Napisano 28 Lipiec 20159 l Według mnie front i to zaraz! Nie widziałem tutaj tak dobrych farb a i rysunek nie gorszy :)
Napisano 28 Lipiec 20159 l Wyglada jak super przygoda, taki epizocik! Wspomniales o tym, ze pierwszy taki wyskok zaliczyles w 2008, masz moze jakies archiwalne zdjecia tamtych prac? W tym watku chyba nie zamieszczales. :)
Napisano 28 Lipiec 20159 l Autor Wyglada jak super przygoda, taki epizocik! Wspomniales o tym, ze pierwszy taki wyskok zaliczyles w 2008, masz moze jakies archiwalne zdjecia tamtych prac? W tym watku chyba nie zamieszczales. :) Kilka sie zachowalo, mozesz je zobaczyc tutaj DPFantasy - dzieki!
Napisano 28 Lipiec 20159 l Autor A malowałeś kiedyś na płycie pilśniowej? Nie, nie przypominam sobie. Odradzano mi to ze względu na brak faktury, podobno farba nie "schodzi" z pędzla tak jak w przypadku płótna.
Napisano 28 Lipiec 20159 l Dzięki :) ja właśnie chciałem zacząć coś w tym kierunku a jako płyta pilśniowa dużo tańsza od płótna to chyba dla amatora starczy na start :)
Napisano 28 Lipiec 20159 l Autor DPFantasy - jeśli będziesz malował olejami i dla treningu, nie chomikując sentymentalnie każdego szkicu, to nie ma problemu, jedno płótno możesz użwać nieskończoną ilość razy, ścierając farby szmatą i terpentyną. Nawet jeśli wyschnie to możesz zamalować gessem i odzyskać. Jakkas - dzięki! :)
Napisano 29 Lipiec 20159 l Dzięki EC, fajnie wiedzieć o takim miejscu. Może kiedyś uda się wybrać. Super prace tak przy okazji :)
Napisano 14 Sierpień 20159 l Pierwszy szaman piękny jest! Ładnie się świeci. Może to niedyskretne pytania, ale ile czasu zajęło ci zrobienie jednej karty? Tutaj od razu zacząłeś działac w kolorze, ale czy zdarza ci się zaczynać od czarno białej podmalówki? Pozdro!
Napisano 14 Sierpień 20159 l Autor Dziękuję! Na każdą kartę zeszło między 5-8 godzin. Tu akurat się mylisz, nie zaczynałem od koloru. Każda praca powstawała najpierw jako czarno-biała. Pociągnąłem detal dość daleko w cz/b, a następnie nakładałem kolor na osobnych warstwach overlay, multiply i color, na końcu wyrównując miejscami na finalnej warstwie.
Napisano 14 Sierpień 20159 l Ekstra, najbardziej podoba mi się ten gladiator (?) z trzeciego obrazka. Ogolnie wszystkie mają fajne kolory, mi nigdy nie udaje się pokolorować bw za pomocą tych różnych warstw photoshopowych, tak żeby osiągnąć fajny efekt. Tak w ogóle to bardzo fajne są te wszystkie twoje historyczne ilustracje z poprzednich postów.
Napisano 16 Sierpień 20159 l Hej ! Dzięki wielkie za podzielenie się metodami pracy. W życiu bym nie zgadła, że to było robione na podmalówce BW! (super udało ci się nasycić kolory, to dlatego) Pozdro!
Napisano 16 Sierpień 20159 l Autor W taking razie pozwolcie, ze zapodam link do tutoriala demonstrujacego metody nakladania koloru na czarnobialy rysunek.
Napisano 4 Wrzesień 20159 l Autor Okładka do Medieval Warfare Magazine. Miałem okazję współpracować z kuratorem muzeum Wallace Collection, który jest bardzo kumaty w kwestii wyposażenia i dbał by wszystko, do ostatniej sprzączki było na swoim miejscu. Nauczyłem się bardzo dużo o zbrojach :) detal który na okładce zasłoniono wielkim napisem: i ilustracja z wnętrza czasopisma: Jak zwykle wszelki feedback mile widziany.
Napisano 4 Wrzesień 20159 l Leżący żołnierz wymiata, szkoda, że akurat jego zasłonili. Mega fajnie czuć metaliczność zbroi. Dużo się dzieje na scenie, w niektórych miejscach według mnie aż za, trochę trudny "read" - najbardziej w okolicach dłoni/przedramienia złotego rycerza na pierwszym planie. Jak zawsze szacun!
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Autor Dzięki DMH! Inny obrazek do innego czasopisma. Życie nocne w Rzymskich slumsach. Gość na pierwszym planie to Neron, który miał w zwyczaju wybierać się nocą na miasto (w przebraniu i pod ochroną) i wszczynać burdy/dawać przypadkowym przechodniom w ryj dla beki.
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Dobrze ze Neron skonczyl jak skonczyl...sku... Przy okazji oglądałeś może serial Rzym? przegenialny serial, świetne postacie i bardzo dobrze odwzorowane realia tamtych czasów, jedna z najdroższych produkcji A rysunek oczywiście jest mega
Napisano 8 Wrzesień 20159 l Autor Dzięki! Ten serial od paru lat jest jednym z moich ulubionych, pod każdym względem.
Napisano 26 Wrzesień 20159 l Autor Górna polowa byla przeznaczona na tekst, ale wersja panoramiczna podobala mi sie troche mniej, wiec zostawilem zionaca pustke bo ma dla mnie swoj urok. Kwestia gustu. Prywatna praca: I troche karciankowej chalturki: oraz historycznej:
Napisano 23 Październik 20159 l traktujesz kolory bardzo lokalnie, nie bój sie "wyjechać za linie". Kolory bardzo na siebie oddziałują
Napisano 31 Październik 20159 l Autor Dzieki za koment Rozpu! Chyba masz racje, ale moglbys znalezc chwile i odniesc to do konkretnego elementu/zrobic szybka podmalowke? Po prostu nie jestem pewien, jak to dokladnie zinterpretowac pod katem tej pracy (czy tam pozostalych)
Napisano 7 Listopad 20159 l masz na szybko i przesadzone, ale zobacz. mi sie wydaje, ze ty po wyjsciu z b&w kladziesz po prostu plaski kolor na zasadzie to ma byc czerwone no to bah mocno nasycony czerwony i mam wszystko w nosie, to ma byc żółte to bah "ładny" żółty na wszystko co żółte i olać. Przeciez ty malowałes tyle martwych natur. czy zeby narysowac jablko i banana wystarczy nałozyc warstwe płaskiego żółtego i czerwonego na odpowiedni walor? jak zrobilem zuma i sie przyjrzalem to w sumie probowales robic jakies roznice w temperaturach, ale za delikatne. poza tym warto rozmazywac krawedzie tam, gdzie jest zblizony walor, jesli tylko ne jest to focal point, poza tym mocno sie wycinac powinny tylko powierzchnie ktore są całkowicie tyłem do źródła światła, niezaleznie czy tym "źródłem" jest w danym momencie słońce, czy odbijająca pronienie chmura, koszulka kolegi czy ziemia. jesli cos jest choc troche zwrocone w tym samym kierunku to juz powinno zmieniac temperature. i wiecej manipuluj nasyceniem. znalazlem w internecie taką pracke kiedys w sume nie wiem czyja, ale egal. przyjrzyj sie i zastanow sie jakie są krawedzie i dlaczego a potem sprobuj to zaobserwowa w naturze. To sa rzeczy nad ktoryi ja tez w tym momencie pracuje, dlatego zwrocilem na to uwage, takze ja nie twierdze ze ja to umiem lepiej od ciebie, ale naprawde widze, ze pare zmian tu i tam podniesie jakosc twoich prac pozdro
Napisano 8 Listopad 20159 l Autor Oki, juz wszystko jasne. Dzieki za wyjasnienie i poswiecenie czasu na overpaint'a.
Napisano 10 Grudzień 20159 l Wielki skill, piękne pracki. Podoba mi się światło w ilustracjach rodem z wielkich klasyków.. To im dodaje malarskości i klimatu. Nie mam nic do zarzucenia.
Napisano 22 Październik 20204 l Autor Odkopuję teczkę po latach. Właśnie wrzuciłem do galerii parę skończonych ilustracji, wiec zamiast podwójnie postować je tutaj, pokażę troche szkiców do tych ilustracji:
Napisano 22 Październik 20204 l zajebiste szkice 🙂 i pewnie ze duplikuj i wrzucaj je tutaj tez. Tzn korzystaj z forum tak jak jest Tobie wygodnie 🙂 nikt sie nie bedzie czepial, ze cos wrzucasz dwa razy
Napisano 22 Październik 20204 l Arcydobre. Podoba mi się szczególnie jak oddałeś detal i walor w scenach z areną.
Napisano 22 Październik 20204 l Autor Dziękuję bardzo za miłe słowa. No to wrzucam również tu. Fajnie, że można pokazywać obrazki odnośnikami, więc serwer nie ucierpi [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]
Napisano 17 Listopad 20204 l Autor Znalazłem podczas sprzątania stare rysunki z czasów, gdy byłem zdeterminowany żeby przerobić całą książkę How to Draw (nie dałem rady):
Napisano 17 Listopad 20204 l Autor 6 minut temu, RaVirr napisał: Grubaśne 😮 Kiedy je rysowałeś? Dzięki za miłe słowo. Właśnie nie pamiętam dokładnie (datowanie rysunków to dobry pomysł) ale chyba w 2015 albo 16 roku.
Napisano 17 Listopad 20204 l A to spory kawał czasu temu 😉 To był trening na potrzeby ilustracji do serii Total War czy tak po prostu?
Napisano 17 Listopad 20204 l Świetne są te domy! Rysowałeś je z natury czy ze zdjęć? 🙂 Edytowane 17 Listopad 20204 l przez Margo Art
Napisano 17 Listopad 20204 l Autor 7 minut temu, Margo Art napisał: Świetne są te domy! Rysowałeś je z natury czy ze zdjeć? 🙂 Dzięki! Ogólnie to konstruowałem te domy z prostych brył a potem dodawałem detale. Najpierw wydrukowałem sobie kartki z lekko widoczną siatką perspektywy, potem rysowałem sześciany (ściany domu), stożki (dachy) itp, a potem dodawałem drzwi, okna, pokrywałem to dachówkami, cegłami itd. Używałem zdjęć jako refek aby podpatrzeć elementy architektury, proporcje, kształty itd, ale rysunki nie są kopiami tych zdjęć.
Napisano 31 Grudzień 20204 l Autor Ilustracje wykonane na potrzeby odcinka Epic History TV, opisującego Wikingów, ich psikusy i krotochwile które płatali sobie nawzajem, żarty i poczucie humoru w obilczu śmierci oraz ich umiłowanie do poezji przed, po i w trakcie bitew:
Napisano 17 Marzec 20213 l Autor Ilustracja dla czasopisma Desperta Ferro, przedstawiająca bitwę pod Trebią, Strona która bitwę przegrała wygląda na obrazku jakby jej szło całkiem nieźle, ale nie dajcie się zwieść 😉
Napisano 17 Marzec 20213 l heh i za to lubie max3d.pl, że wchodze na 1 strone tematu gdzie ziomek ledwo rysuje i pisze, że ma za cel zarabiać rysując i 68 stron dalej, to robi. Fajowe rzeczy, pozdro Edytowane 17 Marzec 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 18 Marzec 20213 l Najbardziej podoba mi się drugi kadr, ten z głębszą perspektywą. Jest bardziej dynamiczny bo postacie na pierwszym planie w pierwszym kadrze wydają mi się trochę posągowe tzn. miałem odczucie, że trochę są jak modele, którzy zapozowali do danej pozy stojąc nieruchomo i że nie jest to zatrzymanie dynamicznego ruchu w danej chwili. Ale ta głębsza perspektywa nadaje więcej dynamiki i lepiej mi się na nią patrzy. Nie pytaj się mnie tylko czemu tak to widzę bo nie mam pojęcia, ja się nie znam i to jest coś co rzuciło mi się w oczy oprócz zajebistego poziomu technicznego pracy, o czym świadczą zresztą reakcje innych użytkowników.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto