Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

DPFantasy - jeśli będziesz malował olejami i dla treningu, nie chomikując sentymentalnie każdego szkicu, to nie ma problemu, jedno płótno możesz użwać nieskończoną ilość razy, ścierając farby szmatą i terpentyną. Nawet jeśli wyschnie to możesz zamalować gessem i odzyskać.

 

Jakkas - dzięki! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy szaman piękny jest!

Ładnie się świeci.

 

Może to niedyskretne pytania, ale ile czasu zajęło ci zrobienie jednej karty?

 

Tutaj od razu zacząłeś działac w kolorze,

ale czy zdarza ci się zaczynać od czarno białej podmalówki?

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję! Na każdą kartę zeszło między 5-8 godzin. Tu akurat się mylisz, nie zaczynałem od koloru. Każda praca powstawała najpierw jako czarno-biała. Pociągnąłem detal dość daleko w cz/b, a następnie nakładałem kolor na osobnych warstwach overlay, multiply i color, na końcu wyrównując miejscami na finalnej warstwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekstra, najbardziej podoba mi się ten gladiator (?) z trzeciego obrazka. Ogolnie wszystkie mają fajne kolory, mi nigdy nie udaje się pokolorować bw za pomocą tych różnych warstw photoshopowych, tak żeby osiągnąć fajny efekt.

Tak w ogóle to bardzo fajne są te wszystkie twoje historyczne ilustracje z poprzednich postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okładka do Medieval Warfare Magazine. Miałem okazję współpracować z kuratorem muzeum Wallace Collection, który jest bardzo kumaty w kwestii wyposażenia i dbał by wszystko, do ostatniej sprzączki było na swoim miejscu. Nauczyłem się bardzo dużo o zbrojach :)

 

agincourt_mudbath_by_ethicallychallenged-d988gqd.jpg

 

detal który na okładce zasłoniono wielkim napisem:

 

humphrey_detail_by_ethicallychallenged-d988hcv.jpg

 

i ilustracja z wnętrza czasopisma:

 

agincourt_mustering_by_ethicallychallenged-d988hwm.jpg

 

Jak zwykle wszelki feedback mile widziany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leżący żołnierz wymiata, szkoda, że akurat jego zasłonili. Mega fajnie czuć metaliczność zbroi.

Dużo się dzieje na scenie, w niektórych miejscach według mnie aż za, trochę trudny "read" - najbardziej w okolicach dłoni/przedramienia złotego rycerza na pierwszym planie.

Jak zawsze szacun!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze Neron skonczyl jak skonczyl...sku...

Przy okazji oglądałeś może serial Rzym? przegenialny serial, świetne postacie i bardzo dobrze odwzorowane realia tamtych czasów, jedna z najdroższych produkcji

A rysunek oczywiście jest mega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12219581_135951856764166_3269868845367512283_n.jpg?oh=909334ee2f3807289e09166a248db320&oe=56CACA46

masz na szybko i przesadzone, ale zobacz. mi sie wydaje, ze ty po wyjsciu z b&w kladziesz po prostu plaski kolor na zasadzie to ma byc czerwone no to bah mocno nasycony czerwony i mam wszystko w nosie, to ma byc żółte to bah "ładny" żółty na wszystko co żółte i olać.

 

Przeciez ty malowałes tyle martwych natur. czy zeby narysowac jablko i banana wystarczy nałozyc warstwe płaskiego żółtego i czerwonego na odpowiedni walor?

jak zrobilem zuma i sie przyjrzalem to w sumie probowales robic jakies roznice w temperaturach, ale za delikatne.

 

poza tym warto rozmazywac krawedzie tam, gdzie jest zblizony walor, jesli tylko ne jest to focal point, poza tym mocno sie wycinac powinny tylko powierzchnie ktore są całkowicie tyłem do źródła światła, niezaleznie czy tym "źródłem" jest w danym momencie słońce, czy odbijająca pronienie chmura, koszulka kolegi czy ziemia. jesli cos jest choc troche zwrocone w tym samym kierunku to juz powinno zmieniac temperature. i wiecej manipuluj nasyceniem.

 

znalazlem w internecie taką pracke kiedys w sume nie wiem czyja, ale egal. przyjrzyj sie i zastanow sie jakie są krawedzie i dlaczego a potem sprobuj to zaobserwowa w naturze. To sa rzeczy nad ktoryi ja tez w tym momencie pracuje, dlatego zwrocilem na to uwage, takze ja nie twierdze ze ja to umiem lepiej od ciebie, ale naprawde widze, ze pare zmian tu i tam podniesie jakosc twoich prac pozdro

12191273_135954906763861_8973742967917895051_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Margo Art napisał:

Świetne są te domy! Rysowałeś je z natury czy ze zdjeć? 🙂

 

Dzięki! Ogólnie to konstruowałem te domy z prostych brył a potem dodawałem detale. Najpierw wydrukowałem sobie kartki z lekko widoczną siatką perspektywy, potem rysowałem sześciany (ściany domu), stożki (dachy) itp, a potem dodawałem drzwi, okna, pokrywałem to dachówkami, cegłami itd. Używałem zdjęć jako refek aby podpatrzeć elementy architektury, proporcje, kształty itd, ale rysunki nie są kopiami tych zdjęć. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej podoba mi się drugi kadr, ten z głębszą perspektywą. Jest bardziej dynamiczny bo postacie na pierwszym planie w pierwszym kadrze wydają mi się trochę posągowe tzn. miałem odczucie, że trochę są jak modele, którzy zapozowali do danej pozy stojąc nieruchomo i że nie jest to zatrzymanie dynamicznego ruchu w danej chwili. Ale ta głębsza perspektywa nadaje więcej dynamiki i lepiej mi się na nią patrzy.

 

Nie pytaj się mnie tylko czemu tak to widzę bo nie mam pojęcia, ja się nie znam i to jest coś co rzuciło mi się w oczy oprócz zajebistego poziomu technicznego pracy, o czym świadczą zresztą reakcje innych użytkowników.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności