Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Dzien dobry:) Dawno mnie nie bylo w tym dziale, wiec postanowilem cos od siebie dorzucic:)

 

Na razie nic nie bede pisal, nie bede sie tlumaczyl. Niech praca broni sie sama;)

 

Pozdro

 

sisterofmercy.jpg

 

 

edit2: kurcze, co chwila siada imageshack. jakby nie wyswietlalo obrazka, to --> tu jest mirror

 

 

 

 

edit:

 

pare slow o pracy i kilka screenow z mudboxa tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=915370&postcount=16

Edytowane przez Reanimator
  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nice...duża dbaość o detal.. Szkoda ze nie patrzy na nas...czapeczka troche doklejona...Ogólnie bardzo dobra praca... kropeczki na dłoni w okolicach nadgarstka od czego takie właśnie ?

****

Napisano

Heh, dzieki;)

 

Norden: to specular na rekawiczce, ktory w postprocesie sie uwydatnil. Przegapilem;)

 

Pewnie jeszcze wezme pod uwage Wasze uwagi i sprobuje lekko stweakowac ten specular. Lekko;)

Napisano

Całkiem całkiem :) Podoba mi się całość w sensie kadru, ustawienia postaci, koloru tła... szkoda tylko doklejonej czapy - włosy pewno bym dał ciut jaśniejsze żeby aż tak się nie zlewały z resztą. Bo są prawie niewidoczne teraz. Może taki zamysł ale tylko dzielę się swoimi spostrzeżeniami :)

Napisano

Postaram sie poprawic next time:)

 

Wlosy chcialem zrobic bardzo cienkie i delikatne. A tak naprawde po przeksztalceniu na mesha wygladaly srednio, wiec je lekko przygasilem;)

 

Co znaczy, ze czapa jest doklejona? Bo nie wiem, czy dobrze rozumiem:) Czym to sie objawia?

Napisano

Fajnie bardzo to wygląda,

jedyne co mi nie pasuje to to jak ta strzykawka sie trzyma, musiała by być przyklejona do palców żeby tak sie trzymać.

Napisano (edytowane)

:)

 

No to napisze teraz kilka slow o tej pracy.

 

Przede wszystkim to jeden wielki spontan, improwizacja i parcie do przodu bez wyraznego conceptu.

Zaczelo sie prawie rok temu. Bawilem sie Mudboxem, strzelilem glowke "wampira". Pozniej pomyslalem, ze warto sprobowac sie calym procesem tworzenia glowy, poniewaz nigdy tego nie robilem.

 

Tak rozpoczela sie dluga praca, ktorej efekt dzisiaj prezentuje;)

 

Gdy zrobilem tekstury i wyrenderowalem w mentalu, to Bigleb uznal, ze oto powstala kolejna latajaca glowa i ze moze warto cos do niej dorobic. Wymyslilem wiec sobie sexy pielegniarke;)

 

Ewolucja wygladala tak:

 

evolutionl.jpg

 

 

Tekstury malowalem wylacznie w Mudboxie (animowany GIF):

 

paintedmapsgif.gif

 

 

Dorzucam tez zrzuty z Mudboxa dla zainteresowanych:

 

modelvie

 

modelbody.jpg

 

 

modelview.jpg

 

 

@Freedomfighter: zgadza sie i dobrze o tym wiem. Jako, ze w wyniku nieszczeliwych zbiegow okolicznosci przepadla mi wersja lowresowa reki, to nie chcalo mi sie meczyc z przestawianiem tej zesmoothowanej. Bedziesz musial mi to wybaczyc;)

 

 

 

Zreszta jest tu jeszcze mnostwo rzeczy, ktore w ktoryms momencie uznawalem za slabe i wymagajace poprawy. Ale istnialo ryzyko, ze zaczalbym sie zapetlac, ze sie zniechece i nigdy nie skoncze. Olalem wiec i parlem do przodu, pamietajac nauki na przyszlosc:)

 

Nastepny model zaczne od dokladnego conceptu, wiec wszystko bedzie po bozemu;)

Edytowane przez Reanimator
Napisano

Fajne:)

Nastepnej pracy nie zaczynaj od dokladnego konceptu, przeciez to nuda jakas;)

Wiesz juz co wyjdzie, co to za przyjemnosc:) teraz ma troche z Kevina Bacona, nos Michaela, uszy Legolasa, cycki Gwen Stefani;)

Napisano

Co masz na myśli Paweł? Bo post wrześniej Reanimator napisał, że nie było konceptu - że to "impowizacja i parcie do przodu".

 

ach :) wybacz.. przypis na końcu - no tak :) Ja myślę, że kilka szybkich szkiców nie zaszkodzi .. a dokładny koncept.. cóż. Niech każdy robi tak jak lubi.

Napisano

Dobrze, ze nie skonczylo sie na latajacej glowie, bo klimacik super, jak rzadko gdzie. Nie wiem czy tlo czerwone nie za bardzo przyciaga uwage przez taka silna saturacje, ale moze wlasnie ta trudnosc z utrzymaniem wzroku na twarzy rodzi niepokojacy nastroj pracy.

Napisano

Fajna ilustracja :) no i ciekawy charakterek. Ta jej (na koniec dodana) lewa ręka musi mieć dosyć ciekawy kształt/proporcje ;), ale to tam takie marudzenie poboczne.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Leander ma sporo racji z tym niepokojem wywołany walącą czerwienią. Jeszcze jedna sugestia co do samego oświetlenia.. dobrze by zrobiło lekkie odbicie tej czerwieni z lewej strony głowy, pojawiające się na szyji lolity.. i przebijające przez ucho a'la sss. Coś jak ten rim z prawej tylko dużo subtelniej jako światło odbite. Ten płyn w strzykawce można by też lekko poprawić, żeby lepiej łapał światło.

Napisano

Kris: z mocnego SSS na uchu zrezygnowalem swiadomie, chociaz pierwotnie bylo tak jak mowisz. Nie robilem tez color bleedu z tylu, zostawiajac swiatlo tak, jak wyliczyl je sobie maxwell. Ale wiem o co chodzi i pewnie gdybym to malowal to tak wlasnie bym zrobil:) tak czy inaczej dzieki za dokladna korekte! :)

 

 

Jezeli chodzi o niepokoj wywolany przez czerwien, to bardzo dobrze. Nie mam zamiaru go zmniejszac:)

 

Oczywiscie nie wiem jak macie ustawione monitory, ale ustawiajac kontrast sprawdzalem te ilustracje na laptopie i... PS3;) Moze wiec u wiekszosci jest tak, jakbym rzeczywiscie chcial.

 

 

Freedom Fighter: probowalem swego czasu i chociaz nie pamietam dokladnie co bylo nie tak, to strzelam, ze jakies intersekcje, ktorych nie chcialo mi sie juz poprawiac. I tyle:)

Napisano
spoko nie jest zły ... ; ) J. Vermeer tak robił na całym obrazie... ciekawy tylko byłem jak powstał u ciebie bo wygląda na taki DOFowy bokeh

 

Moze i bokeh, maxwell tam zlapal rozmycie. Tylko chyba za male, zeby az tak znieksztalcic tego speculara, hm? Nie znam sie;)

Napisano

Świetna praca, jak dla mnie bombka, można by się przyczepić do kilku drobiazgów ale po co, całościowo wygrywa i o to chodzi :)

Napisano

Fajny model, całkiem dobry kadr; przyczepiłbym się do kolorystyki scenki (nierafiona moim zdaniem czerwień zasłonki w tle) oraz shadera skóry postaci, który chyba z racji nie najlepszych ustawień SSS przypomina wosk.

Napisano

Co do czerwonego to nie ma za bardzo o czym dyskutowac - Tobie sie nie podoba, ja uznalem go za najlepszy:)

 

Jezeli chodzi o SSS to jego tam w ogole nie bylo. Koncowy efekt to wynik mojego podmalowania w Photoshopie. Skora nie miala byc naturalna, tylko trupia, jak namoknieta. Niezaleznie od tego, czy mi sie to udalo;)

Napisano

No fajnie, ale mi się jednak ta skóra za bardzo błyszczy. Jeszcze ta czapka czy co to jest taka prosta i nieciekawa. Myślałem też czy by jej ubrania lekko krwią nie przybrudzić ale tak jak zrobiłeś jest chyba lepiej.

Ogólnie jest good :)

Napisano

Wygląda lepiej (w sensie bardziej przerażająco) niż te cycate laleczki z najnowszych odsłon Silent Hilla, dobra robota. Szkoda tylko, że tak jak już zauważyli przedmówcy, czapka jest jakby doklejona, ale to jedyna rzecz do jakiej mogę się doczepić, ogólnie to bardzo mi się podoba klimacik.

Napisano (edytowane)

Dzieki chlopaki, dzieki:)

 

jaras: wpisz sobie w googlu "transeksualista", efekt bedzie podobny, chociaz pewnie mniej koszmarny ;)

Edytowane przez Reanimator
Napisano

Bardzo fajna pracka. Fajne zmarchy wymalowałeś, odcień skóry też odpowiednio przerażający według mnie. A najbardziej podoba mi się te 27 włosków na głowie;)

Co do błędów, to jak już ktoś wyżej wypomniał: strzykawka przyklejona do kciuka. Ale prawdę mówiąc, wcześniej tego nie zauważyłam - dopiero jak o tym przeczytałam, to zaczęło mnie to koleć w oczy;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności