Napisano 10 Listopad 201014 l Modelujecie czasem bez MS, czy innych opcji automatycznego dogęszczenia siatki? Np. surowy editable poly + smoothing groups.
Napisano 10 Listopad 201014 l czasem tak ale po co, np twoje gniazdko bez ms a ma 4K a moje po ms ma 2.5K, czasem się opłaca robić z ms a potem poprawiać :) salut.
Napisano 10 Listopad 201014 l Niby tak, ale Twoje gniazda w wersji okrojonej są nierówne, widać zagięcia na płaszczyznach które powinny być gładkie. Możesz pokazać wersję 4k? Pozdrawiam, AQ
Napisano 10 Listopad 201014 l 2K: ten bug na górze i na dole poprawiłem smooth grupy mi się posypały :) 4K: salut.
Napisano 11 Listopad 201014 l Taka poducha ode mnie. Zabawa w przesuwanie werteksów przez jakaś godzinkę. Pozdrawiam. EDIT: sitka :) Edytowane 11 Listopad 201014 l przez ciastuch
Napisano 11 Listopad 201014 l @ciastuch bardzo ładnie, jeszcze tylko siatkę pokaż jak przystało na ten dział :) ode mnie szybkie krzesełko: salut. Edytowane 11 Listopad 201014 l przez indian lounge chair
Napisano 3 Grudzień 201014 l Bardzo ładnie wyszło to pikowanie :) Ładnymi mebelkami tu siejesz :) Pozdrawiam !
Napisano 5 Grudzień 201014 l @Sroka8888 bardzo fajna wyciskarka :) ode mnie tym razem bombka :) salut. Edytowane 5 Grudzień 201014 l przez indian
Napisano 22 Grudzień 201014 l Może jednak pokaż to usłyszysz jakieś rady dot, modelowania na przyszłość. Też robiłem bugatti.
Napisano 22 Grudzień 201014 l No właśnie. Robiłeś... i co? Ja jestem na etapie modelingu więc ciekaw jestem jak Tobie poszło. :)
Napisano 22 Grudzień 201014 l Daniel, robiłem, dużo do poprawienia tam jest, nie wiem czy będę wracał do tego. Póki co wykańczam 3000 GT. Ale, że też robisz bugatti?
Napisano 22 Grudzień 201014 l Tak. Jest masakrycznie krzywe, no może trochę mniej niż misiun'a ale jest :) Skończyłem bryłę mam już powycinane blachy tylko poprawiam, walczę z trójkątami i daję detal.
Napisano 22 Grudzień 201014 l Moja siatka też nie jest idealna i jest sporo błędów ale jak coś mogę Ci wysłać model dla porównania ;>
Napisano 22 Grudzień 201014 l Porównałem sobie tył siatki i moja jest naprawdę okropna. Wiesz co, za jakieś dwie, może mniej, godziny wstawię temat na forum więc liczę na Twoje wsparcie :) Co do wysyłki to jak byś miał wolną chwile...
Napisano 22 Grudzień 201014 l Tak. Jest masakrycznie krzywe, no może trochę mniej niż misiun'a ale jest :) aż tak źle? :/
Napisano 22 Grudzień 201014 l misiun No niestety jest bardzo krzywo i tak na odwal się, samochód to nie jest dobra rzecz do speed modelingu, przy takim modelu trzeba posiedzieć przynajmniej parę godzin, a skoro tu umieściłeś swoje bugatti to wnioskuję, że zrobiłeś to na szybciora. Sam się temu przyjrzyj cały model jest pognieciony. Zrób to jeszcze raz na spokojnie :)
Napisano 30 Grudzień 201014 l kolejny pluszak, tym razem troszkę bardziej poligonożerny,w finale dodam jeszcze metkę i malutką książeczkę zaczepioną na uchu, 50K (bez zmarszczek 16K): salut.
Napisano 30 Grudzień 201014 l Kapitalnie Ci wychodzą te zmarszczki. Ale te trzy dredy na czubku mi nie leża jakoś. i oczka jakoś tak głębiej powinny być osadzone i będzie miodzio.
Napisano 31 Grudzień 201014 l bardzo się ciesze że sie podoba, sorki że was tak męczę tym modelem, ale oto finish, czas to jakieś 4h: salut.
Napisano 31 Grudzień 201014 l wypas piesek, czuć tą miękkość materiału, jedynie poprawił bym głowę, bo wygląda troche biednie w porównaniu do reszty
Napisano 31 Grudzień 201014 l ostatni model w tym roku, coś koło 43 minut modelowania z głowy, zmarszczki za rok: salut.
Napisano 1 Styczeń 201114 l O! Piesio hevy emo? ;] Fajnie Ci to idzie, możesz coś powiedzieć na temat robienia tych zagnieceń? Mi jakoś one nigdy nie mogą wyjść ;/
Napisano 1 Styczeń 201114 l dzięki :) co do zmarszczek to tylko cut i move toolem się posługuję, tutaj jak to wygląda na innym przykładzie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70485 salut.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto