Jump to content

Stylizowana postać


JoseConseco

Recommended Posts

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak na razie fajnie Ci idzie, tylko nastepnym razem nie wrzucaj renderow, tylko postac z viewporta bo te rendery to troche mecza, widac ze masz pojecie o anatomii, gdzies w sieci krazy sketchbook Campella "Dangerous Girl" i tam sa ladnie przedstawione postacie ze wszystkich widokow, to powinno ulatwic robote ;] bede tu zagladal tak wiec wrzucaj jak najwiecej postepow z pracy ;]

 

EDIT: Vega: najpierw zapoznaj sie z seksownymi kobitkami Campella, a wtedy zrozumiesz dlaczego sa takie proporcje (poczekaj na nieproporcjonalnie duze cycki i tylek ;P), komiksowa postac=komiksowe proporcje

Edited by tr3buh
Link to comment
Share on other sites

Vega, co do dłoni to się zgodzę, ale talia ma być taka stylizowana.

tr3buh, na razie wystarczą mi prace Campbella z devianartu. Nie widzę sensu, kopiowania proporcji z rzutów ortogonalnych - wolę używać jego prac bardziej jako wskazówek, niż jako blueprintów.

Allucard - miałem zamiar zrobic Red Sonję, ale w sumie wszystkie jego kobitki mają podobne ciała. Różnią się głownie strojem i włosami, więc na tym etapie co jestem może to być dowolna postać. Jeszcze nie jestem pewien na 100%.

Tu ćwiczenie z głowy, trochę mało komiksowo, mało sexy, mało 'over the top', więc będę jeszcze analizował styl Scotta (zwłaszcza usta i oczy):

9ql01e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Masz rację tr3buh.

No to pobawiłem się mesh mixerem, i muszę przyznać, że zajefajnie się komponuje z sculptrisem. Użyłem go do wymiany głowy:

1zr2vxe.jpg

 

No i cały model (w sumie to tylko głowa nowa):

f0p2tc.jpg

 

Jako że obydwa programy pracują na trójkątach więc wszystko odbywa się bezboleśnie. C&C is wekom

Link to comment
Share on other sites

No jak dla mnie to bomba :D chociaz miednica mi stanowczo nie gra, na rysunkach jest znaacznie wieksza a tutaj jest bardzo splaszczona i przez to odleglosc miedzy zebrami a miednica jest zbyt duza, jak poprawisz miednice to powinna Ci tez lepiej wyjsc pupa ;] co jak co ale do pupy to trzeba przywiazac szczegolna uwage ;] tak jak Campbell przywiazuje w swoich rysunkach ;P

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki tr3buh za uwagę odnośnie midnicy. Takie komentarze są sporo warte, zwłaszcza gdy się siedzi długo nad modelem i nie widzi takich rzeczy. updatejt (w większości tylko ubranie w blenderze dodałem, i poprawiłem ręce, ramiona itp):

29g0spl.jpg

 

Rękawiczki są paskudne, ale może nikt nie zauważy. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Modelik mi się podoba ale mam "niesmaczną" propozycję. Powiększ piersi tak ze 2 rozmiary będzie pasowało do stylizacji, jeżeli mnie wzrok nie myli. A ubranko troszkę podciąga Larą Croft nie żebym jej nie lubił ale nie uważasz że jest zbyt "oklepana" tu fajnie by się sprawdził stroik SuperGirl :) z Ligi Sprawiedliwych ale to tylko moja opinia :)

Link to comment
Share on other sites

CichyJacek, dzięki.

blinq dzięki, co do wygięcia to i tak pewnie będę zmieniał pozę.

Allucard, co do piersi to CichyJacek je lubi, więc chyba zostawię. Może zrobię głosowanie... Co do Lary, to się na niej wzorowałem. Ciężko zrobić coś nowego co jeszcze nie było zrobione wcześniej przez setkę artystów, więc przynajmniej zmieniłem fryzurę ;)

Papa Pio dzięki.

Mały updejt:

349797s.jpg

 

Chciałem ją wypozować bez riggowania i retopo, ale może być ciężko z ubraniami w zbrushu. Zobaczymy

aaa render w blenderze

Link to comment
Share on other sites

Ładny model, tylko oczy bym jednak zrobiła na oddzielnym meshu, za bardzo się zlewają z twarzą.

A piersi tej wielkości są jak najbardziej w porządku, pasują do wysportowanej dziewczyny lepiej niż jakieś wymiona.

Link to comment
Share on other sites

Proporcje odjechane. I ogólnie jest dobrze.

 

Nie pasuje mi okolica tali. Te panienki z rysunków nie są wychudzone tylko stylizowane. Przez to, że tak mocno zaznaczyłeś kość miednicy wygląda jakby byłą wygłodniała. Mocno psuje to ogólne wrażenie. Zaokrąglij ją tam i będzie git.

Link to comment
Share on other sites

_Arti_ -dzięk

Ania - oczy już było jako odzielna geometria, ale poprawiłem teksture i powinno być lepiej.

lucek - racja

Allucard - zdaję sobie sprawę, że na rysunkach są większe oczy ale zostawiam tak jak jest. Ta praca nie jest kopią JS ale bardziej wzorowana na nim

Xsaroth, -dzięki - to w sculptrisie ulepiłem

gumek - ano tak już jest w komiksach

F/X - zaokrągliłem miednicę. Powinno być git.

Finał:

2s7hpfo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Przypnij cos do Karabińczyka lub daj ich więcej w różnych kolorach niby mały szczegół a się rzuca przynajmniej mnie.

 

A cała praca odjechanie fajna.

Poza 5

Kolory 5

Oczy tylko 3= [zbyt smutne]

wdzianko czegoś mi w nim jeszcze brakuje ale pewnie się czepiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy