Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

chciałabym pokazać mój pierwszy poważny projekt w maxie - 6 modeli butów wspinaczkowych firmy Evolv, na razie pierwszy, skończony(?) model Pontas.

 

W najbliższym czasie zabieram się za następny. W planach jest też krótka animacja każdego buta, o ile czas i umiejętności pozwolą.

 

Światło i render(vray) - Pionier, tutaj wielkie podziękowania dla niego za wszelką pomoc i cierpliwość w trakcie całego projektu. Modelowane(max 2009), mapowanie oraz texturowanie przeze mnie.

 

koniec_m.jpgkoniec_m.jpg

 

hi-res

 

Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane :)

 

Dzięki, pozdrawiam.

Edytowane przez mały królik
  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
IMO trochę za mało na Galerię, może jakby była lepsza scena do tego.

 

no nie wiem

 

wypasik jak dla mnie, nie ma się do czego przyczepić, nawet parę niedoskonałości jest

 

brawo

Napisano

mnie się podoba.

 

Jak na jedną z pierwszych poważnych prac, wygląda bardzo porządnie, w tym tempie daleko zajdziesz.

 

Skoro robisz kolejne, może pokusisz się o mały "step by step" nawet w dziale WIP?

 

Kilka screenów z modelingu (tzn od czego zaczynasz itp), i może kilka słów o oświetleniu?

 

 

przeczytałem tego posta i tak doszedłem (sic) do wniosku że dużo słów z chodzeniem związanych w nim :D (pewnie przez te buty)

Napisano

bardzo ladnie pokazana guma i jej polaczenia( zgrubienia w miejscach gdzie sie nawarstwia) dobre detale. Pozazdroscic tylko:)

 

EDIT:

Wrzuc siatki do wipa jesli nie masz nic przeciwko,

pozdro 600

Napisano

Witaj na forum :)

Piękna robota. Moim zdaniem wygląda lepiej niż prawdziwy but na focie. Świetny model, shadery i tekstury (ta taśma parciana (chyba) przy klamerce - super, no i guma oczywiście). Fajna dbałość o detal jak niewykończona guma na zbiegu części gumowej z materiałową.

Poza tym bardzo ładna prezentacja produktu. Producent mógłby się z tego coś nauczyć. Czekam z niecierpliwością na więcej :)

Dołączam się do prośby Loki'ego. Możesz pokazać jakieś how to ?

Pozdrawiam

Napisano

Hehe, a jednak zdecydowaliście się to wrzucić na forum :D

Świetna robota, jakkolwiek uważam, że rozwinięcie pomysłu z poprzednim tłem dałoby ciekawszy efekt :)

Napisano

Ładnie wyszedł. Guma lepiej wygląda niż oryginał i to niby jest plusem a może być i minusem jeżeli na ich podstawie miałbym je kupić a później się rozczarować, że jest matowa. Światło ładnie wydobywa wszystkie detale. Łączenia z gumą ładnie zrobiłeś ale jak dla mnie to zbędne gdyż pokazują niedoskonałość maszyny. Szwy powinny być chyba mocniejsze.

Napisano

Kapitalne !! Przypomniała mi się praca bodajże pioniera z jakimiś butami nike, twoja ma bardzo podobny klimat i jakość ! 5 gwiazdeczek odemnie.

Pozdrawiam.

Napisano

Bardzo dziękuję za komentarze :)

 

@Loki, myślę, że kolejne prace wrzucę do WIPa. Co do oświetlenia to tutaj wypowie się pewnie pan, który się z tym bawił, a ja mam nadzieję zająć się oświetleniem przy kolejnych pracach.

 

@peter_f, niestety jeśli chodzi o sprzet wspinaczkowy to jest to dość zaniedbana dziedzina pod względem "autoprezentacji", ale też w pewnym sensie taka jej specyfika ;) co do how to, tak jak już wspomniałam będzie przy kolejnych bucikach.

 

@Tores, nie wiem czy widziałeś buty na żywo, ja modelowałam mając je w ręce i guma taka całkiem matowa nie jest, poza tym to buty wspinaczkowe (tutaj najważniejszy jest kształt i dopasowanie do stopy) i ostatnim czyimś rozczarowaniem byłoby czy guma jest matowa czy nie, to tak na marginesie ;) i jak już, buty pokazują niedoskonałości ludzkich rąk.

 

@Nvidia, a doczytałeś pierwszego posta do końca? ;)

 

wrzucam siatki:

siatka_01.jpg

siatka_02.jpg

siatka_03.jpg

Napisano

Już doczytałem (wcześniej jakoś nie zauważyłem tego zdania) i wszystko jasne ... ;) Jeszcze raz gratki bo naprawdę jest czego :D

Napisano

Przyjrzałem się zdjęciom tego butka i bardzo ładnie. Modelik pierwsza klasa. Trochę ze szwami na zapięciach nie gra tak jak powinno (grubsze? bardziej widoczne?) ale to już pierdoły. Dobra robota. Jak czas produkcji?

Napisano

jeszcze raz dzięki za komentarze.

 

@tweety, czas produkcji ciężko mi określić, bo zdarzyło się parę przerw, w sumie chyba tak z 3 tygodnie jakby to zebrać do kupy, ale ja się dopiero uczę więc komu innemu pewnie by to mniej czasu zajęło ;]

Napisano

witam,

 

jako ze oświetlałem model wypowiem się w tej kwestii, otóż wystarczyła tylko jedna mapka hdri i to tyle na temat oświetlenia :), co do materiałów to raczej nic szczególnego, może poza tym ze nieco więcej niż zwykle pobawiłem się mapka 'composite'. czas renderu około 25/35 min na render. Małego Królika nieco chyba poniosło z czasem produkcji, myślę ze gdyby tak zebrać wszystko do kupy to wyszłyby dwa tygodnie. Inna sprawa ze byl to bardziej projekt 'szkoleniowy' wiec nie było pospiechu itp.

 

IMO trochę za mało na Galerię, może jakby była lepsza scena do tego.

 

ekhm, ekhm! omg.. tak, gdyby byla lepsza scena.. to w temacie zamiast 'obiekt 3D' byłoby napisane 'scena 3D'.

 

fajno ze się podoba,

 

czolgiem.

pionier.

Napisano

ekhm, ekhm! omg.. tak, gdyby byla lepsza scena.. to w temacie zamiast 'obiekt 3D' byłoby napisane 'scena 3D'.

Heh wiem, już mi to wytłumaczyli ;) sorry za ten comment, mój błąd :)

Gość Mateusz Kruczała
Napisano

Bardzo ladnie, tak jak wyzej brakuje turnetable do prezentacji ale model jak real - wiem co mowie bo sluzyly mi przez dosc dlugi czas :). Jedyne czego brakuje to sharmy ;).

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności