Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość fishinthewater
Napisano

o lol! @F/X to sie postarales!

Napisano

to i moje. nauka blendera - bevel i latice. Clay dwukolorowy.

 

Broń biała, obuchowo sieczna - niestety brak tekstury nie pozwala na zaakcentowanie elementów siecznych (końcówki kija działają jak pika).

staff.jpg

Napisano

Może będzie to pytanie trochę offtopowe, ale ma mimo wszystko pewien związek z tematem :-P. Z chęcią bym wziął udział, ale gdy używam funkcji extrude w Mayce, to extruduje mi nie tylko zaznaczony fragment, ale i inne krawędzie/punkty/fejsy modelu, przesuwając je przy okazji w losowych kierunkach :O. Any ideas? :- P

Gość fishinthewater
Napisano

@Kubajaniak i @maciek.m - bardzo mi sie podobaja wasze modele.

Napisano

Napisałem bevel i latice. zrobiłem sobie spline, dałem na niego bevel (jak w tutorialu vine plant grow na youtube) po czym nałożyłem na obiekt modyfikator latice, który customizował mi kształt rośliny w zależności jak ją obróciłem i przesunąłem. Listek zrobiłem z cylindra - wyciąłem mu górną ściankę, nadałem kształt liścia, następnie subdiv i wybrane punktu z krawędzi wciągnąłem do środka. po uzyciu opcji smooth tak wyszedł. dalsza część to duplikowanie i obracanie grupy liści wokół osi X.

Nie wiem czy mozna takich modyfikatorów uzywac, ale jak czesto stosuje się wycinanie boleanem to sobie pozwoliłem, bo to w sumie podobny "upraszczacz". Ogólnie wszystko zajęło ok godzinki.

Napisano (edytowane)

Z braku czasu, kilka obiektów TUBE na około, poprawianie vertexów i chamferowanie krawędzi. Ale polecam np. wypuścić płaszczyzne po wcześniej narysowanym splinie na około obiektu...

 

Fajnie że się podoba :)

Edytowane przez Godzil
Napisano

Jak by ktoś zrobił najnormalniejszy miecz pewnie wygra :P albo zwykłą katanę :P Po tym możecie zrobić sobie miesięczny modeling typu, najgorsza śmierć wykonana bronią białą :P Albo najlepszy pancerz ;]

Napisano
Z braku czasu, kilka obiektów TUBE na około, poprawianie vertexów i chamferowanie krawędzi. Ale polecam np. wypuścić płaszczyzne po wcześniej narysowanym splinie na około obiektu...

 

Fajnie że się podoba :)

 

dzięki. zabawię się w wolnej chwili :) pzdr

Napisano

a tego na wikii nie było :) swoją drogą ktoś powinien poprawić na dwutygodniowy speedmodeling, bo odpuscilem z nowa pracą z braku czasu a widze ze mam jeszcze weekend.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności