Napisano 16 Luty 20169 l Akurat głowy stworów z#93 są bardzo fajne i nie rozumiem zarzutów co do waloru - bryła jest badzo czytelna mimo, że wszystko jest bardzo szkicowe i wrażeniowe.
Napisano 17 Luty 20169 l Akurat głowy stworów z#93 są bardzo fajne i nie rozumiem zarzutów co do waloru - bryła jest badzo czytelna mimo, że wszystko jest bardzo szkicowe i wrażeniowe. Mi się wydaje, że akurat z tymi stworami bardziej chodziło o tło. Nie używa się raczej idealnie czarnego, bądź białego tła do tego typu prezentacji. Na czarnym wszystko wydaje się zbyt jasne, a na białym zbyt ciemne.
Napisano 17 Luty 20169 l Autor Mi się wydaje, że akurat z tymi stworami bardziej chodziło o tło. Nie używa się raczej idealnie czarnego, bądź białego tła do tego typu prezentacji. Na czarnym wszystko wydaje się zbyt jasne, a na białym zbyt ciemne. Dzięki imprecis za wujasnienie że mi nie chcesz dokuczyć tylko zmotywować:) ale sam rozumiesz że pisanie, że cos jest do bani bez jakichś merytorycznych uzasadnień może wywołać dezorientacje.. szkoda ze dopiero teraz napisałeś ze możnaby rozjaśnić tło.. też tak uważam.. masz może jakiegoś linka pod ręka do filmiku feng zu gdzie mówi on o sposobach prezentacji konceptów? bo nie chce mi się oglądac jego całego dorobku intyernetowego w poszukiwaniu tego fragmentu.. - - - Połączono posty - - - Akurat głowy stworów z#93 są bardzo fajne i nie rozumiem zarzutów co do waloru - bryła jest badzo czytelna mimo, że wszystko jest bardzo szkicowe i wrażeniowe. Dzięki za wsparcie:)
Napisano 17 Luty 20169 l Nie kojarzę, by miał konkretny filmik mówiący o tym jak robić prezentacje. Jedynie wspomina o tym jakie to jest istotne. Tutaj masz before, after studentów przed jego szkołą. Ich prace przed są dużo słabsze od twoich. W "after" mają dobrą prezentację, możesz sobie część prezentacji podpatrzeć. Na taką prezentację wiele rzeczy się składa - perspektywa, walor, kolory, grubość linii etc. Ty robisz wiele rzeczy dobrze i wydaje mi się, że już samo dopracowanie grubości i swobody linii zrobiłoby olbrzymią różnicę. Oczywiście coś za coś - prace z dobrą prezentacją robi się znacznie dłużej, ale efekt jest pro i wydaje mi się, że lepiej mieć w teczce parę dopracowanych prezentacji niż kilkanaście prac z niedopracowaną.
Napisano 17 Luty 20169 l Autor fajny filmik.. daje do myślenia.. ale ciężko mi będzie zmienić moje podejście, że koncept powinien bronić się sam bez zbędnych ozdobników.. zwłaszcza, że jest tylko etapem w procesie, a nie finalnym produktem czyli modelem 3d np.. bo zwykle temu to służy..
Napisano 17 Luty 20169 l fajny filmik.. daje do myślenia.. ale ciężko mi będzie zmienić moje podejście, że koncept powinien bronić się sam bez zbędnych ozdobników.. zwłaszcza, że jest tylko etapem w procesie, a nie finalnym produktem czyli modelem 3d np.. bo zwykle temu to służy.. Moim zdaniem prezentacja to nie jest zbędny ozdobnik :) Klienci sobie cenią ładną prezentację i jestem pewien, że wielu klientów mając do wyboru b.dobry koncept z kiepską prezentacją vs średni, ale z dobrą prezentacją wybierze ten średni. Jak dla mnie tą prezentacją zabijasz trochę swoje własne umiejętności, które konceptowo masz wysokie. To trochę tak jakbyś jeździł maluchem, gdy stać cię na Porsche :) Masz skilla to się nim chwal :) Nikt nie mówi tutaj, że twoje koncepty nie mają się bronić same - niech dalej tak będzie, ale wzbogać to dobrą prezentacją.
Napisano 17 Luty 20169 l Autor Takie kroki poczyniłem w kierunku poprawinia prezentacjii.. dodałem lekki outline ka szkicach.. image url
Napisano 24 Marzec 20168 l Design to nie tylko to, ze potwor ma 4 nogi ale tez jego kolor, to czy jest matowy czy blyszczacy, namalowany bardziej ekspresyjnie badz gladko. Swiatlo, kolor, kreska - to wszystko wplywa na odbior pracy. Dodatkowo odbiorca kupuje oczami. Jesli cos jest namalowane niechlujnie, slabo to sie nie sprzedaje. Zreszta zwroc uwage na to, ze wiekszosc tych znanych, mainstreamowych koncepciarzy-ilustratorow nie proponuje zadnych rewolucyjnych designow. To sa po prostu bardzo dobrze namalowane baby w skapych zbrojach. Popracuj nad klasycznym warsztatem malarsko-rysunkowym, by te prace byly lepsze plastycznie i bedzie dobrze.
Napisano 12 Kwiecień 20168 l ale fajna kreska, podoba mi sie ze na kazdym koncepcie oprócz mocno wykreskowanych miejsc dajesz tez troche pustego, spokojnego miejsca w ktorym oko sobie moze odpocząc
Napisano 20 Kwiecień 20168 l fajne rzeczy się tu dzieją w teczce :> i kształty fajne i kolory :D dajesz więcej tego!
Napisano 1 Maj 20168 l Fajosko, za główną postacią i przed statkiem dał bym trochę mgiełki żeby rozseparować plany.
Napisano 12 Maj 20168 l Autor Wrzucam pare szkiców Superświnia Edytowane 12 Maj 20168 l przez kutwa666
Napisano 10 Sierpień 20168 l Przefajne te główki. Miejscami tylko nie umiem zdefiniować materiału - czy to coś organicznego czy z kamienia, na organiczne są czasem zbyt kanciaste.
Napisano 23 Sierpień 20168 l fajne to ale nie wiem czy ten roz z tyłu nie za bardzo walczy o uwage teraz
Napisano 23 Sierpień 20168 l Autor A tu link do takiej krótkiej zabawy z animacją tego:): https://www.youtube.com/watch?v=6DktzrCuVkI
Napisano 26 Sierpień 20168 l Dużo się dzieje na tym potworze. Gryzie mnie, że marynara jest oteksturowana w cieniu, a w świetle już nie. Myślę, że byłoby dużym plusem z punktu widzenia storytellingu, skupić uwagę widza w jakimś punkcie ilustracji. Szkicowe głowy są mega, dawaj więcej!
Napisano 26 Sierpień 20168 l Autor Dzieki za koment. własnie takich uwag mi potrzeba.. praca cały czas w produkcjii Edytowane 29 Sierpień 20168 l przez kutwa666
Napisano 30 Sierpień 20168 l Autor Prace Cheta Zara to Twoja inspiracja ? :) Z nazwiska nie znam chłopa.. daj moze linka jakiegos.. ale raczej to była improwizacja..
Napisano 30 Sierpień 20168 l Tak mi się skojarzyło, lubię takie klimaty :) http://www.chetzar.com/images/2005/joy_ChetZar.jpg http://www.chetzar.com/images/2005/simpleton_ChetZar.jpg http://www.copronason.com/zar11/images/lu_16x20.jpg http://www.chetzar.com/images/2014/Hayseed-web.jpg http://www.spacejunk.tv/v4/images/phocagallery/expositions/darkart/thumbs/phoca_thumb_l_zar_web_3.jpg
Napisano 30 Sierpień 20168 l Autor Do Creator- pierwszy raz widze tego autora.. A tu postęp pracy: Edytowane 30 Sierpień 20168 l przez kutwa666
Napisano 28 Listopad 20168 l Długo cisza i to :) Fajnie wygląda, zwłąszcza 6-ty obrazek z tym satyrem czy czymś.. Co to bęzdie?
Napisano 30 Marzec 20177 l Super ten ostatni. Podoba mi się zwłaszcza ekonomia w rozmieszczeniu detalu. Całość jest bardzo czytelna i miła dla oka. Można przyczepić się tylko do tego, że te wielkie spluwy wydają się nie mieć żadnej wagi( słaba poza postaci) Kilka powtórzonych kształtów również dodało by spójności. Generalnie bardzo mi się podoba. Dużo bardziej estetyczne i niż to co aktualnie można oglądać w grach/filmach.
Napisano 18 Grudzień 20177 l zarządzanie detalami zepsulo Tobie nieco kompozycje, co obniza jakosc samej grafiki. Ma potencjal - warto skorygowac
Napisano 18 Grudzień 20177 l Przedmówca ma rację. Brakuje nieco mocniejszego focal pointa, odpuszczenia nieco szczegółów i efekciarstwa. A mi osobiście, jak prawie wszędzie, większego domknięcia narracji.
Napisano 18 Grudzień 20177 l Autor Przedmówca ma rację. Brakuje nieco mocniejszego focal pointa, odpuszczenia nieco szczegółów i efekciarstwa. A mi osobiście, jak prawie wszędzie, większego domknięcia narracji. Hej dzieki za uwage.. mozesz cos więcej napisac, konkretniej.. co bys zmienił dodał? Bo narazie twój komentarz nie za wiele mi mówi..
Napisano 18 Grudzień 20177 l Olaf dobrze to określi. Za dużo w tej pracy jest "kształtów" średniej wielkości a za mało malutkich detali. Proponuję przemyśleć samo ich rozmieszczenie oraz nieco je uprościć. Złamanie symetrii samego kostiumu dodając elementy które są tylko z jednej strony np. napisy itp. może sprawić że będzie bardziej interesujący. Również samą sylwetkę można uprościć aby była bardziej "wyrazista". Bron przez te wielkie otwory wydaje się mało groźna i "masywna". Warto by również pokombinować z samym tłem. Może zamiast tego efekciarskiego rim lighta dodać po prostu jasne tlo ? Myśl przy projektowaniu również o anatomii Tak na szybko mały overpaint A co do samych ksztaltow i ich rozmieszczenia to ta prezentacja odpowie na wszystkie twoje pytania Mam nadzieję, że pomogłem Pozdro.
Napisano 18 Grudzień 20177 l Bron przez te wielkie otwory wydaje się mało groźna i "masywna" Zapomniałem o tym wspomnieć. Fajnie podrysowane zmiany w broni Graft, coś takiego tez bym sam zasugerował.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto