michalo Napisano 16 Maj 2014 Napisano 16 Maj 2014 Wow, dzięki za porównanie! Ładnie odwzorowałeś tą pracę. Z taką motywacją pociągnąłem to dalej, trochę pokombinowałem;) (suwak i sznurki nie moje)
Sebazx6r Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 Dream Bardzo ładnie jak zwykle :). GRubcio miażdzy system :).... Michalo no taka troche ostro styrana ta panienka chyba po ostrej bibie no i czy jej mam wie ,że ćpie? :) Pzdrp
michalo Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 Ugh nom troszkę przedobrzylem. Ale wierzcie, parę godz temu wyglądała lepiej ;-) No cóż.. Na takim crapie kiedyś wyrosną piękne kwiaty :-P
Gość Chrupek3D Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 ja się zastanawiam, który bardziej przekonujący jako demon z brodą...
DreamLoveKit Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 8-1 jest mi najblizszy jesli idzie o silhouette (oczywiscie akolici wow beda optowac za dwoma poprzednimi), choc generalnie posiada zbyt "miekkie" wlasciwosci twarzy (kosc policzkowa, bedzie mnie starszyc po nocach). Na plus nos i ucho. I jeszcze szybki overpaint: Wyostrz troche rysy (zwlaszcza kosc jarzmowa) zarysuj wyrazna linie szczeki, zmniejsz nieco szerokosc ust i wykorzystaj oczodoly ze szkicu 6 lub 7 (bo podoba mi sie krzywizna ich luku brwiowego).
Gość Chrupek3D Napisano 19 Maj 2014 Napisano 19 Maj 2014 (edytowane) córeczka z mamusią. Na razie prosto z Bruszaka, niebawem osiatkuję i zaanimuję... Pan Demon też będzie. Edytowane 19 Maj 2014 przez Chrupek3D
DreamLoveKit Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 Sculpt na koniec strony; pochwalone niech beda piecdziesiatki pozujace na publicznych sesjach;)
DreamLoveKit Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 Dwa studia z koncowki maja (nareszcie wykonczone!): I dzisiejsze speedy na deser! Konterfekt Mojzesza Kislinga (chyba w najblizszym czasie pokusze sie o dwie-trzy rzezbiarskie interpretacje jego obrazow). Pendant ce temps à Nantes... (Tymczasem w Nantes):
rice Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 (edytowane) a idz pan w uj, świetne te twoje rzeźby. Zazdroszcze skilla, aż wstyd wrzucać tu swoje wypociny ;P seria postaci dobiega końca, tylko panda została dzisiejsze dwie baby, po 2h Edytowane 26 Sierpień 2014 przez rice
michalo Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 (edytowane) edit:dodam w tym samym posice zeby nie spamowac, maly update Oboje wymiatacie panowie.. :/ Więc zmienię temat na coś trochę w innym stylu. Szykuje się kilka pracek teraz.. Oto pierwszy koncepcik: [ATTACH=CONFIG]95511[/ATTACH] DreamLoveIt, to są sculpty z sesji na żywo? Jeśli tak to jak wygląda proces rzeźbienia, czekasz aż modelka się przekręci wtedy dostosowujesz pozycję i rzeźbisz częściami? Myślę też że mieszanie tych twardych krawędzi z miękkimi trochę odrealnia całą figurę. Można rozpoznać, że to ty robiłeś ;) Bardzo mi się podobają nogi tej pierwszej pani! Rice, myślę, że jakbyś trochę podszlifował krawędzie, których nie kontynuujesz, coś na wzór jak rzeźbiarze wykańczają/nie wykańczają swoję busty, wyglądało by lepiej. A takto bardzo fajne buzie a fryzury ekstra/. Edytowane 9 Czerwiec 2014 przez michalo
DreamLoveKit Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 rice: Ojtam, ojtam, a pan to moze sie nie rozpedzil z anatomia? A jesli na dodatek to slodkosci z Blendera to wypada mi tylko uklonic sie z atencja i poprosic o dokladke;P Oboje wymiatacie panowie.. :/ Z kolei pan niech sie tu nie krzywi, tylko do roboty;) DreamLoveKIT, to są sculpty z sesji na żywo? Jeśli tak to jak wygląda proces rzeźbienia, czekasz aż modelka się przekręci wtedy dostosowujesz pozycję i rzeźbisz częściami? Czesc istotnie jest z sesji (np. dwa ostatnie i Marie z postu #1045), a czesc stanowi wykwity mojej wlasnej inwencji (np. kleczace studium z #1048. Reszte informacji masz na privie - jak ktos bardzo bedzie ich oczekiwal, to moge je opublikowac, ale wydaje mi sie, ze ludzie nie zgaladaja tutaj w poszukiwaniu watpliwej jakosci lektury. Myślę też że mieszanie tych twardych krawędzi z miękkimi trochę odrealnia całą figurę. Można rozpoznać, że to ty robiłeś ;) Bardzo mi się podobają nogi tej pierwszej pani! Geneze wlosow mozna wyjasnic parafrazujac moja ulubiona opinie autorstwa zaprzyjaznionej rysowniczki koncepcyjnej, ktora okreslila je mianem "zaginionego pomostu laczacego secesje z art deco" (oczywiscie w pejoratywnie-kpiacym tonie;). Konsensus panuje jedynie w kwestii tego, ze stanowia one forme mojego podpisu. I na koniec, pod wplywem ostatnich prac Sebazx6ra, ktore nawiasem mowiac zaliczam do jego najbardziej udanych, zebralo mi sie na wspomnienia z dziecinstwa:)
Sebazx6r Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Bardzo fajny :D... Wlosy wlasnie mi sie mega podobaja :).
