Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Wyświetleń 415,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no ten ostatni wymiata ostro. Takie pytanko ile rysujesz? i pewnie pod czyimś okiem ? :)

Napisano
  • Autor

@CUKIERASS - Dzięki :)

 

@KarolGniazdowski - Trafiłeś :) na początku wyglądała, jak poniżej i szukałem jakiejś wiernej malarskiej referencji, a że ostatnio przeglądałem Mullinsa to jakoś się mocno zainspirowałem :)

 

dunno-pre.jpg

 

@MattMar Dzięki :) Rysuję od 2007 (15 lat chyba miałem) z przerwami. W szkółkach rysunku etc. Digital na własną rękę, jako, że inaczej się nie da.

 

Tło do gierki flash - miał być "Marketplace". Ale chyba rozpędziłem się z detalem, i tak kompresja zje, ale co tam. Perspektywa mi poleciała i sztywna pozycja panienki razi jak cholera. Pierwszy pseudocartoon chyba. Przyjemnie dość się robiło. (high res: http://i105.photobucket.com/albums/m217/Fusman/high-res.jpg )

 

finish-1.jpg

Edytowane przez WojtekFus

Napisano

kolorki ekstra :D pobierałeś z jakiejś refki? i jeszcze o brushe zapytam zwłaszcza w przed ostatnim, tym strażniku z tarczą. Jakieś wyszukane czy zwykły okrąglak ?

Napisano
  • Autor

@MattMar - dzięki. Nie, nie pobierałem z refki, skorzystałem z kulera, i tam znalazłem odpowiadającą paletę - http://kuler.adobe.com/

 

Jeżeli chodzi o gościa z tarczą to na początku deafultowy brush - chalk z podpiętą teksturą, to widać na wipie. A pucowanie dokonane okrąglakiem i soft brushem.

 

Żeby nie było, że goły post, wrzucam kuźnię. Mniej dopracowany obrazek (i z błędami) i w innej stylistyce.

 

final-kunia.jpg

Napisano

albo mały dom albo monstrualne kowadło :P

nie leżą mi te nakładkowe kolory zawsze mnie to raziło że to tak lokalnie wszystko działa...

 

pozdro :)

Napisano
  • Autor

Racja, kowadło przesadzone :D

 

Nakładkowe kolory, tzn? Że przesycone, czy że w jakimś trybie mieszania dodane? (przesadzam z postprodukcją obrazka)

 

Dopytuję bo liczy się dla mnie krytyka i wnioski jakie mogę z niej wyciągnąć :D

Napisano

Ogólnie w fajną stronę to wszystko zmierza, ale z tym blurem i cukierkowymi kolorami trochę przesadzasz,

postaraj się znaleźć umiar co ma być wyraziste a co nie, kolo z tarczą ma super klimat. ;)

Napisano
  • Autor
Ogólnie w fajną stronę to wszystko zmierza, ale z tym blurem i cukierkowymi kolorami trochę przesadzasz,

postaraj się znaleźć umiar co ma być wyraziste a co nie, kolo z tarczą ma super klimat. ;)

 

Dzięki za wskazówki :) Racja, kolorki muszę poskromić momentami, bo nasycenie mnie rozwala. Ale taki też był wymóg projektu pod grę (ten schemat kolorystyczny). Blur swoją drogą, brakuje mi wyczucia.

 

Czekam na Twojego upa :D

Napisano

Nieźle się rozryswoałeś, mi się bardzo podoba ta ostatnia praca, i kolory i styl malowania

Napisano

Heh no mam nadzieję że końcu mój up będzie miał up lvl.

Co do blura to kwestia obserwacji, jesteś w terenie obserwuj różne plany czy to nad jeziorem, czy miasto porównuj z pracami innych lepszych od siebie, studiuj.

Właściwie to nazywa się głębokość w tutku z maxa, przetłumaczonym przez prrrszalonego i pokazane na ptaszku,czyli na konceptarcie, a reszta no to studium landscape.

Napisano
  • Autor

@Nilfheim - Dzięki :)

 

@Swiezy - Dzięki za wskazówki.

 

 

Kolejne tło. Alchemik. Najpierw szkic później final.

 

al12.jpg

 

 

alchemists-dinala-3d-s-max.jpg

Napisano

Bardzo fajne, tylko nie wiem czy Ci potrzebne te pajeczyny w tym obrazku, nie widac na czym sie trzymaja i przez to troche wisza w powietrzu, jakos to jednak trochu rozprasza. Ale ogolnie ladne to bardzo

Napisano
  • Autor

@twi Nie ma czego :D

 

@Mocnek Dzięki za wskazówkę! Też się zastanawiałem odnośnie tych pajęczyn. Poprawiłem i wstawiam w wyższej rozdziałce.

 

alchemik.jpg

Napisano

a nie wystarczyło tych pajęczyn w prespektywie półki ustawić i zrobić tak jakby pokrywały część słoików na dalszym planie ?

tak czy siak ładnie się prezentuje :) tylko teraz trochę za czysto, ja bym gdzieniegddzie na półce dodał warstewkę kurzu

Napisano

Fajne to bardzo. Mam tylko wrażenie, że perspektywa się lekko rozjechała na najniższej półce.

Napisano
  • Autor

@yarosh - odnośnie tego brudu to racja! Zabrudzę conieco. Dzięki za komentarz ;)

 

@Pegazord - Dzięki :) Racja. Chyba nie mam siły już poprawiać, bo to dość radykalna zmiana. Niemniej dzięki za trafną krytykę :D

 

Na rozruszanie się (dzięki Azinskiemu)

 

Untitled-1-3.jpg

Napisano

Przyjemne te flaszki na półce. Podoba mi się że w całkowitej "ciemności" zamiast czerni/ciemnego brązu jest ciemny czerwony. Zagiął bym tylko troszkę bardziej perspektywę. Wyślij do jakiejś apteki via-net może sobie banerek zrobią :D

Napisano

No no, musze powiedziec że mnie zaszkoczyles iloscia prac!! :D Widze ze sie rozkreciles niezle! Ten ostatni portret kobiety powyzej w painterze bardzo calkiem calkiem !! :D Ja tez lubie paintera... Jego pedzle w polaczeniu z intuosem 4 sa po prostu... prawie naturalne :D Ja bym moze troche twarz potraktowal jakim blenderem zeby byla gladsza w okolicach oczu ust, reszta super, odpuszczona ale bardzo trafiona!! Oby tak dalej!!:)

Edytowane przez blukazs

Napisano
  • Autor

@emmilius Dzięki!

 

@blukazs Portrecik robiłem w PS'ie. Za Painterem nie przepadam bo mi często crashuje :

 

Tym razem armorer. Perspektywa mi poleciała cholera. I bryła zbroi. No nic, idę dalej.

 

armorer12.jpg

 

armorer-finishmax.jpg

Napisano

fajne, fajne z rewką? jak tak to skąd ją wziąłeś jeśli można wiedzieć:)

Napisano

I znowu elegancka wrzuta, bardzo trafia do mnie i klimat i kolor. Moze rrzydaloby sie tylko cos do zbalansowania kompozycji po prawej, zeby tak oko nie przepadalo w te biala dziure, a jakos wedrowalo po calym obrazku.

Napisano
  • Autor

@MattMar - Dzięki! Bez refki, jeśli chodzi o kompozycję etc. Robiłem research odnośnie różnego rodzaju pancerzy.

 

@nikodem. Dziękuję. Miło.

 

@Mocnek Dzięki za komentarz. Racja, z dziurą z prawej przesadziłem. Ale tam poleci menu, więc może nie będzie tak źle :) I podpatrzyłem z Twojego posta Sketchbook'a Pro :D Dziś będę testował, zobaczymy jak pójdzie.

 

Uberszybki szkicun. Arena.

 

arena-max.jpg

Napisano

ze strony malarskiej bardzo podobają mi się te zbroje, ale mam wrażenie że coś z bryłą ni etak - szczególnie zbroja druga od lewej - jak tam ręka wychodzi? ta płyt z przodu zawija się do tyłu czy przed ręką?

Napisano

Naprawdę ciekawie się tu dzieje idziesz cały czas do przodu ostatnia praca bardzo mi się podoba lubię taki styl

Napisano
  • Autor

@Nilfheim Złapałeś mnie :D Miała się zawijać przed ręką. Muszę więcej myśleć o designie podczas malowania. Dzięki za wskazówkę :)

 

@Kalberos Dzięki bardzo! To naprawdę motywuje do dalszej roboty :)

 

Tutaj wynik połączenia początku książki Hampotna, Virtual poses (obracane fotografie modeli 360 stopni - świetna sprawa) i Sketchbook'a pro, który miałem dziś wypróbować. Sketchbook całkiem ciekawy, chyba sobie w nim dłużej poszkicuję :)

 

Znowu przekonuję się o tym jak usystematyzowana wiedza potrafi pomóc. W przypadku książki Hampotna to naprawdę ma miejsce. Borykam się z problemami z anatomią, jednak metody, które prezentuje są efektywne. Najpierw szkic gesture, później na nim oznaczenie brył klatki i miednicy i zaznaczenie landmark'ów (łopatki, kręgosłup etc) i dalszy detal. Lubię jak za czymś co wcześniej uważałem za jakąś dziwną czarną magię, stoi coś poznawalnego i naprawdę logicznego :D Jutro rysowanie z modela

 

fem1.jpg

Napisano

Panie pracowity nie zawodzisz;) choć może nieco inszy design zbroi byłby mile widziany choć idee oddaje jak trzeba

Napisano
  • Autor

@CUKIERASS Dzięki :D Design to moja słaba strona, muszę nad nią popracować więcej.

 

Szkice z kilku ostatnich tygodni. Z lewej gesture po 30 sekund do minuty. Z natury wszystko. Naga kobitka niestety manekin.

 

Untitled-1-5.jpg

Edytowane przez WojtekFus

Napisano

duzo rysunkow, bardzo fajnie, lubie ogladac konstrukcje w szkicu i jestem pod wielkim wrazeniem ust z pierwszej strony! tak trzymac :)

Napisano

No milo widziec te konsekwentne update'y z solidna robota i konstrukcja :) W tych szybkich "gesturowych" skeczach lekko buja sie waga i fajnie jakbys podzialal z fotami, zeby miec jakies bardziej ekstremalne pozy, no bo tak rysujac gdzies tam ludzi z natury, to pewnie ciezko bedzie o jakies dynamiczne ulozenie ;) No i w tej manekinowej pannie na samym dole troche poleciales z proporcjami, bo klata uciekla jakos mooocno w dol plus szyja taka dosc sporawa wyszla.

 

A co do Sketchbook Pro: polecam bardzo :)

Napisano
  • Autor

@j4q - Dzięki! Tamte usta - stare i nieprawda :D

 

@Mocnek - Dzięki za konstruktywną krytykę! Popracuję na wyważeniem środka ciężkości postaci.

 

Tutaj takie codziennie ćwiczenia.

 

1-12.jpg

Napisano
  • Autor

Próbuję rozkminić takie grafiki w komiskowym stylu do generatora twarzy. Tu same kształty face'ów.

 

1-faces.jpg

Napisano

fajne masz te szkice :)

zerknij sobie na taką zabawną książkę anatomia dla artystów fantasy Glenn`a Fabry`ego, powinny się nie sprzedawać w empiku, wiec na pewno będą

a można w niej znaleźć parę fajnych rzeczy ...

Napisano

No ciekawa sprawa fajnie że szukasz praktycznego zastosowania do nauki ;)

Napisano
  • Autor

@dagomar Dzięki za miłe słowo :) A do książki spróbuję dotrzeć.

 

@Swiezy :)

 

A tutaj trening konstrukcji, anatomii, barwy skóry.

 

2-17.jpg

Napisano
noo bardzo fajnie :)

 

tylko gdzie stopy :D

 

 

Może to podkolanówki ;]

A tak w ogóle to ładnie wygląda

Napisano

Moim zdaniem fajnie, że stopy uproszczone. Zmieniłbym tylko trochę kształt prawej :)

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie! Jak po czasie spojrzałem na te ćwiczenie to zgodzę się odnośnie prawej stopy. Do tego twarz wygląda dziwnie. Zdecydowanie muszę się skupić na geometrii twarzy.

Napisano
  • Autor

No i wziąłem się za te głowy dzisiaj.

 

Najpierw szkice strukturalne na podstawie Hamptona. No i jedna twarzyczka na przetestowanie wiedzy.

 

structure.jpg

 

wip-1.jpg

 

head.jpg

Napisano

No i fajnie ci to wyszło tez muszę poszperać za jakaś literatura i zabrać się za takie ćwiczonka :D

Napisano
  • Autor

@Kalberos Dzięki :) Mi kiedyś polecono, to i ja polecę - Michael Hampton - Figure Drawing - Design and Invention.

 

@Nilfheim - Dziękuję. Oj nie, nie ten etap :D Posługiwałem się zdjęciami 360 stopni modelek w wybranej pozie. O coś takiego - http://www.virtualpose.net/ :) Lepsze to niż refka 2d, bo kiedy masz wątpliwości odnośnie jakiegoś kształtu, który znika w prześwietleniu zawsze możesz obrócić modela i sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności