mały królik Napisano 15 Wrzesień 2009 Napisano 15 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam, chciałabym pokazać mój pierwszy poważny projekt w maxie - 6 modeli butów wspinaczkowych firmy Evolv, na razie pierwszy, skończony(?) model Pontas. W najbliższym czasie zabieram się za następny. W planach jest też krótka animacja każdego buta, o ile czas i umiejętności pozwolą. Światło i render(vray) - Pionier, tutaj wielkie podziękowania dla niego za wszelką pomoc i cierpliwość w trakcie całego projektu. Modelowane(max 2009), mapowanie oraz texturowanie przeze mnie. hi-res Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane :) Dzięki, pozdrawiam. Edytowane 1 Lipiec 2010 przez mały królik
Đraven Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 IMO trochę za mało na Galerię, może jakby była lepsza scena do tego.
ttaaddeekk Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 IMO trochę za mało na Galerię, może jakby była lepsza scena do tego. no nie wiem wypasik jak dla mnie, nie ma się do czego przyczepić, nawet parę niedoskonałości jest brawo
Loki Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 mnie się podoba. Jak na jedną z pierwszych poważnych prac, wygląda bardzo porządnie, w tym tempie daleko zajdziesz. Skoro robisz kolejne, może pokusisz się o mały "step by step" nawet w dziale WIP? Kilka screenów z modelingu (tzn od czego zaczynasz itp), i może kilka słów o oświetleniu? przeczytałem tego posta i tak doszedłem (sic) do wniosku że dużo słów z chodzeniem związanych w nim :D (pewnie przez te buty)
simonhc Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 bardzo ladnie pokazana guma i jej polaczenia( zgrubienia w miejscach gdzie sie nawarstwia) dobre detale. Pozazdroscic tylko:) EDIT: Wrzuc siatki do wipa jesli nie masz nic przeciwko, pozdro 600
peter_f Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Witaj na forum :) Piękna robota. Moim zdaniem wygląda lepiej niż prawdziwy but na focie. Świetny model, shadery i tekstury (ta taśma parciana (chyba) przy klamerce - super, no i guma oczywiście). Fajna dbałość o detal jak niewykończona guma na zbiegu części gumowej z materiałową. Poza tym bardzo ładna prezentacja produktu. Producent mógłby się z tego coś nauczyć. Czekam z niecierpliwością na więcej :) Dołączam się do prośby Loki'ego. Możesz pokazać jakieś how to ? Pozdrawiam
ArTooRo Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Hehe, a jednak zdecydowaliście się to wrzucić na forum :D Świetna robota, jakkolwiek uważam, że rozwinięcie pomysłu z poprzednim tłem dałoby ciekawszy efekt :)
Tores Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Ładnie wyszedł. Guma lepiej wygląda niż oryginał i to niby jest plusem a może być i minusem jeżeli na ich podstawie miałbym je kupić a później się rozczarować, że jest matowa. Światło ładnie wydobywa wszystkie detale. Łączenia z gumą ładnie zrobiłeś ale jak dla mnie to zbędne gdyż pokazują niedoskonałość maszyny. Szwy powinny być chyba mocniejsze.
NV Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Kapitalne !! Przypomniała mi się praca bodajże pioniera z jakimiś butami nike, twoja ma bardzo podobny klimat i jakość ! 5 gwiazdeczek odemnie. Pozdrawiam.
mały królik Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 Bardzo dziękuję za komentarze :) @Loki, myślę, że kolejne prace wrzucę do WIPa. Co do oświetlenia to tutaj wypowie się pewnie pan, który się z tym bawił, a ja mam nadzieję zająć się oświetleniem przy kolejnych pracach. @peter_f, niestety jeśli chodzi o sprzet wspinaczkowy to jest to dość zaniedbana dziedzina pod względem "autoprezentacji", ale też w pewnym sensie taka jej specyfika ;) co do how to, tak jak już wspomniałam będzie przy kolejnych bucikach. @Tores, nie wiem czy widziałeś buty na żywo, ja modelowałam mając je w ręce i guma taka całkiem matowa nie jest, poza tym to buty wspinaczkowe (tutaj najważniejszy jest kształt i dopasowanie do stopy) i ostatnim czyimś rozczarowaniem byłoby czy guma jest matowa czy nie, to tak na marginesie ;) i jak już, buty pokazują niedoskonałości ludzkich rąk. @Nvidia, a doczytałeś pierwszego posta do końca? ;) wrzucam siatki:
JunioR Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 bardzo fajnie, dobra robota! Pozdrow Pioniera ;)
hcpiter Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Fajnie fajnie, ladny model i prezentacja :) Pozdro ziomki ;)
mrkrzysiek Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 model bardzo ładny, materiały i render bardzo fajnie wyszły dobra prezentacja a 3 render najlepszy ładnie tam wyszła guma
NV Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Już doczytałem (wcześniej jakoś nie zauważyłem tego zdania) i wszystko jasne ... ;) Jeszcze raz gratki bo naprawdę jest czego :D
tweety Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Przyjrzałem się zdjęciom tego butka i bardzo ładnie. Modelik pierwsza klasa. Trochę ze szwami na zapięciach nie gra tak jak powinno (grubsze? bardziej widoczne?) ale to już pierdoły. Dobra robota. Jak czas produkcji?
mały królik Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 jeszcze raz dzięki za komentarze. @tweety, czas produkcji ciężko mi określić, bo zdarzyło się parę przerw, w sumie chyba tak z 3 tygodnie jakby to zebrać do kupy, ale ja się dopiero uczę więc komu innemu pewnie by to mniej czasu zajęło ;]
Pionier Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 witam, jako ze oświetlałem model wypowiem się w tej kwestii, otóż wystarczyła tylko jedna mapka hdri i to tyle na temat oświetlenia :), co do materiałów to raczej nic szczególnego, może poza tym ze nieco więcej niż zwykle pobawiłem się mapka 'composite'. czas renderu około 25/35 min na render. Małego Królika nieco chyba poniosło z czasem produkcji, myślę ze gdyby tak zebrać wszystko do kupy to wyszłyby dwa tygodnie. Inna sprawa ze byl to bardziej projekt 'szkoleniowy' wiec nie było pospiechu itp. IMO trochę za mało na Galerię, może jakby była lepsza scena do tego. ekhm, ekhm! omg.. tak, gdyby byla lepsza scena.. to w temacie zamiast 'obiekt 3D' byłoby napisane 'scena 3D'. fajno ze się podoba, czolgiem. pionier.
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 ekhm, ekhm! omg.. tak, gdyby byla lepsza scena.. to w temacie zamiast 'obiekt 3D' byłoby napisane 'scena 3D'. Heh wiem, już mi to wytłumaczyli ;) sorry za ten comment, mój błąd :)
Bonifatz Napisano 22 Wrzesień 2009 Napisano 22 Wrzesień 2009 Materiały, model i oświetlenie pierwsza klasa. Tylko jednego brakuje ;) Tego bucika na animowanym turntable'u :D
MaGuu Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 kozackie sufiksy, zawsze o takich marzyłem a nigdy pieniędzy nie starczyło :( czekam na resztę modeli ;)
Orangegraphics Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 bardzo fajnie. jakieś tajne tricki podczas modelowania takiego czegoś? baze ze splinów czy boxa jedziesz? detale na najnizszym sub-D czy nakładasz jak JAvor np na późniejszych?
pionix Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 Piękne! Aż by się chciało je na nogi wcisnąć i trochę buldering sobie przypomnieć ;)
mały królik Napisano 24 Wrzesień 2009 Autor Napisano 24 Wrzesień 2009 jak miło spotkać tutaj kolegów wspinaczy :) @Xiz0r, tajnych trików raczej nie było, modelowanie zaczęłam od plane'a. detale różnie, w zależności od potrzeb ;]
Gość Mateusz Kruczała Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 Bardzo ladnie, tak jak wyzej brakuje turnetable do prezentacji ale model jak real - wiem co mowie bo sluzyly mi przez dosc dlugi czas :). Jedyne czego brakuje to sharmy ;). Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi