arturprx2 Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 jakubm tragedi nie ma. A co do parkietu to zafajkuj fresnal reflection i zmniejsz glosa do wartosci np 0.75
Loki Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 blur w mapce bump zmniejsz w tym parkiecie - bo na razie "frezuje" ci wszystkie krawędzie klepek. osobiście - przepalił bym widok za oknem bardziej
Camel Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 (edytowane) rozmywałem krawędzie talerzyków w ps bo tam AA kopał, najwidoczniej dlatego że talerze były dość cienkie. Samplowanie min. wiecej niz 1 również nie pomogło. AA vray sinc. To już w sumie PRAWIE finał. CO by tu zmienić? Będę testował jeszcze inną wersję studio. Edytowane 14 Styczeń 2011 przez Camel
bolitic Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 przyjemne, ale coś w post chyba za dużo nabroiłeś
olaf Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 zamien kieliszek na butelkę - wino zimne kojarzy sie z butelką a nie kieliszkiem. A najlepiej wstaw butelke szampana. Wywal puste talerze - chyba ze ma opcje suszenie naczyń. Daj wyzsza szklankę z tym zielem ew. zastap talerze sałątą i czyms jeszcze. daj coś czerwonego - arbuza albo paprykę (tylko nie w słoiku :P) musisz to dawac w takiej proporcji ekranu czy moze być dowolna? Np. pionowa?
Camel Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 suszenie naczyń, papryka w słoiku (czuje smak Szczecina :D) - you made my day. można by pionową spróbować, z tym, że kompozycję CHYBA (50% szans) będę w ps sklejał :) amatorsko zamienię, na pewno coś wymyślę :) Talerze wywalę, zaproponuj mi kadr pionowy, sklej mi amatorsko te modeliki, z tym, że oczywiście będzie szampan, arbuz/papryka. Kolega zaproponował żebym jakoś to doświetlił. A może uważacie że światło jest już w rozsądnej dawce? Nie będę dawał aberracji chromatycznej bo to cholernie psuje.
Loki Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Dunuś jest ciemno a nawet za ciemno (nie widać praktycznie 2/3 modeli). Z kieliszków zostały 2 kreski (gdyby Ola-f nie napisał że tam są pewnie bym ich nawet nie przyuważył)
olaf Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 moja wersja pod linkiem:dontfuckmydog.com/ita2/lodowa.jpg moznaby popracowac nad kompozycja ale mam dziś totalne urwanie glowy.
Camel Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 ola-f brawo, koncept fajny, tak zrobię jak zaproponowałeś. Loki: Jak to za ciemno? Problem z monitorem? Ja wszystko widze.
jakubm Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 arturprx2 i loki dzięki chłopaki, zrobię jak mówicie. mam nadzieje ze to ten kierunek. widoczek chyba wymienię całkiem na inny.. choć jeszcze nie zdecydowałem. i ta pseudo zaslona rzymska tez do poprawy, bo mnie jednak irytuje. Donuś dla mnie osobiście tez jest ciemno, nie ekstremalnie bo widze modele, takie osobiste wrażenie. koncept ola-fa fajny ale bym w tedy lodowe bardziej w lewo dal, dla równowagi ;) poz
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Dunuś: a masz przestawiony wzorzec kolorów w shopie? Miałem kiedyś taki problem z tym zegarkiem i wrzucałem za ciemny.
Camel Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 lucek: bez PS było równie ciemniutko. Tylko nie czuję i nie sądzę, żeby było jakieś ekstremum tej ciemnoty, podobnie jak pisał Loki.
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 A nie mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytanie apropos dofa? Chodzi mi o ustawienie kształtu bokeh. W photoshopie lub vrayphisical camera. Fajne efekty możnaby uzyskać stosując coś takiego.
gientekwl Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Lucek: w Vray'u masz ustawienia bokeh'a, w gołym PS'ie niestety już nie. Jak wiadomo kształt "bokehów" jest zależny od kształtu apperatury (przysłony), bokehy mogą być też lekko poruszone, od tego masz parametr rotation, blades okresla kształt bokeha - im wieksza wartość tym kształt ma więcej kątów. Wiadomo też im mniejsza przysłona tym dof/bokeh jest silniejszy. All in all, często z czasami DOF'a z VFB można się pochlastać, także polecam wtyczkę DOF PRO, jest wyśmienita :)
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 A czy jest możliwe określenie mniej standardowego kształtu bokeha ? 2000 post yeah!
pecet Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 W DOF PRO można zmienić "aperature shape", który odpowiada za "kształt" dofa, jednak niewiem czy to da w praktyce taki efekt jak na zdjęciu.
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Skoro jest oparte na normalnych prawach fizyki to przy odpowiednim świetle tak:)
Camel Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 pedobear approved? za duży kontrast, to jest pierwsze, no i dziwny cień w kącie :)
Gość Gosc Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 A czy jest możliwe określenie mniej standardowego kształtu bokeha ? 2000 post yeah! w DOf Pro, wiadomo, ustawiasz i masz, w rzeczywistym aparacie mozna to zrobic ale tylko wstawiajac dodatkowa przeslone pomiedzy np, matryce a obiektyw, jak ktos ma super wypasiona lustrzanke... to radze uwazac zeby nie zniszczyc czegos, ale widzialem taki trick z kartonikiem wsadzonym do srodka body, z odpowiednio duzych rozmiarow wycietym wzornikiem jesli ktos nie wie skad sie bierze bokeh i dlaczego ksztalt przeslony wplywa na ksztalt bokeh to mozna poszperac w google, najbardziej badziewskie bokeh maja aparaty i kamery z 4 czesciowa przeslona (daja bokeh w ksztalcie rombu), do 6 i 8 czesciowych przeslon wszyscy sie przyzwyczailismy, najlepsze sa te ktore maja wiele czesci i w przyblizeniu daja ksztalt kola
Lucek Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Można i po drugiej stronie szkła spokojnie wstawić - nie można tylko wtedy ufać pomiarowi światła. W twojej metodzie jest jeden poważny minus - jak wstawisz sobie taką dodatkową przysłonę to na obiektywie np 50mm szlag trafi twoje bokeh z racji skrócenia głębi ostrości. Ten tutorial testowałem na Carl zeiss Sonnar 135/3.5 i wyszedł świetnie, bez niszczenia aparatu:D. trzeba mieć jednak statyw albo dobre światło:) Sorry że w renderach o foto ale jakoś ta wyszło:)
cfaniak Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 walka z brushed metal... Wygląda jakby bymp był, poszperaj na vraymaterials.de na pewno coś znajdziesz.
gientekwl Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 (edytowane) wiem stary, coś z mapką namieszałem w reflect... jeszcze potestuję ;) dzięki a między czasie, packshot nivea balsam, którego chyba każdy używa :D pomóżcie bo nie wiem, który wybrać. Mi osobiście bardziej podchodzi 1'szy. Edytowane 15 Styczeń 2011 przez gientekwl
Gość Gosc Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Można i po drugiej stronie szkła spokojnie wstawić - nie można tylko wtedy ufać pomiarowi światła. W twojej metodzie jest jeden poważny minus - jak wstawisz sobie taką dodatkową przysłonę to na obiektywie np 50mm szlag trafi twoje bokeh z racji skrócenia głębi ostrości. Ten tutorial testowałem na Carl zeiss Sonnar 135/3.5 i wyszedł świetnie, bez niszczenia aparatu:D. trzeba mieć jednak statyw albo dobre światło:) Sorry że w renderach o foto ale jakoś ta wyszło:) nakladanie na zewnatrz obiektywu bardzo ogranicza ilosc swiatla, przekladka wewnatrz obiektywu dziala troche inaczej, bo swiatlo po przejsciu przez soczewki jest bardzo skupione i tylko czesc swiatla jest zatrzymywana BTW gdzies widzialem takie przeslony customowe jako pierscienie dodatkowe do obiektywow, jak znajde w jakims sklepie to wkleje linka
polka dot Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 gientekwl - stawiałbym na drugi. pierwszy za bardzo zniekształca, poza tym szare tło ładniej będzie prezentowało się w szerszym kadrze z jakimiś napisami. poza tym, nie wiem jak to ująć.. pierwszy wygląda jak z renderów testowych a drugi jak z TV;)
gientekwl Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 dzięki polka dot, jutro jeszcze postaram się go dopieścić i wzbogacić dynamikę światła :)
mk2 Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 (edytowane) chyba boicie się zacząć temat na 2011 rok ;-) Edytowane 16 Styczeń 2011 przez mk2 1
blomd Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Taki projekcik do p. folio na szybko Hi Res http://oi53.tinypic.com/2444aj5.jpg
zgred Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 blomd super wyszlo Dawałem już w renderach testowych 2011 ale nikt chyba nie zauważył :(
vision3d Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 (edytowane) pierwsze boje z takim kolosem i powaznym teksturowaniem, ale coraz blizej konca (6 dni na projekt tylko): Edytowane 20 Kwiecień 2011 przez vision3d wrzucony do zlego tematu ;)
arturprx2 Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 blomd i vision, dobre rzeczy robicie. blomd szejdery mega, viosion klimat konkretny sie kroi :)
GRiPi Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 (edytowane) Post do usunięcia, nie zauważyłem aktualnej wersji tematu ;) Edytowane 8 Lipiec 2011 przez GRiPi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się