michalo Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Hey Dream, nie chodziło mi o twarde krawędzie na włosach ale na ciele. Np obie panie na tej stronie takowa czasem mają. Ale może to ten matcap. Simba świetny. Już mam dłuższy czas naszykowanego Króla Lwa do oglądania ;) Moja Bja najulubięńsza (Space Jam też - oglądałem ripa z kina na vhs'ie ;) jak weszło do kin) A co nie teges z tym Rysiem? :( NIe ma co komentować ? Zależało mi na atrakcyjnym wygrądzie, włąśnmie a la Lion King itp. twory więc proszę o jakąś krytykę.
Sebazx6r Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Przykro mi jest to pisać, ale ryś wygląda słabo, a nawet bardzo słabo ;(. Odnośnie textury to pozostawię bez komentarza. Za dużo gluta za mało formy. Takie moje odczucie. Popracowałbym trochę clay zwykłym ale też Trymdinamic z małym instesity by poszukać trochę bryły. Oglądaj model często z różnych stron, bo czasem jak z jednej jest oki to z drugiej dziwnie.
michalo Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Szkoda bo mi się podobał ;) Ale dobrze wiedzieć. Dzięki, skorzystam z rad.
DreamLoveKit Napisano 14 Czerwiec 2014 Napisano 14 Czerwiec 2014 Dream Jak robisz kudly? High res equals PROFIT, chief!
Sebazx6r Napisano 14 Czerwiec 2014 Napisano 14 Czerwiec 2014 Tak myslalem, Dynamesh uzywasz na kazdym etapie? Wlaczasz Polish?
DreamLoveKit Napisano 18 Lipiec 2014 Napisano 18 Lipiec 2014 Clay Polish to jedna z dziesiatek funkcji, ktora powinna zniknac w nadchodzacej "piatce". Malo efektowana, zbyt proceduralna i rozpieprza siatke - nie stosuje. Na Dynamesh jade mniej-wiecej do 5-6 etapu z grafiki z ostatniego postu i najczesciej trzymam sie sredniego zageszczenia siatki. Na wyzsza rodzielczosc wchodze jedynie przy uzyciu kolejnych subdivow. Generalnie wywodze sie ze starej pre-dynameshowej szkoly: dodatkowe subdivy wlaczam kiedy zaczyna brakowac rodzielczosci, a najnizszy subdiv wyglada jak fasetowana galareta. Bardzo ulatwia to kontrole nad spojnoscia plaszczyzn.
2013 Napisano 20 Lipiec 2014 Napisano 20 Lipiec 2014 Bardzo lubię twoje prace! Czyściutkie i doprawdy śliczne!
Gość klaudiaaa Napisano 6 Sierpień 2014 Napisano 6 Sierpień 2014 Naprawdę ładne prace tez mi się podobają.
Widok Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Jedna z pierwszych prac w zbrush. Liczę na krytykę. Render paskudny - dopiero się uczę który suwak do czego służy.
ciacho191 Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Speed 1h Postanowiłem w końcu pouczyć się zbrusha :)
No]2 Napisano 25 Sierpień 2014 Napisano 25 Sierpień 2014 (edytowane) Podobnie, ja coś tam ruszyłem żeby go odkurzyć bo nie korzystałem od pewnego czasu. I tak - wiem, było już dużo takich prac :D czysty proces odtwórczy z wykorzystaniem wielu bruszy co by wszystko odkurzyć. _______________ small update Edytowane 27 Sierpień 2014 przez No]2
michalo Napisano 30 Grudzień 2014 Napisano 30 Grudzień 2014 Fajny gutek ;) choć miejscami trochę dziwnie wygląda.Wygląda na trochę niskiego, jakby krasnolud. Popracował bym nad proporcjami bo takto fajniuchny. Tutaj ode mnie postać i próba malowania. Pomożecie w starym roku?
Reanimator Napisano 1 Luty 2015 Napisano 1 Luty 2015 Czas rozprostowac stare Zbrushowe kosci, ten soft ma moc. Work in progress @rice: fajny glutek!:)
rice Napisano 1 Luty 2015 Napisano 1 Luty 2015 Jak jarają Cie takie klimaty to podpatrz tego pana no i sobie ogarnij anatomię bo to co zrobiłeś mięśniom i klatce piersiowej nawet przy takiej stylizacji nie przejdzie ;P ps. a i nadgarstek!
Reanimator Napisano 1 Luty 2015 Napisano 1 Luty 2015 Przejdzie, przejdzie, co ma nie przejsc? Jakas komisja jest? ;) To z conceptu. I tak mocno dodalem od siebie, zeby to urealnic;) A jezeli chodzi o anatomie to mam taki plan, ze jak sobie to skoncze to zaczne robic jakies studium anatomii realistycznej, bo i tutaj nastapila erozja.
kengi Napisano 1 Luty 2015 Napisano 1 Luty 2015 No patrz Reanimejtor... też się bawię znowu, przy okazji odświeżam anatomię. Ale zacząłem trochę przed releasem 4R7... klicek robił ciasta na twitchu i mi się spodobało. Uwaliłem rogi, ale może góral z rogami powinien być? plus efekt dziada jff:
Reanimator Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 Efekt dziada pierwszej wody! Widac zes z fortow! rice: fajne bardzo:) ja jade z Tego:) Nie jest latwo. pewne rzeczy wygladaja dobrze tylko w 2d ;)
kellyq Napisano 27 Luty 2015 Napisano 27 Luty 2015 (edytowane) ultra wygodny, niesamowicie miękki fotel do pracy przy kompie sculpt w blenderze ................. kolejny Edytowane 1 Marzec 2015 przez kellyq
2013 Napisano 1 Czerwiec 2015 Napisano 1 Czerwiec 2015 Mój ulubiony Zbrusher powrócił, cool! Dawaj @DreamLoveKit! :)
DreamLoveKit Napisano 18 Marzec 2016 Napisano 18 Marzec 2016 Dwa speedy z demo sesji na école supérieure des beaux-arts de Nantes. 60 minut: 210 minut:
Hatt3r Napisano 18 Marzec 2016 Napisano 18 Marzec 2016 DreamLoveKit Studiujesz tam? wykładasz? co to za sesja? Można zobaczyć film?
zbyszko Napisano 23 Czerwiec 2016 Napisano 23 Czerwiec 2016 Nauka Zbrusha na postawie ilustracji Amanda Duarte
DreamLoveKit Napisano 20 Luty 2017 Napisano 20 Luty 2017 dwa starsze szkice (probujace sie przypodobac): i studium z ubieglego weekendu:
zbyszko Napisano 26 Luty 2017 Napisano 26 Luty 2017 (edytowane) Dalsza nauka zbrusha na podstawie Edytowane 26 Luty 2017 przez zbyszko credits
michalo Napisano 27 Luty 2017 Napisano 27 Luty 2017 Hej. Brakuje tutaj anatomii. Nogi od razu się rzucają w oczy a w iinych widokach - brak kości, np łokieć. Nawet stylizowana postać powinna mięc chociaż jakieś ich ślady. Z przodu widać, że się uśmiecha, w widoku z boku już nie. Malując oczy zapomniałeś wyłączyć symetrii dla refleksu światła. To co ma na głowie jest fajne ;) Największe braki widać w znajomości z ludzkim ciałem a więc jeszcze sporo przed tobą. Czuć potencjał wieć jeśli masz zapał to dużo podciągniesz.
zbyszko Napisano 5 Kwiecień 2017 Napisano 5 Kwiecień 2017 Kolejny sculpt Dragon Girl (Wickle) na podstawie ilustracji Centchi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się