JoseConseco Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 (edytowane) Tu powrzucam kilka wipów z postępów nad analizą stylu świetnego grafika J. Scotta Campella. 1szy wip: Będę jeszcze poprawiał ręce, nogi i twarz, ale jestem otwarty na sugestie. C&C is welkom. Edytowane 25 Marzec 2011 przez JoseConseco
Vega Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 Proporcje leza. Dlon jest chyba zbyt duza, w okolicah brzuchu za chudo.
tr3buh Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 (edytowane) Jak na razie fajnie Ci idzie, tylko nastepnym razem nie wrzucaj renderow, tylko postac z viewporta bo te rendery to troche mecza, widac ze masz pojecie o anatomii, gdzies w sieci krazy sketchbook Campella "Dangerous Girl" i tam sa ladnie przedstawione postacie ze wszystkich widokow, to powinno ulatwic robote ;] bede tu zagladal tak wiec wrzucaj jak najwiecej postepow z pracy ;] EDIT: Vega: najpierw zapoznaj sie z seksownymi kobitkami Campella, a wtedy zrozumiesz dlaczego sa takie proporcje (poczekaj na nieproporcjonalnie duze cycki i tylek ;P), komiksowa postac=komiksowe proporcje Edytowane 23 Luty 2011 przez tr3buh
Allucard Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 Mam pytanie tworzysz jakąś konkretną postać [Ororo, Danger Girl] czy raczej dowolność osobowa stylizowana tym komiksowym Artystą. Ps. Jak dla mnie na razie mało widać ale w powietrzu unosi się ładny model 3d
JoseConseco Napisano 25 Luty 2011 Autor Napisano 25 Luty 2011 Vega, co do dłoni to się zgodzę, ale talia ma być taka stylizowana. tr3buh, na razie wystarczą mi prace Campbella z devianartu. Nie widzę sensu, kopiowania proporcji z rzutów ortogonalnych - wolę używać jego prac bardziej jako wskazówek, niż jako blueprintów. Allucard - miałem zamiar zrobic Red Sonję, ale w sumie wszystkie jego kobitki mają podobne ciała. Różnią się głownie strojem i włosami, więc na tym etapie co jestem może to być dowolna postać. Jeszcze nie jestem pewien na 100%. Tu ćwiczenie z głowy, trochę mało komiksowo, mało sexy, mało 'over the top', więc będę jeszcze analizował styl Scotta (zwłaszcza usta i oczy):
tr3buh Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Troche wyszla Ci Angelina Jolie, zwlaszcza te usta sa bardzo podobne do tych co ma Angelina ;]
JoseConseco Napisano 12 Marzec 2011 Autor Napisano 12 Marzec 2011 Masz rację tr3buh. No to pobawiłem się mesh mixerem, i muszę przyznać, że zajefajnie się komponuje z sculptrisem. Użyłem go do wymiany głowy: No i cały model (w sumie to tylko głowa nowa): Jako że obydwa programy pracują na trójkątach więc wszystko odbywa się bezboleśnie. C&C is wekom
tr3buh Napisano 12 Marzec 2011 Napisano 12 Marzec 2011 No jak dla mnie to bomba :D chociaz miednica mi stanowczo nie gra, na rysunkach jest znaacznie wieksza a tutaj jest bardzo splaszczona i przez to odleglosc miedzy zebrami a miednica jest zbyt duza, jak poprawisz miednice to powinna Ci tez lepiej wyjsc pupa ;] co jak co ale do pupy to trzeba przywiazac szczegolna uwage ;] tak jak Campbell przywiazuje w swoich rysunkach ;P 1
JoseConseco Napisano 13 Marzec 2011 Autor Napisano 13 Marzec 2011 Dzięki tr3buh za uwagę odnośnie midnicy. Takie komentarze są sporo warte, zwłaszcza gdy się siedzi długo nad modelem i nie widzi takich rzeczy. updatejt (w większości tylko ubranie w blenderze dodałem, i poprawiłem ręce, ramiona itp): Rękawiczki są paskudne, ale może nikt nie zauważy. Pozdro
JacekCichy Napisano 14 Marzec 2011 Napisano 14 Marzec 2011 Modelowaniem postaci się nie zajmuje więc niestety nie pomogę, natomiast postać mi się bardzo podoba :) a za naturalne piersi daje 5* :D
blinq Napisano 14 Marzec 2011 Napisano 14 Marzec 2011 Fajowo. Teraz wygląda bardz fajnie. Tylko chyba zbyt mocno wygina się do tyłu. Ale sam model klasunia :)
Allucard Napisano 14 Marzec 2011 Napisano 14 Marzec 2011 Modelik mi się podoba ale mam "niesmaczną" propozycję. Powiększ piersi tak ze 2 rozmiary będzie pasowało do stylizacji, jeżeli mnie wzrok nie myli. A ubranko troszkę podciąga Larą Croft nie żebym jej nie lubił ale nie uważasz że jest zbyt "oklepana" tu fajnie by się sprawdził stroik SuperGirl :) z Ligi Sprawiedliwych ale to tylko moja opinia :)
JoseConseco Napisano 15 Marzec 2011 Autor Napisano 15 Marzec 2011 CichyJacek, dzięki. blinq dzięki, co do wygięcia to i tak pewnie będę zmieniał pozę. Allucard, co do piersi to CichyJacek je lubi, więc chyba zostawię. Może zrobię głosowanie... Co do Lary, to się na niej wzorowałem. Ciężko zrobić coś nowego co jeszcze nie było zrobione wcześniej przez setkę artystów, więc przynajmniej zmieniłem fryzurę ;) Papa Pio dzięki. Mały updejt: Chciałem ją wypozować bez riggowania i retopo, ale może być ciężko z ubraniami w zbrushu. Zobaczymy aaa render w blenderze
Ania Napisano 15 Marzec 2011 Napisano 15 Marzec 2011 Ładny model, tylko oczy bym jednak zrobiła na oddzielnym meshu, za bardzo się zlewają z twarzą. A piersi tej wielkości są jak najbardziej w porządku, pasują do wysportowanej dziewczyny lepiej niż jakieś wymiona.
Lucek Napisano 15 Marzec 2011 Napisano 15 Marzec 2011 Nawet nie powinny. Duże "melony" były dobre gdzieś tak w 90 roku - teraz się trochę zmieniły kanony:)
Allucard Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Dobrze dobrze przegłosowaliście mnie co do piersi.Modelik chylę czoło i spokojnie czekam na dalsze update a żeby ie mobilizować do dalszej pracy wstawiam bardzo wymowny rysunek :). PS Mina Wolverina w tle .... bezcenna
Xsaroth Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Heheheh. Bohater drugiego planu (facet) - bezcenny :D A postać .... tez tak chciałbym umieć w Zbrushu robić :P
F/X Napisano 17 Marzec 2011 Napisano 17 Marzec 2011 Proporcje odjechane. I ogólnie jest dobrze. Nie pasuje mi okolica tali. Te panienki z rysunków nie są wychudzone tylko stylizowane. Przez to, że tak mocno zaznaczyłeś kość miednicy wygląda jakby byłą wygłodniała. Mocno psuje to ogólne wrażenie. Zaokrąglij ją tam i będzie git.
JoseConseco Napisano 20 Marzec 2011 Autor Napisano 20 Marzec 2011 _Arti_ -dzięk Ania - oczy już było jako odzielna geometria, ale poprawiłem teksture i powinno być lepiej. lucek - racja Allucard - zdaję sobie sprawę, że na rysunkach są większe oczy ale zostawiam tak jak jest. Ta praca nie jest kopią JS ale bardziej wzorowana na nim Xsaroth, -dzięki - to w sculptrisie ulepiłem gumek - ano tak już jest w komiksach F/X - zaokrągliłem miednicę. Powinno być git. Finał:
blinq Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Super! Teraz jest dużo lepiej ;) Buty nieproporcjonalne tylko ;)
Allucard Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Przypnij cos do Karabińczyka lub daj ich więcej w różnych kolorach niby mały szczegół a się rzuca przynajmniej mnie. A cała praca odjechanie fajna. Poza 5 Kolory 5 Oczy tylko 3= [zbyt smutne] wdzianko czegoś mi w nim jeszcze brakuje ale pewnie się czepiam.
Pawlito Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 A mnie urzekły długie rzęsy, przypominają mi te waleczne bohaterki z japońskich rpg (np. Aeris z FF7) . Spojrzenie wg mnie jest nie smutne a zalotne. Fajny pieprzyk na piersi, upozowanie postaci też. Niebrzydkie to.
JoseConseco Napisano 23 Marzec 2011 Autor Napisano 23 Marzec 2011 Dzięki chłopaki. Jako 'bonus' zrobiłem mały walk-through z opisem co i jak zrobiłem. Zrobione jest to łamaną angielszczyzną, trochę wystękane ale jest ;): wystękany walktru Tylko się nie śmiać bo więcej nie zrobię.
JacekCichy Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 Dużo nie będe pisał... Świetna Ci ta babka wyszła :) ode mnie 5*
Slim_ Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 Bardzo fajny model. Render w internalu? Walktrough też super tylko momentami myslalem ze mówisz po niemiecku ;D Powodzenia!
_Arti_ Napisano 26 Marzec 2011 Napisano 26 Marzec 2011 Wygląda jakby się do TRON'a wybierała... Ale gdzie ten archeolog nie był?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się