Grosnus Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 Anatomia jeszcze nie raz mnie pogryzie :) Tutaj trochę pospieszyłem się z dalszym planem i wyszedł krzywy, chociaż to chyba lepsze niż rozmyte papki, które do tej pory nazywałem "tłem":
jamqdlaty Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 Ta szamanka dziwnie dobrze w porównaniu do nowego Twojego obrazka wyszła. Prawie jak concept z Heroesów VI - chyba się nimi inspirowałeś. ;) Zazdroszczę umiejętności robienia faktury metalu. Chyba ja też sobie poćwiczę z natury. ;)
Grosnus Napisano 16 Maj 2011 Autor Napisano 16 Maj 2011 Przy szamance właściwie niczym szczególnym się nie inspirowałem, może lepiej by wyszło gdybym tak zrobił :) Tymczasem następna praca:
Grosnus Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 Monotematyczności ciąg dalszy ;-) Trochę znów zacząłem błądzić w detalu, wydaje mi się, że pora wrócić na dobrą (mam nadzieję) drogę speedów...
Grosnus Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 Taki "speedzik" w ramach spróbowania innego tematu: Chyba lepiej się prezentuje na miniaturce ;D
CUKIERASS Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 fajny klimat mają te obrazki naprawdę -koleś z butelką szczególnie mi się podoba-myślę,że świetlana przyszłość przed Tobą towarzyszu
Lucek Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Grosnus w tych obrazkach strasznie nie podobają mi się sztuczne pozy i takie dziwne kolory jakbyś malował strasznie miękkim pędzlem.
Grosnus Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 Masz na myśli zbyt miękkie przejścia między kolorami? Może to dlatego, że z przyzwyczajenia ustawiam dość niskie krycie, a wtedy całość bardzo się wygładza. Tak naprawdę to ostatnio rzadko korzystam z miękkich pędzli, chociaż pewnie w moim wypadku nie wiele to daje.
Lucek Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 No malowanie laserunkami jest trudne to prawda. Rozwiązania nie podpowiem bo DP to dla mnie tajemnica.
Grosnus Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Trochę ćwiczeń z proporcjami i światłem, stojąca postać była rysowana na początku i wyszła nie najlepiej:
Status Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Coś Ty robił tyle czasu? Nie olewaj codziennych ćwiczeń bo tak można zrobić tylko lvl down. Jak dla mnie zatrzymałeś się na pewnym etapie i tam stoisz. Zacznij używać twardego brusha. W ogóle od niego zaczynaj każdą pracę. Nie bój się, że coś nie wyjdzie. Wszystko da się naprawić i więcej się przy tym nauczysz. Bierz się do roboty, szkoda marnować czasu, bo Twoje prace zapowiadają, że z tego może być naprawdę niezła rzecz! Teraz odnotuj sobie ochrzan za lenistwo i do roboty!
telthona Napisano 25 Czerwiec 2011 Napisano 25 Czerwiec 2011 ręce się wydają przykrótkie a głowa za duża a topór wygląda jak zabawka. Coś dziwnego się stało z tymi proporcjami, ale sam walor i kolor bardzo na plus :D
Grosnus Napisano 26 Czerwiec 2011 Autor Napisano 26 Czerwiec 2011 Problem z proporcjami w poprzedniej pracy nawet zauważyłem wcześniej i próbowałem korygować, ale co nie powiększyłem/pomniejszyłem/przesunąłem, to nadal było coś nie tak, więc pewnie z cała sylwetka jest do niczego. No dobrze, budzę się z tego letargu i wracam do ćwiczeń :) Próbuję z twardego brusha korzystać, ale chyba zbyt często macham i ostatecznie wygładza się wszystko. Tutaj pierwszy raz wybrałem sobie coś z natury: Tu już z refki: Na koniec z głowy, próbowałem robić jak najmniej pociągnięć pędzlem, przynajmniej jeśli chodzi o postać:
Grosnus Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 (edytowane) Edytowane 2 Lipiec 2011 przez Grosnus
EthicallyChallenged Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 fasjnie oddales material (metal), ale zauwaz, ze zrodla swiatla (lampy) maja nizszy walor (sa ciemniejsze), niz ich odbicia na metalu. WTF? ;]
Grosnus Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 (edytowane) Faktycznie, zbyt sensowne to to nie było, nawet lustrzana powierzchnia nie da odbicia o większej jasności niż samo źródło ;) Uspokoiłem teraz trochę refleksy na robocie, jednocześnie lekko "przyjarzyłem" światła. Edytowane 3 Lipiec 2011 przez Grosnus
Grosnus Napisano 30 Lipiec 2011 Autor Napisano 30 Lipiec 2011 Inspirowany concept artami z Diablo III:
Mellon Napisano 31 Lipiec 2011 Napisano 31 Lipiec 2011 Pierwszy bardzo fajny troche ruchu brakuje w drugim widac jeszcze braki w anatomii no ale to staly problem prawie wszystkich .
Grosnus Napisano 2 Sierpień 2011 Autor Napisano 2 Sierpień 2011 Obrazek do gry, po lewej wolne miejsce na tekst, ponieważ ma służyć także jako baner.
Łukasz Jaskólski Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 świetny ten ostani, bardzo ladnie pokazany gest z poprzednich statek sie przekrzywił, nawet jak chciałeś dać dysze odchylone od osi wdłużnej statku to ta po lewej powinna byc jeszcze bardziej odkrecona od widza. czas zaprzyjaźnić się z wykreślaniem perspektywy barbarzynca sprawia dobre wrazenie pomimo baboli w anatomii typu zbyt uproszczone polaczenia ramienia z przedramieniem , przedramienia z dlonia itp, brak zaznaczenia kolana, ucho spadlo troche za nisko mimo tego estetyka jest całkiem ok
Grosnus Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) @Łukasz Jaskólski: jeśli chodzi o wykreślanie perspektywy, to zawsze mam problem ze skomplikowanym kształtem - z powyginanymi płaszczyznami pod różnym kątem i obłymi bryłami, chociaż przyznam, że w tym konkretnym obrazku nawet nie próbowałem takiego wykreślania. Co do anatomii, to mówiąc krótko długa droga przede mną :) A tutaj koncept jakiejś bestii: Edytowane 4 Sierpień 2011 przez Grosnus
Radix Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 W ostatnim bardzo twarzyczka mi się podoba i ogólny klimat obrazka (coś pokroju portretów do Icewind Dale 2). Stwór natomiast zupełnie mi nie podchodzi. Jakiś taki nijaki, jeśli chodzi o walor, moim zdaniem. Rycerz bardzo ładny, zupełnie inna klasa. Rozumiem, że barbarzyńca wzorowany na conceptach do Diablo3? Widać wyraźne braki anatomiczne u niego (zwłaszcza biceps). Cóż, to i tak lepiej i więcej ode mnie, więc tak trzymać ;)
Grosnus Napisano 7 Sierpień 2011 Autor Napisano 7 Sierpień 2011 Trafnie spostrzegłeś, ponieważ dokładnie te portrety posłużyły mi za inspirację :), przy rysowaniu zawsze jednak staram się obrać własną kompozycję, kolor, tło, nie kopiując nic prosto z obrazków. Jeśli chodzi o stwora to tam trochę inną drogę obrałem, ot eksperyment, faktycznie płasko i jeszcze to tło... Barbarzyńca wzorowany na conceptach do D3, chociaż tak naprawdę bez tła prawdopodobnie ciężko by to było poznać (pomijając fakt, że jest to napisane nad obrazkiem ;)). Następny portret w stylu IWD:
Radix Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Zmieniłbym jej oczy ;) Ładnie oddane naramienniki. Nie uważasz, że miecz jest zbyt poszczerbiony? No i czemu aż tak ciemno przy lewej ręce? Ach, a jeśli chodzi o barba, to nie przeczytałem opisu nad ;)
Grosnus Napisano 7 Sierpień 2011 Autor Napisano 7 Sierpień 2011 (edytowane) Kilka poprawek. Ciemno w tamtym miejscu, ponieważ nie chciałem aby koncentrował się tam wzrok, rozjaśniłem mimo wszystko. Oczy unormowałem, bo największy ich problem to był chyba kąt. Oprócz tego kilka drobnych zmian: Edytowane 7 Sierpień 2011 przez Grosnus
Radix Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 W siedzącym na ławce pokićkałeś perspektywę i wygląda na taki "odwal się". Mag natomiast ma nieciekawą pozę (mnie by było niewygodnie tak miotać ognistą kulą), ale bardzo podoba mi się od pasa w górę. W sumie, to inne ułożenie nóg mogłoby naprawić ten zgrzyt (który jest zgrzytem tylko i wyłącznie w moim mniemaniu - możliwe, że tak miało być) ;) Kurczę, fajnie Ci wychodzą te concepty (portrety postaci). Chyba sam się tak pobawię. Paletę bierzesz z gotowych, czy od zera coś tam badźgasz?
telthona Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 masz bardzo dobrze opanowany kolor i walor, ale masz problemy z konstrukcją postaci :) może poćwicz trochę anatomię? :D z ostatnich prac podoba mi się koncept bestii. bardzo fajnie wyszedł, tylko anatomia dłoni skopana.
Grosnus Napisano 9 Sierpień 2011 Autor Napisano 9 Sierpień 2011 @Radix: ostatnio trochę częściej staram się wykonać coś na szybko zamiast walczyć z detalami, koleś na ławce i mag to takie właśnie speedy, w niektórych trochę za krótko siedzę nad szkicem :), jeśli chodzi o portrety, to kolory zaczynam od zera, najczęściej startuję od tła i dwóch, trzech naniesionych na niego barw, które chciałbym zobaczyć na obrazku, reszta drogą eksperymentów wychodzi w praniu ;) @telthona: co do anatomii, cóż... dobrze, że nie widziałaś szkicu postaci maga z wykreślonymi mięśniami :D krótko mówiąc, postaram się niedługo wrzucić jakieś ćwiczenia z anatomii, ale bez waloru.
Grosnus Napisano 21 Wrzesień 2011 Autor Napisano 21 Wrzesień 2011 Miały być same szkice do poćwiczenia, ale jak zwykle skończyło się dopiero na kolorze: I jakieś próby ze scenerią:
Nilfheim Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 postaci bardzo fajne naomiast przyjrzyj się perspektywie w ostatnim
groch Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Tak się przyglądam i przyglądam i dopiero po jakimś czasie skojarzyłem, że postaci pochodzą przecież z Diablo. ;p Bardzo fajnie, przywróciłeś mi wspomnienia. ;) Jedynie mógłbym się przyczepić do 4 od góry postaci, dokładnie do lewego uda, jest wyraźnie chudsze od prawego. Jeśli chodzi o krajobrazy, to raczej pierwszy ładniejszy, w drugim ta twierdza/królestwo/zamek przypomina bardziej futurystyczne miasto. ;p Hm, no i trochę wyblakłych kolorów używasz (wszędzie). Czekam na więcej. ;)
telthona Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 o, expisz widze :D ta praca: http://img52.imageshack.us/img52/9180/46dw.jpg byłaby lepsza gdyby cały demon był szary, a nie tak połowicznie. Strasznie fajny Ci ten srebrny odcień wyszedł i fajnie wyrenderowałeś głowe. pierwszy zombiak też niczego sobie, tylko może troche za dużo czerni użyłeś przy cieniowaniu. i dobrze że ćwiczysz anatomię, zobaczysz że Ci się to opłaci. :)
Grosnus Napisano 23 Wrzesień 2011 Autor Napisano 23 Wrzesień 2011 @groch: postacie to kontynuacja inspiracji tą grą - jakoś łatwiej było mi dzięki temu rysować arty jeden po drugim :). Jeśli chodzi o ostatni obrazek, to przypadkiem rozszyfrowałeś całą pracę - zaczynałem z myślą o jakiejś twierdzy, a później przerobiłem coś na kształt fabryki :). Wyblakłe kolory to prawdopodobnie też wynik inspiracji, chociaż teraz widzę, że zaczynam z tym przesadzać. @telthona: może i lepiej by było z tym szarym, ale postanowiłem trzymać się oryginału monstra z Diablo 2, na którym się wzorowałem (choć i tak kilka rzeczy uprościłem). A teraz coś bardziej saj-faj :) - obrazek nie inspirowany niczym szczególnym:
Cyanide Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Wydaje mi się, że na drugim ten zameczek niepotrzebnie jest przechylony do dołu, chyba powinien być bardziej namalowany tak jakby leżał na linii horyzontu a nie pod nią, ale ja się nie znam więc mogę głupoty gadać, ładnie namalowane, ten drugi moim zdaniem lepszy. Pozdrawiam Cyanide.
badassky Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Podzielam zdanie Cyanide zamek jest nie potrzebnie przechylony ale za to pierwszy jest pro !
Grosnus Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 Tu jak zwykle różne, dziwne rzeczy podziały się z proporcjami ;) Bardziej WIP, ale raczej mała szansa, że dokończę:
telthona Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 te dwa enviro z poprzedniego posta są super :D tylko postać jakoś ciągle sztywno wychodzi. weź sobie poćwicz z gestu rysowanie gołych bab i gołych facetów.
ZiN Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Uuu.. grubo, jest duży postęp! Widać dbałość o dobre oświetlenie i oddanie materiałów, a to naprawdę jest ważne przy uzyskiwaniu dobrego efektu, konstrukcyjnie czasem są zgrzyty, ale coraz mniej np bicepsy ciągle są jakieś takie.. be :P
n-pigeon Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Ładnie, ładnie, dobrze idziesz! Jedynie mała uwaga, nie ciosaj tak form, trochę subtelności, gracji, luzu. No i trochę pozy sztywne, sam mam z tym problem :)
WojtekFus Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Najbardziej podoba mi się: http://img266.imageshack.us/img266/7105/77e2.jpg Wyszło naprawdę pro - jedyne co zgrzyta to twarz tego gościa z prawej. Pozy na plus. Do tego ładnie tło dopełnia kompozycji :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się