lukanus Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Lukanus źle podpowiadasz. przepraszam :( szczerze żałuję.
Tomala Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Monio widać że kobieta tylko dorób uszy. Co do poprawek lukanusa to na prawdę jak byście zobaczyli skany głów to co druga kobieta jest mniej kobieca. Na kompletny wygląd składa się dużo elementów których tu brak a jak ktoś nie widzi że to kobieta to trudno.
lukanus Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 oczywiście, że widać,że to kobieta. dlatego zaznaczyłem przy swoich uwagach, że to być może kwestia osobistych preferencji i wyobrażeń:) ludzie są różni.
Tomala Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Nie no Twoje zmiany jeszcze dodają kobiecości w rozumieniu ogólnych kanonów, dziwi mnie tylko jak ktoś piszę że wygląda jak klasztornik. Jakie cechy wyglądu są charakterystyczne dla klasztornika że tak z ciekawości zapytam? ;)
Monio Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Płaskie kolana i okrągła łysina. Lucek - Mi jednak bardziej odpowiada ta wersja lukanusa. Wole dziewczęcy typ urody i jego wersja bardziej do tego pasuje. Zobaczę jak będzie, na razie przeprowadzka do Gdańska. ;)
Lucek Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) Monio: A dorzuć do tego włosy i powiedz czy jest dziewczęco. Nie wiem jak ty ale dla mnie to jest zwykła deformacja. Kiedy rzeźbi się busty to każdy zmienia punkt widzenia przez brak reszty ciała i włosów, przez co wszyscy w kółko powtarzają te same błędy. Twarz wydaje się za duża, bo masz w główie swoje utarte proporcje. Kiedy skupiasz się na twarzy mózgoczaszka zawsze wydaje się za mała, a normalny kształt żuchwy bez włosów wydaje się szczęką schwarzenegera. Ciężko się przestawić nawet jeżeli dobrze znasz anatomię bo człowiek nie jest opatrzony z łysymi kobietami. Takich błędów jest wiele - jak się rozejrzysz to niemal wszystkie speedowe busty mają za długie szyje i malutkie ramiona. Jak nie jesteś pewien to dorysuj na szybkiego włosy w PS. Rozwieje to wątpliwości co do proporcji. Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez Lucek
mafida Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Lucek dobrze mówi,warto ZAWSZE dorobić włosy do główki i to im wcześniej tym lepiej.Byle jakie ale żeby były,zwłaszcza jak się kobitkę robi:)
mafida Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Lucek mówi a potem i tak robi to samo:D A to akurat norma,wszyscy tak robią:D
lukanus Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 jak dodasz włosy, to wersja przy której obstaje Lucek wciąż prezentuje się mniej kobieco
lukanus Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) przecież obydwie mają ... nie wiem, mimo wszystko wydaje mi się, że żuchwa jest ciut za sroga. choć może być i tak, ze teraz to kwestia fryzury :] Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez lukanus
Lucek Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Ty fajny jest ten sculpt. Jakby trochę podpicować to wyjdzie coś w stylu Kurylenko:D
lukanus Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) mi się skojarzyło z Olivią Wilde :) a jeszcze wcześniej z Justyną B., znajomą z dawnych szkolnych lat. wyglądała po twarzy z tego ujęcia 3/4 niemal identycznie. Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez lukanus
mafida Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Mi z włosami bardziej podchodzi ta oryginalna wersja bez przeróbek.Od razu mi sie pare innych rzeczy rzuciło w oczy,z profila zwłaszcza, widać że twarz jest za płaska,trzeba wyciągnąć do przodu.Nawet jak to ma być azjatka to i tak jest o wiele za płasko.Gałka oczna jest o połowe za duża,przez to cały oczodół i powieka są nienaturalne i trochę brak kości wokół oczodołu.
vrocker Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Mafida dobrze prawi. Taki szybki dzisiejszy:
No]2 Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Górna powieka myślę, że powinna się kończyć tam gdzie dolna, a je "fałdki' możesz puścić w ten sposób jak zrobiłeś. poza tym fajnie, może profil bym podciągnął bo wygląda jakby miał troszkę nienaturalnie wystawioną(w sensie do przodu) głowę, ale to już czepianie się. Generalnie ładnie Ci to idzie ostatnio:)
Lucek Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 (edytowane) Przede wszystkim to przeskaluj sobie czachę bo jest za długa. Żuchwa i nos za badzo do przodu IMO tworzą niepotrzebnie "mordkę." Proporcje muszą być rzeźbione bez perspektywy bo zbrush oszukuje. Wrzucisz potem do maxa i klops. Edytowane 30 Czerwiec 2011 przez Lucek
vrocker Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Jeszcze nie miałem klopsa przy wrzucaniu do maxa/majki, ale z tym dziubkiem to zauwazylem ok, dzięki. Lepiej?
lukanus Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 vrocker, ja bym powiedział, że jest dużo lepiej, ale potem przyjdzie Lucek i powie, że źle mówię :) coś na szybko
Monio Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 jak dodasz włosy, to wersja przy której obstaje Lucek wciąż prezentuje się mniej kobieco Stary wymiatasz. ;D Lucek, lukanus, mafida- Wielkie dzięki za rady. Chyba jednak przed robieniem główek do moich postaci postudiuje anatomie głowy (ecorche) w zbraszu. Jeszcze czuje za małą powtarzalność moich efektów i za wiele rzeczy mi wychodzi z przypadku. Co do Kurylenko czy jak jej tam to folder z jej zdjęciami zagościł w moim katalogu Reference. ;) Piękna laska i chyba faktycznie miło by było pójść ze sculptem w tą stronę.
vrocker Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 No]2: mam wrażenie, że zmarszczki nie wynikają z tego że gdzieś tam pod skórą grają mięśnie twarzy, działasz na warstwach? zmarszczki fajnie wychodzą gdy "blendujesz" kilka warstw razem. taki dzisiejszy poobiedni ode mnie:
Cyanide Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Ode mnie taki szybcioch nie ładny w ramach nauki posługiwania się tabletem. Pozdrawiam Cyanide.
Lucek Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 Widzę że dodajesz detal tylko tam, gdzie jest to konieczne. A tak na poważnie to takie różne cieliste kształty trzeba rzeźbić dosyć wyraźnie a nie na ślepo wygładzać. Na zbrushcentral w galerii jest tego trochę, obejrzyj. Jak już ucinasz nogi to utnij je clipping brushem:)
Georgas Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 takie różne cieliste kształty trzeba rzeźbić dosyć wyraźnie a nie na ślepo wygładzać mógłbyś to nieco rozwinąć ? dzięki za porade :)
Lucek Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Mówię że skóra i tłuszczyk pod nią są dosyć sprężyste i miękkie. Przykładowo pod piersią czy przy skręcie tułowia koło bioder powinno być widać wyraźne, okrągłe kształty i fałdki.
Tomala Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 Indian im wcześniej zrozumiesz ze ludziska mają powieki tym lepiej dla Twoich prac :D Weź jakąś refkę, może być dowolne zdjęcie człekokształtnego z neta i spróbuj zrobić wszystko tak jak na tej refce. Takim sposobem podłapiesz jak poszczególne elementy twarzy mogą wyglądać. Przy następnym speedzie użyj innej refki żeby nie popaść w schematy i powtarzalność. Przy robieniu okolic nosa i policzków musisz wziąć pod uwagę budowę czaszki bo masz tam bardzo gładkie wypukłe powierzchnie. Na pierwszej lepszej refce zobaczysz też że dół nosa nie jest taki płaski. Na Twoim modelu wygląda jak oparty o blat stołu ;) No i oczy masz ewidentnie za duże. Chodzi mi o wielkość gałki ocznej. Liczę że się ogarniesz i następnym razem będzie lepiej :D Powodzenia. 1
vrocker Napisano 10 Sierpień 2011 Napisano 10 Sierpień 2011 Wieloryb z speedsculptingu pokolorowany w mudboxie, niesamowite narzędzie do mazania tekstur jestem mile zaskoczony.
mafida Napisano 10 Sierpień 2011 Napisano 10 Sierpień 2011 Fajny ten wiełoryb:) Mudbox wymiata w malowaniu tex,zbrush do pięt nie dorasta:D
Lucek Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 O całkiem fajna rzecz. Pociągnąłbyś tylko tę zbroję jakimś trim brushem żeby była równiejsza. A ta misiurka to jakiś patent w zbrushu czy robiona w maksie? Wip ode mnie: http://www.youtube.com/watch?v=nBUy5mVUClI
No]2 Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Ciężko stwierdzić gdzie jest przód, a gdzie tył spodni ... :P weź je popraw :D
indian Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 (edytowane) speed female sculpt, jakieś 3-4h. salut. Edytowane 17 Wrzesień 2011 przez indian
Smoku Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Na początku myślałem, że to duke, ale czuć Arniego ;]
indian Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 (edytowane) kobieta... 3-4 h: salut. Edytowane 21 Wrzesień 2011 przez indian
No]2 Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 usta przejdą, ale nos kobiety mają DUŻO bardziej "subtelny" ;) poza tym anatomia ;d Ale ja się tam nie znam... Pozdrawiam
lukanus Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 kolejny łeb (jestem monotematyczny) pozdr.
Kruku Napisano 23 Wrzesień 2011 Napisano 23 Wrzesień 2011 Próba zrobienia naturalnej czachy ;] najgorzej to chyba z tylnią/górną częścią żuchwy?
indian Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 @Kruku super czacha :) @Bany1991 główka stworka świetna, popracuj troszkę jeszcze nad jego tyłkiem i rękami , bo to chyba najsłabsze części Ufoludocośa :) kobieta 3-4h i jeszcze baza, z ktorej ostatnio wszystko robię :) salut.
Gość fishinthewater Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 Dużo lepiej z tym smuklejszym nosem. Ale zacznij robić z innej refki bo wydaje mi się że ciągle dajesz tą samą głowę. moja stara głowa szybcikiem w sculptrisie i final w zetce: Klik na img większa rozdziałaka.
Lucek Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 Test Dynamesh. Nie wiem co poprawili oprócz tego ale praca w viewporcie wydaje się poprawiona. Może to tylko placebo:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się