Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakis czas temu pracowalem przy wstepnym setupie oswietlenia Chryslera 200. W wolnym czasie machnalem dodatkowo taki oto shot:) Model dostarczony przez klienta, poprawilem pare mniejszych rzeczy + dodalem detale do wnetrza jak marszczenia foteli, szwy itp.

Scena standardowo robiona w 3ds maxie + Vray 1.5, postprodukcja w shopie.

 

sama animacja dostepna pod tym linkiem:

 

 

 

chrysler2001d.jpg

 

chrysler2002.jpg

 

chrysler2004.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przydała by mi sie praktyka w takim modelowaniu. Moje jedyne audi poszło w zapomnienie więc siedzę przy kanciakach. Piękny model i animacja. W animacji jedynie światło przelatujące przed samochodem trochę mnie dezorientowało.

Napisano

Przepiękne detale i świetny modeling. Wiem, że model nie w całości Twój, ale powiedz ile czasu przeciętnie zajmuje Ci zrobienie auta. Trzaskasz je aż miło i wszystkie w super jakości! 5*****

Napisano

tutaj to naprawde 5% jest mojej roboty w modelingu, takze nie ma co oceniac:) przecietnie na autko schodzi mi sie teraz jakies 5-6dni calkiem intensywnej pracy. Dla ciekawskich podglad studia;)

 

chrysler200studio.jpg

  • Like 1
Napisano

calkiem spoko :) tylko u mnie na tej kuli jest owiniety gradient zeby nieco doswietlic linie boczna, pozatym ostry cien pochodzi z oddzielnego studia, tutaj rendzilo mi sie wszystko na miekko ;)

Napisano

jak zawsze na wypasie :] 5*

 

vision, a powiedz czym jest ten plane nad samochodem w studiu?

 

tzw sandboxem, jest po to aby rozswietlic gore samochodu, poprzez odebranie blasku swiatla z vray light i zrobienie ladnego rozmytego mlecznego swiatla(odbicia swiatla), aby karoseria i skora mogly odebrac ten rozmyty blask :]

Napisano

Zacne rendery - model nawet fajny ale widać że nie Twój bo ty byś nie puścił płazem nierównej szczeliny pomiędzy drzwiami a karoserią tuż za klamką. Ogólnie te szczeliny to wielgachne jakby model był miniaturą.

Napisano

Plasti chyba softboxem?

 

Vision3d takze dzieki za wglądzik w studio;) nurtuje mnie uzycie zarowno sky'a jak i sfery. Działa to? visible to camera, czy in reflections czy jak to sie omija?

5 za skill

Napisano

Dzięki Plasti :) Optyczne interakcje kumam - zadałem mało precyzyjne pytanie:

Chodziło mi o to , czy jest tam jakiś konkretny materiał, czy zwykły biały standard czy vraymat

Napisano

Przezajeb*** śliczny model, światła a licznik to fotorealistyka...

Tylko jakbyś mógł podać tytuł nuty jaki leci w tle to byłbym wdzięczny :)

Gość pepe87
Napisano

Raffaez- Muzyka to J. Ralph - One Million Miles Away

Napisano

któryś z filtrów rozjechał AA na niektórych ujęciach animacji i wydaje mi się, że niektóre są za szybkie.

Całość fajnie się prezentuje.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności