Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tu powrzucam kilka wipów z postępów nad analizą stylu świetnego grafika J. Scotta Campella.

1szy wip:

2n0tzz8.jpg

Będę jeszcze poprawiał ręce, nogi i twarz, ale jestem otwarty na sugestie.

C&C is welkom.

Edytowane przez JoseConseco
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jak na razie fajnie Ci idzie, tylko nastepnym razem nie wrzucaj renderow, tylko postac z viewporta bo te rendery to troche mecza, widac ze masz pojecie o anatomii, gdzies w sieci krazy sketchbook Campella "Dangerous Girl" i tam sa ladnie przedstawione postacie ze wszystkich widokow, to powinno ulatwic robote ;] bede tu zagladal tak wiec wrzucaj jak najwiecej postepow z pracy ;]

 

EDIT: Vega: najpierw zapoznaj sie z seksownymi kobitkami Campella, a wtedy zrozumiesz dlaczego sa takie proporcje (poczekaj na nieproporcjonalnie duze cycki i tylek ;P), komiksowa postac=komiksowe proporcje

Edytowane przez tr3buh
Napisano

Mam pytanie tworzysz jakąś konkretną postać [Ororo, Danger Girl] czy raczej dowolność osobowa stylizowana tym komiksowym Artystą.

 

Ps. Jak dla mnie na razie mało widać ale w powietrzu unosi się ładny model 3d

Napisano

Vega, co do dłoni to się zgodzę, ale talia ma być taka stylizowana.

tr3buh, na razie wystarczą mi prace Campbella z devianartu. Nie widzę sensu, kopiowania proporcji z rzutów ortogonalnych - wolę używać jego prac bardziej jako wskazówek, niż jako blueprintów.

Allucard - miałem zamiar zrobic Red Sonję, ale w sumie wszystkie jego kobitki mają podobne ciała. Różnią się głownie strojem i włosami, więc na tym etapie co jestem może to być dowolna postać. Jeszcze nie jestem pewien na 100%.

Tu ćwiczenie z głowy, trochę mało komiksowo, mało sexy, mało 'over the top', więc będę jeszcze analizował styl Scotta (zwłaszcza usta i oczy):

9ql01e.jpg

Napisano

Masz rację tr3buh.

No to pobawiłem się mesh mixerem, i muszę przyznać, że zajefajnie się komponuje z sculptrisem. Użyłem go do wymiany głowy:

1zr2vxe.jpg

 

No i cały model (w sumie to tylko głowa nowa):

f0p2tc.jpg

 

Jako że obydwa programy pracują na trójkątach więc wszystko odbywa się bezboleśnie. C&C is wekom

Napisano

No jak dla mnie to bomba :D chociaz miednica mi stanowczo nie gra, na rysunkach jest znaacznie wieksza a tutaj jest bardzo splaszczona i przez to odleglosc miedzy zebrami a miednica jest zbyt duza, jak poprawisz miednice to powinna Ci tez lepiej wyjsc pupa ;] co jak co ale do pupy to trzeba przywiazac szczegolna uwage ;] tak jak Campbell przywiazuje w swoich rysunkach ;P

  • Confused 1
Napisano

Dzięki tr3buh za uwagę odnośnie midnicy. Takie komentarze są sporo warte, zwłaszcza gdy się siedzi długo nad modelem i nie widzi takich rzeczy. updatejt (w większości tylko ubranie w blenderze dodałem, i poprawiłem ręce, ramiona itp):

29g0spl.jpg

 

Rękawiczki są paskudne, ale może nikt nie zauważy. Pozdro

Napisano

Modelik mi się podoba ale mam "niesmaczną" propozycję. Powiększ piersi tak ze 2 rozmiary będzie pasowało do stylizacji, jeżeli mnie wzrok nie myli. A ubranko troszkę podciąga Larą Croft nie żebym jej nie lubił ale nie uważasz że jest zbyt "oklepana" tu fajnie by się sprawdził stroik SuperGirl :) z Ligi Sprawiedliwych ale to tylko moja opinia :)

Napisano

CichyJacek, dzięki.

blinq dzięki, co do wygięcia to i tak pewnie będę zmieniał pozę.

Allucard, co do piersi to CichyJacek je lubi, więc chyba zostawię. Może zrobię głosowanie... Co do Lary, to się na niej wzorowałem. Ciężko zrobić coś nowego co jeszcze nie było zrobione wcześniej przez setkę artystów, więc przynajmniej zmieniłem fryzurę ;)

Papa Pio dzięki.

Mały updejt:

349797s.jpg

 

Chciałem ją wypozować bez riggowania i retopo, ale może być ciężko z ubraniami w zbrushu. Zobaczymy

aaa render w blenderze

Napisano

Ładny model, tylko oczy bym jednak zrobiła na oddzielnym meshu, za bardzo się zlewają z twarzą.

A piersi tej wielkości są jak najbardziej w porządku, pasują do wysportowanej dziewczyny lepiej niż jakieś wymiona.

Napisano

Dobrze dobrze przegłosowaliście mnie co do piersi.Modelik chylę czoło i spokojnie czekam na dalsze update a żeby ie mobilizować do dalszej pracy wstawiam bardzo wymowny rysunek :).

 

FairchildRoxyCampbell.jpg

 

PS Mina Wolverina w tle .... bezcenna

Napisano

Proporcje odjechane. I ogólnie jest dobrze.

 

Nie pasuje mi okolica tali. Te panienki z rysunków nie są wychudzone tylko stylizowane. Przez to, że tak mocno zaznaczyłeś kość miednicy wygląda jakby byłą wygłodniała. Mocno psuje to ogólne wrażenie. Zaokrąglij ją tam i będzie git.

Napisano

_Arti_ -dzięk

Ania - oczy już było jako odzielna geometria, ale poprawiłem teksture i powinno być lepiej.

lucek - racja

Allucard - zdaję sobie sprawę, że na rysunkach są większe oczy ale zostawiam tak jak jest. Ta praca nie jest kopią JS ale bardziej wzorowana na nim

Xsaroth, -dzięki - to w sculptrisie ulepiłem

gumek - ano tak już jest w komiksach

F/X - zaokrągliłem miednicę. Powinno być git.

Finał:

2s7hpfo.jpg

Napisano

Przypnij cos do Karabińczyka lub daj ich więcej w różnych kolorach niby mały szczegół a się rzuca przynajmniej mnie.

 

A cała praca odjechanie fajna.

Poza 5

Kolory 5

Oczy tylko 3= [zbyt smutne]

wdzianko czegoś mi w nim jeszcze brakuje ale pewnie się czepiam.

Napisano

A mnie urzekły długie rzęsy, przypominają mi te waleczne bohaterki z japońskich rpg (np. Aeris z FF7) . Spojrzenie wg mnie jest nie smutne a zalotne. Fajny pieprzyk na piersi, upozowanie postaci też. Niebrzydkie to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności