Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Postanowiłem założyć tekę. Czas poważnie się wziąć do pracy i myślę, że będzie to dla mnie mobilizacją. Coś na początek, a potem lecimy z ćwiczeniami. :)

 

9e6a426231252579683a7ccd8d17e790.jpg

 

efafc79254bb05952e477f18b9ea3e96.jpg

 

9b4c1037974cedbb8e1c1f9e1f291a3a.jpg

 

7bd7c895853ad0b0d12cfa1257e32885.jpg

 

93aa99d68970a65d4fd3136b4d5b6f08.jpg

Edytowane przez chudek
  • Odpowiedzi 76
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Naprawdę świetnie :D Ten czerwony, ze smokiem w japońskich klimatach jak dla mnie najlepszy.

 

Sugestia ode mnie - nie utrzymuj tego samego poziomu detali na każdym z planów. Np, na pierwszym obrazku mój wzrok najpierw padł na jasny punkt w tle i wydzierganą konstrukcję kamienic. Postaraj się trochę opowiedzieć historię obrazem: detal, różnice walorowe pomagają Ci manipulować widzem, tak, żeby patrzył właśnie tam gdzie chcesz i dokładnie w tej kolejności w której chcesz (w tym wypadku: flesz aparatu-> ciało -> para detektywów -> reszta).

 

Pozdrawiam i czekam na więcej :)

 

Czekam na więcej.

Napisano

Ładne kolorki, teksturki i efekty specjalne,

Za to brakuje rysunkowego obycia, postacie często są małe i jakieś takie nieśmiałe mimo że niby grają pierwsze skrzypce, ogólnie do kompozycja, dobieranie ujęcia i ogólne zagospodarowanie przestrzeni to największe bolączki tych obrazków.

Za to w kwestii kolorów i efektów specjalnych radzisz sobie całkiem spoko, widać że potrafisz przysiąść nad obrazkiem to dobrze wróży.

Napisano
wydzierganą konstrukcję kamienic.

 

Chciałeś powiedzieć fotkę ;).

 

Nie jest źle, ale dobrze ci radzę, żebyś się na etapie kiedy wciąż się uczysz nie przyzwyczajał do fot, bo typowe problemy, których rozwiązań należy się nauczyć, będziesz po łatwości rozwiązywał zdjęciami, a jak przyjdzie co do czego obudzisz się z ręką w nocniku. Oczywiście zakładam, że chcesz się nauczyć malować.

 

pozdrawiam

Napisano

rondo zgadza się nie mam obycia, bo strasznie mało do tej pory działałem w sferze ilustracji...

 

Joel - to akurat była szybka ilustracja, dlatego na skróty. (co nie zmienia faktu, że nad budynkami muszę przysiąść, bo mi strasznie ciężko idzie ich rzezanie)

 

przyciąłem, trochę kadr może lepiej będzie...

detectivestory.jpg

 

i szybka martwa z biurka, bez bawienia się w układanie, bom zmęczony był :]

martwa.jpg

Napisano

bardzo fajne szkice twarzy, dłonie już mniej... ostatni szkic digitalowy ciekawy aczkolwiek szarości nieba z tła wybijają się na równi z tym badziewiem obok kobity i jej nogą... pozdro nieźle się dzieje

Napisano

jak większość, dłonie i stopy omijałem szerokim łukiem. Trzeba to zmienić.

 

Co do digitalowego szkicu bardzo trafna uwaga, dzięki.

Napisano

Koks ro....tfu! Znaczy, bardzo podoba mi się jak komponujesz kolory, szczególnie ostatnia praca, może trochę klatę ma za trójkontną, bardzo podoba mi się w niej temperatura barw, tak trzymać:)

Napisano

no ale z anatomią to przegiąłeś nawet jak na blizzardowe standardy...

Kilka postów wcześniej, bardzo fajnie wygląda Miro, Cygan i reszta. Podoba się.

Technicznie jest coraz lepiej, tak trzymać.

Napisano

Konrad11: To są standardy chudka, a nie blizza. Zresztą praca o niebo lepsza, niż wszystkie wychodzące oficjale do wowa.

 

chudek: Gratuluję! Tylko jedno ale. On trzyma się tego drewna z lewej? Jeżeli tak, powinieneś wyciągnąć do przodu tą rękę.W tej chwili to się nie trzyma kupy tzn. ciężko skojarzyć nawet.

Napisano

ogólnie zawaliłem najważniejszą sprawę w tej pracy...

 

...czyli o co chodzi z jego dłońmi. Zauważyłem dopiero jak wstałem rano, zastanawiając się o co chodziło autorowi :] jak będzie czas to się poprawi.

 

Wyszedłem od czegoś takiego i nie miałem zamiaru tutaj bawić się w dokładności anatomiczne, raczej wpasować się z mięśniami w kształt, który mi się spodobał :)

thumbae.jpg

Napisano

Ej no, moze i moglo byc lepiej ale tragedii nie ma - podoba mi sie takie pomieszanie drzewca z faunem, minotaurem czy czym tam jeszcze. Jesli juz cos mi nie do konca lezy w tej pracy to brzuch i talia osy ;) ale ogolnie bardzo fajny koncepcik moim zdaniem. Masz wiecej tych czarnobialych malenstw? Pochwal sie bo fajne.

Napisano

Talia i uda na miniaturce mają dużo lepsze proporcje, spróbuj do nich może wrócić w tej pracy?

Z tym blizzardem, ok, przesadziłem - powinienem inaczej może napisać, ale na taki fanart na pierwszy rzut oka to wygląda.

Ogólnie jakby na torsie było choć trochę prawdziwie z tymi mięśniami to praca sporo by zyskała.

Napisano (edytowane)

opieprzyliście mnie to na chwilę siadłem i trochę zmieniłem :)

i dzięki za rady były bardzo pomocne :)

 

darkdruid.jpg

 

nezumi, niestety nie mam bo praktycznie zawsze giną zamalowywane przez dalszy postęp.

Edytowane przez chudek
Napisano

Hehe być w tych czasach oryginalnym i przy tam żeby było fajne jest ciężko no chyba, że ma się głowę nie od parady już mi się już zdarzało mieć podobne pomysły w podobnej formie które były też wyróżniane na pewnych stronach niestety nie moje to były obrazki bo umiejętności brakło by to wcześniej pokazać , albo w bitwach ktoś wcześniej uchwycił bardzo podobnie temat. A przy takim temacie jak minotaur to już w ogóle ciężko o powiew świeżości w sumie mogłeś zrobić białego, ohh prawda takiego też już gdzieś widziałem...no to niewidzialnego ;P

Napisano

kurffff, co to za moda wrzucać obrazki 'podobne' do tych co ktos wyzej zamiescil. Pewnie na tym forum to sami prekursorzy siedzą,co? To już jakaś plaga sie powoli robi. Rozumiem jeszcze zeby wytykały to osoby cec***ące sie oryginalnością...

 

co do pracy-troche bark za duzy, z klatą tez nie najlepiej sie dzieje, naszyjnik zasłania podział cycków, wiec czyta sie jak jeden wielki cyc. Ale kolorki bardzo na plus

  • Like 1
Napisano

fajny klimat choć tak jak piszą anatomia upadła,kwestia ćwiczeń spokojnie do nadrobienia a efekty będą szybko widoczne.

Tych Twoich ćwiczonek nie widać.

Napisano

No no no! Mysle ze legendzie polskiego blues'a takze by sie spodobalo.

 

Whisky moja żono, czerwony jak cegla i same dobre rzeczy przypominaja sie patrzac na ta prace :]

Napisano

dawno nic nie wrzucałem, trochę bzdurek mniejszych i większych. Ostatnio mam coś wrażenie, że dreptam w miejscu :/. Wszelkie uwagi i spostrzeżenia mile widziane.

 

b0eq.png

0tju.png

xk7.png

bk0.png

yx5v.jpg

6vj6.jpg

zza2.jpg

gdxb.jpg

ypy7.jpg

420o.jpg

gmxg.jpg

ii49.jpg

muzl.jpg

kbwd.jpg

sd6n.jpg

Napisano

masterzy ostatnio przysłonili całkiem fajne wrzuty:D

szukałem kiedyś Twoich nowszych pracek (bo ostatnia wrzuta z przed 2 lat:))

fajnie sobie radzisz, podobają mi się kolorki i pomysły

w tym obrazku z autami trochę nie czuć między poszczególnymi odległości

a tak po za tym.. wrzucaj częściej!:)

Napisano

Patrząc na stare prace i nowe widać, że raczej nie depczesz w miejscu, jest lepiej :). Jest Ci trudniej, ponieważ widzę, że bierzesz na warsztat bardziej wymagające tematy (bogate wnętrza i anatomia człowieka), ale to dobrze.

 

Lecimy od początku :D

Wnętrza podobają mi się bardzo, ale już gra świateł w nich mniej. Zobacz jak odbijają się światła na podłodze #1 #2 #3.

Część obiektów odbija się w podłodze, a cześć nie. Drobne wachania perspektywy widoczne np na drzwiach, oknach i szawce. Polecem nie usuwać lini perspektywy i mieć je ciągle na innej warstwie, aby w razie problemów można się było do nich odwołać, albo chociaż punkt zbiegu z którego można byłoby poprowadzić sobie linie pen toolem i skorygowąć od razu cały obrazek ruszając tylko jednym końcem lini. Przy światłach punktowych i ich cieniąch też pomaga :).

 

Wypadek samochodowy extra. Kolory mi się bardzo podobają. Jedyne co to, że oko strasznie schodzi na ten samochód po prawo. Umieszczanie takich jaskrawych punktów np czerwonego bardzo blisko krawędzi obrazka tworzy "napięcie" (tak samo jak stykanie się krawędzi obiektu z brzegiem obrazka) i powoduje, że oko kieruje się głównie w tym kierunku (jeśli nie ma silniejszych punktów) mimo tego, że na obrazku jest wiele innych ciekawych rzeczy.

 

Patrząc na koncepty postaci musisz popracować nad zróżnicowaniem materiałów. Nie ma u Ciebie dużych różnic między metalem, plastikiem, a tekstyliami. Drobne wachania anatomiczne, ale najbardziej odstają stopy i najbardziej to razi jak dla mnie. Tła dla postaci mają braki. Nie chodzi mi o to, żeby były niewiadomo jak oblepione detalem, raczej chodzi mi o to aby nie były tak niechlujnie namalowane. Co do designu postaci jak dla mnie na plus. Lew rycerz generał jak dla mnie najlepszy, bardzo mi się podoba :).

 

Ogólnie jest git i założę się, że przy następnym updacie pozamiatasz dział 2D :].

Napisano

Musisz poćwiczyć dużo anatomii. Największy problem masz z osadzeniem tych swoich postaci. Często chwieją się w swojej pokraczności. Szkoda, bo widać, że z samym gestem, światłem i kolorem radzisz sobie nieźle i aż się prosi, żeby to wykopać w górę.

Napisano

to co status :] a od siebie mogę tylko powiedzieć że przaśne masz pomysły na postaci :] troszku anatomii a będziesz kosić jak zdzichu spod 5! pozdrawiam i NAPIE....

Napisano

Zgodzę się z przedmówcą. W tym ostatnim woju zrobiłbym coś z proporcjami, trochę jego nogi są zbyt "rozbite" w szerokości, być może trochę bym je wydłużył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności