Napisano 4 Maj 201113 l Hej! Przedstawiam projek przy ktorym mialem przyjemnosc pracowac w ostatnim czasie. Model generalnie dostarczony przez klienta, dodalem i poprawilem tylko pare detali. Swiecone przy pomocy HDRI + maxowe swiatelka. Post jak zwykle w PS (dodam ze niektore ujecia to nawet i 3 sklejone rozne studia - np oddzielnie doswietlone felgi, lusterka, szyby itp.). Agency: Ars Thanea Design Director: Peter Jaworowski Lead 3D Artist: Piotr Kosinski Retouch: Piotr Kosinski, Peter Jaworowski Production Manager Marcin Molski a tu juz przyklad zastosowania ;)
Napisano 4 Maj 201113 l Ten plakacik to w PL ? Ciemne rendery są cool jak coś na nich widać, na tym widać wszystko świetnie :-) *****
Napisano 4 Maj 201113 l bomba, 5* dzieki twojemu samochodzikowi utwierdzilem sie w pewnych przekonaniach co do mentalnosci ludzkiej :] pozdro
Napisano 5 Maj 201113 l Renderki zacne, ale nie zmienia to faktu, że sam samochód paskudny jak ojsrany eskimos na saharze. Amerykanie jeszcze dużo się muszą nauczyć.
Napisano 5 Maj 201113 l Simple_man - Mów za siebie. Mnie osobiście to auto bardzo podchodzi, jest bardzo masywne, muskularne, a takie auta lubię. Poziom Renderów jest niezaskakujący jak na Visiona, czyli to co zwykle - Miazga jak hooy. 5 Gwiazdeczek. pozdrawiam, karkosik
Napisano 5 Maj 201113 l swietna robota :) tez uwazam ze amerykanie musza zminic podejscie to motoryzacji i przzestac robic narzedzia do przemieszczania, amerykanieponoc stawiaja w motoryzacji na praktyke potem estetyke - podobno... :)ale powoli mentalnosc sie zmini, aczkolwiek rzecz gustu, jak tam lubie takie klocki... pewnie zostalo mi z dziecinstwa bawiac sie klockami....
Napisano 5 Maj 201113 l Ogólnie rewelka, ale dziwnie wygląda bieżnik... Za mało opływowa całość, coś jakby turbo smooth był nadany po bendzie.
Napisano 6 Maj 201113 l Wypasione studio. Widać że każdy refleks na samochodzie dokładnie przemyślany... super wyszły reflektory przednie, a szczególnie tylne. 5*
Napisano 6 Maj 201113 l rewelka! przydał by sie jakis akcent - pas koloru w tle lub na podlozu (red, orange) fajnie zagral by na odbiciach karoserii i dodal bym noise w tle. Sam tak jeszcze nie zrobie ( ale > jutro > ... ;) DOBRA! praca Edytowane 6 Maj 201113 l przez qbaqbaMAX3D
Napisano 7 Maj 201113 l Gratuluję umiejętności pracy z oświetleniem studyjnym bo gdyby nie to pewnie nie zobaczylibyśmy tak dobrej pracy.
Napisano 8 Maj 201113 l fajnie wyszło .. miło ze Polacy w Polsce robią wizki amerykańskich aut dla ... Amerykanów, hehe . a może 5x taniej i dlatego.. a może jakość polskiej grafiki za oceanem jest legendą? hehe (; ale zapewne jeszcze inny powód. w każdym razie ładne odbicia na podłodze(jakby była pastowana) , (to w PSie czy naturalny materiał w Maxie? )
Napisano 12 Maj 201113 l Autor dzieki Panowie! :) Tamyl91 - faktycznie cos z tylu sie dzieje dziwnego z bieznikiem, jakos tego nie przyuwazylem, my bad :) qbaqbaMAX3D - akurat tutaj chcialem utzymac to w jednej kontrastowej tonacji, ale dzieki za sugestie moze nast razem cso takeigo wykombinuje :) MaxymilianMax - podloga byla blurowana juz w shopie, co do wyboru agencji przez amerykancow to juz pytanie nie do mnie :)
Napisano 13 Maj 201113 l Pomijając model, świetne oświetlenie - niejeden pro fotograf mógłby się uczyć.
Napisano 15 Maj 201113 l ja nie wiem, mi osobiscie ten model lepiej lezy niz jedna honda, nissan czy inny jakis "normalniak", moze dlatego ze podswiadomie wiem ze sie do niego zmieszcze :], majac 2m ciezko jest sie gdziekolwiek zmiescic :]
Napisano 15 Maj 201113 l jak pisałem gdzie indziej, jedne z najlepszych Twoich studyjnych renderów. Super robota.