Napisano 16 Maj 201410 l Wow, dzięki za porównanie! Ładnie odwzorowałeś tą pracę. Z taką motywacją pociągnąłem to dalej, trochę pokombinowałem;) (suwak i sznurki nie moje)
Napisano 17 Maj 201410 l Dream Bardzo ładnie jak zwykle :). GRubcio miażdzy system :).... Michalo no taka troche ostro styrana ta panienka chyba po ostrej bibie no i czy jej mam wie ,że ćpie? :) Pzdrp
Napisano 17 Maj 201410 l Ugh nom troszkę przedobrzylem. Ale wierzcie, parę godz temu wyglądała lepiej ;-) No cóż.. Na takim crapie kiedyś wyrosną piękne kwiaty :-P
Napisano 17 Maj 201410 l 8-1 jest mi najblizszy jesli idzie o silhouette (oczywiscie akolici wow beda optowac za dwoma poprzednimi), choc generalnie posiada zbyt "miekkie" wlasciwosci twarzy (kosc policzkowa, bedzie mnie starszyc po nocach). Na plus nos i ucho. I jeszcze szybki overpaint: Wyostrz troche rysy (zwlaszcza kosc jarzmowa) zarysuj wyrazna linie szczeki, zmniejsz nieco szerokosc ust i wykorzystaj oczodoly ze szkicu 6 lub 7 (bo podoba mi sie krzywizna ich luku brwiowego).
Napisano 19 Maj 201410 l córeczka z mamusią. Na razie prosto z Bruszaka, niebawem osiatkuję i zaanimuję... Pan Demon też będzie. Edytowane 19 Maj 201410 l przez Chrupek3D
Napisano 8 Czerwiec 201410 l Sculpt na koniec strony; pochwalone niech beda piecdziesiatki pozujace na publicznych sesjach;)
Napisano 8 Czerwiec 201410 l Dwa studia z koncowki maja (nareszcie wykonczone!): I dzisiejsze speedy na deser! Konterfekt Mojzesza Kislinga (chyba w najblizszym czasie pokusze sie o dwie-trzy rzezbiarskie interpretacje jego obrazow). Pendant ce temps à Nantes... (Tymczasem w Nantes):
Napisano 8 Czerwiec 201410 l a idz pan w uj, świetne te twoje rzeźby. Zazdroszcze skilla, aż wstyd wrzucać tu swoje wypociny ;P seria postaci dobiega końca, tylko panda została dzisiejsze dwie baby, po 2h Edytowane 26 Sierpień 201410 l przez rice
Napisano 8 Czerwiec 201410 l edit:dodam w tym samym posice zeby nie spamowac, maly update Oboje wymiatacie panowie.. :/ Więc zmienię temat na coś trochę w innym stylu. Szykuje się kilka pracek teraz.. Oto pierwszy koncepcik: [ATTACH=CONFIG]95511[/ATTACH] DreamLoveIt, to są sculpty z sesji na żywo? Jeśli tak to jak wygląda proces rzeźbienia, czekasz aż modelka się przekręci wtedy dostosowujesz pozycję i rzeźbisz częściami? Myślę też że mieszanie tych twardych krawędzi z miękkimi trochę odrealnia całą figurę. Można rozpoznać, że to ty robiłeś ;) Bardzo mi się podobają nogi tej pierwszej pani! Rice, myślę, że jakbyś trochę podszlifował krawędzie, których nie kontynuujesz, coś na wzór jak rzeźbiarze wykańczają/nie wykańczają swoję busty, wyglądało by lepiej. A takto bardzo fajne buzie a fryzury ekstra/. Edytowane 9 Czerwiec 201410 l przez michalo
Napisano 9 Czerwiec 201410 l rice: Ojtam, ojtam, a pan to moze sie nie rozpedzil z anatomia? A jesli na dodatek to slodkosci z Blendera to wypada mi tylko uklonic sie z atencja i poprosic o dokladke;P Oboje wymiatacie panowie.. :/ Z kolei pan niech sie tu nie krzywi, tylko do roboty;) DreamLoveKIT, to są sculpty z sesji na żywo? Jeśli tak to jak wygląda proces rzeźbienia, czekasz aż modelka się przekręci wtedy dostosowujesz pozycję i rzeźbisz częściami? Czesc istotnie jest z sesji (np. dwa ostatnie i Marie z postu #1045), a czesc stanowi wykwity mojej wlasnej inwencji (np. kleczace studium z #1048. Reszte informacji masz na privie - jak ktos bardzo bedzie ich oczekiwal, to moge je opublikowac, ale wydaje mi sie, ze ludzie nie zgaladaja tutaj w poszukiwaniu watpliwej jakosci lektury. Myślę też że mieszanie tych twardych krawędzi z miękkimi trochę odrealnia całą figurę. Można rozpoznać, że to ty robiłeś ;) Bardzo mi się podobają nogi tej pierwszej pani! Geneze wlosow mozna wyjasnic parafrazujac moja ulubiona opinie autorstwa zaprzyjaznionej rysowniczki koncepcyjnej, ktora okreslila je mianem "zaginionego pomostu laczacego secesje z art deco" (oczywiscie w pejoratywnie-kpiacym tonie;). Konsensus panuje jedynie w kwestii tego, ze stanowia one forme mojego podpisu. I na koniec, pod wplywem ostatnich prac Sebazx6ra, ktore nawiasem mowiac zaliczam do jego najbardziej udanych, zebralo mi sie na wspomnienia z dziecinstwa:)
Napisano 10 Czerwiec 201410 l Hey Dream, nie chodziło mi o twarde krawędzie na włosach ale na ciele. Np obie panie na tej stronie takowa czasem mają. Ale może to ten matcap. Simba świetny. Już mam dłuższy czas naszykowanego Króla Lwa do oglądania ;) Moja Bja najulubięńsza (Space Jam też - oglądałem ripa z kina na vhs'ie ;) jak weszło do kin) A co nie teges z tym Rysiem? :( NIe ma co komentować ? Zależało mi na atrakcyjnym wygrądzie, włąśnmie a la Lion King itp. twory więc proszę o jakąś krytykę.
Napisano 10 Czerwiec 201410 l Przykro mi jest to pisać, ale ryś wygląda słabo, a nawet bardzo słabo ;(. Odnośnie textury to pozostawię bez komentarza. Za dużo gluta za mało formy. Takie moje odczucie. Popracowałbym trochę clay zwykłym ale też Trymdinamic z małym instesity by poszukać trochę bryły. Oglądaj model często z różnych stron, bo czasem jak z jednej jest oki to z drugiej dziwnie.
Napisano 10 Czerwiec 201410 l Szkoda bo mi się podobał ;) Ale dobrze wiedzieć. Dzięki, skorzystam z rad.
Napisano 18 Lipiec 201410 l Clay Polish to jedna z dziesiatek funkcji, ktora powinna zniknac w nadchodzacej "piatce". Malo efektowana, zbyt proceduralna i rozpieprza siatke - nie stosuje. Na Dynamesh jade mniej-wiecej do 5-6 etapu z grafiki z ostatniego postu i najczesciej trzymam sie sredniego zageszczenia siatki. Na wyzsza rodzielczosc wchodze jedynie przy uzyciu kolejnych subdivow. Generalnie wywodze sie ze starej pre-dynameshowej szkoly: dodatkowe subdivy wlaczam kiedy zaczyna brakowac rodzielczosci, a najnizszy subdiv wyglada jak fasetowana galareta. Bardzo ulatwia to kontrole nad spojnoscia plaszczyzn.
Napisano 19 Sierpień 201410 l Jedna z pierwszych prac w zbrush. Liczę na krytykę. Render paskudny - dopiero się uczę który suwak do czego służy.
Napisano 25 Sierpień 201410 l Podobnie, ja coś tam ruszyłem żeby go odkurzyć bo nie korzystałem od pewnego czasu. I tak - wiem, było już dużo takich prac :D czysty proces odtwórczy z wykorzystaniem wielu bruszy co by wszystko odkurzyć. _______________ small update Edytowane 27 Sierpień 201410 l przez No]2
Napisano 30 Grudzień 201410 l Fajny gutek ;) choć miejscami trochę dziwnie wygląda.Wygląda na trochę niskiego, jakby krasnolud. Popracował bym nad proporcjami bo takto fajniuchny. Tutaj ode mnie postać i próba malowania. Pomożecie w starym roku?
Napisano 1 Luty 201510 l Czas rozprostowac stare Zbrushowe kosci, ten soft ma moc. Work in progress @rice: fajny glutek!:)
Napisano 1 Luty 201510 l Jak jarają Cie takie klimaty to podpatrz tego pana no i sobie ogarnij anatomię bo to co zrobiłeś mięśniom i klatce piersiowej nawet przy takiej stylizacji nie przejdzie ;P ps. a i nadgarstek!
Napisano 1 Luty 201510 l Przejdzie, przejdzie, co ma nie przejsc? Jakas komisja jest? ;) To z conceptu. I tak mocno dodalem od siebie, zeby to urealnic;) A jezeli chodzi o anatomie to mam taki plan, ze jak sobie to skoncze to zaczne robic jakies studium anatomii realistycznej, bo i tutaj nastapila erozja.
Napisano 1 Luty 201510 l No patrz Reanimejtor... też się bawię znowu, przy okazji odświeżam anatomię. Ale zacząłem trochę przed releasem 4R7... klicek robił ciasta na twitchu i mi się spodobało. Uwaliłem rogi, ale może góral z rogami powinien być? plus efekt dziada jff:
Napisano 2 Luty 201510 l Efekt dziada pierwszej wody! Widac zes z fortow! rice: fajne bardzo:) ja jade z Tego:) Nie jest latwo. pewne rzeczy wygladaja dobrze tylko w 2d ;)
Napisano 27 Luty 201510 l ultra wygodny, niesamowicie miękki fotel do pracy przy kompie sculpt w blenderze ................. kolejny Edytowane 1 Marzec 201510 l przez kellyq
Napisano 18 Marzec 20168 l Dwa speedy z demo sesji na école supérieure des beaux-arts de Nantes. 60 minut: 210 minut:
Napisano 18 Marzec 20168 l DreamLoveKit Studiujesz tam? wykładasz? co to za sesja? Można zobaczyć film?
Napisano 20 Luty 20178 l dwa starsze szkice (probujace sie przypodobac): i studium z ubieglego weekendu:
Napisano 26 Luty 20178 l Dalsza nauka zbrusha na podstawie Edytowane 26 Luty 20178 l przez zbyszko credits
Napisano 27 Luty 20178 l Hej. Brakuje tutaj anatomii. Nogi od razu się rzucają w oczy a w iinych widokach - brak kości, np łokieć. Nawet stylizowana postać powinna mięc chociaż jakieś ich ślady. Z przodu widać, że się uśmiecha, w widoku z boku już nie. Malując oczy zapomniałeś wyłączyć symetrii dla refleksu światła. To co ma na głowie jest fajne ;) Największe braki widać w znajomości z ludzkim ciałem a więc jeszcze sporo przed tobą. Czuć potencjał wieć jeśli masz zapał to dużo podciągniesz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto