Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Ale słodzicie .. a na razie jeszcze nic nie ma praktycznie. No ale ok :) Cieszy i motywuje. Postaram się dzisiaj/jutro jakąś godzinkę znaleźć - dorzucę wtedy szkic dla kobity.

 

Słodzimy, bo tak naprawdę chcemy uśpić Twoją czujność :P

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Oko w tej chwili jest za bardzo odosobnione, nie należy ani do niej ani do niego. Jak piłeczka pingpongowa wciśnięta między twarze.

 

Spróbuj górne zęby żony trochę wychylić do przodu.

Edytowane przez Ania
Napisano

bolitic - teksturki ręcznie robione ale dość naturalne. Czyli ni to foto ni to akwarela - nie wiem. Renderowane pewno w maxie. Choć możliwe, że w Modo zrobię jakieś szybkie testy oświetlenia. A co silnika to nie wiem gdzie wyląduję. Możliwe, że jakiś miks.

 

Ania - dzięki za uwagę dotyczącą oka - to na razie szkic - na pewno zostanie lepiej osadzone. Z zębami spróbuję na pewno. Możliwe, że wyjdzie fajniej.

 

Traitor - ciekawa koncepcja :) Na razie jęzory są wrzuconymi boxami z jakimś lekkim zagniotem więc temat otwarty. Tylko nie czuję tego na razie. Widzisz to jako takie języki wężowate, rozdwojone? Czy jako języki ludzkie ale tak ustawione jak wężowate? :) Bo boję się, że zwykłe ludzie nie będą się czytały jak wężowate. Z kolei rozdwojone byłyby bardziej wymowne i czytelne, tylko musiałbym zrobić podmalówę szybko i sprawdzić jak to będzie wyglądało. Dzięki za pomysł, choć nie mogę obiecać że wykorzystam w finale. Pozdrawiam! :)

Napisano

W razie czego to mam do niego namiary donilo2. Numer na komórę powinien wystarczyć. Spotkacie się, pogadacie, wyznasz miłość.. kto wie, kto wie ;) Ostrzegam jednak, że bywa dość gruboskórny i szorstki w obyciu. No ale - serce nie sługa :D

Napisano

wychodzi ekstra, dla mnie najlepszy ten po skrajnej prawej...

jedyne co mi się rzuca w oczy to broda, coś tam jest nie tak, może za dużo takich żłobionych rowków...

 

myślałeś żeby w tym prawym oku co ma prawie wypaść dorzucić takie grube żyły?

Napisano

Będą żyły zatem! Nie wrzucałem do modelu, żeby oka nie dzielić do miliona poly. Myślę, że color + bump spokojnie wystarczy:) Mi też się podoba kandydat nr3 najbardziej.

Napisano

Ja to robiłem też bardzo późno w przerwie między pracą a pracą.. tak dla relaksu :] I przyznaję się, że nie było żadnej referencji.. tylko taki czysty fun w Mudboxie. No i wyszło takie. Ale widocznie oglądane w dzieciństwie bajki gdzieś siedzą w podświadomości... :) Na potęgę posępnego czerepu! LOL

Napisano

Bardzo fajnie się zapowiada, ale to wystające oko gościa strasznie dominuje w kompozycji. Trudno zobaczyć coś innego poza tym okiem. Jest jak trzecia, najważniejsza postać w tym kadrze.

Napisano

Dzięki Luki za konstruktywne spojrzenie. Jak zacznę wrzucać później testy oświetlenia, to może uda się znaleźć ustawienie, gdzie światłem trochę przygaszę to wystające oko. Możliwe, że trzeba będzie na samym modelu coś z tym zrobić. Na razie nie mam od dawna czasu na tą prackę. Narodziny dziecka i natłok pracy trochę wywaliły mi życie do góry nogami. Dziś znalazłem chwilę by siąść do głowy kobiety i do pięści faceta. Jeszcze dużo przede mną, ale wrzucam mały progress...

progress1e.jpg

Napisano

Z kłótni robisz przemoc w rodzinie, nie wiem czy to właściwe by z tego robić satyrę. Zaciśnięte pięści jak najbardziej pasują, ale w takim bokserskim geście przywalenia żonie w twarz, to już niezbyt.

Pięść bym odwrócił do góry nogami w takim wygrażającym geście, a nóż na wałek dużo bardziej przemawia i bardziej komiczny jest. Nóż i bicie zaciśniętą pięścią w ogóle nie pasuje...

Napisano

Dzięki serdeczne Cruzh3r, ale merytorykę pracy mam już dawno zamkniętą - spóźniłeś się. Teraz skupiam się na wykonaniu. Pozdrawiam

Napisano

baardzo fajnie Ci wyszlo jak na razie, twarze ladnie wyrzezbione, zupelnie jak na koncepcie, jezeli to nie bylby problem to moglbys pokazac pare ujec oraz siatke?

Napisano

Jasne.. nie ma problemu :) Nie bardzo wiem, co to mogłoby wnieść do wątku, bo pracuję nad ilustracją i te modele z innego kąta nie będą nigdy wyglądały dobrze. Topologia też nic nie powie, bo pójdzie pod retopo i UV. No ale wrzucam dla Ciebie tr3buh.

anglex.jpg

Napisano

Pod innym katem tez to swietnie wyglada ;]

To jeszcze musisz robic retopo? a co jest zlego w tej topologii?

A z UV chyba troche bedzie problemu, nie? bo co innego robic uv na normalnej glowie a co innego na takiej powykrzywianej gestem

Napisano

bardzo fajnie wyszły Ci te głowy:)też myślę ze jedyny słuszny kadr to od frontu.czekam na oświetlenie no i przede wszystkim na materiały.fajna praca pozdrawiam!

Napisano

Levus ;) Ja jednak skłonię się prawdopodobnie w stronę UV Mastera. Chcę rozwinąć UV, żeby to potem jakoś wyrenderować. Muszę przepalić sobie displacement albo chociać normala, bo te modele są zbyt ciężkie, żeby je tak na twardo renderować później.

 

tr3buh - zobaczymy jak będzie. Możliwe, że taka topologia styknie. W końcu pod animację to nie idzie - wyjdzie w praniu.

 

mikeeho - no też się doczekać nie mogę tych materiałów i świateł.. ale jak siądę do tego raz na dwa tygodnie to jest dobrze. Przeżywam małe oblężenie robotą na kilku frontach więc jeszcze chwilę trzeba poczekać. I tak najpierw chcę zamknąć modeling.

 

Zastanawiam się nad włosami. Macie jakieś pomysły/sugestie? Może HairFarm?

Napisano

podoba mi się w szkicach różnica wielkości pomiędzy kobietą i mężczyzną, teraz kobitka jak dla mnie ma chyba zbyt potężny łeb.

Napisano

Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody!

 

Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).

Napisano

Nic nie wskóram .. nic już nie wyczaruję. Czasu brak. Przenoszę prackę do działu wip, gdzie w spokoju doczeka się finału z Waszą pomocą i motywacją :) Nie chcę aby była brana pod uwagę w jakikolwiek sposób w konkursie. Dzięki za dobre słowo i kibicowanie przez cały czas trwania konkursu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności