Loozack Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 Phantom, możesz mi to zaznaczyć jakoś ? bo ja chyba ślepy jestem :|
Pussik Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Faktycznie tam dziwnie. Chyba zagęsto na środeczku. Po co tak gęsto? I trzeba chyba na łączeniu dwóch połowek cofnąć w tym miejscu do tyłu.
Bzyku Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 hym loozack wiesz kratka w moim C2 ma 9 szczebelków pionowych i 3 poziome i posiada jedyne 40k po exporcie to teraz policz sobie ile wyjdzie u ciebie poly na same kratki. ty chyba tam masz jakąs stacje roboczą hehe.
cine-FX Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Mam rhino ale czy zansz może jakiś dobry tutorial do zrobienia samochodu.Twój jest wypasiony no i ta dokładność.chciałbym się nauczyć tego programu, ale nie wiem od czego zacząć ??? mam z tym naprawdę problem. Czekam na update :)
Loozack Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 Cine-FX -> http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9690 ciekawe ile jeszcze razy to wkleję ;)
beeper Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 tak naprawde z tych tutoriali wiele sie nie nauczysz, trzeba duzo cwiczyc i obserwowac prace kogos kto sie na tym zna ;)
Phantom Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 tak loozaczq mash racje...ale poprostu dziwnie aa wygląda na tych rzutach z viewportu...albo go wogóle nie ma ... i to że tak idzie ta siatka to widać...tyle że w momencie łączenia się tych 2 połówek siatki jest taki wystający ząbek ...i dziwnie to wygląda...ale może to jest właśnie błąd aa :) pozdrawiam...
Loozack Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 mi się wydaje, że Pussik chodziło o porównanie modelu ze zdjęciem, a nie, że zdjęcie to render :) a tu maska i ciągle niedokończony zderzak... pozdrawiam
Pussik Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Oj, przeceniłam Loozacka. ;) Ale mam nadzieję, że finalne renderki nie będą odbiegały od fotki jakością. :-)
Loozack Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 a więc jednak myślałaś, że to był render ??!! nono, miło mi, że ktoś uważa, że potrafiłbym tak renderować :D PRAWIE jak foto, hehe ;) pozdrawiam P.S. dzisiaj już muszę skończyć ten zderzak :>
Pussik Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Loozack, nie ciesz się. Teraz dopilnuje aby to wyglądało jak na fotce. ;) ;)
Sharp Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 łooo, a fakture tapicerki też będziesz modelować czy wyręczysz się w bumpem? :D Jest to pierwsza siatka samochodu ktora mnie tak bardzo zainterowala : >
gollum Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Loozack ja się tam na nurbsach nie znam, przyznaje się bez bicia, ale dlaczego z jednej strony jest tak gęsto a z drugiej całkiem normalnie ?
Loozack Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Sharp, no pewnie, że modelling ;););) a co się dzieje z animacją \"Star Łors\" co ? :> Gollum, no cóż... czasami tak po prostu musi być :)
SansSerif Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Loozack: widze ze obrazenie sie na forum i chwila nieobecnosci dobrze ci zrobila. nie marnowales czasu ;) to juz jest najlepszy model nurbs na forum. piekne continuity i swietnie przemyslana topologia.
gollum Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 No jak mus to mus :) , tak czy inaczej powodzenia życzę i czekam na autko.
Loozack Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Akdsn, dzięki ale chyba trochę przesadzasz :) z resztą co by nie było i tak pewnie wszystko sknocę renderem :/ obrazek drugi to była masakra, ale jakoś się udało :D pozdrawiam i dzięki za komentarze :) P.S. im bliżej końca tym wolniej mi to idzie, chyba już powoli tracę siły do tego modelu... ale spokojnie, skończę go napewno :)
beeper Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 wiele CI nie zostalo, mam nadzieje ze szybciej go skonczysz niz s2000 ;] po za tym bardzo fajnie
Pussik Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Z tym wcięciem na znaczej to już przegięcie :| ;-) A myślałam, że +1000 poly na klamke w aucie to przesada...
Kryhas Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 Prze gość z cienie bo pare miesięcy temu rozmawialiśmi i się bawiłeś z rhino a teraz jesteś w połowie bardzo ładniej bryki. Jak ty to zrobiłeś może nam zdradzisz chociaż część twojego sukcesu :] Modelik b. ładny ale te spryskiwacze na reflektory mnie zdziwiły (pozytywnie).
Phantom Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 spryskiwacze...lol :D haha...ktoś tu jush przegina :P może jeszcze jakieś roztocza wymodelujesz albo ropaćkanego komara przy wlocie...:) pozdrawiam...
sikham Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 a komp właśnie wyskoczył prze okno :D ładnie ładnie :]
Loozack Napisano 7 Maj 2004 Autor Napisano 7 Maj 2004 o ludzie, ten przód mnie prawie wykończył... maska była do wymiany niestety, ale teraz jest już chyba wszystko dobrze :) jeszcze tylko muszę zrobić jakieś wypełnienie pod lampami i biorę się za szyby i lusterka :> pozdrawiam
illy Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 widac ze i ciebie wykonczyl i kompa, do teraz siedziales, bosz, gdzie ty masz zdrowie... ja sie przyczepic nie moge
kozioo Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 No jest ślicznie po prostu. Tak, jak już pisałem - boję sie tylko o lakier ;)
bartq Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 Nie no, to jest idealne... Już chyba nie dało się tego lepiej zrobić. Teraz tylko uzbieraj na jakiegoś 2xathlona 64 + 8gb ramu :>. BTW bieżnik na oponie też będziesz filletował? Może zrób wersje z zimowymi oponami i zrób małe fillety na tych małych lamelkach :>
beeper Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 no swietnie ;) a pokaz caly model z siatka i czysty ;]
Bzyku Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Falcrum -> poly jest sterowane przy exporcie wiec nie wiadomo teraz ile to ma i ile bedzoe mialo choc napewno nie malo a polowa tego wszystkiego bedzie sie znajdowac w kratkach bo na takich elementach jest najtrudniej zjechac wsumie to duzo zalezy od jakosci jaką chcemy uzyskac na koncy cos tak jakby jakis meshsmooth
Falcrum Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Tochę to dziwne...nie można kontrolować gęstości siatki modelu...:| Powinni coś z tym zrobić :P Już się oję jak ro będzie pod koniec...:| Pozdr
Loozack Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 dzięki za pozytywne opinie, ale trochę krytyki też by się przydało ;) Beeper, całośc pokaże jak dokończę karoserię, czyli już chyba niedługo :) pozdrawiam
Phantom Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 napisał Loozack Beeper, całośc pokaże jak dokończę karoserię, czyli już chyba niedługo :) hehehe...naiwny...Twój kompik prędzej sepuku popełni ;) ale za szczegółowość respect ;] pozdrawiam...
Loozack Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 napisał Phantom hehehe...naiwny...Twój kompik prędzej sepuku popełni ;) ale za szczegółowość respect ;] pozdrawiam... eee, ja tam jestem optymistą :D Sikham, widzę, że jeżeli chodzi o krytykę to na tobie zawsze można polegać ;)
kozioo Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 E tam:) Taka nierówność nada naturalnosci temu autu. Przecież ono nie jest idealne:D
Loozack Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 ojojoj, długo się obijałem ale w końcu od dzisiaj jadę dalej :D na początek lusterko... to wklęśnięcie z przodu już niestety zostanie, bo musiałbym zbyt dużo zmieniać :| pozdrawiam
gollum Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Eee muszę przestać tu zaglądać bo się dołuję. A powarznie to narazie piorunujące wrażenie ;)
Loozack Napisano 12 Maj 2004 Autor Napisano 12 Maj 2004 Kryhas, jedno pytanko... w jaki sposób widzisz na tym renderze grubość lusterka? :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się