Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Wyświetleń 215,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Monio widać że kobieta tylko dorób uszy. Co do poprawek lukanusa to na prawdę jak byście zobaczyli skany głów to co druga kobieta jest mniej kobieca. Na kompletny wygląd składa się dużo elementów których tu brak a jak ktoś nie widzi że to kobieta to trudno.

Napisano

oczywiście, że widać,że to kobieta. dlatego zaznaczyłem przy swoich uwagach, że to być może kwestia osobistych preferencji i wyobrażeń:) ludzie są różni.

Napisano

Nie no Twoje zmiany jeszcze dodają kobiecości w rozumieniu ogólnych kanonów, dziwi mnie tylko jak ktoś piszę że wygląda jak klasztornik. Jakie cechy wyglądu są charakterystyczne dla klasztornika że tak z ciekawości zapytam? ;)

Napisano

Płaskie kolana i okrągła łysina.

 

Lucek - Mi jednak bardziej odpowiada ta wersja lukanusa. Wole dziewczęcy typ urody i jego wersja bardziej do tego pasuje. Zobaczę jak będzie, na razie przeprowadzka do Gdańska. ;)

Napisano

Monio: A dorzuć do tego włosy i powiedz czy jest dziewczęco. Nie wiem jak ty ale dla mnie to jest zwykła deformacja. Kiedy rzeźbi się busty to każdy zmienia punkt widzenia przez brak reszty ciała i włosów, przez co wszyscy w kółko powtarzają te same błędy. Twarz wydaje się za duża, bo masz w główie swoje utarte proporcje. Kiedy skupiasz się na twarzy mózgoczaszka zawsze wydaje się za mała, a normalny kształt żuchwy bez włosów wydaje się szczęką schwarzenegera. Ciężko się przestawić nawet jeżeli dobrze znasz anatomię bo człowiek nie jest opatrzony z łysymi kobietami. Takich błędów jest wiele - jak się rozejrzysz to niemal wszystkie speedowe busty mają za długie szyje i malutkie ramiona.

 

Jak nie jesteś pewien to dorysuj na szybkiego włosy w PS. Rozwieje to wątpliwości co do proporcji.

Edytowane przez Lucek

Napisano

Lucek dobrze mówi,warto ZAWSZE dorobić włosy do główki i to im wcześniej tym lepiej.Byle jakie ale żeby były,zwłaszcza jak się kobitkę robi:)

Napisano
Lucek mówi a potem i tak robi to samo:D

 

A to akurat norma,wszyscy tak robią:D

Napisano

jak dodasz włosy, to wersja przy której obstaje Lucek wciąż prezentuje się mniej kobieco

 

eoGri.jpg

Napisano

przecież obydwie mają ...

 

wfKcZ.jpg

 

nie wiem, mimo wszystko wydaje mi się, że żuchwa jest ciut za sroga. choć może być i tak, ze teraz to kwestia fryzury :]

Edytowane przez lukanus

Napisano

Ty fajny jest ten sculpt. Jakby trochę podpicować to wyjdzie coś w stylu Kurylenko:D

Napisano

mi się skojarzyło z Olivią Wilde :) a jeszcze wcześniej z Justyną B., znajomą z dawnych szkolnych lat. wyglądała po twarzy z tego ujęcia 3/4 niemal identycznie.

Edytowane przez lukanus

Napisano

Mi z włosami bardziej podchodzi ta oryginalna wersja bez przeróbek.Od razu mi sie pare innych rzeczy rzuciło w oczy,z profila zwłaszcza, widać że twarz jest za płaska,trzeba wyciągnąć do przodu.Nawet jak to ma być azjatka to i tak jest o wiele za płasko.Gałka oczna jest o połowe za duża,przez to cały oczodół i powieka są nienaturalne i trochę brak kości wokół oczodołu.

Napisano

Górna powieka myślę, że powinna się kończyć tam gdzie dolna, a je "fałdki' możesz puścić w ten sposób jak zrobiłeś. poza tym fajnie, może profil bym podciągnął bo wygląda jakby miał troszkę nienaturalnie wystawioną(w sensie do przodu) głowę, ale to już czepianie się. Generalnie ładnie Ci to idzie ostatnio:)

Napisano

Przede wszystkim to przeskaluj sobie czachę bo jest za długa. Żuchwa i nos za badzo do przodu IMO tworzą niepotrzebnie "mordkę."

Proporcje muszą być rzeźbione bez perspektywy bo zbrush oszukuje. Wrzucisz potem do maxa i klops.

Edytowane przez Lucek

Napisano

Jeszcze nie miałem klopsa przy wrzucaniu do maxa/majki, ale z tym dziubkiem to zauwazylem ok, dzięki.

 

Lepiej?

 

92740212.jpg

Napisano

vrocker, ja bym powiedział, że jest dużo lepiej, ale potem przyjdzie Lucek i powie, że źle mówię :)

 

coś na szybko

Txrm9.jpg

Napisano
jak dodasz włosy, to wersja przy której obstaje Lucek wciąż prezentuje się mniej kobieco

 

eoGri.jpg

Stary wymiatasz. ;D

 

Lucek, lukanus, mafida- Wielkie dzięki za rady. Chyba jednak przed robieniem główek do moich postaci postudiuje anatomie głowy (ecorche) w zbraszu. Jeszcze czuje za małą powtarzalność moich efektów i za wiele rzeczy mi wychodzi z przypadku.

Co do Kurylenko czy jak jej tam to folder z jej zdjęciami zagościł w moim katalogu Reference. ;) Piękna laska i chyba faktycznie miło by było pójść ze sculptem w tą stronę.

Napisano

No]2: mam wrażenie, że zmarszczki nie wynikają z tego że gdzieś tam pod skórą grają mięśnie twarzy, działasz na warstwach? zmarszczki fajnie wychodzą gdy "blendujesz" kilka warstw razem.

 

taki dzisiejszy poobiedni ode mnie:

 

47017395.jpg

Napisano

Ode mnie taki szybcioch nie ładny w ramach nauki posługiwania się tabletem.

 

szybcioch.jpg

 

Pozdrawiam Cyanide.

Napisano

Widzę że dodajesz detal tylko tam, gdzie jest to konieczne. A tak na poważnie to takie różne cieliste kształty trzeba rzeźbić dosyć wyraźnie a nie na ślepo wygładzać. Na zbrushcentral w galerii jest tego trochę, obejrzyj. Jak już ucinasz nogi to utnij je clipping brushem:)

Napisano
takie różne cieliste kształty trzeba rzeźbić dosyć wyraźnie a nie na ślepo wygładzać

 

mógłbyś to nieco rozwinąć ?

 

dzięki za porade :)

Napisano

Mówię że skóra i tłuszczyk pod nią są dosyć sprężyste i miękkie. Przykładowo pod piersią czy przy skręcie tułowia koło bioder powinno być widać wyraźne, okrągłe kształty i fałdki.

Napisano

Indian im wcześniej zrozumiesz ze ludziska mają powieki tym lepiej dla Twoich prac :D

Weź jakąś refkę, może być dowolne zdjęcie człekokształtnego z neta i spróbuj zrobić wszystko tak jak na tej refce. Takim sposobem podłapiesz jak poszczególne elementy twarzy mogą wyglądać. Przy następnym speedzie użyj innej refki żeby nie popaść w schematy i powtarzalność.

Przy robieniu okolic nosa i policzków musisz wziąć pod uwagę budowę czaszki bo masz tam bardzo gładkie wypukłe powierzchnie.

Na pierwszej lepszej refce zobaczysz też że dół nosa nie jest taki płaski. Na Twoim modelu wygląda jak oparty o blat stołu ;)

No i oczy masz ewidentnie za duże. Chodzi mi o wielkość gałki ocznej.

 

Liczę że się ogarniesz i następnym razem będzie lepiej :D

Powodzenia.

Napisano

Wieloryb z speedsculptingu pokolorowany w mudboxie, niesamowite narzędzie do mazania tekstur jestem mile zaskoczony.

 

packwhale1.jpg

Napisano

Fajny ten wiełoryb:)

Mudbox wymiata w malowaniu tex,zbrush do pięt nie dorasta:D

Napisano

Ciężko stwierdzić gdzie jest przód, a gdzie tył spodni ... :P weź je popraw :D

Napisano

speed female sculpt, jakieś 3-4h.

 

VQIVs.jpg

 

salut.

Edytowane przez indian

Napisano

kobieta... 3-4 h:

 

JrKa0.jpg

 

salut.

Edytowane przez indian

Napisano

usta przejdą, ale nos kobiety mają DUŻO bardziej "subtelny" ;) poza tym anatomia ;d Ale ja się tam nie znam... Pozdrawiam

Napisano

Próba zrobienia naturalnej czachy ;]

najgorzej to chyba z tylnią/górną częścią żuchwy?

zbrushdoentc.jpg

Napisano

@Kruku super czacha :)

@Bany1991 główka stworka świetna, popracuj troszkę jeszcze nad jego tyłkiem i rękami , bo to chyba najsłabsze części Ufoludocośa :)

 

kobieta 3-4h

 

F9KRG.jpg

 

 

i jeszcze baza, z ktorej ostatnio wszystko robię :)

 

9t1QR.jpg

 

salut.

Napisano

Dużo lepiej z tym smuklejszym nosem. Ale zacznij robić z innej refki bo wydaje mi się że ciągle dajesz tą samą głowę.

moja stara głowa szybcikiem w sculptrisie i final w zetce:

Klik na img większa rozdziałaka.

finsm2.jpg

Napisano

ZBrushDocument.jpgTest Dynamesh. Nie wiem co poprawili oprócz tego ale praca w viewporcie wydaje się poprawiona. Może to tylko placebo:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności