Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 239
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kiecka faktycznie wysoko i tak naprawdę z początku miała się zaczynać nieco niżej, a ten pas miał być szerszy, na dodatek nie widać w ogóle pod materiałem konturów postaci. Chociaż jak patrzę dzisiaj na obrazek to mimo wszystko może być odrobinę za wysoki, zwłaszcza, że nogi wyszły dość małe w porównaniu do rąk, które teoretycznie mają być wysunięte lekko do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie newsy ze świata gier RPG znowu przypomniały mi o Planescape: Torment, nie mogłem się więc powstrzymać od zrobienia fanartu (choć nadmiar czasu na takie sprawy to głównie zasługa przerwy świątecznej) - Dak'kon:

 

161xm.jpg

Edytowane przez Grosnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna ilustracja, ale czegos mi brakuje na dalszych planach tam na niebie, moze wcisnij jeszcze jakies gory albo fajne chmury. I moze wywies jakiegos rodzaju sztandar na statku, lub cos z podobnych zagran aby stworzyc glowne miejsce zainteresowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie coś czego się trochę obawiałem - że wzrok gubi się po obrazku, bo większość elementów jest tak samo ważna. Niebo trochę obcesowo potraktowałem i teraz się nawet zastanawiam czy nie dodać tam oprócz chmur wybijającego się gdzieniegdzie błękitu nieba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, na razie tak to poprawiłem, wydaje mi się, że niebo jest już żywsze:

163ck.jpg

 

Wyszedłem z założenia, że jeden dynamiczny obiekt nie mający podparcia na tle statycznych elementów, będzie przyciągał wzrok, pewnie by jeszcze lepiej było dać coś na bliższym planie, tak jak wspomnieliście, ale póki co chyba zostawię tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi rzuciła się w oczy jedna rzecz - rycerz niknie na tym obrazku-chyba bym go powiększył/zmienił kadr. No chyba ,że to przyroda/skały ma być "daniem głównym" ale wtedy kolorystyka rycerza wybija go na 1 plan. Podejrzyj kilka fotek wspinaczkowych nbapewno znajdziesz inspiracje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie wyrzuciłem tą dużą skałę, na początku jej w sumie nie było, niestety kadr wyszedł mi ogólnie bardzo dziwny i żeby go uratować to chyba musiałbym w ogóle pozbyć się postaci.

Postaram się więcej szybkich rysunków porobić, bo coś zaczynam niepotrzebnie dłubać detale, a czasu też mam teraz mało, wczoraj taki speed:

 

170fy.jpg

Edytowane przez Grosnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sposób malowania i kolorystyka bardzo kojarza mi się z gościem od avatarów do Icewind Dale... przynajmniej w tych ostatnich... tylko zauważam inspiracje nic więcej ;)

 

Przy skałach troche sie sknociła skala i przestrzeń... gość wygląda jak olbrzym albo te skały na niegroźnie małe... niebo za nimi przez podobyn sposób mazania wcale nie sprawia wrażenia odległego, a nawet walczy o pierwszeństwo ze skałami...

 

Łucznik spoko, choć anatomicznie mozna miec zastrzeżenia, no i własnie przez niego wyżej opisane skojarzenie, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się w ostatnich ćwiczeniach minimalizować ilość pociągnięć pędzla, żeby coś przekazać, a na portrety z Icewinda zapewne tak długo się gapiłem, że coś mi mocno utkwiło po nich i teraz zaczyna jakoś to mimowolnie wyłazić, chociaż już od dość dawna nie sięgałem do nich po inspirację.

A do tamtych skał już pewnie nie wrócę, wolę teraz porobić takie pół godzinne szkarady, może po jakimś czasie nabierze to kształtu.

 

172bd.jpg

 

173i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje prace prawie zawsze maja ogromny potencjal, i cholernie podoba mi sie koncowy efekt "wszystko recznie malowane" kiedy juz skonczysz ilustracje. Takie szybsze szkice to bardzo dobry pomysl, ale w swoim zamysle powinny chwytac esencje tego co bedzie na koncu. Tym wlasnie jest speedpainting, (chodz wielu ludziom wydaje sie iz to zwykle malowanie w krotkim czasie )

 

Chwile zabawy z kazdym z nich:

 

2vxgd4j.jpg

 

14mxd06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ICE, wyszło dużo lepiej, zgadzam się co do speedów i faktycznie gdyby zabrać się za kończenie tych prac, nie wystarczyłoby poprawić to co jest i dodać detal, a trzeba by jeszcze mocno kombinować, żeby dopracować sam koncept. Właściwie to staram się skupić teraz na dwóch rzeczach naraz i czasami z tego powodu jest konflikt, bo z jednej strony chciałbym jednym pociągnięciem pędzla pokazać jak najwięcej, zamiast mazać i brudzić pracę (co zdarza mi się w każdym moim arcie i bardzo mnie irytuje), a z drugiej boję się zostawić pewne elementy nie wygładzone.

 

Takie dwa na dzisiaj:

 

175kd.jpg

 

176f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz do przodu :) Podoba mi się pani z postu #221. Szkoda, że stopy uciąłeś. Bardzo ciekawy design kobitki. Linię żywopłotu dałabym wyżej, ponad głowę albo pokombinowałabym z tym szarym niebem. Cień między udami powinien być mocniejszy, tak mi się wydaje. Rzeszów pozdrawia Rzeszów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Piret, przy tym z #221 trochę się siłowałem z kadrem, bo uparłem się na taką dziwną kompozycję no i nie wyszło to za dobrze, a już po jednym dniu niestety zauważyłem, że postać wyszła jak średnio wykonany manekin ;)

 

Sesja trochę nie daje mi spokoju, ale próbuję coś tam robić:

 

183pdw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam ten paradoks, z jednej strony anatomicznie to jakas jedna wielka katastrofa i nie jestes pierwszym w historii ktory wykonal takie polaczenie, a z drugiej strony wyglada to w porzadku. Zycie jest dziwne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Kto wie, może zrobię z tego moją specjalność - będę tworzył prace brzydkie, niepoprawne, ale jednocześnie fascynujące ;p

 

A z kadrem w ostatnim to trochę moje lenistwo, trochę brak czasu - nie chciało mi się już walczyć z dłońmi i ustawieniem dwóch pozostałych rąk, a żeby wcisnąć je do kadru, trzeba by się trochę gimnastykować z nachodzącymi na siebie elementami i kompozycją ;)

Jak zwykle nie mogę się zdecydować pomiędzy szybkim rysunkiem a dokończonym artem, 3 ostatnie obrazki to są właśnie tego typu prace.

 

Na dzisiaj kilka takich twarzy do potrenowania, z wyobraźni, więc wyszło dość pokracznie:

 

184md.jpg

Edytowane przez Grosnus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem mocno ciosasz : )

A twarze na przyszlosc - wieksze te nosy, u niektorych to tak z trzy razy wieksze, i oczy tak w sobie nic za bardzo nie maja, zero wyrazu... da sie je mniej definiowac, 'schowac w oczodole' i niech wyobraznia sobie dopowie, ale sam musisz wiedziec co chcesz zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę tu nie zaglądałem, wrzucam część z prac, które się nazbierały przez ten czas, mniej więcej w kolejności powstawania:

 

14152599377_191cb6c4b8_o.jpg

 

14152597757_ec95a286ba_o.jpg

 

14338325984_7990d4201e_o.jpg

 

14359290403_3156865750_o.jpg

 

14152743107_5f8d3bf852_o.jpg

 

14153061468_1e3591f035_o.jpg

 

14336384771_33d380eea8_o.jpg

 

14153062059_3b831aacff_o.jpg

 

14339722375_545898ff6c_o.jpg

 

14359916113_f87d2553b3_o.jpg

 

14153060119_a4ca6d3f4b_o.jpg

 

14153112480_9086c1160a_o.jpg

 

14338951564_6591c84353_o.jpg

 

14153110130_1007dce158_o.jpg

 

14316589406_3d33f19074_o.jpg

 

14338081482_b246e648bc_o.jpg

 

14153230547_43f654acc3_o.jpg

 

14153056869_4fa841daec_o.jpg

 

14153108180_59e15a142a_o.jpg

 

Tutaj twarze z refek:

 

14153228907_7c085a1647_o.jpg

 

14316588186_e2e0c2fed0_o.jpg

 

14074443108_e49974cff3_o.jpg

 

Zimowa przeróbka starej ilustracji:

 

14307365056_52e236377d_o.jpg

 

14307453585_9d965ca1be_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc w pewnym momencie forum zaczęło mnie mocno demotywować jak zauważyłem, że większość osób zaczęło się ładnie rozwijać, a ja kręcę się w kółko. Można powiedzieć, że sam się zamknąłem w tej piwnicy bez internetu ;p Musiałem trochę się skupić na masowym generowaniu artów, a nie samodoskonaleniu.

 

Bardzo możliwe, że dużo rzadziej będę wrzucał teraz rzeczy, ale tak czy owak dzięki za komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajna praca!

 

Kilka rzeczy które mi przeszkadzają:

 

drzewa z lewej strony widza, wyglądaja jak z jednego pędzla, brakuje im pewnego wystylizowania, może lepiej spisało by sie jedno bardziej rozgalęzione, jakoś mi tam cały czas ucieka wzrok, może to przez te prześwity i kontrast z ciemnym pniem

 

skały z przodu, znowu to tylko moja opinia, zrobił bym je bardziej architektoniczne, tak żeby sugerowały że rzycerze gdzieś wjeżdżają.

 

Dodałbym też jakąś historie, ale to tak z zasady :) nie jest to obowiązkowe wiadomo,

może jakąś zasadzkę, może wisielców i ślady pożaru, zasugerować większą ilość jeźdzców w tyle może, generalnie budujesz fajne napięcie w pracy a potem jakby zdechło :)

 

tyle ode mnie, może się do czegoś przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Z drzewami zrobiła mi się jakaś dziwna maniera, wychodzi za każdym razem taki kształt - w prawo leci pień i kolejne rozgałęzienia w lewo, no i pomijam często zupełnie gałęzie rosnące w stronę i od obserwatora, będę musiał się skupić nad tym kolejnym razem.

 

Tu nie wyszło mi kolorystycznie tak jak sobie wyobrażałem:

15082807047_604e34c039_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności