Napisano 13 Styczeń 201114 l Ale słodzicie .. a na razie jeszcze nic nie ma praktycznie. No ale ok :) Cieszy i motywuje. Postaram się dzisiaj/jutro jakąś godzinkę znaleźć - dorzucę wtedy szkic dla kobity. Słodzimy, bo tak naprawdę chcemy uśpić Twoją czujność :P
Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor Spoko spoko :) jestem czujny - nie śpię. Chwila na szkic głowy krzykaczki. wrzucam
Napisano 14 Styczeń 201114 l Jak dla mnie super to wygląda - jakie tekstury masz zamiar zrobić? Fototeksturki czy malowane w ps? No i w czym będziesz renderował?
Napisano 14 Styczeń 201114 l Oko w tej chwili jest za bardzo odosobnione, nie należy ani do niej ani do niego. Jak piłeczka pingpongowa wciśnięta między twarze. Spróbuj górne zęby żony trochę wychylić do przodu. Edytowane 14 Styczeń 201114 l przez Ania
Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor bolitic - teksturki ręcznie robione ale dość naturalne. Czyli ni to foto ni to akwarela - nie wiem. Renderowane pewno w maxie. Choć możliwe, że w Modo zrobię jakieś szybkie testy oświetlenia. A co silnika to nie wiem gdzie wyląduję. Możliwe, że jakiś miks. Ania - dzięki za uwagę dotyczącą oka - to na razie szkic - na pewno zostanie lepiej osadzone. Z zębami spróbuję na pewno. Możliwe, że wyjdzie fajniej. Traitor - ciekawa koncepcja :) Na razie jęzory są wrzuconymi boxami z jakimś lekkim zagniotem więc temat otwarty. Tylko nie czuję tego na razie. Widzisz to jako takie języki wężowate, rozdwojone? Czy jako języki ludzkie ale tak ustawione jak wężowate? :) Bo boję się, że zwykłe ludzie nie będą się czytały jak wężowate. Z kolei rozdwojone byłyby bardziej wymowne i czytelne, tylko musiałbym zrobić podmalówę szybko i sprawdzić jak to będzie wyglądało. Dzięki za pomysł, choć nie mogę obiecać że wykorzystam w finale. Pozdrawiam! :)
Napisano 17 Styczeń 201114 l Kurcze facet jest po prostu świetny. Od kiedy zobaczyłem go w tej bitwie to się zakochałem ;] Najlepsze ujęcie najbardziej po prawej.
Napisano 17 Styczeń 201114 l Autor W razie czego to mam do niego namiary donilo2. Numer na komórę powinien wystarczyć. Spotkacie się, pogadacie, wyznasz miłość.. kto wie, kto wie ;) Ostrzegam jednak, że bywa dość gruboskórny i szorstki w obyciu. No ale - serce nie sługa :D
Napisano 17 Styczeń 201114 l wychodzi ekstra, dla mnie najlepszy ten po skrajnej prawej... jedyne co mi się rzuca w oczy to broda, coś tam jest nie tak, może za dużo takich żłobionych rowków... myślałeś żeby w tym prawym oku co ma prawie wypaść dorzucić takie grube żyły?
Napisano 17 Styczeń 201114 l Autor Będą żyły zatem! Nie wrzucałem do modelu, żeby oka nie dzielić do miliona poly. Myślę, że color + bump spokojnie wystarczy:) Mi też się podoba kandydat nr3 najbardziej.
Napisano 31 Styczeń 201114 l Od północy się zastanawiam z czym mi się kojarzy ten "kolczyk", i wreszcie sobie przypomniałem! szkieletor z He-mana !:D fajne modele, trzymam kciuki!
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor Ja to robiłem też bardzo późno w przerwie między pracą a pracą.. tak dla relaksu :] I przyznaję się, że nie było żadnej referencji.. tylko taki czysty fun w Mudboxie. No i wyszło takie. Ale widocznie oglądane w dzieciństwie bajki gdzieś siedzą w podświadomości... :) Na potęgę posępnego czerepu! LOL
Napisano 4 Luty 201114 l Bardzo fajnie się zapowiada, ale to wystające oko gościa strasznie dominuje w kompozycji. Trudno zobaczyć coś innego poza tym okiem. Jest jak trzecia, najważniejsza postać w tym kadrze.
Napisano 12 Luty 201114 l Autor Dzięki Luki za konstruktywne spojrzenie. Jak zacznę wrzucać później testy oświetlenia, to może uda się znaleźć ustawienie, gdzie światłem trochę przygaszę to wystające oko. Możliwe, że trzeba będzie na samym modelu coś z tym zrobić. Na razie nie mam od dawna czasu na tą prackę. Narodziny dziecka i natłok pracy trochę wywaliły mi życie do góry nogami. Dziś znalazłem chwilę by siąść do głowy kobiety i do pięści faceta. Jeszcze dużo przede mną, ale wrzucam mały progress...
Napisano 13 Luty 201114 l Z kłótni robisz przemoc w rodzinie, nie wiem czy to właściwe by z tego robić satyrę. Zaciśnięte pięści jak najbardziej pasują, ale w takim bokserskim geście przywalenia żonie w twarz, to już niezbyt. Pięść bym odwrócił do góry nogami w takim wygrażającym geście, a nóż na wałek dużo bardziej przemawia i bardziej komiczny jest. Nóż i bicie zaciśniętą pięścią w ogóle nie pasuje...
Napisano 13 Luty 201114 l Autor Dzięki serdeczne Cruzh3r, ale merytorykę pracy mam już dawno zamkniętą - spóźniłeś się. Teraz skupiam się na wykonaniu. Pozdrawiam
Napisano 13 Luty 201114 l baardzo fajnie Ci wyszlo jak na razie, twarze ladnie wyrzezbione, zupelnie jak na koncepcie, jezeli to nie bylby problem to moglbys pokazac pare ujec oraz siatke?
Napisano 13 Luty 201114 l Autor Jasne.. nie ma problemu :) Nie bardzo wiem, co to mogłoby wnieść do wątku, bo pracuję nad ilustracją i te modele z innego kąta nie będą nigdy wyglądały dobrze. Topologia też nic nie powie, bo pójdzie pod retopo i UV. No ale wrzucam dla Ciebie tr3buh.
Napisano 14 Luty 201114 l Pod innym katem tez to swietnie wyglada ;] To jeszcze musisz robic retopo? a co jest zlego w tej topologii? A z UV chyba troche bedzie problemu, nie? bo co innego robic uv na normalnej glowie a co innego na takiej powykrzywianej gestem
Napisano 14 Luty 201114 l bardzo fajnie wyszły Ci te głowy:)też myślę ze jedyny słuszny kadr to od frontu.czekam na oświetlenie no i przede wszystkim na materiały.fajna praca pozdrawiam!
Napisano 14 Luty 201114 l Autor Levus ;) Ja jednak skłonię się prawdopodobnie w stronę UV Mastera. Chcę rozwinąć UV, żeby to potem jakoś wyrenderować. Muszę przepalić sobie displacement albo chociać normala, bo te modele są zbyt ciężkie, żeby je tak na twardo renderować później. tr3buh - zobaczymy jak będzie. Możliwe, że taka topologia styknie. W końcu pod animację to nie idzie - wyjdzie w praniu. mikeeho - no też się doczekać nie mogę tych materiałów i świateł.. ale jak siądę do tego raz na dwa tygodnie to jest dobrze. Przeżywam małe oblężenie robotą na kilku frontach więc jeszcze chwilę trzeba poczekać. I tak najpierw chcę zamknąć modeling. Zastanawiam się nad włosami. Macie jakieś pomysły/sugestie? Może HairFarm?
Napisano 26 Luty 201114 l Kris_R hairFarm to dobry pomysl to swietny plugin i co do estetyki albo realistycznosci uzyskasz dobre rezultaty
Napisano 7 Marzec 201114 l podoba mi się w szkicach różnica wielkości pomiędzy kobietą i mężczyzną, teraz kobitka jak dla mnie ma chyba zbyt potężny łeb.
Napisano 7 Marzec 201114 l Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).
Napisano 21 Marzec 201113 l Autor Nic nie wskóram .. nic już nie wyczaruję. Czasu brak. Przenoszę prackę do działu wip, gdzie w spokoju doczeka się finału z Waszą pomocą i motywacją :) Nie chcę aby była brana pod uwagę w jakikolwiek sposób w konkursie. Dzięki za dobre słowo i kibicowanie przez cały czas trwania konkursu :)
Napisano 21 Marzec 201113 l Eeej, szkoda.. Fajne było.. Tyle pracy... Skończ kiedyś, nie wrzucaj do szuflady!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto