Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp - 2019


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D

ja się zastanawiam, który bardziej przekonujący jako demon z brodą...

 

10368343_220630118146350_77162509279878257_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8-1 jest mi najblizszy jesli idzie o silhouette (oczywiscie akolici wow beda optowac za dwoma poprzednimi), choc generalnie posiada zbyt "miekkie" wlasciwosci twarzy (kosc policzkowa, bedzie mnie starszyc po nocach). Na plus nos i ucho. I jeszcze szybki overpaint:

 

21cblmu.png

 

Wyostrz troche rysy (zwlaszcza kosc jarzmowa) zarysuj wyrazna linie szczeki, zmniejsz nieco szerokosc ust i wykorzystaj oczodoly ze szkicu 6 lub 7 (bo podoba mi sie krzywizna ich luku brwiowego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

córeczka z mamusią. Na razie prosto z Bruszaka, niebawem osiatkuję i zaanimuję... Pan Demon też będzie.

 

1557722_221213668087995_1702825153350286745_n.jpg

 

 

10325502_221215381421157_2889660134699196074_n.jpg

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa studia z koncowki maja (nareszcie wykonczone!):

 

11klah3.png

 

2mcvyg4.png

 

swdze1.png

 

 

I dzisiejsze speedy na deser!

Konterfekt Mojzesza Kislinga (chyba w najblizszym czasie pokusze sie o dwie-trzy rzezbiarskie interpretacje jego obrazow).

14eb05f.png

 

Pendant ce temps à Nantes... (Tymczasem w Nantes):

binnva.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a idz pan w uj, świetne te twoje rzeźby. Zazdroszcze skilla, aż wstyd wrzucać tu swoje wypociny ;P

seria postaci dobiega końca, tylko panda została

dzisiejsze dwie baby, po 2h

x4k9j9.jpg

Edytowane przez rice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit:dodam w tym samym posice zeby nie spamowac, maly update

 

Oboje wymiatacie panowie.. :/

Więc zmienię temat na coś trochę w innym stylu. Szykuje się kilka pracek teraz.. Oto pierwszy koncepcik:

[ATTACH=CONFIG]95511[/ATTACH]

 

 

DreamLoveIt, to są sculpty z sesji na żywo? Jeśli tak to jak wygląda proces rzeźbienia, czekasz aż modelka się przekręci wtedy dostosowujesz pozycję i rzeźbisz częściami?

Myślę też że mieszanie tych twardych krawędzi z miękkimi trochę odrealnia całą figurę. Można rozpoznać, że to ty robiłeś ;) Bardzo mi się podobają nogi tej pierwszej pani!

 

Rice, myślę, że jakbyś trochę podszlifował krawędzie, których nie kontynuujesz, coś na wzór jak rzeźbiarze wykańczają/nie wykańczają swoję busty, wyglądało by lepiej. A takto bardzo fajne buzie a fryzury ekstra/.

Edytowane przez michalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rice: Ojtam, ojtam, a pan to moze sie nie rozpedzil z anatomia? A jesli na dodatek to slodkosci z Blendera to wypada mi tylko uklonic sie z atencja i poprosic o dokladke;P

 

Oboje wymiatacie panowie.. :/

Z kolei pan niech sie tu nie krzywi, tylko do roboty;)

 

DreamLoveKIT, to są sculpty z sesji na żywo? Jeśli tak to jak wygląda proces rzeźbienia, czekasz aż modelka się przekręci wtedy dostosowujesz pozycję i rzeźbisz częściami?

Czesc istotnie jest z sesji (np. dwa ostatnie i Marie z postu #1045), a czesc stanowi wykwity mojej wlasnej inwencji (np. kleczace studium z #1048. Reszte informacji masz na privie - jak ktos bardzo bedzie ich oczekiwal, to moge je opublikowac, ale wydaje mi sie, ze ludzie nie zgaladaja tutaj w poszukiwaniu watpliwej jakosci lektury.

 

Myślę też że mieszanie tych twardych krawędzi z miękkimi trochę odrealnia całą figurę. Można rozpoznać, że to ty robiłeś ;) Bardzo mi się podobają nogi tej pierwszej pani!

Geneze wlosow mozna wyjasnic parafrazujac moja ulubiona opinie autorstwa zaprzyjaznionej rysowniczki koncepcyjnej, ktora okreslila je mianem "zaginionego pomostu laczacego secesje z art deco" (oczywiscie w pejoratywnie-kpiacym tonie;). Konsensus panuje jedynie w kwestii tego, ze stanowia one forme mojego podpisu.

 

 

I na koniec, pod wplywem ostatnich prac Sebazx6ra, ktore nawiasem mowiac zaliczam do jego najbardziej udanych, zebralo mi sie na wspomnienia z dziecinstwa:)

 

w1e5b4.png

 

27y3fr7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey Dream, nie chodziło mi o twarde krawędzie na włosach ale na ciele. Np obie panie na tej stronie takowa czasem mają. Ale może to ten matcap.

Simba świetny. Już mam dłuższy czas naszykowanego Króla Lwa do oglądania ;) Moja Bja najulubięńsza (Space Jam też - oglądałem ripa z kina na vhs'ie ;) jak weszło do kin)

 

A co nie teges z tym Rysiem? :( NIe ma co komentować ? Zależało mi na atrakcyjnym wygrądzie, włąśnmie a la Lion King itp. twory więc proszę o jakąś krytykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi jest to pisać, ale ryś wygląda słabo, a nawet bardzo słabo ;(. Odnośnie textury to pozostawię bez komentarza. Za dużo gluta za mało formy. Takie moje odczucie. Popracowałbym trochę clay zwykłym ale też Trymdinamic z małym instesity by poszukać trochę bryły. Oglądaj model często z różnych stron, bo czasem jak z jednej jest oki to z drugiej dziwnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clay Polish to jedna z dziesiatek funkcji, ktora powinna zniknac w nadchodzacej "piatce". Malo efektowana, zbyt proceduralna i rozpieprza siatke - nie stosuje.

Na Dynamesh jade mniej-wiecej do 5-6 etapu z grafiki z ostatniego postu i najczesciej trzymam sie sredniego zageszczenia siatki. Na wyzsza rodzielczosc wchodze jedynie przy uzyciu kolejnych subdivow. Generalnie wywodze sie ze starej pre-dynameshowej szkoly: dodatkowe subdivy wlaczam kiedy zaczyna brakowac rodzielczosci, a najnizszy subdiv wyglada jak fasetowana galareta. Bardzo ulatwia to kontrole nad spojnoscia plaszczyzn.

 

 

fwqa0l.jpg

 

21o6cnm.jpg

 

2dkaj3d.jpg

 

2dky51i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie, ja coś tam ruszyłem żeby go odkurzyć bo nie korzystałem od pewnego czasu. I tak - wiem, było już dużo takich prac :D czysty proces odtwórczy z wykorzystaniem wielu bruszy co by wszystko odkurzyć.

 

attachment.php?attachmentid=422806_______________

small update

attachment.php?attachmentid=423266

Edytowane przez No]2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jarają Cie takie klimaty to podpatrz tego pana

no i sobie ogarnij anatomię bo to co zrobiłeś mięśniom i klatce piersiowej nawet przy takiej stylizacji nie przejdzie ;P

 

ps. a i nadgarstek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejdzie, przejdzie, co ma nie przejsc? Jakas komisja jest? ;)

 

To z conceptu. I tak mocno dodalem od siebie, zeby to urealnic;)

 

A jezeli chodzi o anatomie to mam taki plan, ze jak sobie to skoncze to zaczne robic jakies studium anatomii realistycznej, bo i tutaj nastapila erozja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No patrz Reanimejtor... też się bawię znowu, przy okazji odświeżam anatomię. Ale zacząłem trochę przed releasem 4R7... klicek robił ciasta na twitchu i mi się spodobało.

DP4OIzG.jpg

 

Uwaliłem rogi, ale może góral z rogami powinien być?

v4wTzqK.jpg

 

plus efekt dziada jff: 8jkw9Ae.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Brakuje tutaj anatomii. Nogi od razu się rzucają w oczy a w iinych widokach - brak kości, np łokieć. Nawet stylizowana postać powinna mięc chociaż jakieś ich ślady.

Z przodu widać, że się uśmiecha, w widoku z boku już nie. Malując oczy zapomniałeś wyłączyć symetrii dla refleksu światła.

 

To co ma na głowie jest fajne ;) Największe braki widać w znajomości z ludzkim ciałem a więc jeszcze sporo przed tobą.

Czuć potencjał wieć jeśli masz zapał to dużo podciągniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności