Napisano 15 Maj 201113 l Autor Anatomia jeszcze nie raz mnie pogryzie :) Tutaj trochę pospieszyłem się z dalszym planem i wyszedł krzywy, chociaż to chyba lepsze niż rozmyte papki, które do tej pory nazywałem "tłem":
Napisano 16 Maj 201113 l Ta szamanka dziwnie dobrze w porównaniu do nowego Twojego obrazka wyszła. Prawie jak concept z Heroesów VI - chyba się nimi inspirowałeś. ;) Zazdroszczę umiejętności robienia faktury metalu. Chyba ja też sobie poćwiczę z natury. ;)
Napisano 16 Maj 201113 l Autor Przy szamance właściwie niczym szczególnym się nie inspirowałem, może lepiej by wyszło gdybym tak zrobił :) Tymczasem następna praca:
Napisano 24 Maj 201113 l Autor Monotematyczności ciąg dalszy ;-) Trochę znów zacząłem błądzić w detalu, wydaje mi się, że pora wrócić na dobrą (mam nadzieję) drogę speedów...
Napisano 25 Maj 201113 l Autor Taki "speedzik" w ramach spróbowania innego tematu: Chyba lepiej się prezentuje na miniaturce ;D
Napisano 25 Maj 201113 l fajny klimat mają te obrazki naprawdę -koleś z butelką szczególnie mi się podoba-myślę,że świetlana przyszłość przed Tobą towarzyszu
Napisano 26 Maj 201113 l Grosnus w tych obrazkach strasznie nie podobają mi się sztuczne pozy i takie dziwne kolory jakbyś malował strasznie miękkim pędzlem.
Napisano 26 Maj 201113 l Autor Masz na myśli zbyt miękkie przejścia między kolorami? Może to dlatego, że z przyzwyczajenia ustawiam dość niskie krycie, a wtedy całość bardzo się wygładza. Tak naprawdę to ostatnio rzadko korzystam z miękkich pędzli, chociaż pewnie w moim wypadku nie wiele to daje.
Napisano 26 Maj 201113 l No malowanie laserunkami jest trudne to prawda. Rozwiązania nie podpowiem bo DP to dla mnie tajemnica.
Napisano 28 Maj 201113 l Autor Trochę ćwiczeń z proporcjami i światłem, stojąca postać była rysowana na początku i wyszła nie najlepiej:
Napisano 24 Czerwiec 201113 l Coś Ty robił tyle czasu? Nie olewaj codziennych ćwiczeń bo tak można zrobić tylko lvl down. Jak dla mnie zatrzymałeś się na pewnym etapie i tam stoisz. Zacznij używać twardego brusha. W ogóle od niego zaczynaj każdą pracę. Nie bój się, że coś nie wyjdzie. Wszystko da się naprawić i więcej się przy tym nauczysz. Bierz się do roboty, szkoda marnować czasu, bo Twoje prace zapowiadają, że z tego może być naprawdę niezła rzecz! Teraz odnotuj sobie ochrzan za lenistwo i do roboty!
Napisano 25 Czerwiec 201113 l ręce się wydają przykrótkie a głowa za duża a topór wygląda jak zabawka. Coś dziwnego się stało z tymi proporcjami, ale sam walor i kolor bardzo na plus :D
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Autor Problem z proporcjami w poprzedniej pracy nawet zauważyłem wcześniej i próbowałem korygować, ale co nie powiększyłem/pomniejszyłem/przesunąłem, to nadal było coś nie tak, więc pewnie z cała sylwetka jest do niczego. No dobrze, budzę się z tego letargu i wracam do ćwiczeń :) Próbuję z twardego brusha korzystać, ale chyba zbyt często macham i ostatecznie wygładza się wszystko. Tutaj pierwszy raz wybrałem sobie coś z natury: Tu już z refki: Na koniec z głowy, próbowałem robić jak najmniej pociągnięć pędzlem, przynajmniej jeśli chodzi o postać:
Napisano 2 Lipiec 201113 l fasjnie oddales material (metal), ale zauwaz, ze zrodla swiatla (lampy) maja nizszy walor (sa ciemniejsze), niz ich odbicia na metalu. WTF? ;]
Napisano 2 Lipiec 201113 l Autor Faktycznie, zbyt sensowne to to nie było, nawet lustrzana powierzchnia nie da odbicia o większej jasności niż samo źródło ;) Uspokoiłem teraz trochę refleksy na robocie, jednocześnie lekko "przyjarzyłem" światła. Edytowane 3 Lipiec 201113 l przez Grosnus
Napisano 31 Lipiec 201113 l Pierwszy bardzo fajny troche ruchu brakuje w drugim widac jeszcze braki w anatomii no ale to staly problem prawie wszystkich .
Napisano 2 Sierpień 201113 l Autor Obrazek do gry, po lewej wolne miejsce na tekst, ponieważ ma służyć także jako baner.
Napisano 2 Sierpień 201113 l świetny ten ostani, bardzo ladnie pokazany gest z poprzednich statek sie przekrzywił, nawet jak chciałeś dać dysze odchylone od osi wdłużnej statku to ta po lewej powinna byc jeszcze bardziej odkrecona od widza. czas zaprzyjaźnić się z wykreślaniem perspektywy barbarzynca sprawia dobre wrazenie pomimo baboli w anatomii typu zbyt uproszczone polaczenia ramienia z przedramieniem , przedramienia z dlonia itp, brak zaznaczenia kolana, ucho spadlo troche za nisko mimo tego estetyka jest całkiem ok
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor @Łukasz Jaskólski: jeśli chodzi o wykreślanie perspektywy, to zawsze mam problem ze skomplikowanym kształtem - z powyginanymi płaszczyznami pod różnym kątem i obłymi bryłami, chociaż przyznam, że w tym konkretnym obrazku nawet nie próbowałem takiego wykreślania. Co do anatomii, to mówiąc krótko długa droga przede mną :) A tutaj koncept jakiejś bestii: Edytowane 4 Sierpień 201113 l przez Grosnus
Napisano 6 Sierpień 201113 l W ostatnim bardzo twarzyczka mi się podoba i ogólny klimat obrazka (coś pokroju portretów do Icewind Dale 2). Stwór natomiast zupełnie mi nie podchodzi. Jakiś taki nijaki, jeśli chodzi o walor, moim zdaniem. Rycerz bardzo ładny, zupełnie inna klasa. Rozumiem, że barbarzyńca wzorowany na conceptach do Diablo3? Widać wyraźne braki anatomiczne u niego (zwłaszcza biceps). Cóż, to i tak lepiej i więcej ode mnie, więc tak trzymać ;)
Napisano 7 Sierpień 201113 l Autor Trafnie spostrzegłeś, ponieważ dokładnie te portrety posłużyły mi za inspirację :), przy rysowaniu zawsze jednak staram się obrać własną kompozycję, kolor, tło, nie kopiując nic prosto z obrazków. Jeśli chodzi o stwora to tam trochę inną drogę obrałem, ot eksperyment, faktycznie płasko i jeszcze to tło... Barbarzyńca wzorowany na conceptach do D3, chociaż tak naprawdę bez tła prawdopodobnie ciężko by to było poznać (pomijając fakt, że jest to napisane nad obrazkiem ;)). Następny portret w stylu IWD:
Napisano 7 Sierpień 201113 l Zmieniłbym jej oczy ;) Ładnie oddane naramienniki. Nie uważasz, że miecz jest zbyt poszczerbiony? No i czemu aż tak ciemno przy lewej ręce? Ach, a jeśli chodzi o barba, to nie przeczytałem opisu nad ;)
Napisano 7 Sierpień 201113 l Autor Kilka poprawek. Ciemno w tamtym miejscu, ponieważ nie chciałem aby koncentrował się tam wzrok, rozjaśniłem mimo wszystko. Oczy unormowałem, bo największy ich problem to był chyba kąt. Oprócz tego kilka drobnych zmian: Edytowane 7 Sierpień 201113 l przez Grosnus
Napisano 9 Sierpień 201113 l W siedzącym na ławce pokićkałeś perspektywę i wygląda na taki "odwal się". Mag natomiast ma nieciekawą pozę (mnie by było niewygodnie tak miotać ognistą kulą), ale bardzo podoba mi się od pasa w górę. W sumie, to inne ułożenie nóg mogłoby naprawić ten zgrzyt (który jest zgrzytem tylko i wyłącznie w moim mniemaniu - możliwe, że tak miało być) ;) Kurczę, fajnie Ci wychodzą te concepty (portrety postaci). Chyba sam się tak pobawię. Paletę bierzesz z gotowych, czy od zera coś tam badźgasz?
Napisano 9 Sierpień 201113 l masz bardzo dobrze opanowany kolor i walor, ale masz problemy z konstrukcją postaci :) może poćwicz trochę anatomię? :D z ostatnich prac podoba mi się koncept bestii. bardzo fajnie wyszedł, tylko anatomia dłoni skopana.
Napisano 9 Sierpień 201113 l Autor @Radix: ostatnio trochę częściej staram się wykonać coś na szybko zamiast walczyć z detalami, koleś na ławce i mag to takie właśnie speedy, w niektórych trochę za krótko siedzę nad szkicem :), jeśli chodzi o portrety, to kolory zaczynam od zera, najczęściej startuję od tła i dwóch, trzech naniesionych na niego barw, które chciałbym zobaczyć na obrazku, reszta drogą eksperymentów wychodzi w praniu ;) @telthona: co do anatomii, cóż... dobrze, że nie widziałaś szkicu postaci maga z wykreślonymi mięśniami :D krótko mówiąc, postaram się niedługo wrzucić jakieś ćwiczenia z anatomii, ale bez waloru.
Napisano 21 Wrzesień 201113 l Autor Miały być same szkice do poćwiczenia, ale jak zwykle skończyło się dopiero na kolorze: I jakieś próby ze scenerią:
Napisano 21 Wrzesień 201113 l Tak się przyglądam i przyglądam i dopiero po jakimś czasie skojarzyłem, że postaci pochodzą przecież z Diablo. ;p Bardzo fajnie, przywróciłeś mi wspomnienia. ;) Jedynie mógłbym się przyczepić do 4 od góry postaci, dokładnie do lewego uda, jest wyraźnie chudsze od prawego. Jeśli chodzi o krajobrazy, to raczej pierwszy ładniejszy, w drugim ta twierdza/królestwo/zamek przypomina bardziej futurystyczne miasto. ;p Hm, no i trochę wyblakłych kolorów używasz (wszędzie). Czekam na więcej. ;)
Napisano 21 Wrzesień 201113 l o, expisz widze :D ta praca: http://img52.imageshack.us/img52/9180/46dw.jpg byłaby lepsza gdyby cały demon był szary, a nie tak połowicznie. Strasznie fajny Ci ten srebrny odcień wyszedł i fajnie wyrenderowałeś głowe. pierwszy zombiak też niczego sobie, tylko może troche za dużo czerni użyłeś przy cieniowaniu. i dobrze że ćwiczysz anatomię, zobaczysz że Ci się to opłaci. :)
Napisano 23 Wrzesień 201113 l Autor @groch: postacie to kontynuacja inspiracji tą grą - jakoś łatwiej było mi dzięki temu rysować arty jeden po drugim :). Jeśli chodzi o ostatni obrazek, to przypadkiem rozszyfrowałeś całą pracę - zaczynałem z myślą o jakiejś twierdzy, a później przerobiłem coś na kształt fabryki :). Wyblakłe kolory to prawdopodobnie też wynik inspiracji, chociaż teraz widzę, że zaczynam z tym przesadzać. @telthona: może i lepiej by było z tym szarym, ale postanowiłem trzymać się oryginału monstra z Diablo 2, na którym się wzorowałem (choć i tak kilka rzeczy uprościłem). A teraz coś bardziej saj-faj :) - obrazek nie inspirowany niczym szczególnym:
Napisano 27 Wrzesień 201113 l Wydaje mi się, że na drugim ten zameczek niepotrzebnie jest przechylony do dołu, chyba powinien być bardziej namalowany tak jakby leżał na linii horyzontu a nie pod nią, ale ja się nie znam więc mogę głupoty gadać, ładnie namalowane, ten drugi moim zdaniem lepszy. Pozdrawiam Cyanide.
Napisano 27 Wrzesień 201113 l Podzielam zdanie Cyanide zamek jest nie potrzebnie przechylony ale za to pierwszy jest pro !
Napisano 4 Październik 201113 l Autor Tu jak zwykle różne, dziwne rzeczy podziały się z proporcjami ;) Bardziej WIP, ale raczej mała szansa, że dokończę:
Napisano 4 Październik 201113 l te dwa enviro z poprzedniego posta są super :D tylko postać jakoś ciągle sztywno wychodzi. weź sobie poćwicz z gestu rysowanie gołych bab i gołych facetów.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Uuu.. grubo, jest duży postęp! Widać dbałość o dobre oświetlenie i oddanie materiałów, a to naprawdę jest ważne przy uzyskiwaniu dobrego efektu, konstrukcyjnie czasem są zgrzyty, ale coraz mniej np bicepsy ciągle są jakieś takie.. be :P
Napisano 6 Grudzień 201113 l Ładnie, ładnie, dobrze idziesz! Jedynie mała uwaga, nie ciosaj tak form, trochę subtelności, gracji, luzu. No i trochę pozy sztywne, sam mam z tym problem :)
Napisano 6 Grudzień 201113 l Najbardziej podoba mi się: http://img266.imageshack.us/img266/7105/77e2.jpg Wyszło naprawdę pro - jedyne co zgrzyta to twarz tego gościa z prawej. Pozy na plus. Do tego ładnie tło dopełnia kompozycji :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto