Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Anatomia jeszcze nie raz mnie pogryzie :)

 

Tutaj trochę pospieszyłem się z dalszym planem i wyszedł krzywy, chociaż to chyba lepsze niż rozmyte papki, które do tej pory nazywałem "tłem":

 

72777310z.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 239
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ta szamanka dziwnie dobrze w porównaniu do nowego Twojego obrazka wyszła. Prawie jak concept z Heroesów VI - chyba się nimi inspirowałeś. ;) Zazdroszczę umiejętności robienia faktury metalu. Chyba ja też sobie poćwiczę z natury. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli zbyt miękkie przejścia między kolorami? Może to dlatego, że z przyzwyczajenia ustawiam dość niskie krycie, a wtedy całość bardzo się wygładza. Tak naprawdę to ostatnio rzadko korzystam z miękkich pędzli, chociaż pewnie w moim wypadku nie wiele to daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ty robił tyle czasu? Nie olewaj codziennych ćwiczeń bo tak można zrobić tylko lvl down. Jak dla mnie zatrzymałeś się na pewnym etapie i tam stoisz. Zacznij używać twardego brusha. W ogóle od niego zaczynaj każdą pracę. Nie bój się, że coś nie wyjdzie. Wszystko da się naprawić i więcej się przy tym nauczysz. Bierz się do roboty, szkoda marnować czasu, bo Twoje prace zapowiadają, że z tego może być naprawdę niezła rzecz!

 

Teraz odnotuj sobie ochrzan za lenistwo i do roboty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z proporcjami w poprzedniej pracy nawet zauważyłem wcześniej i próbowałem korygować, ale co nie powiększyłem/pomniejszyłem/przesunąłem, to nadal było coś nie tak, więc pewnie z cała sylwetka jest do niczego.

 

No dobrze, budzę się z tego letargu i wracam do ćwiczeń :)

Próbuję z twardego brusha korzystać, ale chyba zbyt często macham i ostatecznie wygładza się wszystko.

 

Tutaj pierwszy raz wybrałem sobie coś z natury:

 

82319813.jpg

 

Tu już z refki:

 

67497841.jpg

 

Na koniec z głowy, próbowałem robić jak najmniej pociągnięć pędzlem, przynajmniej jeśli chodzi o postać:

 

14780823.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, zbyt sensowne to to nie było, nawet lustrzana powierzchnia nie da odbicia o większej jasności niż samo źródło ;)

Uspokoiłem teraz trochę refleksy na robocie, jednocześnie lekko "przyjarzyłem" światła.

Edytowane przez Grosnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetny ten ostani, bardzo ladnie pokazany gest

 

z poprzednich

 

statek sie przekrzywił, nawet jak chciałeś dać dysze odchylone od osi wdłużnej statku to ta po lewej powinna byc jeszcze bardziej odkrecona od widza.

czas zaprzyjaźnić się z wykreślaniem perspektywy

barbarzynca sprawia dobre wrazenie pomimo baboli w anatomii typu zbyt uproszczone polaczenia ramienia z przedramieniem , przedramienia z dlonia itp, brak zaznaczenia kolana, ucho spadlo troche za nisko

mimo tego estetyka jest całkiem ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz Jaskólski: jeśli chodzi o wykreślanie perspektywy, to zawsze mam problem ze skomplikowanym kształtem - z powyginanymi płaszczyznami pod różnym kątem i obłymi bryłami, chociaż przyznam, że w tym konkretnym obrazku nawet nie próbowałem takiego wykreślania.

 

Co do anatomii, to mówiąc krótko długa droga przede mną :)

 

A tutaj koncept jakiejś bestii:

 

38konceptpotwora2.jpg

Edytowane przez Grosnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim bardzo twarzyczka mi się podoba i ogólny klimat obrazka (coś pokroju portretów do Icewind Dale 2). Stwór natomiast zupełnie mi nie podchodzi. Jakiś taki nijaki, jeśli chodzi o walor, moim zdaniem. Rycerz bardzo ładny, zupełnie inna klasa. Rozumiem, że barbarzyńca wzorowany na conceptach do Diablo3? Widać wyraźne braki anatomiczne u niego (zwłaszcza biceps). Cóż, to i tak lepiej i więcej ode mnie, więc tak trzymać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafnie spostrzegłeś, ponieważ dokładnie te portrety posłużyły mi za inspirację :), przy rysowaniu zawsze jednak staram się obrać własną kompozycję, kolor, tło, nie kopiując nic prosto z obrazków.

Jeśli chodzi o stwora to tam trochę inną drogę obrałem, ot eksperyment, faktycznie płasko i jeszcze to tło...

Barbarzyńca wzorowany na conceptach do D3, chociaż tak naprawdę bez tła prawdopodobnie ciężko by to było poznać (pomijając fakt, że jest to napisane nad obrazkiem ;)).

 

Następny portret w stylu IWD:

 

40bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka poprawek. Ciemno w tamtym miejscu, ponieważ nie chciałem aby koncentrował się tam wzrok, rozjaśniłem mimo wszystko. Oczy unormowałem, bo największy ich problem to był chyba kąt. Oprócz tego kilka drobnych zmian:

 

40bm2.jpg

Edytowane przez Grosnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W siedzącym na ławce pokićkałeś perspektywę i wygląda na taki "odwal się". Mag natomiast ma nieciekawą pozę (mnie by było niewygodnie tak miotać ognistą kulą), ale bardzo podoba mi się od pasa w górę. W sumie, to inne ułożenie nóg mogłoby naprawić ten zgrzyt (który jest zgrzytem tylko i wyłącznie w moim mniemaniu - możliwe, że tak miało być) ;)

Kurczę, fajnie Ci wychodzą te concepty (portrety postaci). Chyba sam się tak pobawię. Paletę bierzesz z gotowych, czy od zera coś tam badźgasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Radix: ostatnio trochę częściej staram się wykonać coś na szybko zamiast walczyć z detalami, koleś na ławce i mag to takie właśnie speedy, w niektórych trochę za krótko siedzę nad szkicem :),

jeśli chodzi o portrety, to kolory zaczynam od zera, najczęściej startuję od tła i dwóch, trzech naniesionych na niego barw, które chciałbym zobaczyć na obrazku, reszta drogą eksperymentów wychodzi w praniu ;)

 

@telthona: co do anatomii, cóż... dobrze, że nie widziałaś szkicu postaci maga z wykreślonymi mięśniami :D krótko mówiąc, postaram się niedługo wrzucić jakieś ćwiczenia z anatomii, ale bez waloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się przyglądam i przyglądam i dopiero po jakimś czasie skojarzyłem, że postaci pochodzą przecież z Diablo. ;p Bardzo fajnie, przywróciłeś mi wspomnienia. ;) Jedynie mógłbym się przyczepić do 4 od góry postaci, dokładnie do lewego uda, jest wyraźnie chudsze od prawego. Jeśli chodzi o krajobrazy, to raczej pierwszy ładniejszy, w drugim ta twierdza/królestwo/zamek przypomina bardziej futurystyczne miasto. ;p Hm, no i trochę wyblakłych kolorów używasz (wszędzie). Czekam na więcej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, expisz widze :D ta praca: http://img52.imageshack.us/img52/9180/46dw.jpg byłaby lepsza gdyby cały demon był szary, a nie tak połowicznie. Strasznie fajny Ci ten srebrny odcień wyszedł i fajnie wyrenderowałeś głowe. pierwszy zombiak też niczego sobie, tylko może troche za dużo czerni użyłeś przy cieniowaniu. i dobrze że ćwiczysz anatomię, zobaczysz że Ci się to opłaci. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@groch: postacie to kontynuacja inspiracji tą grą - jakoś łatwiej było mi dzięki temu rysować arty jeden po drugim :). Jeśli chodzi o ostatni obrazek, to przypadkiem rozszyfrowałeś całą pracę - zaczynałem z myślą o jakiejś twierdzy, a później przerobiłem coś na kształt fabryki :). Wyblakłe kolory to prawdopodobnie też wynik inspiracji, chociaż teraz widzę, że zaczynam z tym przesadzać.

 

@telthona: może i lepiej by było z tym szarym, ale postanowiłem trzymać się oryginału monstra z Diablo 2, na którym się wzorowałem (choć i tak kilka rzeczy uprościłem).

 

A teraz coś bardziej saj-faj :) - obrazek nie inspirowany niczym szczególnym:

 

51ck.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że na drugim ten zameczek niepotrzebnie jest przechylony do dołu, chyba powinien być bardziej namalowany tak jakby leżał na linii horyzontu a nie pod nią, ale ja się nie znam więc mogę głupoty gadać, ładnie namalowane, ten drugi moim zdaniem lepszy.

 

Pozdrawiam Cyanide.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu.. grubo, jest duży postęp! Widać dbałość o dobre oświetlenie i oddanie materiałów, a to naprawdę jest ważne przy uzyskiwaniu dobrego efektu, konstrukcyjnie czasem są zgrzyty, ale coraz mniej np bicepsy ciągle są jakieś takie.. be :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności