Napisano 10 Luty 201015 l raczkowania ciąg dalszy: robocik w 3ds max'ie i vray'u :) Edytowane 12 Luty 201015 l przez 3d-chocolatee
Napisano 10 Luty 201015 l super robocik, ekstra materialy, jedynie plastik troszku za bardzo swieci...
Napisano 10 Luty 201015 l Fajny - bardzo ciekawy concept, świetne wykonanie. Poza mocno lakierowanym plastikiem (osobiście chyba bym nie zmieniał) to rzuciły mi się w oczy nogi -obie są lewe ? (też tak mam jak muszę tańczyć :) :) ) Ciekawie wyglądałaby krociutka animacja - taka zajawka mi zaświtała w związku z faktem, że w sumie cały korpus, ręce i nogi zmieściłyby się w kuli będącej głową.
Napisano 10 Luty 201015 l Jak dla mnie to jest lakier na blaszce. Ale pracka fajna. Wygląda jakoś demonicznie jak profesor na egzaminie.
Napisano 10 Luty 201015 l Autor Dziękuję za komentarze :) Hehehe, wizje i skojarzenia mnie rozwaliły ;D Jeśli chodzi o materiał... nie miał to być typowy plastik, a raczej materiał imitujący "carpaint". Stąd tak duży połysk. Co do nóg...hmm...nie wiem, w którym miejscu sprawiają wrażenie lewych, ale zapewniam, że jest lewa i prawa, każda z nich na odpowiednim miejscu ;)
Napisano 10 Luty 201015 l Bardzo cool robot i fajny render.Podoba mi się:) 4 gwiazdki odemnie:) Pozdr:)
Napisano 11 Luty 201015 l praca na wielki plus ;) szkoda, że robocik nie umieszczony w jakiejś scenie... hm... A można zobaczyć siatkę bez MS ? :>
Napisano 11 Luty 201015 l Zacne, tylko podejrzewam, że przy takiej budowie: wielki łeb, krótkie cieniutkie nóżki, miałby spory problem z poruszaniem się;)
Napisano 11 Luty 201015 l Świetne wykonanie i materiały. Bardzo podoba mi się wyraz twarzy, najlepiej to widać na trzecim renderze :] Przydałoby się lepsze studio. Ja bym go widział w jakimś bardzo jasnym. Pozdrawiam
Napisano 11 Luty 201015 l Bardzo przyjemne, ale dopiero przy zbliżeniach. Na pełnych kadrach wieje pustką i widać rozbitą skalę detali. Kciuk uproszczony i zupełnie nieprzydatny, ale wiem dlaczego ;). Poza tym fajnie. Materiały na duży +.
Napisano 11 Luty 201015 l Autor Dziękuję Wam! Miło mi :) Render z siatką postaram się dzisiaj dodać :) Jeśli chodzi o koncept...opierałam się na tym pomyśle: Początkowo chciałam go odwzorować jak najwierniej, ale po skończeniu główki stwierdziłam, że robocik cierpi na ograniczony zakres ruchów kończyn i ogólny brak szczegółów, które to opracowałam sama. Pozdrawiam :) Edytowane 12 Luty 201015 l przez 3d-chocolatee
Napisano 11 Luty 201015 l Mi sie koncept średnio własnie podoba, ale renderki jak na dziewczynę bardzo męsko podkręcone ;)
Napisano 11 Luty 201015 l Bardzo fajne obrazki, jedynie zmienił bym te pierwsze z wersji panoramicznej na taka by te boki, które nic nie wnoszą były ucięte ;)
Napisano 11 Luty 201015 l A mi się koncept bardzo podoba. Generalnie fajne, trochę jak depresyjny robot z "Autostopem przez galaktykę" :P
Napisano 11 Luty 201015 l Autor Dzięki serdeczne za uwagi! Miło mi :) Zgodnie z zapowiedzią załączam ogólną siatkę Edytowane 12 Luty 201015 l przez 3d-chocolatee
Napisano 12 Luty 201015 l Słodki ten robot. Na pierwszych obrazkach kadr ucięty zbyt blisko głowy (od góry), i niepotrzebnie tyle pustki po bokach. Zwłaszcza na kadrach w których się patrzy w bok dałabym mniej przestrzeni za plecami.
Napisano 12 Luty 201015 l takie niby proste i banalne a takie fajne. Wykonanie też bardzo ładne. gratuluję fajnej pracki i w sumie to witamy na forum!:)
Napisano 13 Luty 201015 l Koncept bardzo zacny, wykonanie równiez na wysokim poziomie. Kompozycja byc moze do drobnej korekty jednak calosc prezentuje sie swietnie. Pozdrawiam P
Napisano 16 Luty 201015 l Super, wybrałaś świetny koncept; materiały, model i render bardzo fajne. Gratuluję!
Napisano 16 Luty 201015 l robot dziarski, przypomina mi tego z Autostopem przez galaktykę. Może jakaś animacja?
Napisano 16 Luty 201015 l Autor tutomash, mookie, KLICEK, Loki: Dzięki wielkie chłopaki!!! Miło mi :) Co do animacji...hmm, no w sumie może kiedyś pokuszę się o pobudzenie go do wirtualnego życia :) Pozdrawiam! Edytowane 16 Luty 201015 l przez 3d-chocolatee
Napisano 20 Luty 201015 l Robocik super :) Ale pozwolę sobie na dość lamerskie pytanie, jak się modeluje takiego robota, w celu późniejszego go zrigowania? Nie jestem pewien czy dobrze myślę, ale to chyba nie jest jeden mesh... tylko każdy element jest osobno (tak jak w rzeczywistości?).
Napisano 20 Luty 201015 l Autor torm: dziękuję :) Tak jak się słusznie domyślasz, robocik składa się z wieeeeelu osobnych elementów, które to proces rigowania porządkuje i grupuje :)
Napisano 20 Luty 201015 l Jesli bedziesz animowac, to przesun mu nogi do tylu odrobine. Na renderach to nie razi, ale w animacji moze zle wygladac. Pozdrawiam