Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

raczkowania ciąg dalszy: robocik w 3ds max'ie i vray'u

 

:)

 

robotDiff1bok.png

 

robotDiff1bok2.png

 

roborDiff1.png

 

roborDiff1hand01.png

 

roborDiff1trunk.png

 

robotDiff1bokCloseUp.png

 

roborDiff1hand.png

 

roborDiff1legs.png

Edytowane przez 3d-chocolatee

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 6,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny - bardzo ciekawy concept, świetne wykonanie.

Poza mocno lakierowanym plastikiem (osobiście chyba bym nie zmieniał) to rzuciły mi się w oczy nogi -obie są lewe ? (też tak mam jak muszę tańczyć :) :) )

Ciekawie wyglądałaby krociutka animacja - taka zajawka mi zaświtała w związku z faktem, że w sumie cały korpus, ręce i nogi zmieściłyby się w kuli będącej głową.

Napisano

Jak dla mnie to jest lakier na blaszce. Ale pracka fajna. Wygląda jakoś demonicznie jak profesor na egzaminie.

Napisano
  • Autor

Dziękuję za komentarze :)

Hehehe, wizje i skojarzenia mnie rozwaliły ;D

Jeśli chodzi o materiał... nie miał to być typowy plastik, a raczej materiał imitujący "carpaint". Stąd tak duży połysk.

Co do nóg...hmm...nie wiem, w którym miejscu sprawiają wrażenie lewych, ale zapewniam, że jest lewa i prawa, każda z nich na odpowiednim miejscu ;)

Napisano

Bardzo cool robot i fajny render.Podoba mi się:)

 

4 gwiazdki odemnie:)

 

Pozdr:)

Napisano

praca na wielki plus ;) szkoda, że robocik nie umieszczony w jakiejś scenie... hm...

A można zobaczyć siatkę bez MS ? :>

Napisano

Zacne, tylko podejrzewam, że przy takiej budowie: wielki łeb, krótkie cieniutkie nóżki, miałby spory problem z poruszaniem się;)

Napisano

Świetne wykonanie i materiały. Bardzo podoba mi się wyraz twarzy, najlepiej to widać na trzecim renderze :]

Przydałoby się lepsze studio. Ja bym go widział w jakimś bardzo jasnym.

 

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo przyjemne, ale dopiero przy zbliżeniach. Na pełnych kadrach wieje pustką i widać rozbitą skalę detali. Kciuk uproszczony i zupełnie nieprzydatny, ale wiem dlaczego ;). Poza tym fajnie. Materiały na duży +.

Napisano
  • Autor

Dziękuję Wam! Miło mi :)

 

Render z siatką postaram się dzisiaj dodać :)

Jeśli chodzi o koncept...opierałam się na tym pomyśle:

 

platinum69.jpg

 

Początkowo chciałam go odwzorować jak najwierniej, ale po skończeniu główki stwierdziłam, że robocik cierpi na ograniczony zakres ruchów kończyn i ogólny brak szczegółów, które to opracowałam sama.

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez 3d-chocolatee

Napisano

Mi sie koncept średnio własnie podoba, ale renderki jak na dziewczynę bardzo męsko podkręcone ;)

Napisano

Bardzo fajne obrazki, jedynie zmienił bym te pierwsze z wersji panoramicznej na taka by te boki, które nic nie wnoszą były ucięte ;)

Napisano

A mi się koncept bardzo podoba. Generalnie fajne, trochę jak depresyjny robot z "Autostopem przez galaktykę" :P

Napisano
  • Autor

Dzięki serdeczne za uwagi! Miło mi :)

 

Zgodnie z zapowiedzią załączam ogólną siatkę

 

robot_wireframes03.png

Edytowane przez 3d-chocolatee

Napisano

Słodki ten robot.

Na pierwszych obrazkach kadr ucięty zbyt blisko głowy (od góry), i niepotrzebnie tyle pustki po bokach. Zwłaszcza na kadrach w których się patrzy w bok dałabym mniej przestrzeni za plecami.

Napisano

takie niby proste i banalne a takie fajne. Wykonanie też bardzo ładne. gratuluję fajnej pracki i w sumie to witamy na forum!:)

Napisano

Koncept bardzo zacny, wykonanie równiez na wysokim poziomie.

Kompozycja byc moze do drobnej korekty jednak calosc prezentuje sie swietnie.

 

Pozdrawiam

P

Napisano

Super, wybrałaś świetny koncept; materiały, model i render bardzo fajne. Gratuluję!

Napisano

robot dziarski, przypomina mi tego z Autostopem przez galaktykę. Może jakaś animacja?

Napisano
  • Autor

tutomash, mookie, KLICEK, Loki: Dzięki wielkie chłopaki!!! Miło mi :)

 

Co do animacji...hmm, no w sumie może kiedyś pokuszę się o pobudzenie go do wirtualnego życia :)

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez 3d-chocolatee

Napisano

Robocik super :)

Ale pozwolę sobie na dość lamerskie pytanie, jak się modeluje takiego robota, w celu późniejszego go zrigowania? Nie jestem pewien czy dobrze myślę, ale to chyba nie jest jeden mesh... tylko każdy element jest osobno (tak jak w rzeczywistości?).

Napisano
  • Autor

torm: dziękuję :) Tak jak się słusznie domyślasz, robocik składa się z wieeeeelu osobnych elementów, które to proces rigowania porządkuje i grupuje :)

Napisano

Jesli bedziesz animowac, to przesun mu nogi do tylu odrobine. Na renderach to nie razi, ale w animacji moze zle wygladac. Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności