Loki Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 ale o co chodzi? bo nie ogarniam 3 ostatnich postów
chudy Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 modelowanie tej mozaiki zalatuje lekko masochizmem :P tym bardziej, że w ogóle tego nie widać. no ale brawa za wytrwałość :) edit: Loki o to chodzi :P ręcznik nie ma displace tylko był modelowany podobnie jak płytki , jest ich około 10 000 i mają 1 700 000 faces
Nowi Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 dobry panie pokaż siatkę tej mozaiki :) jakiś wire render czy coś :)
olaf Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 tomik wstaw, niech inni też szczene pozbierają :D
Loki Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 a to tylko współczuć w takim razie, bo zupełnie nie widać tej pracy.
Camel Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 jli: very good! tomik: Oj, też się upraszam o siatkę płytek :) Możliwe że kopiowałeś rzędy, ustawiałeś je, wycinałeś i tak dalej? Potem selekcja brushem zeby nadać materiał, kazdy inny odpowiednio do odcienia płyteczki? Jaka to metoda, którą to wytworzyłeś?
jlidesign Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 (edytowane) Xiz0r Dzięki świecone VRayLight, Daylight, Blackman Sroka8888 materiał zasłony: Vraymtl, Reflection ustawiony 227, 228, 233, Ref. glosinnes 0,76 , w oknie Maps dajesz do Reflect Falloff, no i bump. Dunuś Dzięki peter_f starałem się ;) Oskar, Szymon dzięki chłopaki Edytowane 19 Sierpień 2010 przez jlidesign
FF Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 wczesniej byl obrazek z siatka a teraz cos nie widac
tomik8on69 Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 (edytowane) umieściłem w edit , teraz też umieszczam http://img85.imageshack.us/img85/6068/capture002x.png scena była przygotowywana do testów NOXa a tam nie ma bump ani displace więc inaczej się nie dało , poza tym model zawsze lepszy. Modelowało się codziennie po pare minut , wydajność to 100 płytek na godzinę. Płytki są unikalne w 95%. Mapping - box mapping a potem UV pack żeby nie było widać powtórzeń tekstury. efektu może z daleka nie widać ale planuje zbliżenia. schemat modelingu był prosty . Line > extrude > chamfer > convert to poly a wszystko z tłem we viewport , jako tło ustawione oryginalne zdjęcie żeby wzór się zgadzał , czyli obrysowywanie kształtów http://www.kallista.com/onlinecatalog/collections/suite/landing.kls?collection=Jeton%20by%20Bill%20Sofield&designer=Bill%20Sofield Edytowane 19 Sierpień 2010 przez tomik8on69
Lucek Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 Test SSS + VrayBlend. Na razie bez texów. Poproszę o poradę co do speculara:)
tomik8on69 Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 wiesz ja to tylko wymodelowałem kawałek ale szacunek dla człowieka co przyklejał te płytki , bo cały pokój jest w nich usłany. no no to jest coś , szacunek { post odnośnie Kallista }
Lucek Napisano 19 Sierpień 2010 Napisano 19 Sierpień 2010 Dzięki Georgas ale twarz i tak trochę niewypał bo miał być le chiffre. Pracuje nad texami. Postaram się niebawem coś zarzucić.
Cyanide Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Jak na SSS i światło z d*** strony to trochę mało to świtało go prześwietla, głównie chodzi mi o ucho, takie troszkę bardziej prześwitujące być powinno chyba. Pozdrawiam Kuba.
olaf Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 tak naprawde da sie ocenic jak dasz animkę z obrotem swiatla. ale wtedy to sam raczej bedziesz już wiedział :D
Lucek Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 To światło z plane'a z dużej odległości. Test z bliska też był:)
jahred6 Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Test wszystkiego, kuchnia : Uploaded with ImageShack.us
Orangegraphics Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 kadr jakiś nieszczęśliwy jahred. tło może daj za okna
Camel Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 (edytowane) jahred szum bije :c lucek: nagle Twój Avek zaczął Keraja przypominać :D No, fajny model. Edytowane 20 Sierpień 2010 przez Camel
jahred6 Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Xiz0r to jeszcze wersja robocza, tło jakieś delikatne będzie ( krzaki, drzewa ) Kadr dla poglądu na całość :-) Test materiałów i światła.
pressenter Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Dunuś: no to raczej testowe, bo jakby się czepiać takiego renderu AA leży, plamy na suficie itp itd. Jahred: ma potencjał, ale teraz jakby troszkę zimno, no i ta biała plama zamiast okna, możnaby coś dać w tło. Poprawiłbym też materiały warzyw, bo archmodelsy, przynajmniej te starsze, to mają je raczej dość kiepskie. Tak sobie pozwoliłem, jakby co słówko i znika. Leciutko podbiłem kontrast, troszkę delikatnej zabawy z levelsami i unsharp mask. ;) Pozdrawiam szymon
Lucek Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Heh to chyba strzelę sobie jakieś bardziej szczęśliwe zdjęcie. Jahred: Czernie w takim oświetleninu wyglądają nienaturalnie.
achtunk Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 (edytowane) Ja również umieszcze tutaj swoje testy, tuż przed finalną wersją :) koncepcja sporego założenia rekreacyjnego. Model sylwety dostałem w spadku po moim poprzedniku; zieleń, detale, światło, rendering to już mój udział. Przepraszam że daję link, ale nie wiem jak sie wstawia obraz :) http://img687.imageshack.us/i/f1tr.jpg/ Edytowane 20 Sierpień 2010 przez achtunk
bbandi Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 achtunk - całkiem ciekawe jak chcesz dac obrazek bezpośrednio to wstaw w klamry
Camel Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 http://www.kallista.com/onlinecatalog/collections/suite/landing.kls?collection=Jeton%20by%20Bill%20Sofield&designer=Bill%20Sofield I teraz szukam swojej szczęki na podłodze.
rzulu Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 umieściłem w edit , teraz też umieszczam http://img85.imageshack.us/img85/6068/capture002x.png scena była przygotowywana do testów NOXa a tam nie ma bump ani displace więc inaczej się nie dało , poza tym model zawsze lepszy. Modelowało się codziennie po pare minut , wydajność to 100 płytek na godzinę. Płytki są unikalne w 95%. Mapping - box mapping a potem UV pack żeby nie było widać powtórzeń tekstury. efektu może z daleka nie widać ale planuje zbliżenia. schemat modelingu był prosty . Line > extrude > chamfer > convert to poly a wszystko z tłem we viewport , jako tło ustawione oryginalne zdjęcie żeby wzór się zgadzał , czyli obrysowywanie kształtów http://www.kallista.com/onlinecatalog/collections/suite/landing.kls?collection=Jeton%20by%20Bill%20Sofield&designer=Bill%20Sofield Nie mozna bylo jakiegos skryptu napisac :D?
chudy Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 schemat modelingu był prosty . Line > extrude > chamfer > convert to poly a wszystko z tłem we viewport , jako tło ustawione oryginalne zdjęcie żeby wzór się zgadzał , czyli obrysowywanie kształtów hehehe. a nie dało się zrobić wektoryzacji refki? przynajmniej częściowej. Corel całkiem dobrze sobie z tym radzi.
olaf Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 no wektor z tego by powstał w góra dwie godziny liczac korektę kamyczków
pressenter Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Się czepiacie zamiast docenić włożoną pracę. Dużo szacunku przede wszystkim za cierpliwość. ;) Ja próbowałem coś powalczyć z linearem, ale chyba średnio wyszło... Sz.
Sroka8888 Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 pressenter: Ogólnie super to wygląda czy na drewno dawałeś jakiegoś reflecta ? A ja od siebie coś takiego męczę się nad tym jak nie plamy na ścianach to za ciemno jak nie za ciemno to za jasno albo jakieś takie bez kolorów. Parę wersji: Walić z grubej rury co nie tak.
remanent Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Z grubej rury to sam dowaliłeś :D Ta rura to jakiś fabryczny okap, czy Twój wynalazek. Poza tym poduszki w sofie coś z kształtem nie teges. Jahred6 - jak duże dałeś szpary pomiędzy frontami?
Camel Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 materiał sofy najgorszy. 1szy render ma fajna kolorystyke.
jahred6 Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 remanent chamfer 0.35 jedynie. Kolejny test - drugiej opcji - tej samej kuchni. Uploaded with ImageShack.us
Lukasz_D Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 na takich "pufach" to strach siedziec chyba. ten zyrandol nie za nisko ?
Touch Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 Po poście tomika, apeluję o ustanowienie na forum max3d.pl corocznej nagrody za masochizm roku:D Respekt!:))
tomik8on69 Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 skryptu się nie dało napisać bo nie wchodzi do ustawień szczegółowych chamfer amount itp . zresztą nawet na forum area nikt nie odpisał :( co do wektorów to nawet nie wiem o co wam chodzi jeśli macie na myśli obrys kształtu i wrzucenie jako displacemap to ok można i tak ale mi chodziło głównie o próbę charakteru i nie traktowałem tego zbyt poważnie , robiłem to pare miesięcy po kilka minut dziennie a czasem wcale więc nie bolało mnie to w ogóle. co innego jakbym miał to zrobić na raz wtedy nie brałbym się za modeling w ten sposób. @pressenter : właśnie :) trzeba doceniać ciężką pracę a nie narzekać. bo ja nie idę skacząc po górach i przeskakując pagórki. wszystkiego trzeba próbować. @Touch : jak już wspomniałem - nie bolało
pressenter Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Jahred: Nooo, fajnie, tzn wyspa mi się bardziej podobała w poprzedniej wersji, ale wizka jakoś przyjemniej tutaj. :) Lukasz: To stołki barowe, na tym się pije albo szamie coś na szybko, a to nie żyrandol tylko pochłaniacz. ;) Sroka: W miarę standardowo, oczywiście reflect, mapka spec... troszkęstandardowych zabiegów. ;) Osobiście jestem za trzecią, moooooże pierwszą, drugiej odrazu bym się pozbył. Nadal męczę lineara, więc czasem się będą pojawiały troszkę zmienione stare sceny... Sz.
remanent Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) jahred6 - Wydaje mi się że powinno być 0,4 bo front przykładowej "sześćdziesiątki" to 596 mm obawiam się też, że nikt nie chciałby gotować na tak wysokiej wyspie. Sama scenka nabiera rumieńców, ciekawe płytki na podłodze. pressenter - fajny kontrast jednak cienie zabite czernią Edytowane 21 Sierpień 2010 przez remanent
pio-trek Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Pokój dzienny. Na razie tyle. Powiedzcie coś o tym proszę.
Cyanide Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 W pokoju trochę ciemno jest, podłoga się błyszczy i trochę pusto. Dodaj więcej do tego pokoju i będzie można więcej powiedzieć. Pozdrawiam Kuba.
jlidesign Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Oskar pierwsza koncepcja mi najbardziej odpowiada.
Sroka8888 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 pio-trek:Trochę się ściany zlewają szczególnie połączenie ściany z sufitem na telewizorem
jlidesign Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Sroka8888 popracuj nad materiałem sofy ;)
jahred6 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Klient chce 3 opcje, jedną chłodną, drugą z sufitem z listewek i szarą wyspą, a trzecia ta : Uploaded with ImageShack.us
Sroka8888 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 jlidesign:ok właśnie się za to biorę. jahred6:Mnie się podoba tylko mam parę uwag Co jest za oknem? Czy ta lampa nie jest za nisko ktoś już to chyba pisał. Ja bym nie usiadł na takich krzesłach bałbym się że bym się do tyłu przechylił ale może akurat nie jest tak jak pisze.Widzę że masz tam kuchenkę indukcyjną jest tam na niej tekstura? bo przez te odblaski nie widać chodzi mi o tą po prawej stronie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się