Skocz do zawartości

[Kryzys] kłótnia małżeńska


Kris_R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oko w tej chwili jest za bardzo odosobnione, nie należy ani do niej ani do niego. Jak piłeczka pingpongowa wciśnięta między twarze.

 

Spróbuj górne zęby żony trochę wychylić do przodu.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolitic - teksturki ręcznie robione ale dość naturalne. Czyli ni to foto ni to akwarela - nie wiem. Renderowane pewno w maxie. Choć możliwe, że w Modo zrobię jakieś szybkie testy oświetlenia. A co silnika to nie wiem gdzie wyląduję. Możliwe, że jakiś miks.

 

Ania - dzięki za uwagę dotyczącą oka - to na razie szkic - na pewno zostanie lepiej osadzone. Z zębami spróbuję na pewno. Możliwe, że wyjdzie fajniej.

 

Traitor - ciekawa koncepcja :) Na razie jęzory są wrzuconymi boxami z jakimś lekkim zagniotem więc temat otwarty. Tylko nie czuję tego na razie. Widzisz to jako takie języki wężowate, rozdwojone? Czy jako języki ludzkie ale tak ustawione jak wężowate? :) Bo boję się, że zwykłe ludzie nie będą się czytały jak wężowate. Z kolei rozdwojone byłyby bardziej wymowne i czytelne, tylko musiałbym zrobić podmalówę szybko i sprawdzić jak to będzie wyglądało. Dzięki za pomysł, choć nie mogę obiecać że wykorzystam w finale. Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie czego to mam do niego namiary donilo2. Numer na komórę powinien wystarczyć. Spotkacie się, pogadacie, wyznasz miłość.. kto wie, kto wie ;) Ostrzegam jednak, że bywa dość gruboskórny i szorstki w obyciu. No ale - serce nie sługa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi ekstra, dla mnie najlepszy ten po skrajnej prawej...

jedyne co mi się rzuca w oczy to broda, coś tam jest nie tak, może za dużo takich żłobionych rowków...

 

myślałeś żeby w tym prawym oku co ma prawie wypaść dorzucić takie grube żyły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to robiłem też bardzo późno w przerwie między pracą a pracą.. tak dla relaksu :] I przyznaję się, że nie było żadnej referencji.. tylko taki czysty fun w Mudboxie. No i wyszło takie. Ale widocznie oglądane w dzieciństwie bajki gdzieś siedzą w podświadomości... :) Na potęgę posępnego czerepu! LOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Luki za konstruktywne spojrzenie. Jak zacznę wrzucać później testy oświetlenia, to może uda się znaleźć ustawienie, gdzie światłem trochę przygaszę to wystające oko. Możliwe, że trzeba będzie na samym modelu coś z tym zrobić. Na razie nie mam od dawna czasu na tą prackę. Narodziny dziecka i natłok pracy trochę wywaliły mi życie do góry nogami. Dziś znalazłem chwilę by siąść do głowy kobiety i do pięści faceta. Jeszcze dużo przede mną, ale wrzucam mały progress...

progress1e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kłótni robisz przemoc w rodzinie, nie wiem czy to właściwe by z tego robić satyrę. Zaciśnięte pięści jak najbardziej pasują, ale w takim bokserskim geście przywalenia żonie w twarz, to już niezbyt.

Pięść bym odwrócił do góry nogami w takim wygrażającym geście, a nóż na wałek dużo bardziej przemawia i bardziej komiczny jest. Nóż i bicie zaciśniętą pięścią w ogóle nie pasuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne.. nie ma problemu :) Nie bardzo wiem, co to mogłoby wnieść do wątku, bo pracuję nad ilustracją i te modele z innego kąta nie będą nigdy wyglądały dobrze. Topologia też nic nie powie, bo pójdzie pod retopo i UV. No ale wrzucam dla Ciebie tr3buh.

anglex.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod innym katem tez to swietnie wyglada ;]

To jeszcze musisz robic retopo? a co jest zlego w tej topologii?

A z UV chyba troche bedzie problemu, nie? bo co innego robic uv na normalnej glowie a co innego na takiej powykrzywianej gestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levus ;) Ja jednak skłonię się prawdopodobnie w stronę UV Mastera. Chcę rozwinąć UV, żeby to potem jakoś wyrenderować. Muszę przepalić sobie displacement albo chociać normala, bo te modele są zbyt ciężkie, żeby je tak na twardo renderować później.

 

tr3buh - zobaczymy jak będzie. Możliwe, że taka topologia styknie. W końcu pod animację to nie idzie - wyjdzie w praniu.

 

mikeeho - no też się doczekać nie mogę tych materiałów i świateł.. ale jak siądę do tego raz na dwa tygodnie to jest dobrze. Przeżywam małe oblężenie robotą na kilku frontach więc jeszcze chwilę trzeba poczekać. I tak najpierw chcę zamknąć modeling.

 

Zastanawiam się nad włosami. Macie jakieś pomysły/sugestie? Może HairFarm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody!

 

Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wskóram .. nic już nie wyczaruję. Czasu brak. Przenoszę prackę do działu wip, gdzie w spokoju doczeka się finału z Waszą pomocą i motywacją :) Nie chcę aby była brana pod uwagę w jakikolwiek sposób w konkursie. Dzięki za dobre słowo i kibicowanie przez cały czas trwania konkursu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności