Jump to content
Pionier

Wątek urodzinowy: 100 LAT ...

Recommended Posts

Witam

 

Z racji tego że sikham ma dziś urodziny, i coś się zrypało bo na dole forum wyświetla się text:

 

\"Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin\"

 

(?)

 

....życze wszystkie najlepszego, dużo dobrych modeli, panienek itp itd ;) 100 lat mistrzu ;)

 

Pozdrawiam

Pionier

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęscia, samych gładkich powierzchni, ślicznych panien i litrow picia (oczywiście bez % ;) )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam odemnie tez wszystkiego najlepszego aby cie zwisy kompa z daleka mijaly:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbardziej podoba mi sie ladnie nazwany watek;)

 

Sikham: Gruss Gott, Keine Grenze! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkiego dobrego! itp... A przedewszytkim idealnych modeli, pięknych panienek i wiele pomysłów na nowe pracki...

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkiego najlepszego, gładkich panienek, szybkich modeli i zgrabnych samochodów... a może coś porąbałem ;)

 

cheers [piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

( Chodzi o to żeby nie zakładać za każdym razem topicu że ktoś ma urodziny tylko walić w tym topicu z tym :) ... ja mam 4 sierpnia....18 urodziny :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki chłopaki naprwde :)

tak dla formalności mam dziś 19 urodzinki :) (stara dupa ze mnie ;))

 

ps. Loozack to zależy gdzie są gładkie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkiego naj naj naj naj :)

no aby twoje prace dorownywaly poziomowi profesjonalistow:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naj naj ..... najbardziej wypasionego komputerka pod słońcem (żeby render się nie ślimaczył) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkiego najleprzego i niech ci niewyskakuje \"Aplication error\" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...dziwny temat, ale i ja \"....życze wszystkie najlepszego, dużo dobrych modeli, panienek itp itd 100 lat mistrzu\"

 

*Przy okazji...ja mam już za miesiąc 18...:P ( a dokladnie 8 czerwca..) może jakiś prezencik...:D...do mikolaja już napisałem, aby przysłał mi stację roboczą...ale może da się to załatwić wcześniej...:P:D:D

 

*Żart

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystkeigo naj , naj naprzykład -naj-lepszego kompa , -naj-lepszej karty graficznej , -naj-lepszych panieniek , -naj-więcej kasy , -naj-lepszych renderków.....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystkiego najlepszego ,fajnej babki, fajnej fury, i wogule....

 

niech nam zyje sto lat.........!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 lat jeszcze raz Sikham!

 

Przepraszam ,ze skrypt nawalil ,ale nie dawalo mi to spokoju i znalazlem blad w kodzie forum. Hurraa!! Juz dziala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki Adek

 

to dobrze że już znalazłeś tego buga :) może za rok sie niepopsuje :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedzie dobrze juz! a wszystkiemu winna jedna niewinna spacja w kodzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej pozno niz wcale...

Wszystkiego naj naj Uncle :)

 

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak Pablo, zdrówka itp 100latek i więcej prac typu u-boot:)

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikham ty to masz szczęście, jak tak dalej pójdzie to będą ci życzyć wszystkiego dobrego do nastęnego roku, a potem na nowo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja moze z gory za caly rok wszystkim skladam najlepsze zyczenia!

 

Nie dziekujcie, bo zapchacie forum :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sie podczepiam pod ciebie heh...chcial nie chcial i tak sie zapcha...albo sie beda podlaczac albo dziekowac ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy