xmass Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 indian ty wkońcu coś wymodelowałeś! Myślałem że będziesz zetke męczył jeszcze dłuuugo. Fajny zwierz tylko może daj mu jedno uszko oklapnięte a w okolicach ogona coś tam nierówno chyba, nie widać dobrze. (taka górka nad ogonem)
Orangegraphics Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 co to za zwierz Indianie, bdb model, dobrze że czasem jeszcze w poly coś ruszysz a nie tylko z-brush;)
indian Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 racja xmass coś się zepsuło pod ogonkiem, trzeba by to lekko wepchnąć w głąb misiaka i było by git, Xiz0r jak możesz to zaznacz poly ogona i wepchnij do środka leciutko :)
Sebazx6r Napisano 4 Styczeń 2013 Napisano 4 Styczeń 2013 Wytwór własny. Troche faluje miejscami ale na rendzie nie widac :)
Sebazx6r Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 (edytowane) Dzien pierwszy. Bentley continental: Day 1: Edytowane 23 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 Mr.Incredible ? nad topologią mógłbyś trochę posiedzieć , jak chcesz to animować czy cuś :} Seba super biały lakier CI wyszedł :)
floo Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 @indian tak, aby poćwiczyć topology od plane. ;)
floo Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 @indian dobre! :) znam tą metodę i pewnie finał byłby podobny do tego co narysowałeś, bo wtedy tnie się wszystko optymalnie, ale czas przeznaczony na zabawę się skończył, trzeba robić inne rzeczy. Pozdro! :)
kitamo Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 hehe fajny misiek, Ty to powinienes nagrywac video do kazdej swojej pracy obowiazkowo co by reszta mogła poobserwowac jak to wszystko powstaje, bo prace masz zawsze ładnie wygłaskane ;) przemysl to :D
legomir Napisano 15 Maj 2013 Napisano 15 Maj 2013 Tak dla wprawy, planuję masę antycznych cholerstw narobić tylko takie pytanie jak takie rzeczy się sprzedają?
YetoKnight Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 Jakiś czas próbuje swoich sił z pierwszym samochodem, ale żeby chwilę od niego odpocząć (tj. od głównej brył) zrobiłem sobie koło: Co sądzicie? Jakieś sugestie?
Kramon Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 oj nie tak modelujemy kółeczka :D do poprawy opona
YetoKnight Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 (edytowane) A jak powinno się modelować? Ja zrobiłem tak, że bieżnik to jakiś tam płaski kształt (znalazłem na necie fakture), później array i wygiąłem ten szyk krzywą. Guma, wiadomo, circle i extrude/scale. Przeglądając pobieżnie kilka tutków, ludzie tak właśnie to robili (chyba że źle robili ;) ) Edytowane 2 Czerwiec 2013 przez YetoKnight
ch3steros Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 http://cg.tutsplus.com/series/high-poly-car-wheel/
YetoKnight Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 (edytowane) Robię to taką samą metodą tylko, że w blenderze ;/ Poprawiłem trochę ten bieżnik, jest chyba lepiej (choć nie wiem czy nie poszło to trochę za bardzo w oponę przeznaczoną na off-road). Przy okazji jeśli możecie to powiedzcie jeszcze jak zrobić napisy na oponie, bo zastanawiam się jak będzie najlepiej. Edytowane 2 Czerwiec 2013 przez YetoKnight
mrkrzysiek Napisano 18 Lipiec 2013 Napisano 18 Lipiec 2013 indian dzięki dzięki idealnie nie jest :) "starzy" eh no ja zawsze taki byłem :P
Gość Munzer Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Hej mam małe pytanie o to oko. W 43 sekundzie pojawia sie pionowa, żółta kreska do zagęszczenia siatki. Jak uruchomić to narzędzie bo nie udało mi sie powtórzyć z filmu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się