Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakas chaotyczna i nie do konca przemyslana ta pracka. Przychylam sie do zdania Rotcore'a. ze kolorem i saturacja tak rzuciles nie do konca gdzie trzeba, nie trafia do mnie sposob w jaki statek "wisi" w powietrzu, wyglada to jakos martwo i nie dziala z przestrzenia. No i te domki z fot, maaan, nie blenduje sie to wcale ladnie i widac kopipejst. Jak juz tak wystrzeliles jak z tym robotem z wczesniejszej wrzuty, to nie ma co odpuszczac ;)

Gość porrr13
Napisano

Takie pytanko odemnie: Pracujesz w jakimś zawodzie z tym związanym albo studiujesz ? Praca kozak.

Napisano

Ryjówka - dziekuje:)

Dobry Pasterz - dzieki tez:) tak jakoś zrobiłem, ze zamiast strzelania w niego wybuchają.

porrr13 - thx. Koncze studia architektoniczne i czasem wpadnie jakis freelanserski job zwiazany z digitalem :)

Napisano

Ostatnia praca jest rewelacyjna. Projekt potwora i tej struktury, oświetlenie, kompozycja, materiały, no rewelka po prostu. Widać, że się napracowałeś, detale sycą oczy, kolorki pięknie dobrane. Mam tylko jedno ale - nie wiem, w jakiej skali ten potwór jest... Mi się wydaje, że jest ogromny, takie mam wrażenie, ale wtedy z kolei ta dziura w ścianie nie miałaby sensu bo by sie w nią nie zmieścił a w ogóle mógłby tę ścianę spokojnie przeskoczyć. No chyba, że on jest mniej więcej wielkości człowieka i sobie skacze z dachu na dach gdzieś bliziutko widza, ale wtedy światło z wybuchów nie powinno na niego tak silnie oddziaływać. Mam nadzieję, że jasno piszę jakie mam wrażenia. Ale ta krytykato tylko detal, całokształtowo super obrazek!

Napisano

Kapitalna praca ! Bardzo mi się podoba od samego potwora po całą scenę. Świetny kadr... nie no rewelacja.

Ah to oni do niego czymś wybuchają ? Jakoś myślałam, że to potwór psotny podsadził pół miata i teraz ucieka :D

Tak czy siak, praca robi naprawdę duże wrażenie !

Napisano

Doprawdy nie wiem co kryję się w twojej głowie, ale niech tam pozostanie:) bo żeby takie cuda tworzyć... fiu fiu fiu jak to ćwierkał dawniej elemelek fiu fiu fiu...

Napisano

Witaj!

 

Dla mnie stwór nieczytelny nieco w dizajnie. Może trafniej- mało przekonujący. Kadr i architektura są świetne, moim zdaniem dobrze budują dynamikę całości. Odczuwam ostatnio przesyt grafiką w zaprezentowanej kolorystyce- wiadomo- bezpiecznie i efektownie, ale wg. mnie dużo lepiej do odważnego konceptu, pasowałaby równie odważna kolorystyka. Luźna sugestia, bo praca naprawdę jest bardzo fajna- zerwanie ze schematem kolorystycznym byłoby taką wisienką na torcie :)

Napisano

Fajne to, klimacik jest. Tyle ze postać też bardzo mroczna się wydaje - taki trochę średniowieczny kat z koszyczkiem ;-)

A jak bym miał się czepiać, to trochę za słabo czuć połączenie postaci z otoczeniem - mało widać ze idzie po tej trawie w lesie, tak jakoś płasko to wygląda, jakby wklejone, wiszące w powietrzu...

Napisano

dla mnie mega! pieso wilko coś i ten ozor-świetne!-pytanie tylko czy te grzyby w dolnym lewym rogu to wyleciały z kosza?są natyle jasne,że takie odniosłem wrażenie,ale ich układ raczej mówi co innego-tak czy owak kozacki rysunek.

Napisano

Światło , faktury i bryła suuuper! Projekt postaci, jej poza, proporcje i kostium mi nie pasi. Do zagięć i fałdek na tkaninie mogłeś użyć refek bo oprócz rękawic wyszło mało przekonująco. Swoją drogą ciekawe co sie tam dzieje... a może to jakiś mag przyszedł swojego chowańca grzybkami nakarmić?

Napisano

EC ładnie zauważył te nieścisłości z ubiorem, teraz miodnie to wygląda.

Sc-fi, eleganckie, przez 10min szukałem do czego się przyczepić, ale nic nie udało się wychwycić, pozazdrościć, można wiedzieć ile czasu zajęła druga pracka ?

Napisano (edytowane)

No teraz grzybiarz o wiele lepszy, mi tylko się wydają te nogi nieco przy-długie, ale nie jakoś drastycznie.

Detal na super poziomie, jak dla mnie. No i fajnie, że tak starą pracę przemalowałeś, na +.

A co do bonusa, to zawsze chciałem malować takie scenki ;)

Pozdro!

 

Nogi wydaja się długie, ponieważ pas jest zapięty na wysokości +- pępka, dlatego taka iluzja się tworzy.

 

Wliczyłem to w moje obliczenia wzrokowe :)

Edytowane przez Dann.G
Napisano
No teraz grzybiarz o wiele lepszy, mi tylko się wydają te nogi nieco przy-długie, ale nie jakoś drastycznie.

Detal na super poziomie, jak dla mnie. No i fajnie, że tak starą pracę przemalowałeś, na +.

A co do bonusa, to zawsze chciałem malować takie scenki ;)

Pozdro!

 

Nogi wydaja się długie, ponieważ pas jest zapięty na wysokości +- pępka, dlatego taka iluzja się tworzy.

Napisano

bombadil - dzieki:) nie koniecznie sie czuje lepiej, ale chyba nie pierwszy mi to mowisz.

EC - dzieki za rady. nie masz za bardzo czego zazdrościć bo lecisz skillem w równym tempie;)

porrr13 - milo mi:) druga zajela ok... moze 20 h, bo bylo sporo przemalowywania i slepych zaułków.

selfu - jak sie zmruży oko, to chyba ujdzie;) ale sama poza jest faktycznie niefortunna i slabo czytelna.

 

a to zaczęte i zamknięte w przeciągu doby:

aliennest.jpg

Napisano

Ladne upy, miejscami pachnie Omenem w pozytywnym tego znaczeniu.

Jedyne uwagi jakie ewntualnie bym mial, to swiatelka krawedziowe ktore polozone sa w taki sposob iz splaszczaja mase obiektow.

( Glownie w ostatniej pracy ) 5 gwiazdek.

Napisano

Gorąco tutaj! W ostatnim bardzo ciekawy design, tylko tak ja ice zauważył szczególnie skały wyszły płasko i świecący 'odwłok, oko?' ściąga wzrok na prawo.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Varmer, KoMic, JacekCichy, Razer, chudek - dzięki wielkie:)

ICE - z Omenem dałeś czadu. Śmieszne jest, że najbardziej jaram się odpuszczonymi malarskimi pracami i aktualnie staram się jakoś to ogarnąć zamiast rozwijać detal po całości, ale brakuje mi jakby luzu, bo sympatyczne szkice przekształcają się niekontrolowanie w to co widać teraz. Masz rację co do blików i biję się w pierś, postaram się zwalczyć ten przykry nawyk. Caly czas jeszcze uwrażliwia mi sie oko na takie drobne sprawy, więc mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej.

Soulinka12 - dzieki, masz racje, zniknąłem na trochę. Powiedzmy, że wpadam falami;)

Sobian - bardzo mi miło w takim razie. Nie powiedziałbym, ze inspiruję się Syd Mead'em, ale bardzo prawdopodobne, że tak jak większość ludzi interesujących się sci-fi przesiąknąłem podświadomie jakąś częścią jego tworów - biorąc pod uwagę ilość i popularność produkcji, przy których pracował;) dobrze jest jednak liznąć wszystkiego i nie dać się do konca zaszufladkować, więc to sygnał, żeby gryźć temat jeszcze w inną stronę.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności