Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

modelowanie tej mozaiki zalatuje lekko masochizmem :P tym bardziej, że w ogóle tego nie widać. no ale brawa za wytrwałość :)

 

edit:

 

Loki o to chodzi :P

 

ręcznik nie ma displace tylko był modelowany podobnie jak płytki , jest ich około 10 000 i mają 1 700 000 faces
Napisano

jli: very good!

tomik: Oj, też się upraszam o siatkę płytek :)

Możliwe że kopiowałeś rzędy, ustawiałeś je, wycinałeś i tak dalej? Potem selekcja brushem zeby nadać materiał, kazdy inny odpowiednio do odcienia płyteczki? Jaka to metoda, którą to wytworzyłeś?

Napisano (edytowane)

Xiz0r Dzięki świecone VRayLight, Daylight, Blackman

 

Sroka8888 materiał zasłony: Vraymtl, Reflection ustawiony 227, 228, 233, Ref. glosinnes 0,76 , w oknie Maps dajesz do Reflect Falloff, no i bump.

 

Dunuś Dzięki

 

peter_f starałem się ;)

 

Oskar, Szymon dzięki chłopaki

Edytowane przez jlidesign
Napisano (edytowane)

umieściłem w edit , teraz też umieszczam

http://img85.imageshack.us/img85/6068/capture002x.png

 

scena była przygotowywana do testów NOXa a tam nie ma bump ani displace więc inaczej się nie dało , poza tym model zawsze lepszy.

 

Modelowało się codziennie po pare minut , wydajność to 100 płytek na godzinę. Płytki są unikalne w 95%. Mapping - box mapping a potem UV pack żeby nie było widać powtórzeń tekstury. efektu może z daleka nie widać ale planuje zbliżenia.

 

schemat modelingu był prosty . Line > extrude > chamfer > convert to poly

a wszystko z tłem we viewport , jako tło ustawione oryginalne zdjęcie żeby wzór się zgadzał , czyli obrysowywanie kształtów

 

http://www.kallista.com/onlinecatalog/collections/suite/landing.kls?collection=Jeton%20by%20Bill%20Sofield&designer=Bill%20Sofield

capture002x.png

Edytowane przez tomik8on69
Napisano

wiesz ja to tylko wymodelowałem kawałek ale szacunek dla człowieka co przyklejał te płytki , bo cały pokój jest w nich usłany. no no to jest coś , szacunek

 

{ post odnośnie Kallista }

Napisano

Jak na SSS i światło z d*** strony to trochę mało to świtało go prześwietla, głównie chodzi mi o ucho, takie troszkę bardziej prześwitujące być powinno chyba.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano (edytowane)

jahred szum bije :c

lucek: nagle Twój Avek zaczął Keraja przypominać :D

avatar2053614.jpgea41796428.jpg

No, fajny model.

Edytowane przez Camel
Napisano

Dunuś: no to raczej testowe, bo jakby się czepiać takiego renderu AA leży, plamy na suficie itp itd.

 

Jahred: ma potencjał, ale teraz jakby troszkę zimno, no i ta biała plama zamiast okna, możnaby coś dać w tło. Poprawiłbym też materiały warzyw, bo archmodelsy, przynajmniej te starsze, to mają je raczej dość kiepskie. Tak sobie pozwoliłem, jakby co słówko i znika.

 

kpkuchniaszara05.jpg

 

Leciutko podbiłem kontrast, troszkę delikatnej zabawy z levelsami i unsharp mask. ;)

 

Pozdrawiam

szymon

Napisano (edytowane)

Ja również umieszcze tutaj swoje testy, tuż przed finalną wersją :) koncepcja sporego założenia rekreacyjnego. Model sylwety dostałem w spadku po moim poprzedniku; zieleń, detale, światło, rendering to już mój udział.

Przepraszam że daję link, ale nie wiem jak sie wstawia obraz :)

 

http://img687.imageshack.us/i/f1tr.jpg/

Edytowane przez achtunk
Napisano
umieściłem w edit , teraz też umieszczam

http://img85.imageshack.us/img85/6068/capture002x.png

 

scena była przygotowywana do testów NOXa a tam nie ma bump ani displace więc inaczej się nie dało , poza tym model zawsze lepszy.

 

Modelowało się codziennie po pare minut , wydajność to 100 płytek na godzinę. Płytki są unikalne w 95%. Mapping - box mapping a potem UV pack żeby nie było widać powtórzeń tekstury. efektu może z daleka nie widać ale planuje zbliżenia.

 

schemat modelingu był prosty . Line > extrude > chamfer > convert to poly

a wszystko z tłem we viewport , jako tło ustawione oryginalne zdjęcie żeby wzór się zgadzał , czyli obrysowywanie kształtów

 

http://www.kallista.com/onlinecatalog/collections/suite/landing.kls?collection=Jeton%20by%20Bill%20Sofield&designer=Bill%20Sofield

capture002x.png

 

Nie mozna bylo jakiegos skryptu napisac :D?

Napisano

schemat modelingu był prosty . Line > extrude > chamfer > convert to poly

a wszystko z tłem we viewport , jako tło ustawione oryginalne zdjęcie żeby wzór się zgadzał , czyli obrysowywanie kształtów

 

hehehe. a nie dało się zrobić wektoryzacji refki? przynajmniej częściowej. Corel całkiem dobrze sobie z tym radzi.

Napisano

Się czepiacie zamiast docenić włożoną pracę. Dużo szacunku przede wszystkim za cierpliwość. ;)

 

Ja próbowałem coś powalczyć z linearem, ale chyba średnio wyszło...

 

50938194.jpg

 

Sz.

Napisano

pressenter: Ogólnie super to wygląda czy na drewno dawałeś jakiegoś reflecta ?

A ja od siebie coś takiego męczę się nad tym jak nie plamy na ścianach to za ciemno jak nie za ciemno to za jasno albo jakieś takie bez kolorów.

Parę wersji:

46111488.th.jpg

77220493.th.jpg

43085851.th.jpg

 

Walić z grubej rury co nie tak.

Napisano

Z grubej rury to sam dowaliłeś :D Ta rura to jakiś fabryczny okap, czy Twój wynalazek. Poza tym poduszki w sofie coś z kształtem nie teges.

 

Jahred6 - jak duże dałeś szpary pomiędzy frontami?

Napisano

skryptu się nie dało napisać bo nie wchodzi do ustawień szczegółowych chamfer amount itp . zresztą nawet na forum area nikt nie odpisał :(

 

co do wektorów to nawet nie wiem o co wam chodzi

 

jeśli macie na myśli obrys kształtu i wrzucenie jako displacemap to ok można i tak ale mi chodziło głównie o próbę charakteru i nie traktowałem tego zbyt poważnie , robiłem to pare miesięcy po kilka minut dziennie a czasem wcale więc nie bolało mnie to w ogóle. co innego jakbym miał to zrobić na raz wtedy nie brałbym się za modeling w ten sposób.

 

@pressenter : właśnie :) trzeba doceniać ciężką pracę a nie narzekać. bo ja nie idę skacząc po górach i przeskakując pagórki. wszystkiego trzeba próbować.

 

 

@Touch : jak już wspomniałem - nie bolało

Napisano

Jahred: Nooo, fajnie, tzn wyspa mi się bardziej podobała w poprzedniej wersji, ale wizka jakoś przyjemniej tutaj. :)

 

Lukasz: To stołki barowe, na tym się pije albo szamie coś na szybko, a to nie żyrandol tylko pochłaniacz. ;)

 

Sroka: W miarę standardowo, oczywiście reflect, mapka spec... troszkęstandardowych zabiegów. ;) Osobiście jestem za trzecią, moooooże pierwszą, drugiej odrazu bym się pozbył.

 

Nadal męczę lineara, więc czasem się będą pojawiały troszkę zmienione stare sceny...

 

int96.jpg

 

Sz.

Napisano (edytowane)

jahred6 - Wydaje mi się że powinno być 0,4 bo front przykładowej "sześćdziesiątki" to 596 mm

obawiam się też, że nikt nie chciałby gotować na tak wysokiej wyspie. Sama scenka nabiera rumieńców, ciekawe płytki na podłodze.

 

pressenter - fajny kontrast jednak cienie zabite czernią

Edytowane przez remanent
Napisano

W pokoju trochę ciemno jest, podłoga się błyszczy i trochę pusto. Dodaj więcej do tego pokoju i będzie można więcej powiedzieć.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

jlidesign:ok właśnie się za to biorę.

jahred6:Mnie się podoba tylko mam parę uwag Co jest za oknem? Czy ta lampa nie jest za nisko ktoś już to chyba pisał. Ja bym nie usiadł na takich krzesłach bałbym się że bym się do tyłu przechylił ale może akurat nie jest tak jak pisze.Widzę że masz tam kuchenkę indukcyjną jest tam na niej tekstura? bo przez te odblaski nie widać chodzi mi o tą po prawej stronie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności