Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Pomyślałem, że nie będę zostawiał starego modelu na wieczne zapomnienie, tak więc postanowiłem go wyrenderować :)

W planach jest jeszcze jeden render. Szczególnie chciałbym podziękować karkosikowi za pomocną krytykę i motywacje do pracy.

Soft: max, vray i odrobina PS

Oto efekty pracy:

 

BHVaL.jpg

Hi res: http://img30.imageshack.us/img30/9527/ferrarif4306d2.jpg

zOgjr.jpg

 

it3Wj.jpg

 

 

clay3a.jpg

 

 

Zapraszam do komentowania.

Edytowane przez blomd
  • Like 1
  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tweester, mateogala- render przodu już się szykuje

Karkosik, jlidesign, Nvidia - Dzięki :)

Predator- Niestety felgi były robione pod kolor biały, a do czerwonego zupełnie nie pasują. Dzięki :)

rzulu- może troszkę się przeskalowały :P

 

Dziękuję wszystkim za komentarze, następne rendery powinienem zapodać na dniach :)

Napisano (edytowane)

Ok, zamieściłem nowy renderek i clay'e w pierwszym poście.

Co o nich sądzicie :)?

Edytowane przez blomd
Napisano

Moze model rzeczywiscie troche odstaje od aryginaly, ale krzywizn w siatce chyba nie, a renderki wypas, fajne studio, ja nawet bylbym gotow nominowac go na fronta ;) Co do renderu z przodu, to wybrales troche nieszczesliwie kadr bo teraz prawy wlot powietrza na zderzaku wyglada plasko, jak tekstura, no i flary od swietel troche slabe, a tak poza tym to swietne renderki, podobac sie ;)

Napisano

blomd : A z ciekawości pokaż bez ps;a jak masz ? Chciałem zobaczyć jakie efekty w 3d wyciskałeś a jakie w 2D, oczywiście nie mówię, że to gorzej czy coś jak nie z 3d ale dla swojej własnej wiedzy i ciekawości bym chętnie sprawdził .

Napisano

Bardzo ładny model. Myślałeś może o innych wersjach kolorystycznych? Ja bym chętnie zobaczył to w czerni, bordo, głębokim granacie, żółci i aluminium. Fajnie wyszły te felgi i te siateczki z dziurkami.

Napisano

thuned, pecet, pawelkos- Dzięki :)

Nvidia - w sumie PS posłużył mi głównie do przyciemnienia lakieru, delikatnej zmiany kadru,a w przypadku pierwszego renderu z fizycznej kamery do zmiany koloru studia, bo ten wynalazek vray'a nie do końca pokazuje rzeczywiste :P

Te z tego co się orientuję są bez PS:

http://img716.imageshack.us/f/ferrarif43011.jpg/

http://img155.imageshack.us/f/ferrarif4306.jpg/

 

dac77 - Dzięki. Owszem, myślałem też o innych, ale tak jak już pisałem wcześniej- inny kolor niż biały nie za bardzo komponuje z tymi felgami :)

Napisano

hehe, uncle dzięki za uwagę. Szczerze mówiąc nie myślałem, że położenie klocków ma jakieś znaczenie, ale tarcze już na przednim renderze są pomniejszone :).

SeRj-9, peter-f - Dzięki :)

  • Like 1
Napisano

wg mnie jets jakiś za wysoki i koła są za duże. sprawiają wrażenie jakby były tak na silę wciśniete. ale graficznie to wymiata, fotoreal :)

Napisano

piękne autko. Model i render super. Jest ze smakiem.

małe ale do modelu... to faktycznie tarcze przerośnięte . I same felgi mają śruby nie równo rozmieszczone.

Napisano

Sprawdziłem Twoje poprzednie sceny i widać bardzo duży postęp. Gratulacje :).

 

Ciekawi mnie jak wygląda studio, więc jeśli mógłbyś jakiś screen (chociaż nie liczę bo to chyba za duża prośba) to byłbym bardzo wdzięczny.

Napisano
noo, chyba umiejscowienie szczek ma spory wplyw na skutecznosc chamowania :), no i fakt ze kola jakies takie duze :)

Chamowania moze, ale hamowania juz nie.

Do szkoly na lekcje jezyka polskiego i fizyki wroc ;)

 

Fajne rendery, niezle oddany ten bialy lakier.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności