Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

@CUKIERASS - Dzięki :)

 

@KarolGniazdowski - Trafiłeś :) na początku wyglądała, jak poniżej i szukałem jakiejś wiernej malarskiej referencji, a że ostatnio przeglądałem Mullinsa to jakoś się mocno zainspirowałem :)

 

dunno-pre.jpg

 

@MattMar Dzięki :) Rysuję od 2007 (15 lat chyba miałem) z przerwami. W szkółkach rysunku etc. Digital na własną rękę, jako, że inaczej się nie da.

 

Tło do gierki flash - miał być "Marketplace". Ale chyba rozpędziłem się z detalem, i tak kompresja zje, ale co tam. Perspektywa mi poleciała i sztywna pozycja panienki razi jak cholera. Pierwszy pseudocartoon chyba. Przyjemnie dość się robiło. (high res: http://i105.photobucket.com/albums/m217/Fusman/high-res.jpg )

 

finish-1.jpg

Edytowane przez WojtekFus
Napisano

kolorki ekstra :D pobierałeś z jakiejś refki? i jeszcze o brushe zapytam zwłaszcza w przed ostatnim, tym strażniku z tarczą. Jakieś wyszukane czy zwykły okrąglak ?

Napisano

@MattMar - dzięki. Nie, nie pobierałem z refki, skorzystałem z kulera, i tam znalazłem odpowiadającą paletę - http://kuler.adobe.com/

 

Jeżeli chodzi o gościa z tarczą to na początku deafultowy brush - chalk z podpiętą teksturą, to widać na wipie. A pucowanie dokonane okrąglakiem i soft brushem.

 

Żeby nie było, że goły post, wrzucam kuźnię. Mniej dopracowany obrazek (i z błędami) i w innej stylistyce.

 

final-kunia.jpg

Napisano

albo mały dom albo monstrualne kowadło :P

nie leżą mi te nakładkowe kolory zawsze mnie to raziło że to tak lokalnie wszystko działa...

 

pozdro :)

Napisano

Racja, kowadło przesadzone :D

 

Nakładkowe kolory, tzn? Że przesycone, czy że w jakimś trybie mieszania dodane? (przesadzam z postprodukcją obrazka)

 

Dopytuję bo liczy się dla mnie krytyka i wnioski jakie mogę z niej wyciągnąć :D

Napisano

Ogólnie w fajną stronę to wszystko zmierza, ale z tym blurem i cukierkowymi kolorami trochę przesadzasz,

postaraj się znaleźć umiar co ma być wyraziste a co nie, kolo z tarczą ma super klimat. ;)

Napisano
Ogólnie w fajną stronę to wszystko zmierza, ale z tym blurem i cukierkowymi kolorami trochę przesadzasz,

postaraj się znaleźć umiar co ma być wyraziste a co nie, kolo z tarczą ma super klimat. ;)

 

Dzięki za wskazówki :) Racja, kolorki muszę poskromić momentami, bo nasycenie mnie rozwala. Ale taki też był wymóg projektu pod grę (ten schemat kolorystyczny). Blur swoją drogą, brakuje mi wyczucia.

 

Czekam na Twojego upa :D

Napisano

Heh no mam nadzieję że końcu mój up będzie miał up lvl.

Co do blura to kwestia obserwacji, jesteś w terenie obserwuj różne plany czy to nad jeziorem, czy miasto porównuj z pracami innych lepszych od siebie, studiuj.

Właściwie to nazywa się głębokość w tutku z maxa, przetłumaczonym przez prrrszalonego i pokazane na ptaszku,czyli na konceptarcie, a reszta no to studium landscape.

Napisano

Bardzo fajne, tylko nie wiem czy Ci potrzebne te pajeczyny w tym obrazku, nie widac na czym sie trzymaja i przez to troche wisza w powietrzu, jakos to jednak trochu rozprasza. Ale ogolnie ladne to bardzo

Napisano

a nie wystarczyło tych pajęczyn w prespektywie półki ustawić i zrobić tak jakby pokrywały część słoików na dalszym planie ?

tak czy siak ładnie się prezentuje :) tylko teraz trochę za czysto, ja bym gdzieniegddzie na półce dodał warstewkę kurzu

Napisano

@yarosh - odnośnie tego brudu to racja! Zabrudzę conieco. Dzięki za komentarz ;)

 

@Pegazord - Dzięki :) Racja. Chyba nie mam siły już poprawiać, bo to dość radykalna zmiana. Niemniej dzięki za trafną krytykę :D

 

Na rozruszanie się (dzięki Azinskiemu)

 

Untitled-1-3.jpg

Napisano

Przyjemne te flaszki na półce. Podoba mi się że w całkowitej "ciemności" zamiast czerni/ciemnego brązu jest ciemny czerwony. Zagiął bym tylko troszkę bardziej perspektywę. Wyślij do jakiejś apteki via-net może sobie banerek zrobią :D

Napisano (edytowane)

No no, musze powiedziec że mnie zaszkoczyles iloscia prac!! :D Widze ze sie rozkreciles niezle! Ten ostatni portret kobiety powyzej w painterze bardzo calkiem calkiem !! :D Ja tez lubie paintera... Jego pedzle w polaczeniu z intuosem 4 sa po prostu... prawie naturalne :D Ja bym moze troche twarz potraktowal jakim blenderem zeby byla gladsza w okolicach oczu ust, reszta super, odpuszczona ale bardzo trafiona!! Oby tak dalej!!:)

Edytowane przez blukazs
Napisano

@emmilius Dzięki!

 

@blukazs Portrecik robiłem w PS'ie. Za Painterem nie przepadam bo mi często crashuje :

 

Tym razem armorer. Perspektywa mi poleciała cholera. I bryła zbroi. No nic, idę dalej.

 

armorer12.jpg

 

armorer-finishmax.jpg

Napisano

I znowu elegancka wrzuta, bardzo trafia do mnie i klimat i kolor. Moze rrzydaloby sie tylko cos do zbalansowania kompozycji po prawej, zeby tak oko nie przepadalo w te biala dziure, a jakos wedrowalo po calym obrazku.

Napisano

@MattMar - Dzięki! Bez refki, jeśli chodzi o kompozycję etc. Robiłem research odnośnie różnego rodzaju pancerzy.

 

@nikodem. Dziękuję. Miło.

 

@Mocnek Dzięki za komentarz. Racja, z dziurą z prawej przesadziłem. Ale tam poleci menu, więc może nie będzie tak źle :) I podpatrzyłem z Twojego posta Sketchbook'a Pro :D Dziś będę testował, zobaczymy jak pójdzie.

 

Uberszybki szkicun. Arena.

 

arena-max.jpg

Napisano

ze strony malarskiej bardzo podobają mi się te zbroje, ale mam wrażenie że coś z bryłą ni etak - szczególnie zbroja druga od lewej - jak tam ręka wychodzi? ta płyt z przodu zawija się do tyłu czy przed ręką?

Napisano

@Nilfheim Złapałeś mnie :D Miała się zawijać przed ręką. Muszę więcej myśleć o designie podczas malowania. Dzięki za wskazówkę :)

 

@Kalberos Dzięki bardzo! To naprawdę motywuje do dalszej roboty :)

 

Tutaj wynik połączenia początku książki Hampotna, Virtual poses (obracane fotografie modeli 360 stopni - świetna sprawa) i Sketchbook'a pro, który miałem dziś wypróbować. Sketchbook całkiem ciekawy, chyba sobie w nim dłużej poszkicuję :)

 

Znowu przekonuję się o tym jak usystematyzowana wiedza potrafi pomóc. W przypadku książki Hampotna to naprawdę ma miejsce. Borykam się z problemami z anatomią, jednak metody, które prezentuje są efektywne. Najpierw szkic gesture, później na nim oznaczenie brył klatki i miednicy i zaznaczenie landmark'ów (łopatki, kręgosłup etc) i dalszy detal. Lubię jak za czymś co wcześniej uważałem za jakąś dziwną czarną magię, stoi coś poznawalnego i naprawdę logicznego :D Jutro rysowanie z modela

 

fem1.jpg

Napisano (edytowane)

@CUKIERASS Dzięki :D Design to moja słaba strona, muszę nad nią popracować więcej.

 

Szkice z kilku ostatnich tygodni. Z lewej gesture po 30 sekund do minuty. Z natury wszystko. Naga kobitka niestety manekin.

 

Untitled-1-5.jpg

Edytowane przez WojtekFus
Napisano

duzo rysunkow, bardzo fajnie, lubie ogladac konstrukcje w szkicu i jestem pod wielkim wrazeniem ust z pierwszej strony! tak trzymac :)

Napisano

No milo widziec te konsekwentne update'y z solidna robota i konstrukcja :) W tych szybkich "gesturowych" skeczach lekko buja sie waga i fajnie jakbys podzialal z fotami, zeby miec jakies bardziej ekstremalne pozy, no bo tak rysujac gdzies tam ludzi z natury, to pewnie ciezko bedzie o jakies dynamiczne ulozenie ;) No i w tej manekinowej pannie na samym dole troche poleciales z proporcjami, bo klata uciekla jakos mooocno w dol plus szyja taka dosc sporawa wyszla.

 

A co do Sketchbook Pro: polecam bardzo :)

Napisano

@j4q - Dzięki! Tamte usta - stare i nieprawda :D

 

@Mocnek - Dzięki za konstruktywną krytykę! Popracuję na wyważeniem środka ciężkości postaci.

 

Tutaj takie codziennie ćwiczenia.

 

1-12.jpg

Napisano

fajne masz te szkice :)

zerknij sobie na taką zabawną książkę anatomia dla artystów fantasy Glenn`a Fabry`ego, powinny się nie sprzedawać w empiku, wiec na pewno będą

a można w niej znaleźć parę fajnych rzeczy ...

Napisano

Dzięki Panowie! Jak po czasie spojrzałem na te ćwiczenie to zgodzę się odnośnie prawej stopy. Do tego twarz wygląda dziwnie. Zdecydowanie muszę się skupić na geometrii twarzy.

Napisano

@Kalberos Dzięki :) Mi kiedyś polecono, to i ja polecę - Michael Hampton - Figure Drawing - Design and Invention.

 

@Nilfheim - Dziękuję. Oj nie, nie ten etap :D Posługiwałem się zdjęciami 360 stopni modelek w wybranej pozie. O coś takiego - http://www.virtualpose.net/ :) Lepsze to niż refka 2d, bo kiedy masz wątpliwości odnośnie jakiegoś kształtu, który znika w prześwietleniu zawsze możesz obrócić modela i sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności