerwien, zolty syntetyk i zielonkawy brazowy ktore tworza razem totalnie chaotyczny cyrk. Tak samo jest na glowie i raczkach. Bajka powinna byc czytelna, kolorowa i latwa w odbiorze, a ten obiekt jest wypackany. IMHO polaczenie niebieskich skrzydel z zolciami na korpusie i rozkomponowanie obu kolorow na zasadzie -niebieski na zewnatrz i cieplo w srodku jest slaby. Nie ma zadnej korelacji kolorystycznej miedzy tymi obiema czesciami. W grze, gdyby doszlo do tego tlo, prawdopodobnie wygladaloby to jak pszczola bez skrzydel, albo z czyms na jej plecach co ja sciga. tu masz pierwsze z brzegu porownanie obrazka w dosyc podobnej gamie (Rafala Wojtunika).... ale w odbiorze jest totalnie inaczej. http://www.rafalwojtunik.com/wp-content/uploads/2010/09/malpa01-575x1851.jpg sam obiekt jest naprawde spoko - na tyle spoko, ze kolory bola.
DiO Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz. pozdr tjaaaa. rownie dobrze ,patrzac na obraz Picassa moglbys powiedziec:"skoro lubicie banalne ksztalty no to luz".nie wiem czy zauwazyles ale duzo dzieci gra w gry i bawi sie zabawkami ktore maja "niepasujace i banalne kolory".nie wiem jakby ta pszczola wygladala w jakies grze bo nie widze gry, widze owada ktory mi sie stylowo podoba i MOIM zdaniem sie bardzo fajnie zgrywa wizualnie ale... de gustibus non est disputandum. a tak wogole, to nastepnym razem moglbys napisac " moim zdaniem kolory do siebie nie pasuje i sa banalne" zamiast "no skoro lubicie niepasujace do siebie banalne kolory to luz". mam nadzieje ze po przeczytaniu tych dwoch zdan na glos wylapiesz ta "banalna" roznice :] sorry Pirat za taki maly offtop. pozdro
Gość yon Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 DiO: na konkretne uwagi wyjezdzasz mi z postmodernizmem. No litosci... tak 'udowodnisz' wszystko. tylko co z tego? ps. picasso i banalne ksztalty? gdzie?
DiO Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 jedyne co chce udowodnic to to, ze sa rozne gusta. ale no skoro uwazasz ze te ktore lubia banalne kolory sa gorsze to luz. kropka
Por@szek Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Odkopie na moment watek. Chwile sie zastanawialem nad tym co yon napisal. Zgodze sie z ze sciamnianiem czernia i rozjasnianiem bialym. Ale imho uzycie niebieskiego nadalo kompletnie inny charakter postaci. Imho teraz pszczola wyglada mrocznie, i zimno, natomiast wersja oryginalna jest ciepla i bajkowa... moze nawet bardziej dziecinna niz bajkowa. Uzycie takiej ilsoc niebieskiego zmienilo moim zdaniem kompletnie odbior pszczoly. Jest to napewno warte pobawienia sie i pokombinowania z efektami. Punkt dla yona :D
PIraT Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 (edytowane) Zestaw paru przedmiotów pod stylistykę Simsów. Textury 512 lub 1024 na większe modele. Jak będzie trzeba to texturki podrzucę wieczorem ;) Edytowane 3 Luty 2011 przez PIraT
Por@szek Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Jezeli dobrze interpretuje te czarne fragmenty z kropkami na modelu to masz tam albo odwrocone poly albo nie zmapowane. Wydaje mi sie troche duzo tri jak na takie elementy. Po kolejne przydaloby sie tu i uwdzie troche z tri zjechac, szczegolnie ze mozna bez ubytku da odbioru modelu. Tyle co do modelu. Texturki swietne, bardzo mi sie zawsze podobal taki kartonikowy styl. Prosilbym o flaty textur z wire to jeszcze bede mogl cie objechac za zle mapowanie :D ALbo i nie :D
PIraT Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Fragmenty z kropaki to pierwszy zaznaczony face - tak tylko zaznaczony jest w viewporcie - wszystko z nim ok :D Mało mirrora ze względu na przepalone gradienty, tak po prostu wygląda lepiej, a i tak nie traci się na jakości przy tak prostym rysowaniu. Uploaded with ImageShack.us
PiSz Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Bardzo fajne, wypalałeś AO lub dirt czy wszystko w PS-e? ps. Zmieniając serwer pomniejszyłeś pierwszy obrazek na tyle, że teraz praktycznie mało co na nim widać.
PIraT Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 (edytowane) Po kliknięciu jest taki sam, po prostu miniaturka jest większa :D Wypalałem po 5 mapek na model - potem korekcja ich w PS. AO było zwykłe (czarno-białe), do tego parę dodatkowych mapek (głownie odpowiednio ustawiony gradient). Edit: sorki, faktycznie były mniejsze - poprawiłem linki ;) Edytowane 3 Luty 2011 przez PIraT
arcade Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Fajne boxy :] Nie no joke, trochę dziwią takie pokrętła na geometri i model boxowy ale co tam. Fotelik jest mega - bardzo mi się podobają kolory i jakoś całość jest po prostu bardzo ładna :) Tylko ta sklejka z tyłu jakoś nie teges.
ledyr Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Ładne to, bardzo mi się podoba. W zasadzie to nie mam zastrzeżeń :)
Por@szek Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Yup ekstra, pare rzeczy mogles mirrornac aby zaoszczedzic miejsce na uvw, ale to byloby juz straszne czepialstwo z mojej strony. Soczysty gejart. Az by sie chcialo to w rt zobaczyc ;)
PIraT Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 (edytowane) Dzięki za komentarze ;) Wrzucam jeszcze do oceny model guna (2 - ręczny). 2038 x 2048, 5456 tri. Zrzut z xNormala, więc moze dlatego troche niewyraźny... Edytowane 5 Luty 2011 przez PIraT
F/X Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Modelik spoko, ale uv'alki współczuje. Jakbyś używał overlapów i mirrorów to być zaoszczędził więcej niż połowę miejsca. Nie mówiąc już o czasie.
polka dot Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 model gnata bardzo fajny choć te małe cylindry chyba trochę za gęste? co mnie razi to to, że materiał na rurkach i tubach to dokładnie ten sam róż z takim samym glowem. spłaszcza to giwerę i robi duży kontrast dla reszty, wygląda na dwu-materiałową pozdrawiam
ultrakaka Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 Pirat - możesz lepiej i wiesz to :P Design mi nie podchodzi, przy ostatnich mebelkach ten gnat wygląda blado.
Por@szek Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 Z 2048 mozna duzo wiecej wycisnac. Zgadzam sie z F/X'em, z mapowaniem przegiales, nie musi byc kazdy tri osobno. Straciles polowe powierzchni za czym poszla jakosc. Na 2048 powinna byc zyleta co mi ekran potnie.
PIraT Napisano 6 Luty 2011 Autor Napisano 6 Luty 2011 Nie nie, wszystko jest na mirrorze - tylko te osłonki z przodu są osobno. polka dot - słuszna uwaga, dzięki Lucek - ;) Ultra - najbardziej bałem się zaprojektowania tego. Poległem. ;D
Moonred Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Coś mi nie gra ze spustem i chwytem pistoletowym. Tak jakoś mi się nie widzi pociąganie za cyngiel i jednoczesne miażdżenie sobie palców.... Swoją drogą witam bielszczanina ;)
PIraT Napisano 24 Luty 2011 Autor Napisano 24 Luty 2011 Coś mi nie gra ze spustem i chwytem pistoletowym. Tak jakoś mi się nie widzi pociąganie za cyngiel i jednoczesne miażdżenie sobie palców.... Swoją drogą witam bielszczanina ;) Ten cygiel był do chwytania tak jakby na całą łapę. :) Ostatnio jakoś nic nie wychodzi ale wrzucam, zawsze dobrze coś usłyszeć. 2048 na pojedynczy element. ~1,3k tri na model .
ultrakaka Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 Bardzo fajne, tylk ta farba zielona wyglada jakby ktos na zniszczonym filarze pomalowal nowa i lekko podrapal zeby wygladala jak stara - wyobrazalbym sobie ją bardziej podrapana. Spec nie za mocny? Ogólnie mi się podoba, jak nie masz co z tym zrobić to wiesz co :P
Eric_Draven Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 2048? ale gdzie to zeszło? spec za mocny jak powyżej. Dodatkowo zróżnicowałbym jasnośc świerzego i starego betonu. Odłupane fragmenty powinny być jaśniejsze i mieć wyraźną (dość) granice na difie pomiędzy starym betonem z zewnątrz. Teraz wygląda jak skała. Nie jest źle, nawet dobrze jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się