Noe Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 To jest praca ktora zrobilem uczac sie robic displacement map w zbrushu i maxsie. Takze podszkolilem sie w wlosach, chociaz jak mi kumpel powiedzial wygladaja jak wlosy lonowe ale co tam w koncu to wlosy:)
siwy Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 praca ok, chociaż za dużo nie widać. a te włosy rzeczywiście łoniaki :)
kamil.ochel Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 bardzo fajnie skóra wyszła. może trochę za głęgokie pory na nosie ale bardzo spoko
dac77 Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Jeśli ta faktura skóry to rzeczywiście displacement, a nie tekstura to musisz mieć całkiem niezły komputer.
Noe Napisano 8 Październik 2009 Autor Napisano 8 Październik 2009 dziekuje za komenty, siwy: :) kamil.ochel: dzieki wielkie! dac77: czy ja wiem czy jest on niezly, core 2 duo 1,8 ghz:) uzylem jako shader sss fast skin + displacemnet i dzial bardzo szybko. Eddy__: muschas gracias:)
Lucek Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 (edytowane) Jak byś wyrzucił całą postprodukcje to fajna pracka by była. Na jasnym monitorze widać niedomazane tło. Na ciemnej stronie pracy pikseloza i jakiś dziwny blur na krawędziach. Bez przesady z tymi starsami. kamil.ochel - Może to przez mój monitor - Strasznie jasny - ale ja widzę doskonale pikseloze (choć to może być kompresja poprostu) i pozostałości po jakimś zblurowanym tle. U mnie akurat to dosyć bije po oczach. 666 postów :) HAHAHAHAHA Edytowane 8 Październik 2009 przez Lucek
kamil.ochel Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 lucek już nieprzesadzaj (to że masz 666 postów nic nie znaczy). nawet po wyrżnięciu levelsami tego obrazka ja nie widzę żadnej pikselozy (chyba że drobne efekty kompresji) a gwiazdki każdy daje według swojego uznania.
Tomala Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Jak dla mnie za duży kontrast zrobiłeś i za dużo rzeczy zginęło w mroku. Ostatnio chciałem coś z tym fast sss+displace wyrenderować to mi się strasznie długo liczyło niestety. Noe mógłbyś pokazać model hi poly z zbrusha i siatkę którą renderowałeś? Być może mi się tak długo liczyło bo u mnie siatka bazowa była bardzo gęsta.
Levus Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 A mógłbyś pokazać siate i model w zbrushu?
Gość kakaku Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Jak dla mnie bardzo dobre tylko faktycznie albo tło zrób innego koloru albo lepsze oświetlenie. Ale ogólnie super:D dlaczego on ma polowe twarzy tylko? Bo to pewnie czarny człowiek w piwnicy z jednym oknem:P
Luki Luki Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 (edytowane) dlaczego on ma polowe twarzy tylko? Się "low key" takie oswietlenie nazywa Stefan, warto wiedziec takie rzeczy jesli sie jest grafikiem i chce po kims pojezdzic. Dla mnie ta praca jest tak dobra (no moze troche kadrowanie moznaby zmienic), ze szkoda ze znow pewnie zajumana, albo to wklejona fota na plejna. Nie mam nic przeciwko robieniu tekstur pod ujecie, tylko debile (ups, przepraszam polowe wypowiadajacych sie w watkach Noego) uwazaja ze trzeba robic tak, zeby bylo dobrze z kazdej strony. Ale jesli to jest po prostu kolejny raz wrzucona fotka na byle jaki model to po prostu szkoda. Edytowane 8 Październik 2009 przez Luki Luki
dac77 Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Czytając post Luki Luki natchnęła mnie nagle, nie wiem skąd, taka idea, żeby podzielić forum na dwie części. W jednej dorośli, a w drugiej dzieci. No i może jakieś forum pośrednie. Tylko jak sprawdzić wiek membera (już miałem napisać członka).
Đraven Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Taa, jak znam życie siatki się, jak zwykle, nie doczekamy.
mafida Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 A mi się nie podoba.Nieważne jakiej techniki użył,czy zamapował fotkę czy nie,całość i tak wygląda jak kiepsko wycięte z gazety zdjęcie wklejone w czarne tło.Zwłaszcza ta biała,byle jak zamazana po krawędziach plama przy brodzie rzuca się w oczy...Te dwa kańciaste kłaki na brodzie też można było poprawić w PS.Apropos tekstur i kątów,po co wogóle robic takie 3d?Mnóstwo ludzi namalowało by to lepiej w 2d albo zmontowało fotkę w photoshopie i efekt byłby lepszy....Ogólnie jak zwykle u Noe/Keraja niezły początek i tandetne zakończenie,na pierwszy rzut oka nieżle a im dłużej patrze tym więcej głupich błędów i niedoróbek wyłazi...
Luki Luki Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 A mi się nie podoba.Nieważne jakiej techniki użył,czy zamapował fotkę czy nie,całość i tak wygląda jak kiepsko wycięte z gazety zdjęcie wklejone w czarne tło.Zwłaszcza ta biała,byle jak zamazana po krawędziach plama przy brodzie rzuca się w oczy...Te dwa kańciaste kłaki na brodzie też można było poprawić w PS.Apropos tekstur i kątów,po co wogóle robic takie 3d?Mnóstwo ludzi namalowało by to lepiej w 2d albo zmontowało fotkę w photoshopie i efekt byłby lepszy....Ogólnie jak zwykle u Noe/Keraja niezły początek i tandetne zakończenie,na pierwszy rzut oka nieżle a im dłużej patrze tym więcej głupich błędów i niedoróbek wyłazi... Masz duzo racji. Rzeczywiscie niewazne jakiej techniki uzyl. Po co robic takie 3d? Bo mial na to ochote. Myslisz jak modelarz a nie jak ktos kto robi obrazki. Nawet jesli robisz statyczny obrazek w 3d to powinienes myslec o takich duperelach jak kompozycja i zwykle masz w glowie ta konkretna, ktora najlepiej odpowiada temu co chcesz w obrazku przekazac/pokazac. Tak samo jak w animacji, robisz tylko to co widac w kamerze i olewasz ze z tylu glowy i za uszami sie troche tekstura ciagnie. Jeszcze raz "po co takie 3d?". Bo lubisz robic w 3d. Bo jednak jest troche latwiej zrobic jakistam fotorealizm niz go namalowac. Pewnie ze najlepiej to zrobic fote, sam nie jestem jakims strasznym zwolennikiem fotorealizmu bo to dla mnie sztuka dla sztuki, raczej popis techniczny. Ale nie zawsze masz pod reka starego murzyna zeby go zaciagnac przed obiektyw;). Jeszcze inna sprawa to te drobne rzeczy ktore zauwazyles czyli ta plama czy wlosy. Moznaby je zrobic lepiej rzeczywiscie. Ta plama sugeruje wlasnie plejnową i fotkową proweniencje calej pracy.
mafida Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 (edytowane) Masz duzo racji. Rzeczywiscie niewazne jakiej techniki uzyl. Po co robic takie 3d? Bo mial na to ochote. Myslisz jak modelarz a nie jak ktos kto robi obrazki. Też masz dużo racji:)Nie wiem czy myśle jak modelarz,też robię obrazki ale nie pokazuję,bo mi się nie podobają;).Wiem że nie ma sensu zastanawiac się zbytnio nad techniką,chyba wszystkie najlepsze still'e 3d to w dużej części obróbka w PS,tekstury ze zdjęć to też nie zbrodnia..ALE ten obrazek nadal mi sie nie podoba.Z tym sensem robienia takiego 3D,może trochę przesadziłem-oczywiście nikt nie zabroni Noe robic takie pracki jak lubi ALE niech je robi starannie,ja na przykład odbieram wrzucanie takiego obrazka jako brak szacunku dla widza.Naprawdę,wystarczyłoby 10 minut w photoshopie żeby usunąć chociaż te największe,najoczywistsze wady... Pozdrawiam:) Edytowane 8 Październik 2009 przez mafida
PICsell Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 Przesadzacie trochę. Pewnie dlatego że to praca keraja (ok, przyjmijmy że jego :-D). Po to prezentuje się prace, nawet te z najniższej półki, aby można było je ocenić. Autor widocznie nie zauważył swoich podstawowych błędów, ale praca jest dobra. Druga strona medalu jest taka, że w zasadzie nie wiadomo w ilu procentach jest to autorska wizka. Bo przecież ściągnięcie zdjęcia ze stocka, poprawienie kontrastu i publikacja tegoż zdjęcia na forum pod swoim nazwiskiem jest co najmniej głupie.
KLICEK Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 kupa . Taa, jak znam życie siatki się, jak zwykle, nie doczekamy. po co te posty ?
Leleń Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 kupa . kolejny ulozony poserem apdejt. k.u.p.a. bardziej wymownie sie nie da, po co mam pisac o tym ze kontrast za duzy, bump za duzy/brzydki, oswietlenie ukazujace tylko jakies loniaki na brodzie i do tego jeszcze zakrywajacy (nie)dof.. ale mnie nie sluchaj, ja nie jestem grafikiem, lubie sie tylko droczyc z ludzmi. WOLNOSC WYPOWIEDZI GuuuroMM!!11
dac77 Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 3d polega na tym że można ustawić kamerę z innego miejsca i będzie też na co patrzeć. Jeżeli tam jest zdjęcie nałożone to raczej się tak nie da, więc byłoba by to praca z zakresu fotomontażu z elementami wygenerowanymi w 3d.
Luki Luki Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 (edytowane) ...ja na przykład odbieram wrzucanie takiego obrazka jako brak szacunku dla widza.Naprawdę,wystarczyłoby 10 minut w photoshopie żeby usunąć chociaż te największe,najoczywistsze wady... Heh i znow masz racje, tym razem juz nie troche a całą ;), kolejny ulozony poserem apdejt. k.u.p.a. bardziej wymownie sie nie da, po co mam pisac o tym ze kontrast za duzy, bump za duzy/brzydki, oswietlenie ukazujace tylko jakies loniaki na brodzie i do tego jeszcze zakrywajacy (nie)dof.. ale mnie nie sluchaj, ja nie jestem grafikiem, lubie sie tylko droczyc z ludzmi. WOLNOSC WYPOWIEDZI GuuuroMM!!11 Z tym kontrastem i oswietleniem to nie przesadzaj zią. Luknij tu: http://images.google.pl/images?client=opera&rls=pl&q=low%20key&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=pl&tab=wi No nie umiom robic zdjec, nie umiom. Jesli chodzi o bumpa to wlasnie starzy murzyni maja takie glebokie pory, no ale moze to kwestia gustu. 3d polega na tym że można ustawić kamerę z innego miejsca i będzie też na co patrzeć. Jeżeli tam jest zdjęcie nałożone to raczej się tak nie da, więc byłoba by to praca z zakresu fotomontażu z elementami wygenerowanymi w 3d. Jak robisz stilla to zupelnie nie o to chodzi w 3d. Luknij sobie na cgtalka i zobacz ile w galerii cg choice jest obrazkow ktore zostaly pokazane tylko z jednego kąta. No dobra, jeszcze dwa slowa wyjasnienia. Ja nie jestem kumplem Keraja, nie jestem tez nim;). Nie zamierzam go bronic, bo sam sie zalosnie podklada. Zgodnie z przyslowiem "na pochyle drzewo kazda koza skacze" niektorzy w tych watkach sobie uzywaja niemilosiernie, majac w ogole jakies zenujące pojecie o pracy w 3d. A ja nie lubie jak sie jezdzi (wybacz keraj) po ludziach ktorym czegos nie dostaje. Talentu, inteligencji, samokrytyki zwiazanej z aspirowaniem do pewnej grupy. Trudno powiedziec co to jest. Tak jak napisalem nie bronie Keraja, tylko bronie jakiejs odrobiny logiki i konsekwencji w ocenianiu. Wydaje mi sie ze gdyby zrobil tą prace ktokolwiek inny to wazelina wylewalaby sie uszami. No ale to Keraj. Edit: Ja tez czekam na dowod ze to nie tylko plane i fotka z netu nawet nie obrobiona. Edytowane 9 Październik 2009 przez Luki Luki
psdmag Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 mi osobiście się podoba.. tylko te włosy robione w PS trochę rażą po oczach, no i gdybym miał jeszcze tylko świadomość, że wszystko jest zrobione przez Ciebie od A do Z, niestety tego akurat brakuje. W moim być może mylnym odczuciu jest to, że jedyne co zrobiłeś to postprodukcja w PS no ale być może się mylę i mam nadzieję, że tak jest, pozdrawiam.
Eden-3d Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 Luki Luki-nie mialem wcale zamiaru po nim jechac,po prostu pomyslalem sobie, ze moze zamalowal prawa czesc twarzy w ps zeby ukryc bledy stad bylo moje proste pytanie wiec nie spinaj sie tak chlopie noe po co dajesz to do wipa skoro i tak juz nic wiecej z tym nie bedziesz robil?,jak dla mnie to ty sobie po prostu robisz jaja z grafiki i z nas popraw mnie jesli sie myle. Wystawiasz prace do oceny ale w twoim przypadku nie wiadomo jak to oceniac
kamil.ochel Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 nawet w wątku "scena 3d" takiego zamieszania nie było a dla mnie praca keraja 12582x lepsza
KLICEK Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 kolejny ulozony poserem apdejt. k.u.p.a. bardziej wymownie sie nie da, po co mam pisac o tym ze kontrast za duzy, bump za duzy/brzydki, oswietlenie ukazujace tylko jakies loniaki na brodzie i do tego jeszcze zakrywajacy (nie)dof.. ale mnie nie sluchaj, ja nie jestem grafikiem, lubie sie tylko droczyc z ludzmi. WOLNOSC WYPOWIEDZI GuuuroMM!!11 tu nie ma wolnosci wypowiedzi zlozonego z jednego slowa, wiec za chwilke polecisz na miesiac ;)
dac77 Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 Co do tej wazeliny to przesada. Wiem że po autorze wątku wszyscy jeżdżą więc go oszczędzałem. Nie napisałem nic o włosach które są kwadratowe.
uncle Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 Nie mam nic przeciwko robieniu tekstur pod ujecie, tylko debile (ups, przepraszam polowe wypowiadajacych sie w watkach Noego) uwazaja ze trzeba robic tak, zeby bylo dobrze z kazdej strony. Ale jesli to jest po prostu kolejny raz wrzucona fotka na byle jaki model to po prostu szkoda. wkoncu ktos z mozgiem :D
sly Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 (edytowane) wkoncu ktos z mozgiem :D :) true. ogólnie - praca nie porywa, zastanawia mnie tylko na ile praca jest autorska - innymi słowy - Kto zrobił zdjęcie? (jeśli w ciągu weekendu nie dostanę odpowiedzi - daję minusa :) [edit] - lucek - Świat nie potrzebuje zbawienia. Minus (jeśli) będzie - za całokształt i ciężko zapracowany. Edytowane 11 Październik 2009 przez sly
Lucek Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 (jeśli w ciągu weekendu nie dostanę odpowiedzi - daję minusa :) Moim zdaniem nie ma sensu zaczynać bezsensownych konfliktów. Świata tym nie naprawisz:)
Noe Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 Witam i dziekuje za tak liczne komenty, praca jest moja tak mi sie wydaje siatke zaraz pokaze base mesh nie jest moj:) pewnie poznacie ten model:) 1
Tomala Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Nie no prezentacja siatki super. Jeszcze trza było tą siatkę czarną zrobić i wszystko bardziej przyciemnić. A gdzie ten model z zbrusha z którego dispa paliłeś? Czy ten cały displacement to na diffusie. Sorry ale czy chociaż raz nie mógłbyś pokazać z czego rzeczywiście składa się Twoja praca? Wystarczyło wrzucić screen z maxa z siateczką na szarym obiekcie bez map i pokazać model high poly z zbrusha a nie kombinować z takimi prezentacjami.
Noe Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 Nie no prezentacja siatki super. Jeszcze trza było tą siatkę czarną zrobić i wszystko bardziej przyciemnić. A gdzie ten model z zbrusha z którego dispa paliłeś? Czy ten cały displacement to na diffusie. Sorry ale czy chociaż raz nie mógłbyś pokazać z czego rzeczywiście składa się Twoja praca? Wystarczyło wrzucić screen z maxa z siateczką na szarym obiekcie bez map i pokazać model high poly z zbrusha a nie kombinować z takimi prezentacjami. displace jest jest zrobiony w projection master, jak tylko dorwe sie do swojego kompa to pokaze mapke, teraz jestem na "wakacjach" na Cyprze i nie mam u siebie w mieszkaniu internetu jest tu bardzo drogi BTW tak wiec chodze do kafejek internetowych. A moj ostatni pracodawca z RayBoxStudio rusek zajumal mi pendraiwa i nie zaplacil za wizke ktora dla niego zrobilem:) chmastwo na maxa, musialem sie wyzalic :) Dziekuje za rating! pozdro!
adam_m Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 displace jest jest zrobiony w projection master, jak tylko dorwe sie do swojego kompa to pokaze mapke, teraz jestem na "wakacjach" na Cyprze i nie mam u siebie w mieszkaniu internetu jest tu bardzo drogi BTW tak wiec chodze do kafejek internetowych. A moj ostatni pracodawca z RayBoxStudio rusek zajumal mi pendraiwa i nie zaplacil za wizke ktora dla niego zrobilem:) chmastwo na maxa, musialem sie wyzalic :) No to teraz Noe podniosłeś wszystkim ciśnienie pisząc o zleceniach (w które nikt nie wierzy) i wakacjach na Cyprze (jak rozumiem za kasę z wizek). Mogłeś ten komentarz sobie darować, chyba że rajcuje Cię sianie fermentu.
bbandi Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Kurcze ja też coś chciałem wrzucić ale jestem w Grenlandi, a pingwiny dorwały mojego lapka i muszę teraz na komórce zasuwać, ale co tam jakoś dam rade zlecenie to zlecenie:)...//a jeżeli chodzi o ocenę pracy to całkiem mi się podoba tylko nad włoskami mogłeś popracować ale jest wporzo...
Noe Napisano 10 Październik 2009 Autor Napisano 10 Październik 2009 No to teraz Noe podniosłeś wszystkim ciśnienie pisząc o zleceniach (w które nikt nie wierzy) i wakacjach na Cyprze (jak rozumiem za kasę z wizek). Mogłeś ten komentarz sobie darować, chyba że rajcuje Cię sianie fermentu. Fermentu? Jasne sianie fermentu to moja specjalnosc, a to ze nikt nie wierzy to nie moj problem;]
danilo2 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 displace jest jest zrobiony w projection master... czyli jest to zdjęcie nałożone w projection master i wrzucone w slot displace? dobrze rozumiem?
Double_G Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 :D A tak poważnie to może zrób zwykłą główkę z boxa od podstaw w maxie bez żadnego rzeźbienia w zbrushu i bez żadnych textur. Nawet jeśli wyjdzie jakiś szczuroczłowiek z kosmosu to przecież nic się nie stanie a ja bym naprawdę wolał zobaczyć jakąś nawet średnio udaną główkę ale w pełni twojego autorstwa. Proszę, odstaw na chwilę te base meshe pościągane z netu i zrób coś własnego :)
danilo2 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 praca jest moja tak mi sie wydaje na pewno tego się spodziewałeś:) Może jestem naiwny, ale myślałem, że tym razem usłyszę coś innego :) Trudno poczekamy na następną pracę i znowu będę miał nadzieję ... ;]
plasti Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 (edytowane) hej bbandi chcesz to ci pomoge te cholerne pingwiny dorwac ino daj wspolrzedne to zaraz wsiadam do mojego prywatnego odrzutowca :P a co do gemby to spoko ino te hery richtich jak z jajec:D Edytowane 10 Październik 2009 przez plasti
_Orion_ Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Yyy, model jest chyba mój, tak mój, chyba... ale jakby ktoś chciał kupić to sprzedam za 40 baksów, tylko jak wrócę z wakacji, bo w tej chwili kobieta schowała mi kluczyki od jachtu. Yyy to miłej zabawy przy komentowaniu, licze na 3 setki wpisów (zakład z cypryjskim barmanem). Mucias gracias.
Mulholland Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Fajna pracka. Rzeczywiście za ciemna część twarzy. Nie mam umiejętności, żeby ocenić wiarygodność tego czy jest zrobiona w 3d, ale podoba mi się. OT: Nie rozumiem podejścia niektórych użytkowników, że wstydzą się pokazywać swoje niedoskonałe prace. Ojciec was za krótko trzymał czy co?
Gość e=mc^2 Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 hmmmm miałem napisać jakiś większy komentarz ale jednak nie chce mi się tracić energii na kogoś takiego jak keraj czy noe czy jak mu tam
blomd Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 hmmmm miałem napisać jakiś większy komentarz ale jednak nie chce mi się tracić energii na kogoś takiego jak keraj czy noe czy jak mu tam Skoro nie masz nic sensownego do powiedzenia, to siedź cicho... Co do "Old Black Guy'a", to bardzo nie podobają mi się te włosy... sztucznie to wygląda, ale zakładam że gdybyś je wywalił, to pacząc na to, było by ok. 10% twojego udziału w powstaniu tej pracy. 2
ptaszek Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 E tam. Czy projekcja z kamery czy nie to i tak efekt calkiem fajny. Ja np nie umiem takiej techniki stosowac a kazda umiejetnosc sie liczy. Minusy to oczywiscie to co juz wczesniej pisali Uzytkownicy - troszke za ciemno, blur w postpro pedzlem pojechany i jest za plaski i nienaturalny. No i wlosy wygladaja jak w ps myszka domalowane. Troche szkoda ze sie nie starasz zrobic dobrej bazy. Polecam Ci z calego serca przerobienie sumiennie tego tutoriala : http://www.arildwiro.com/tutorials/modelling/head/head.html byl tez chyba tutaj na max3d.pl ten sam tutorial. Pozniej juz po tym sobie sculptuj ile wlezie i wypal to na normalach a topo zostaw takie. Mysle ze to dobra metoda zeby sie uczyc glowy, ale to juz sluchaj sie tez wymiataczy jak Tomala czy inni.
Noe Napisano 12 Październik 2009 Autor Napisano 12 Październik 2009 dziekuje za komenty, mpta: dzieki za tutka, na pewno go przerobie jak tylko wroce do ojczyzny. mapa jest zrobiona przy uzyciu alph i zwyklego pendzlowania, jesli wyglada jak foto to mi sie udalo bo taki mialem zamiar, max fotorealizm jaki umiem:) 1
Rekomendowane odpowiedzi