Napisano 14 Styczeń 201114 l jakubm tragedi nie ma. A co do parkietu to zafajkuj fresnal reflection i zmniejsz glosa do wartosci np 0.75
Napisano 14 Styczeń 201114 l blur w mapce bump zmniejsz w tym parkiecie - bo na razie "frezuje" ci wszystkie krawędzie klepek. osobiście - przepalił bym widok za oknem bardziej
Napisano 14 Styczeń 201114 l rozmywałem krawędzie talerzyków w ps bo tam AA kopał, najwidoczniej dlatego że talerze były dość cienkie. Samplowanie min. wiecej niz 1 również nie pomogło. AA vray sinc. To już w sumie PRAWIE finał. CO by tu zmienić? Będę testował jeszcze inną wersję studio. Edytowane 14 Styczeń 201114 l przez Camel
Napisano 14 Styczeń 201114 l zamien kieliszek na butelkę - wino zimne kojarzy sie z butelką a nie kieliszkiem. A najlepiej wstaw butelke szampana. Wywal puste talerze - chyba ze ma opcje suszenie naczyń. Daj wyzsza szklankę z tym zielem ew. zastap talerze sałątą i czyms jeszcze. daj coś czerwonego - arbuza albo paprykę (tylko nie w słoiku :P) musisz to dawac w takiej proporcji ekranu czy moze być dowolna? Np. pionowa?
Napisano 14 Styczeń 201114 l suszenie naczyń, papryka w słoiku (czuje smak Szczecina :D) - you made my day. można by pionową spróbować, z tym, że kompozycję CHYBA (50% szans) będę w ps sklejał :) amatorsko zamienię, na pewno coś wymyślę :) Talerze wywalę, zaproponuj mi kadr pionowy, sklej mi amatorsko te modeliki, z tym, że oczywiście będzie szampan, arbuz/papryka. Kolega zaproponował żebym jakoś to doświetlił. A może uważacie że światło jest już w rozsądnej dawce? Nie będę dawał aberracji chromatycznej bo to cholernie psuje.
Napisano 14 Styczeń 201114 l Dunuś jest ciemno a nawet za ciemno (nie widać praktycznie 2/3 modeli). Z kieliszków zostały 2 kreski (gdyby Ola-f nie napisał że tam są pewnie bym ich nawet nie przyuważył)
Napisano 14 Styczeń 201114 l moja wersja pod linkiem:dontfuckmydog.com/ita2/lodowa.jpg moznaby popracowac nad kompozycja ale mam dziś totalne urwanie glowy.
Napisano 14 Styczeń 201114 l ola-f brawo, koncept fajny, tak zrobię jak zaproponowałeś. Loki: Jak to za ciemno? Problem z monitorem? Ja wszystko widze.
Napisano 14 Styczeń 201114 l arturprx2 i loki dzięki chłopaki, zrobię jak mówicie. mam nadzieje ze to ten kierunek. widoczek chyba wymienię całkiem na inny.. choć jeszcze nie zdecydowałem. i ta pseudo zaslona rzymska tez do poprawy, bo mnie jednak irytuje. Donuś dla mnie osobiście tez jest ciemno, nie ekstremalnie bo widze modele, takie osobiste wrażenie. koncept ola-fa fajny ale bym w tedy lodowe bardziej w lewo dal, dla równowagi ;) poz
Napisano 14 Styczeń 201114 l Dunuś: a masz przestawiony wzorzec kolorów w shopie? Miałem kiedyś taki problem z tym zegarkiem i wrzucałem za ciemny.
Napisano 14 Styczeń 201114 l lucek: bez PS było równie ciemniutko. Tylko nie czuję i nie sądzę, żeby było jakieś ekstremum tej ciemnoty, podobnie jak pisał Loki.
Napisano 14 Styczeń 201114 l A nie mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytanie apropos dofa? Chodzi mi o ustawienie kształtu bokeh. W photoshopie lub vrayphisical camera. Fajne efekty możnaby uzyskać stosując coś takiego.
Napisano 14 Styczeń 201114 l Lucek: w Vray'u masz ustawienia bokeh'a, w gołym PS'ie niestety już nie. Jak wiadomo kształt "bokehów" jest zależny od kształtu apperatury (przysłony), bokehy mogą być też lekko poruszone, od tego masz parametr rotation, blades okresla kształt bokeha - im wieksza wartość tym kształt ma więcej kątów. Wiadomo też im mniejsza przysłona tym dof/bokeh jest silniejszy. All in all, często z czasami DOF'a z VFB można się pochlastać, także polecam wtyczkę DOF PRO, jest wyśmienita :)
Napisano 14 Styczeń 201114 l A czy jest możliwe określenie mniej standardowego kształtu bokeha ? 2000 post yeah!
Napisano 14 Styczeń 201114 l W DOF PRO można zmienić "aperature shape", który odpowiada za "kształt" dofa, jednak niewiem czy to da w praktyce taki efekt jak na zdjęciu.
Napisano 14 Styczeń 201114 l Skoro jest oparte na normalnych prawach fizyki to przy odpowiednim świetle tak:)
Napisano 14 Styczeń 201114 l pedobear approved? za duży kontrast, to jest pierwsze, no i dziwny cień w kącie :)
Napisano 14 Styczeń 201114 l A czy jest możliwe określenie mniej standardowego kształtu bokeha ? 2000 post yeah! w DOf Pro, wiadomo, ustawiasz i masz, w rzeczywistym aparacie mozna to zrobic ale tylko wstawiajac dodatkowa przeslone pomiedzy np, matryce a obiektyw, jak ktos ma super wypasiona lustrzanke... to radze uwazac zeby nie zniszczyc czegos, ale widzialem taki trick z kartonikiem wsadzonym do srodka body, z odpowiednio duzych rozmiarow wycietym wzornikiem jesli ktos nie wie skad sie bierze bokeh i dlaczego ksztalt przeslony wplywa na ksztalt bokeh to mozna poszperac w google, najbardziej badziewskie bokeh maja aparaty i kamery z 4 czesciowa przeslona (daja bokeh w ksztalcie rombu), do 6 i 8 czesciowych przeslon wszyscy sie przyzwyczailismy, najlepsze sa te ktore maja wiele czesci i w przyblizeniu daja ksztalt kola
Napisano 14 Styczeń 201114 l Można i po drugiej stronie szkła spokojnie wstawić - nie można tylko wtedy ufać pomiarowi światła. W twojej metodzie jest jeden poważny minus - jak wstawisz sobie taką dodatkową przysłonę to na obiektywie np 50mm szlag trafi twoje bokeh z racji skrócenia głębi ostrości. Ten tutorial testowałem na Carl zeiss Sonnar 135/3.5 i wyszedł świetnie, bez niszczenia aparatu:D. trzeba mieć jednak statyw albo dobre światło:) Sorry że w renderach o foto ale jakoś ta wyszło:)
Napisano 15 Styczeń 201114 l walka z brushed metal... Wygląda jakby bymp był, poszperaj na vraymaterials.de na pewno coś znajdziesz.
Napisano 15 Styczeń 201114 l wiem stary, coś z mapką namieszałem w reflect... jeszcze potestuję ;) dzięki a między czasie, packshot nivea balsam, którego chyba każdy używa :D pomóżcie bo nie wiem, który wybrać. Mi osobiście bardziej podchodzi 1'szy. Edytowane 15 Styczeń 201114 l przez gientekwl
Napisano 15 Styczeń 201114 l Można i po drugiej stronie szkła spokojnie wstawić - nie można tylko wtedy ufać pomiarowi światła. W twojej metodzie jest jeden poważny minus - jak wstawisz sobie taką dodatkową przysłonę to na obiektywie np 50mm szlag trafi twoje bokeh z racji skrócenia głębi ostrości. Ten tutorial testowałem na Carl zeiss Sonnar 135/3.5 i wyszedł świetnie, bez niszczenia aparatu:D. trzeba mieć jednak statyw albo dobre światło:) Sorry że w renderach o foto ale jakoś ta wyszło:) nakladanie na zewnatrz obiektywu bardzo ogranicza ilosc swiatla, przekladka wewnatrz obiektywu dziala troche inaczej, bo swiatlo po przejsciu przez soczewki jest bardzo skupione i tylko czesc swiatla jest zatrzymywana BTW gdzies widzialem takie przeslony customowe jako pierscienie dodatkowe do obiektywow, jak znajde w jakims sklepie to wkleje linka
Napisano 16 Styczeń 201114 l gientekwl - stawiałbym na drugi. pierwszy za bardzo zniekształca, poza tym szare tło ładniej będzie prezentowało się w szerszym kadrze z jakimiś napisami. poza tym, nie wiem jak to ująć.. pierwszy wygląda jak z renderów testowych a drugi jak z TV;)
Napisano 16 Styczeń 201114 l dzięki polka dot, jutro jeszcze postaram się go dopieścić i wzbogacić dynamikę światła :)
Napisano 16 Styczeń 201114 l chyba boicie się zacząć temat na 2011 rok ;-) Edytowane 16 Styczeń 201114 l przez mk2
Napisano 25 Luty 201114 l Taki projekcik do p. folio na szybko Hi Res http://oi53.tinypic.com/2444aj5.jpg
Napisano 25 Luty 201114 l blomd super wyszlo Dawałem już w renderach testowych 2011 ale nikt chyba nie zauważył :(
Napisano 20 Kwiecień 201113 l pierwsze boje z takim kolosem i powaznym teksturowaniem, ale coraz blizej konca (6 dni na projekt tylko): Edytowane 20 Kwiecień 201113 l przez vision3d wrzucony do zlego tematu ;)
Napisano 20 Kwiecień 201113 l blomd i vision, dobre rzeczy robicie. blomd szejdery mega, viosion klimat konkretny sie kroi :)
Napisano 8 Lipiec 201113 l Post do usunięcia, nie zauważyłem aktualnej wersji tematu ;) Edytowane 8 Lipiec 201113 l przez GRiPi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto